Prvi dan slobodnih treninga potvrdio je da McLaren i na ovoj stazi vjerojatno uživa superiorniji tempo nad ostalim bolidima. Ferrari, Mercedes i Red Bull mogu se boriti za ulogu druge najbrže ekipe, a ne treba podcijeniti i neka iznenađenja poput Racing Bullsa, s obzirom na vremena pokazana na drugom treningu.
SF-25 je pokazao dobre kvalitete na Suzuki, ali i neke slabosti koje značajno ograničavaju njegove performanse. Frederic Vasseur je ovako analizirao petak svoje ekipe.
“Teško je složiti krug ovdje. Ima puno prometa, puno prekida, ali vjerojatno će tako biti i sutra. Ima puno kompliciranih brzih zavoja i teško je nadoknaditi vrijeme, a posebno je teško ako ima prometa.”
Poredak na kraju dana u Japanu pokazuje da je Ferrari prvi među pratiteljima top timova, ali zaostatak za Oscarom Piastrijem i Landom Norrisom iznosi oko 4 desetinke u odnosu na Lewisa Hamiltona, koji je bio brži i osjećao se ugodnije od Leclerca.
“Ako nam danas nešto nedostaje, to je bilo u zavojima 9 i 11, koji su najsporiji.”
Što se tiče ravnoteže, bolid je još uvijek imao problema s podupravljivošću, ali prema riječima šefa tima, njegova dva vozača bila su zadovoljna ravnotežom SF-25.
“Ne mislim da smo predaleko [od vrha].”
Drugi slobodni trening nažalost nije omogućio značajniji i relevantan dugi niz krugova zbog čak četiri prekida, što je značajno smanjilo količinu dostupnih podataka. Ipak, pozitivno je to što se Lewisa Hamiltona moglo vidjeti u nešto ugodnijem raspoloženju u odnosu na Australiju, djelomično zahvaljujući stazi koja je Hamiltonu oduvijek bila vrlo draga.
“Ne donosimo prenagljene zaključke na temelju jednog ili dva kruga. Ima puno varijabli koje mogu utjecati na krug. Ali istina je da je Lewis već od jutra izgledao vrlo snažno.”
“McLaren izgleda korak ispred svih, dok smo mi vrlo blizu s Red Bullom i Russellom. Moramo sve složiti i razmišljati o utrci, gdje je moguće da će biti kiše.”
“Vjetar će se okrenuti za 180° i to znači da ćemo ga imati u prilogu na brzim dijelovima, a protiv nas na pravcima, što može promijeniti ravnotežu bolida. Svi ćemo biti u istoj situaciji, ali bit će vrlo teško za vozače priviknuti se na to. Mi moramo obaviti svoj posao kako bismo se pripremili za sutra.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neodređeno. Kilavo. Tužno. Nemam povjerenja u crvene godinama, iako navijam za iste.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovaj mi nikako nije za Ferrari. Nije se mogao politički nositi s Abiteboulom u Renaultu, a šta će tek biti kad Ferrarijeve glavešine postanu nervozni.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma odličan je u Renaultu jedino kriminalci prosperiraju. Dobro da je pobjegao od tamo. U Sauberu na žalost nije imao budžet za bilo što. A sviđa mi se kako se ponaša u Ferrariju. Ali kaj mi znamo mi virimo kroz špijunku na vratima…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, ali da ne znam tko dođe na tu poziciju stvari će ostati iste.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pomalo Frede, preuzeo si mladu momčad
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko o cemu – Ferrari o vrhu…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gle, do kraja godine mogu pobijediti u svim utrkama, a i 2026. je njihova.
2
0