Lando Norris umanjio je značaj incidenta s Maxom Verstappenom na izlazu iz boksa tijekom Velike nagrade Japana, opisujući ga kao “jednostavno utrkivanje”.
Utrka je bila prilično mirna, no trenutak nakon zaustavljanja u boksu Verstappena i Norrisa nakratko je podigao uzbuđenje kad su vozači vozili jedan pored drugog na izlazu iz boksa. Norris je izgubio prianjanje kad su mu desni kotači završili na travi. Vodeći u ukupnom poretku imao je problema s trakcijom i izgubio nešto vremena u odnosu na suparnika.
Dok su se njih dvojica putem radija prepirali s inženjerima oko toga tko je bio u krivu, Norris je u intervjuu nakon utrke umanjio važnost tog trenutka.
“To je utrkivanje, mislim. On je bio ispred, sve se nekako sužava u jednu točku, a Max je posljednji od koga očekujem da će mi ostaviti prostora… na dobar način, u smislu utrkivanja. Tako da, ništa više od toga,” rekao je Norris.
U početku je Norris tvrdio da ga je Verstappen “izgurao sa staze”, dok je Verstappen svom inženjeru Gianpieru Lambiaseu rekao da je “Norris prerano isključio ograničenje brzine u boksu, to sigurno nije bilo legalno”.
Pročitaj i ovo:Verstappen zadržao McLarene iza sebe i došao do 64. pobjede u karijeri
Suci su ubrzo potvrdili da neće biti daljnje istrage, čime je stvar brzo zaključena.
“Mislim da sam jednostavno jučer izgubio priliku,” rekao je Norris. “Max je danas vozio dobru utrku, bez grešaka. Tempo nam je bio previše sličan da bismo napravili nešto više. Duga utrka, puno pritiska.”
“Bila je to utrka punim gasom od početka do kraja, teška, ali danas jednostavno nismo imali dovoljno. Nismo imali ništa posebno čime bismo mogli napasti Maxa. Bili su brzi i bez grešaka, tako da je zasluženo pobijedio.”
McLaren danas nije pogodio idealnu strategiju, jer undercut na ovoj stazi nije bio pretjerano učinkovit. Norris sada nastavlja s trostrukim vikendom nadajući se napretku.
“Mislim da je vikend svejedno bio jako dobar. Naravno, nismo došli do pozicija koje smo željeli. Borimo se za pobjedu svaki vikend, ali oni su je zaslužili. I Red Bull i Max su je ovaj vikend zaslužili.”
“Brzi su, sustižu nas, očito su napravili neka poboljšanja i, kao tim, ovaj vikend nismo imali dovoljno. Morat ćemo raditi više za sljedeću utrku.”
Zanimljiva statistikaMax Verstappen ima rekordni postotak konverzije pole positiona u pobjede, izuzev vozača koji su imali pole position samo jednom. Za aktivne vozače statistika je iduća:
– Verstappen 80,49%
– Alonso 63,64%
– Hamilton 58,65%
– Sainz 50%
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U apsolutno svim segmentima je Max stvarno savršen trkač..
Ostavio je točno toliko prostora da Lando mora na travu i točno toliko prostora da izgleda kao da je bilo sve “fair”,što i je…
Mogao je ići više do bijele linije,ali nije..
Lando bi išao jer je nice guy,ali zato i je Lando ,a ne Max Verstappen..
Apsolutni monstrum što se tiče utrkivanja..
Sve fair , bravo za Maxa još jednom !
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam siguran da se tu Max nešto posebno branio. On je vozio gdje je njemu trebalo i odgovaralo. A budući je izlaz relativno uzak jasno je gdje trebaš biti da te ne preteknu. Niti u jednom trenutku nije naštetio sebi da bi više naštetio drugome. Mogao se voziti bilo gdje unutar trake za izlaz i to je napravio. NIje naglo mijenjao smjer, sve je bilo košer jedino što mi ide na jetra je glumatanje ne bi li se nešto ušićarilo.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To “glumatanje” je obveza vozača… naime, u nekim slučajevima samo vozači mogu prijaviti potencijalni prekršaj inače se ne razmatra… a onda mi to tumačimo kao kukanje i cviljenje
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svejedno. Poslije trke je sve 5, a u utrci “pada u šesnaestercu”. Nemaš obvezu prijaviti ako nema osnove. Treba uvesti kaznu za neopravdanu prijavu jer trošiš vrijeme sudaca uzalud, a radi se i o pokušaju da nešto ostvariš na nepošten način.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Žuti za simuliranje
🤌🤌🤌🤌🤌
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima primjer u hokeju. Ako zatražiš reviziju da li je bio korektan gol onda gubiš pravo na timeout. Ako prijaviš neopravdano da protivnik ima nepropisnu opremu, dobiješ 2 minute isključenje…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakva je ovo statistika kada nema Leclerca .
“Zanimljiva statistika”
Max Verstappen ima rekordni postotak konverzije pole positiona u pobjede, izuzev vozača koji su imali pole position samo jednom. Za aktivne vozače statistika je iduća:
– Verstappen 80,49%
– Alonso 63,64%
– Hamilton 58,65%
– Sainz 50%
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema Leclerca jer njegov start sa P1 rijetko koincidira sa završetkom na P1.
0
0