Jack Doohan doživio je zastrašujuće izlijetanje na samom početku drugog slobodnog treninga u Suzuki, a Alpine je naknadno potvrdio kako je uzrok nesreće bila “pogrešna procjena” – konkretno, prekasno zatvaranje DRS-a na ulasku u prvi zavoj.
Incident se dogodio već deset minuta nakon početka FP2, uzrokovao crvenu zastavu i priličnu štetu na bolidu A525 – taman kad se činilo da bi Doohan mogao uhvatiti prijeko potrebne kilometre nakon što je ujutro propustio FP1.
Australac se, prema službenom priopćenju tima, na stazi našao s otvorenim stražnjim krilom upravo u trenutku kada je trebao maksimalan aerodinamički grip – na brutalnom ulasku u Suzukin zavoj broj 1. Rezultat? Gubitak kontrole i silovit udarac u zaštitnu ogradu, srećom bez posljedica po zdravlje vozača.
Doohan je odmah pitao preko radija: “Što se dogodilo?”, očito nesvjestan da je DRS ostao otvoren u jednom od opasnijih zavoja u kalendaru.
“Prije svega, u redu sam nakon incidenta,” rekao je Jack nakon izlaska iz medicinskog centra. “Bilo je jako, iznenadilo me, i definitivno ću iz toga učiti. Znam da moju ekipu čeka puno posla kako bi pripremili bolid za subotu, unaprijed im hvala na trudu.”
Oliver Oakes, šef Alpineovog F1 tima, brzo je dao kontekst nesreći:
“Svi smo olakšano odahnuli kada smo vidjeli da je Jack u redu nakon incidenta. Bilo je to jednostavno – DRS nije bio zatvoren na vrijeme pri ulasku u prvi zavoj. To je pogrešna procjena, lekcija koju ćemo uzeti sa sobom, ali znamo da će Jack i ekipa biti spremni za subotu.”
Oakes je također pohvalio napredak ostatka tima – Pierre Gasly završio je FP2 na ohrabrujućem devetom mjestu, dok je rezervni vozač Ryo Hirakawa odradio solidan FP1 i osigurao vrijedan set-up smjer za nastavak vikenda.
“Gasly je imao dobar ritam, a Ryo je kvalitetno odradio jutarnji program. Imamo jasnu ideju što želimo isprobati do kvalifikacija,” zaključio je Oakes.
Subotnji program za Alpine bit će utrka s vremenom: posložiti Doohanov bolid, dodatno analizirati DRS sustav – i osigurati da se slična situacija više ne ponovi. Suzuka, kao i uvijek, ne oprašta pogreške.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pffff, te (umjetne) stvari koje ne kontrolira potpuno vozač mi se ne dopadaju u F1.
Ono, okreneš (FlyByWire) volan u lijevo, auto skrene u desno.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Konrolira vozač i upravo zato je ostao otvoren jer ga nije zatvorio
0
0