Početak kvalifikacija za treću ovosezonsku utrku započeo je velikim problemima na usluzi F1TV koja jednostavno nije ažurirala link za novi feed koji se odnosio na prijenos. Ubrzo za tim pala je usluga i na F1TV mobilnoj aplikaciji koja također nije nudila uslugu prijenosa.
Usluga je proradila tek nakon nekoliko minuta. Na početku sesije Lewis Hamilton je bio jedini na medium gumama, dok su svi ostali bili na softu. U ranim fazama prve kvalifikacijske runde na vrhu poretka našao se Oscar Piastri. McLarene je uspio razdvojiti George Russell koji se smjestio na P2, dok je Piastrijev timski kolega Lando Norris odvozio vrijeme koje je bilo dovoljno za P3. U kasnijem dijelu sesije, dva McLarena zamijenila su mjesta pa se između Norrisa i Piastrija našao Ferrarijev Charles Leclerc.
Na probleme bolida najviše se žalio Isack Hadjar koji se tužio na probleme u kokpitu, a za vrijeme prijenosa imali smo priliku nekoliko puta čuti njegovu komunikaciju s ekipom. Bolidom nije bio zadovoljan niti Max Verstappen koji je prijavio probleme s prijanjanjem u prednjem dijelu.
Zahvaljujući brzim krugovima ranije Norris i Leclerc jedini su ostali u garažama na kraju sesije. A nakon Q1 tamo su ostali i Hülkenberg, Bortoleto, Ocon, Doohan i Stroll (koji je imao avanturu u šljunku) čija vremena nisu bila dovoljna za otići dalje od prve kvalifikacijske runde. Liam Lawson bio je u problemima kroz veći dio prve kvalifikacijske runde, ali za dlaku se provukao na P15 s dvije stotinke prednosti nad Hülkenbergom.
Isack Hadjar uspio je proći dalje i to na prilično respektabilnoj P13 unatoč silnim problemima na koje se žalio.
Prve tri pozicije okupirali su Piastri, Russell i Norris.
Na početku druge runde kvalifikacija vrlo konkurentno vrijeme postavio je Max Verstappen samo da bi ubrzo bio zasjenjen od strane Landa Norrisa koji je odvozio 1:27.146. Dva Ferrarija nalazila su se na P5 i P6, a ponovno je vrlo dobar bio i Williamsov Alex Albon koji je gurnuo Ferrarije još dublje svojim plasmanom na P5.
Ipak, 8:26 do kraja ponovno smo imali crvenu zastavu izazvanu požarom pored staze čime se nastavio niz istih uzroka crvene zastave još od drugog slobodnog treninga. Problemi u režiji prijenosa nastavili su se i ovdje budući da je direkcija prijenosa označila zelenu zastavu prije nego je ista zaista i bila proglašena na stazi.
Dva Ferrarija bili su prvi i jedini na stazi nakon zelene zastave i to na novim gumama. Međutim, svoje krugove tek su neznatno popravili i njihovi krugovi bili su čak četiri desetinke sporiji od Landa Norrisa. Svjestan je toga bio i Leclerc koji se javio ekipi porukom: First sector was rubbish from me.
Veliko razočaranje za domaće navijače uslijedilo je nakon što Tsunodin krug nije bio dovoljan za Q3. Još veći udarac za Tsunodu bilo je vrijeme Liama Lawsona koji se plasirao ispred njega. Napeto je bilo promatrati i posljednji krug Carlosa Sainza koji je imao priliku izbaciti iz Q3 svog timskog kolegu Alexa Albona koji se nalazio na P10. Ipak, Sainzovo vrijeme bilo je dovoljno tek za P12 čime se pridružio Gaslyju, Alonsu, Lawsonu i Tsunodi kao vozačima koji nisu prošli dalje u Q3.
Svakako vrijedi istaknuti odlične krugove Olivera Bearmana koji je svoj Haas doveo do P8 u Q2 te Isacka Hadjara koji se plasirao poziciju niže na P9 u svom bolidu na koji je imao priličan broj pritužbi, ali koje je, čini se, riješio za vrijeme kvalifikacija.
U raspucavanje su se, dakle, plasirali oba McLarena, Ferrarija i Mercedesa te Verstappen, Hadjar, Albon i Bearman. Na stazu su odmah izašli svi.
U prvim krugovima najbrže vrijeme ostvario je Oscar Piastri, dok su se iza njega na P2 i P3 smjestili Verstappen i Leclerc koje je razdvajalo dvije stotinke. Jako slab krug odvozio je Lando Norris koji se u ovom trenutku nalazio na P5 s gotovo pola sekunde zaostatka za vodećim Piastrijem. Svojim krugom nije oduševio niti Hamilton koji se nalazio poziciju iza Norrisa sa šest desetinki zaostatka za Piastrijem i gotovo četiri desetinke iza Leclerca. Posljednje mjesto zauzeo je Antonelli ispred kojega su se na P9, P8 i P7 nalazili redom Albon, Bearman i Hadjar. George Russell nakon prvih krugova bio je na P4 s minimalnim zaostatkom za Leclercom i Verstappenom ispred njega.
Pravi triler je uslijedio u završnici kvalifikacija. Lando Norris uspio je popraviti svoje vrijeme i privremeno zauzeti pole poziciju. Za to vrijeme imali smo priliku vidjeti kako niti Russell, niti Piastri, niti Leclerc, a niti Hamilton nisu značajnije ili uopće popravili svoja kvalifikacijska vremena. No, krug vrijedan divljenja odvozio je Max Verstappen koji je uzeo svoj četvrti uzastopni pole position u Japanu nakon briljantnog kruga koji je bio samo 12 tisućinki brži od Norrisovog.
Iza Verstappena i Norrisa u drugom redu bit će smješteni Piasti i Leclerc na P3 i P4. Nakon njih slijede Russell, Antonelli (koji je značajno popravio svoj krug), Hadjar, Hamilton, Albon i Bearman.
Tablica s vremenima:
P | Vozač | Ekipa | Vrijeme |
---|---|---|---|
1 | Max Verstappen | Red Bull | 1:26.983 |
2 | Lando Norris | McLaren | 1:26.995 |
3 | Oscar Piastri | McLaren | 1:27.027 |
4 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:27.299 |
5 | George Russell | Mercedes | 1:27.318 |
6 | Andrea Kimi Antonelli | Mercedes | 1:27:555 |
7 | Isack Hadjar | Racing Bulls | 1:27.569 |
8 | Lewis Hamilton | Ferrari | 1:27.610 |
9 | Alex Albon | Williams | 1:27.615 |
10 | Oliver Bearman | Haas | 1:27.867 |
11 | Pierre Gasly | Alpine | 1:27.822 |
12 | Carlos Sainz | Williams | 1:27:836 |
13 | Fernando Alonso | Aston Martin | 1:27.897 |
14 | Liam Lawson | Racing Bulls | 1:27.906 |
15 | Yuki Tsunoda | Red Bull | 1:28.000 |
16 | Nico Hülkenberg | Kick Sauber | 1:28:570 |
17 | Gabriel Bortoleto | Kick Sauber | 1:28.622 |
18 | Esteban Ocon | Haas | 1:28.696 |
19 | Jack Doohan | Alpine | 1:28.877 |
20 | Lance Stroll | Aston Martin | 1:29.271 |
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koji užasan prvi sektor Piastrija.
Bez problema bi uzeo pole da nije bio spor kao traktor. I on, kao i Norris, često griješe kada je najpotrebnije.
Ljudi moji, ovo što je Max uzeo pole je ravno ludilu. Ukratko. Šta reći? Nenormalan lik.
18
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako se ne varam 1.sektor ima novi asfalt, mozda ga to mucilo u performansama.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A nikoga ne čudi da su racing bulls vozači uvijek opušteniji i brži od drugog rb vozača. Marko srao po Hadjaru i Lawsonu, a dečki oprali Tsunodu. Ne bi bilo možda loše da puste dečke da se priviknu na novi bolid i tim. Ili neka uzmu nekog iskusnog i dobrog vozača. Ne čudi da ne žele Sainza, Albona ili Alonsa.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Od Lawsona je i Sauber bio brži, a ne samo Yuki i Hadjar.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A opet Lawson je prošle godine pokazao koliko je brz pored Tsunode. Ovogodišnji RB je napravljen brz, ali sa uskim rasponom rada. Neiskusni vozači poput Lawsona se očito ne mogu brzo prilagoditi tome. To ne znači da ne bi uspio. Evo Yuki je bio čitav vikend uz Maxa po vremenima sve do kvala i strateške pogreške RB-a.
“If you look at other teams’ cars and how they’re positioned, they’re all insanely stiff.
“What you want is to produce the fastest car. But it’s not the case that a car is slow because the window in which it operates is small.
“What you want is to be in the right window for each circuit, so that you can anticipate that.”
However, according to Wache, a small operating window is necessary to optimise potential:
“Why would you want to extend the window and flatten the overall potential of a car?”
“You want the fastest car compared to the others.
“I will not reduce the overall potential to make it easier operationally,” emphasised Red Bull’s technical director.
“You can reduce the potential to help drivers to use the car, but not to help engineers to use the car.”
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hm, dosta specifična prva dva vikenda za Lawsona… Jedan je bio suho/mokri Melbourne (što ne pridonosi tail happy prirodi RB-a), dok je Kina bila sprint vikend što znači minimalno vremena za prilagodbu nakon ionako teškog testiranja… Sutra ćemo dobiti sve odgovore, do tad, roštiljanje :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da je Lawson vozio RB opet bi bio zadnji. Pogotovo kad je sa Racing Bullsima 14. a Hadjar 7. Tak da Tsunoda je bolji od Lawsona ali nedovoljno u odnosu na Verstappena. Što smo znali.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako je rekao Lando, nije do bolida, do vozača je
Kakav doktor, svaka čast Max
29
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako li je samo ovo uspio protiv najbolje vozačke postave sa najboljim bolidom u f1?
Veličina.
29
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max Verstappen s bijelom Hondom! Gospodin!
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Max
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“ Norris: Razliku čini činjenica da smo vjerojatno jedina momčad s dva stvarno jaka vozača”
hahahahahaha kako vas posra Max, bravo idiote mali. Šta će biti ove sezone kad sa ubjedljivo najboljim paketom ne uzmeš titulu?
16
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako mclaren ne uzme vozačku titulu ove sezone to ce biti ravno sramoti .. ali Max je mašina tako da ne bio iznenađen
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja mislim da će ove vaše budale sa zida sami sebi titulu uzeti.
Treba se već sad koncentrisati samo na Oscara, nema ništa od Landa. Jak je samo u intervjuima.
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rekao je Sebu prije par sezona “trebao bi se više fokusirati na vožnju”, možda je mogao poslušat vlastiti savjet.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ graho čemu ovo ‘idiote mali’
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tome da je lik idiot. Malo prelistaj šta izjavljuje i skini te navijačke naočare, pa ti možda bude jasnije.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
interesantno kako ti je “promakla” 3. landova rečenica “Da jedan od nas značajno zaostaje, ili da nije toliko jak, imali bismo lošije rezultate.” znači da se lando ne ku*či irečenim , samo konstatira činjenicu . jedina momčad koja je slično jaka je ferrari ali bolid im nije na nivou McL … bar još nije , a možda ni neče bit . max je odvozija odličan Q krug koji mu “garantira” ništa jer trka traje 53 kruga . ima je i leclerc odličnih Q krugova ni rijetko je to kapitalizira u trkama . lando i oliver mogu ( ali i n emoraju ) pomagat jedan drugom u borbi sa maxom koji se protiv njih mora borit sam . lando je u svakom slučaju via komentari naje*a od “portalista” …. npr ako osvoji titulu zasluge će većina pripisat bolidu , a ako je ne osvoji za mnoge će bit papak .
i yukiu treba prilagodba , oscilira je na treninzima …1. jako dobar , 2. jako loš , 3. solidan , Q loš . možda je neprilagođenost i nastup pred domaćompublikom uzeja danak . vidit će mo sutra kako mu ide , a nije zanemarljivo ni opetovano paljenje trave/crvene zastave koje mogu krojit konačni poredak .
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Misliš Lando i Oscar, ne Oliver, ili? :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovaj Verstappen nije normalan, svaka cast
Mislim da Yuki ima potencijal biti bliže Maxu od dosadasnjih suvozača.
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nešto tako sam i napisao.
Mislim da se neće baš dobro kvalificirati, ali mu želim dobru utrku, pretjecanja i ulazak u bodove. Ipak ima najbolji bolid za utrku od drugog dijela poretka.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Trenutno, Max pa 10 mjesta prazno. Covjek pise povijest. Simply lovely.
17
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovaj lik je monstrum. Šta drugo reći. Kakav krug
17
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Piastri kiksao u prvom sektoru drugi zavoj nažalost, ali neovisno o tome, Max je izvukao 110% po običaju. I sad ti imaj vozača koji može bit unutar 0.200 od ovakvog čudovišta… Sad ce Hadjar još malo u Red Bull i sve po starom :D
14
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovaj Max da mu daš traktor da vozi bio bi negdje u vrhu (neki će reći i da vozi traktor trenutno huehue).
Gasi bolide, motaj kablove.
16
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hadjar > Lulu 😭😭😭
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
MAXimalno
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max kao Leclerc nekad kad uzme pole a znas da nece tu vjerojatno ostati u nedjelju 😂
Odlicni i Max i Leclerc. Nista od Tsunodinog postolja ali je barem dosta bolji nego sramotne voznje na P19-P20. Mclareni standardno blizu jedan drugom, a opet bravo za Albona, Hadjara i Bearmana. Ta zadnja trojica su me ove sezone generalno odusevili i vise nego sto sam mislio.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da ce se Tsunoda s vremenom stabilizirati i približiti. Nekako se Mercedes, odnosno Russella ne spominje toliko iako mi se cini da su i prošle godine na kraju bili tu negdi s Ferrarijem. Ove godine su napredovali, a Ferrari blago unatrag. George da nije napravio grešku bio bi ispred. Ne znam, ja ne vidim neki potencijal kod crvenih i dalje
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma da jasno, tek je uskocio u bolid, a dijelilo ga je do Q3 mozda 2 desetinke ili tako nesto? Rijesit ce se to. Iako opet to nije odgovor po meni za top mjesto u top momcadi jer Tsunoda nije top vozac, ali mogao bi barem ispasti ok drugi vozac do kraja sezone.
Kod Ferrarija mislim da Leclerc ima potencijala pokazati nesto, ali mu je vjerojatno P4 plafon. P3 ako Max stvarno ne bude imao brzine u bolidu kroz utrku,a da Ferrari pogodi sa strategijom (sto je tesko moguce)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sta reci….
Kapa do poda danas!!!
LH danas los,Lawson ispred Tsunode,Sainz nikako naprijed.
Bearman odlican.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jutro.
Uvijek se govorilo da je Suzuka vozačka staza i ove kvalifikacije su upravo to i pokazale.Ne samo zbog Maxa..
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Točno to!
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sto se desi kada jedan tim ima 3 desetinke brzi bolid od ostalih i jedini tim koji ima dva dobra vozaca u momcadi?
Pa neko zlostavljeno djete im ukrade darove!
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je li mi netko od vjernih upućenih F1 fanova koji F1 imaju u malom prstu može objasniti glavne razloge sabotaže Hamiltona od strane Ferrarija? Zašto su ga dovodili ako će ga sabotirati ovako da rookie u x puta slabijem bolidu bude brži od njega, a Albon mu se smješka iza uha? Šta je točno Lulu skrivio ikome da ga iz sezone u sezonu nepotrebno sabotiraju meni nikako nije jasno. Ima li koja dobra duša koja se razumije u f1 da nam svima objasni to? Fala lipa.
1
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zna li mi netko objasniti koji motor ima Red Bull? Honda, RBPT, Ford??? Jesu li to isti motori koji dolaze u Aston Martin sljedeće godine ili će to biti neka druga Honda??? Pomješalo mi se gradivo.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U Red Bullu je Honda od 2019 do kraja ove godine. Od sljedece godine Honda prelazi u Aston Martin. Sljedeće godine su i nova pravila kako za bolide tako i za motore. Tako da je Red Bull u suradnji s Fordom od sljedeće godine sto se tice pogonske jedinice.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iduće godine Red Bull će biti pogonjen s RBPT-Ford motorima.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čestitke maxu na odličnom krugu, najbržem ikad.
Yuki zajebo svoj krug, ali barem je u q2.
Sve u svemu zadovoljan, Bullsi isto solidni.
Pohvale i medu.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ponovno monstruozni zadnji sektor Maxa. Čini mi se da je prije 130R bio pola desetinke iza Norrisa. Podsjeća na Monaco ’23 gdje je Alonsu oteo pole poziciju kroz zadnji sektor. Skidam kapu, virtuozo.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tsunoda se nije osramotio u Q2 kad je ispao je bio pola sekunde sporiji od Maxa. A Max? A, vanzemaljac. On je očigledno jedan od rijetkih koji može iz ničega iščupati takav krug, a očito je u izvrsnoj formi.
Bearman pokazao zašto čeka red za Ferrari. Samo ima opaku konkurenciju u tom čekaju reda u Antonelliju…
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sainz ce vjerojatno dobiti kaznu za impeding Hamiltona. Nije jos potvrdeno ali je pozvan kod sudaca pa ce vjerojatno biti iza Tsunode na P15
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
te kazne su obično 3 mjesta. pa bi ga to bacilo taman na 15.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaka čast Maxu, nema bolid za P1. Iako kažu da je teško pretjecati u Japanu, mislim da će izgledati utrka kao u Nizozemskoj prošle godine. McL će ga malo pratiti, onda obići ili na stazi ili kroz boxeve i završiti sa 20+ sekundi prednosti. Prognoza za podij: 1.Piastri,2.Noris,3.Max.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta bi sve radio da sjedi u Racing Bulls.
Bio bi sekundu brži. 😁
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Umjesto da sele Lawsona možda su Maxa trebali prebaciti u Minardi. :)
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako ovako nastavi lako bi mogao Max dobiti promociju :D
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max doktor..nemam rijeci.
Ne znam da li bi sutra kišu ili ne.
Zao mi je ipak sto Ferrari i Merc kaskaju jer ovo mi je ko 2020 sa ajde ipak manjom dominacijom od Mercedesove.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo za Maxa! Nema smisla išta dalje pisati.
Šanse u utrci, možda po kiši konkurira, ali u suhim uvjetima na duge staze Mclaren će imati veliku prednost s gumama. Čak će biti dobro da završi P3.
Yuki dobar. Not great, not terrible. S obrzirom na pripremu i šok transfer, jako dobro. Biti će bliže na lakšim stazama i kad se još bolje upozna s bolidom. Pogledajte koliko se iskusniji vozači muče s promjenama momčadi i to su imali cijelu zimu i testiranja. Biti će Yuki solidan.
Bravo Kimi, samo nastavi kao i do sada.
Bearman 👍
Carlos Saintz. Napokon sam smislio kako ga vidim kroz karijeru: dobar, dobar, dobar, dobar, dobar, vrhunski, dobar, dobar, dobar, dobar, dobar, vrhunski, dobar, dobar, dobar, dobar, dobar, vrhunski, dobar, dobar, dobar, dobar, dobar, vrhunski, dobar, dobar, dobar, dobar, dobar…
Eto, zna bljesnuti i to je to. Ne bude li parirao Albonu ovu sezonu, gotovo je s vrhunskim momčadima. Možda je prerano za ovakve izjave, ali nije prvi put da čekam taj Top Gun performance.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sainz je tip vozača koji treba svakoj momčadi. Stabilan je. Definitivno genijalan drugi vozač za bilo koji tim neovisno u superzvijezdi u bolidu broj 1.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Točno to.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pole za sve hejtere Maxa Verstapena koji kmece kako je sve do bolida covek izvlaci sve iz ovog krsa sto su napravili.
5
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po čemu je ovo krug karijere? Po meni je imao daleko boljih PP-a i sa većim ulogom od ovog sada.
1
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koji?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Monte Carlo prošle ili pretprošle godine je isto bio fenomenalan.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vjerovatno su opet pridonjeli mcLarrnovi vozaci sa nekim sitnim greskama kao Piastri u prvom sektoru gdje je bio spor. No Maxov krug je svakako vanserijski i jedan od rijetkih no ni ja ga nebi nazvao krugom karijere. Npr Leclerc je na Spa 2019 iza sebe ostavio Seba 7 desetinki Hama 7,5 desetinki i Bottasa devet desetinki iza sebe pa nije bilo ovakvih priča. Mislim da se danas previše razbacuje tim izrazima 110,120% krug , utakmica zivota karijere. Ono u Brazilu lani je bilo “one of the kind” no kad se sjetim nekih drugih velikana sporta bilo ih je jos i to boljih sa većim razlikama . RB je vjerovatno tu negdje sa Mercedesom dok kod Ferrarija ne vidim neki prostor za više jer i Leclerc je ostavio Hamiltona 4 desetinke iza. Max je vjerovatno najbolji na gridu dok McLarenov dvojac u toj igri drži bolji i brži bolid jer u protivnom bi gledali i dalje dominaciju Maxa. Oni koji bi možda mogli konkirirsti Maxu nisu u bolidima koji bi mogli tako nešto ostvariti. Uostalom lani smo svjeočili desetak utrka u kojima Max nije mogao ništa jer auto nije bio sposoban za to. Stoga ja to gledam na to ovako , ako neki imvozač izvuče max iz bolida i nema rezultate to ne znači da je loš nego mu bolid ne dozvoljava više. Ovaj McLaren je sigurno mogao brže i to njihovi vozači nisu isporučili dok je Max iskopao cca 3 desetinke koje nisu realne za svaki krug npr tokom utrke. To je ona razlika onih koji bljesnu i oni koji imaju konstantu a Max je jedan od njih koji to mogu isporučiti. Krug je top no nebi ga nazivao krugom karijere ni ja. Npr 2021 u saudijskoj arabiji onaj krug u kvalaama gdje je imao 2 desetinke pred zadnji sektor kada ke na kraju pokidao ovjes mi djelovao riskantnije nego ovaj i to puno .
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Verstapen prešao igricu, maestralno
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čemu toliko pljuvanja po Landu? Pa nije ovogodišnji McLaren MP4/4, a ni tada, jedan od najdominantnijih bolida ikada, nije imao sve pole (doduše nije samo jedan) sa najjačim vozačkim parom ikada. Pa zar je trebalo omalovažavati Prosta te godine u Monacu zato što je završio skoro sekundu i pol iza Senne na poleu? Kakve su to gluposti izjavljivati da Max vozi kantu, traktor ili što već? RB nije bolid kao McLaren, ali nije ni loš i kad imaš vozača kao što je Max, možeš se svemu nadati. Prisjetite se 1992 GP Monaca, kada Mansell na novim gumama i superiornim bolidom nije uspio prestići Sennu koji je bio, ne na istrošenim gumama već na staklenim i gdje je se blokirao po propisima (samo mi nemojte srat o onom, Monaco je ovo Monaco je ono, spora staza bez mogućnosti pretjecanja i slično). Znači do vozača je i Max je to još jednom dokazao. Alonso svojedobno isto tako. U redu, Lando i Oliver nisu do krajnjih granica iskoristili potencijal svojih bolida, Max i više što njegov bolid nudi i šta sad? Pa nije zbog lijepih očiju višestruki prvak svijeta. Ovo je tek bila borba za pp, sutra je utrka. Moguće je da Verstappen i osvoji naslov sutra, nije kraj svijeta za Landa i McLaren. Ono što želim reći da niko toliko ne sere po Piastriju kao po Landu, a voze identične bolide i sad pp3 za Piastrija je ok, ali pp2 za Landa je katastrofa. Pa dajte se suzdržite od bezrazložnih frustracija ko da ste vatreni navijači McLarena, a Lando vas iz utrke u utrku razočarava.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Top komentar..
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@jozha hvala
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hu da fak iz Oliver :)
I nije Max napravio krug iznad mogucnosti bolida xD
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
haha , na yt sam slušao Olivera i mahinalno mi izletilo. Jbg. kad sam emotivac. Vidim da si ipak skužio kaj hoću reć
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo! Jedan od moćnijih komentara!
Treba to netko reći
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kasnim s pohvalama za Maxa jer su mi djeca sjela na laptop i nisam mogao ranije doći i čestitati Maxu na sjajnom sjajnom krugu,ali ja sam i navikao već na njegove strašne izvedbe..
Ljudi ne slušaju možda izjave nakon kvalifikacija,ali Max je rekao još jednom ono što stalno tvrdim..On radi konstantno sa svojim mehaničarima na bolidu, on im stalno vraća KORISNE “feedbackove”,on razumije apsolutno sve kako podesiti bolid i što valja što ne valja…
Nakon FP3 rekao je da su radili korekcije… naravno..i onda kažu..rade bolid po Maxu… pa rade,ali brate Yuki,reci i ti mehaničarima koliko da podese prednje krilo dolje ili gore i što bi valjalo a što ne…Yuki je novi u RB,njega sad spominjem kao primjer..ali ..da je razočarao sa P15.. JE !..Očekivao sam Q3 od njega..
Bravo Maxxxx
2
0