McLaren je u ovu sezonu ušao kao favorit po prvi put nakon više od petnaest godina i odmah pokazao zašto, dominirajući s Norrisom i Piastrijem tijekom uvodnih utrka u Australiji i Kini. Nakon dva slobodna treninga u Japanu, vjerojatno možemo očekivati sličan scenarij i na Suzuki.
No, prema riječima Landa Norrisa, prednost britanske momčadi nije isključivo rezultat impresivnog MCL39. U Formuli, gotovo postoji nepisano pravilo da najbrži bolid na gridu ne dobiva priznanje od vlastitih vozača – često u pokušaju da smanje pritisak i skrenu fokus na konkurenciju.
Tako ni Norris nije propustio priliku da relativizira McLarenovu formu, govoreći novinarima u Japanu:
“Vidjeli smo posljednjih tjedana kako drugi tvrde da razlika između nas i ostatka grida nije tako velika”, izjavio je za The Race.
“Koliko god Max govorio svoje, njegova završna dionica u Kini bila je stvarno dobra. Nije bila na našoj razini, ali je bila puno bliža. Fred Vasseur čak je rekao da Ferrari treba biti u borbi s nama. Uostalom, pobijedili su nas u Sprintu i startali ispred nas. Dakle, nismo daleko ispred.”
Naravno, otvoreno priznanje da imate najbolji bolid nosi rizik javne kritike, ako to ne rezultira pobjedama. Norris to zna iz prve ruke: iako je McLaren bio vrlo konkurentan kroz većinu 2024., naslov je ipak pripao Verstappenu. Istina, Max je bio posebno jak u završnici utrke u Kini, no to ne umanjuje činjenicu da je McLaren imao prednost u gotovo svakom drugom segmentu vikenda. Dok u Australiji, primjerice, oba McLarena su ostvarila prednost veću od jednog pit-stopa nad konkurencijom.
Red Bull i dalje uvelike ovisi o Verstappenovim iznimnim vožnjama, dok Ferrarijev SF-25 ostaje nestalan – sposoban za solidne performanse u optimalnim uvjetima, ali bez pravog kontinuiteta.
Hamiltonova pobjeda u kineskom Sprintu vjerojatno se donekle može pripisati i McLarenovom ograničenom vremenu za pripremu, više nego stvarnoj Ferrarijevoj brzini.
S druge strane, Norris smatra da McLaren u velikoj mjeri ima prednost zahvaljujući svojoj vozačkoj postavi:
“Ljudi to vole isticati. [Ali to je] jer smo vjerojatno jedina momčad s dva stvarno jaka vozača u ovom trenutku. To čini veliku razliku. Da jedan od nas značajno zaostaje, ili da nije toliko jak, imali bismo lošije rezultate. U Sprintu u Kini, Oscar je bio drugi ili treći, a ja tek osmi. To se kod nas rijetko događa – ali kod Ferrarija ili Red Bulla, takve razlike između vozača su česte. Max je redovito u vrhu, dok drugi vozač često nije ni blizu.”
Zasluge svakako idu i čelnicima McLarena – Andreji Stelli i Zaku Brownu – koji su složili jedan od najperspektivnijih tandema na gridu.
Norris i Piastri predstavljaju snažnu kombinaciju mladosti, brzine i konstantnosti. Ipak, je li pretjerano reći da su oni značajno jači par od Ferrarija, Mercedesa ili Red Bulla? S obzirom na Hamiltonovo očekivano navikavanje na Ferrari, velika očekivanja od Antonellija i napredak Tsunode u glavnu momčad, utrka za najbolju postavu tek se zahuktava.
Bez obzira na to, iz Norrisove perspektive, prednost MCL39 se prenaglašava. Kako sezona bude odmicala, bit će jasnije je li riječ o trenutačnom naletu – ili početku McLarenove nove ere.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vjerojatno da, vjerojatno ne.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ova izjava mu nije trebala… Pa Lando moj, svaka tebi cast al niste ni u top 5 vozača
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma može mu i “piti vode” ovakva izjava u kontekstu činjenice da je Andrea rookie, da bilo koji drugi vozač Red Bulla nema ni blizu Maxove rezultate, da su drugi vozači AM i Alpinea, Stroll i Doohan (BTW, vratite nam Micka), itd… ali šta npr. sa jednim Sainzom i Albonom (prvo njih da spomenem). Posadi njih dvojicu i Mclarenov dvojac u 4 ista bolida – bilo bi to prilično u egalu, po meni.
A sad da ne govorimo o Leclercu i Hamiltonu.
I baš me zanima koga je to Lando označio kao slabiju kariku u Ferrariju?
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa mislim da je to poprilično jasno, Ham britanac kao sedmerostruki prvak siguno to nije. A kakav god Leclerc bio Lando mu može biti sluga sa svojim izadnjima unazad godinu dana. Dovoljno govori činjenica da je mu vislio drugo mjesto do kraja sezone od Leclerca koji je imao za koplje lošiji bolid gotovo čitave godine. I tih par pobjeda koje je Ferrari uzeo je više bilo sretno i spretno nego čistom brzinom.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakav idiot.
10
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E moj Lando, bolje šuti.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čuj ti njega.
Hvalite me usta moja.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajme , točno me poteralo sr.. kad sam ovo pročitao! Piastri je zelen i samo nebo zna gdje mu je granica, a Noris što je napravio grešaka prošle i ove godine je nemoguće nabrojat. Kaže tip da jedino valjda oni imaju dva jaka vozača a lani nije bio prvak isključivo zbog svojih vožnji jer bolid je imao za osvojiti naslov. Da ovako što izvali Max još bi razumio a ne netko tko nije kadar spojiti dva vikenda bez nekih grešaka i to u dominantnom bolidu vec skoro godinu dana.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koji jazavac.
Enjglez.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hahahaahah stvarno????
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lando počinje gradit priču kako je i Piastri vrhunski pa neće bit bad ako Oscar i bude ispred..
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Počele su PR majstorije engleskog naučka.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel se meni čini ili svi engleski vozači daju najgluplje izjave.
Kad je Max pobjeđivao onda je govorio da je do bolida, a sada priča suprotno. Kako čovjek može ne vidjeti to svoje smeće od izjava kao cjelinu i zaključiti da je bolje šutjeti?
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo bi mu se moglo obit o glavu jer do sada kada god je trebao stisnit , napunio je gaće tako da mu je bolje da šuti i vozi jer se jezičinom ne pobjeđuje
0
0