Foto: Formula 1/ X
Veći dio kaotičnog drugog slobodnog treninga u Japanu prošao je pod stanjem crvene zastave nakon čak četiri odvojenih incidenata. Prvi, ujedno najveći, bio je onaj kojeg je izazvao Jack Doohan strašnim izlijetanjem u barijere prvog zavoja. Ubrzo nakon restarta novi prekid izazvao je Fernando Alonso koji je zaglavio u šljunku, a niti idući period zelene zastave nije potrajao jer se zapalila trava u blizini zavoja 8. Posljednju minutu treninga novom crvenom zastavom prekinuo je nešto veći požar kod zavoja 13.
Tek nešto više od 20 minuta treninga bilo je dostupno za vožnju, a najbrži nakon minimalne kilometraže za sve bio je Oscar Piastri s pola desetinke ispred drugog McLarena Landa Norrisa i četiri desetinke ispred Isacka Hadjara u Racing Bullsu.
Vozači su krenuli na stazu s medium i hard gumama, a prve probleme na samom početku javio je Carlos Sainz. Njegov Williams poskakivao je “kao lud” u zavoju 13, stoga je Španjolac ušao u boks i tražio da mu se provjeri stražnji kraj.
Samo sedam minuta nakon početka sesije došlo je do Doohanove užasne nesreće. Australac je propustio prvi trening kako bi Ryo Hirakawa vozio pred svojom publikom, a onda je pri ogromnoj brzini izletio u svom prvom brzom krugu. Doohan je punim gasom ušao u prvi zavoj, pri čemu nije zatvorio DRS na vrijeme – DRS se inače automatski zatvara prilikom kočenja, stoga je ovdje trebalo ručno obaviti zatvaranje, nešto što je Doohan napravio prekasno, potpuno zaboravio ili je doživio kvar.
Stražnji kraj bolida instantno ga je agresivno zabacio u stranu i zabio u barijere. Doohana smo vidjeli na nogama nakon sudara, no ovakav udarac mogao bi vratiti Hirakawu u bolid – Franco Colapinto nije u Japanu, stoga je Japanac u ulozi rezerve.
Čišćenje onoga što je ostalo od tog Alpinea i popravljanje barijera potrajalo je preko 20 minuta, a onda je nakon samo četiri minute zelene zastave Alonso ponovo prekinuo akciju. Španjolac je preširoko ušao u zavoj 8 (Degner 1), pri čemu je dodirnuo travu, što ga je bacio u šljunak iz kojeg se nije mogao izvući.
Uslijedilo je sedam minute crvene zastave, pet zelene pa opet sedam crvene. Ovog puta uzrok je bilo zapaljenje trave pored zavoja 8, a nakon što je to riješeno, isti problem konačno je zaustavio trening u posljednjoj minuti, kada se kod zavoja 13 zapalio veći komad travnate izletne zone.
Vozači su ipak nekako uspjeli odvoziti neke brze krugove na softu kako bi skinuli inicijalna vremena s početka treninga na tvrđim gumama, a kao najbrži su završili McLareni ispred Hadjara, Hamiltona i čini se ugodno smještenog Liama Lawsona u novoj ekipi i bolidu. Slijedi najbrži s početka treninga George Russell, a top 10 zaključuju Leclerc, Verstappen, Gasly i Sainz.
Treći slobodni trening, na kojem će svi tražiti nadoknadu izgubljenog vremena, vozi se sutra od 4:30 po našem vremenu.
P | # | Vozač | Konstruktor | Zaostatak | Krugovi |
---|---|---|---|---|---|
1 | 81 | Oscar Piastri | McLaren Mercedes | 1:28.114 | 13 |
2 | 4 | Lando Norris | McLaren Mercedes | +0.049s | 12 |
3 | 6 | Isack Hadjar | Racing Bulls Honda RBPT | +0.404s | 12 |
4 | 44 | Lewis Hamilton | Ferrari | +0.430s | 14 |
5 | 30 | Liam Lawson | Racing Bulls Honda RBPT | +0.445s | 13 |
6 | 63 | George Russell | Mercedes | +0.453s | 13 |
7 | 16 | Charles Leclerc | Ferrari | +0.472s | 14 |
8 | 1 | Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | +0.556s | 9 |
9 | 10 | Pierre Gasly | Alpine Renault | +0.643s | 13 |
10 | 55 | Carlos Sainz | Williams Mercedes | +0.718s | 9 |
11 | 23 | Alexander Albon | Williams Mercedes | +0.909s | 11 |
12 | 27 | Nico Hulkenberg | Kick Sauber Ferrari | +0.948s | 12 |
13 | 5 | Gabriel Bortoleto | Kick Sauber Ferrari | +1.221s | 13 |
14 | 31 | Esteban Ocon | Haas Ferrari | +1.393s | 13 |
15 | 87 | Oliver Bearman | Haas Ferrari | +1.540s | 10 |
16 | 12 | Kimi Antonelli | Mercedes | +1.619s | 13 |
17 | 14 | Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | +1.864s | 5 |
18 | 22 | Yuki Tsunoda | Red Bull Racing Honda RBPT | +2.511s | 12 |
19 | 18 | Lance Stroll | Aston Martin Aramco Mercedes | +2.731s | 12 |
20 | 7 | Jack Doohan | Alpine Renault | +3.545s | 4 |
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Strava…… sada mi je još više krivo što neću moći gledati kvale i utrku………… :facepalm:
Što se tiče Doohana, očito da Colapinto / Briatore sprega utječe na njega. 🫤
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma Briatore je štetočina, rookiju u Suzuki oduzeti FP1 je nemoralno i kaj se mene tiče kriminalno. Ali tako je to kad porezni utajivači, burzovni mešetari upravljaju F1 momčadima, a F1 im to dopušta. Kao što postoji superlicenca za vozače, trebala bi postojati i za team principale, a likovi višestruko osuđivani za utaje poreza i prevare, a na koncu konca i za namještanje F1 utrke nikad ne bi smjeli raditi u F1.
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…a kao nadređeni bilo kome ni bilo gdje drugdje.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo zapaljenje trave je FOM svinjarija. Daska ispod auta je nekad bila drvena, ali trebalo je povećati show pomoću (inače ultraskupog) titana da bi bilo atraktivno iskrenje ispod bolida. A s druge strane organizatori u Japanu, kao da prvi put organiziraju utrku, gase zapaljenu travu s aparatima za gašenje požara na bolidima umjesto da proliju kantu vode.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Daske su i dalje drvene.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Misliš da riječ daska implicira drvo. Ajde – možda, iako ne bi rekao.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne mora riječ “daska” nužno implicirati da je drvena.
Ali u slučaju visokotehnološkog čuda koje se zove “F1 bolid”, da, daska ispod bolida je ipak drvena.
Fosna, što bi rekli
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo. Ja sam u pravu da titan iskri i da je dodan naknadno, stvarno je komad drveta, zaštićen titanom…
BTW fosna je od bukve. Čini se da ima neki Ličanin u toj FIAi….
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ab/Honda_RC-F1_2.0X_bottom_Honda_Collection_Hall.jpg
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Frantic i @Patrick Majetic
Zahvalan sam vam za ovu edukaciju. Zato volim ovaj portal…
Sad još kad bi znao staviti prikladni smajlić sa sklopljenim rukama…. ali eto zamislite ga da je tu.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mozda se varam, ali jos mi je krivo da nisu u Alpine uzeli Schumachera umjesto Doohana. Poslije forsiraju Colapinta, ok, ali cini mi se da bi Schumacher danas bio zreliji.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da su stavljene Bernijeve prskalice sada vatre ne bi bilo 😂
2
0