Lijep sunčan dan dočekao nas je na prvom slobodnom treningu uoči treće utrke sezone u Japanu na legendarnoj stazi Suzuka. Nakon pojave zelenog svjetla u pit laneu na stazu su izašli praktički svi, a oči svih kamera ponajprije su bile uperene u novu, bijelu livreju Red Bulla i to prema bolidu kojim je upravljao njihov novi vozač Yuki Tsunoda. Ovom prilikom treba zamijetiti kako će biti izazovno na prvu razlikovati bolide Red Bulla i njihove sestrinske ekipe Racing Bullsa zbog njihove bijele boje i specijalne livreje Red Bulla koja, mora se priznati, izgleda odlično.
Na početku slobodnog treninga najveću kritiku svakako ponovno zaslužuje grafika s vremenima s obzirom na to da ponovno nismo imali prikaz dobrih deset minuta na temelju kojeg bismo pratili tko je na stazi, na kojim gumama i koja vremena su uopće postavljena. Nakon što je ista osposobljena, pogled na nju govorio je kako je u ovoj ranoj fazi prvog slobodnog treninga Max Verstappen postavio najbrže vrijeme i to na soft gumama, ispred Alonsa na hardu i Leclerca na mediumu. Tsunoda je u svom prvom konkurentnijem mjerenom krugu na softu od Verstappena bio udaljen nešto više od jedne sekunde. Istovremeno, Lawson je na hardu bio udaljen samo tri desetinke od Tsunode.
U nedostatku nekih izrazito zanimljivih događanja na stazi valja istaknuti kako je Williamsov Carlos Sainz promašio ulazak u garažu svoje ekipe u boxu, što ga je koštalo još jednog dodatnog kruga oko staze. Međutim, nakon 25 minuta već smo imali konkurentna vremena na stazi, a to je značilo da se u prvih 5 nalaze redom Russell, Verstappen i Isack Hadjar, koje su pratili Albon i Hamilton. U tom trenutku Tsunoda je bio na P7, dok su McLareni zauzeli P9 (Norris) i P14 (Piastri).
Druga polovica treninga donijela je prelazak svih sudionika na soft gume. Tempo je ponovno diktirao Russell čiji su krugovi bili zaista konkurentni te je u dva navrata popravljao svoja prethodno postavljena vremena. Iza njega se na P2 smjestio Charles Leclerc s dvije i pol desetinke zaostatka, a iza Ferrarijeva vozača našla su se oba Red Bulla na P3 i P4 u vidu Verstappena i Tsunode koje je razdvajalo nešto više od jedne desetinke.
Za to vrijeme su se oba McLarena mučila sa sastavljanjem kvalitetnog kruga. Norris je posebnu bitku vodio sa zadnjom šikanom te je u jednom navratu završio izvan staze u šljunku. Međutim, jednom kada je složio čitav krug, bilo je to dovoljno za P1 s -0.163 prednosti ispred Russella na P2.
Osim Norrisa, svoje izlete pored staze imali su i Alex Albon te Andrea Antonelli u zavoju br. 10. Drugi Japanac na stazi bio je Ryo Hirakawa koji je odradio kvalitetnu sesiju u svom debiju. Njegovo vrijeme bilo je dovoljno za P12, što ga je smjestilo ispred drugog bolida Alpinea kojim je upravljao Pierre Gasly koji je prvi slobodni trening okončao na P14.
Ostatak treninga uglavnom se odnosio na testiranje postavki za utrku, promatranje potrošnje guma te vožnju race trima.
# | Vozač | Ekipa | Vrijeme |
1 | Lando Norris | McLaren | 1:28.549 |
2 | George Russell | Mercedes | +0.163 |
3 | Charles Leclerc | Ferrari | +0.416 |
4 | Lewis Hamilton | Ferrari | +0.502 |
5 | Max Verstappen | Red Bull | +0.516 |
6 | Yuki Tsunoda | Red Bull | +0.623 |
7 | Fernando Alonso | Aston Martin | +0.673 |
8 | Isack Hadjar | Racing Bulls | +0.676 |
9 | Kimi Antonelli | Mercedes | +0.735 |
10 | Carlos Sainz | Williams | +0.784 |
11 | Alex Albon | Williams | +0.843 |
12 | Ryo Hirakawa | Alpine | +0.845 |
13 | Liam Lawson | Racing Bulls | +0.987 |
14 | Pierre Gasly | Alpine | +0.998 |
15 | Oscar Piastri | McLaren | +1.159 |
16 | Lance Stroll | Aston Martin | +1.209 |
17 | Nico Hülkenberg | Kick Sauber | +1.474 |
18 | Oliver Bearman | Haas | +1.528 |
19 | Esteban Ocon | Haas | +1.574 |
20 | Gabriel Bortoleto | Kick Sauber | +1.598 |
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I? Kaj sad? Tsunoda je samo desetinku sporiji!
Jel Tsunoda budući svjetski prvak? Jel Verstappen usporio da Tsunoda ispadne dobar? Ajmo malo zavjerenici!
Da vam odmah izbijem “ali tek je prvi trening” – Lawson niti na jednom treningu nije bio ovako blizu. :)
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lawson nikad nije vozio na tim stazama u kojima je bio u Red Bullu. Jel to uzeto u obzir? Smiri igru Wapi, tek je prvi trening, a tebi vec sline cure po tipkovnici xD Evo Yukia na P18 već na drugom treningu, Lawson P5.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne spomeni se imena mojega uzalud.
Drugi trening je imao 4 red flaga. Tsunoda nije uopće vozio soft gume u brzom krugu. Nitko nije napravio više od 14 krugova (čini mi se). Tipičan broj krugova na FP1 ili FP2 je dvostruko veći. Rezultati treninga inače nisu posebno relevantni, a ovog treninga posebno jer nitko nije uspio niti long run odvesti. Longest run je bio 4-5 krugova možda.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
hahahahaha duboke isprike, al moram.. Ja samo primjenjujem iste kriterije koje smo i Lawsonu postavljali, dakle, direktna usporedba s Maxom. Moramo biti fer :D
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma ne primjenjuješ kriterije u tome i je problem.
Ajde Lawsonu se može oprostiti sve osim bahatosti jer nije imao dovoljno vremena. Ja mislim da je marketinška svinjarija i da su prodali Lawsona za Japanca u Suzuki uz, siguran sam, dodatni bonus Honde što u na račun RBRa, a što pokraj njega.
U isto vrijeme drago mi je za Yukija jer mi je jako simpa frajer. Bilo tko drugi na njegovom mjestu do sada bi pobio menadžment RBRa, ali eto dočekao je svoju priliku. Volio bi da je iskoristi jer definitivno F1 treba dobrog Japanca.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A uzeo sam kao primjer FP1 iz Australije.. Max P5 +444, Lawson P16 +1.203, trening sa dvije crvene zastave.. oba na softu doduše. Yuki na mediumu u još isprekidanijoj sesiji na stazi koju dobro poznaje i u bolidu u kojem je već odradio jedan trening ima vrijeme +2.511 od vodećeg McLarena. Kad oduzmeš razliku po krugu između mediuma i softa, to ispada “tu negdje” sa Lawsonovim zaostatkom u FP1 u Australiji isto za vodećim McLarenom. Naravno tu je i količina goriva, ali to u oba slučaja nije poznato, tako da sudeći po ovome, ja mislim da Yuki ne pokazuje još ništa zapravo.
Da se razumijemo, nemam ja ništa protiv Yukia, meni je on simpa i slažem se da trebamo dobrog japanca uvijek, al jednostavno smatram da je Lawson brži i bolji vozač. Zapravo ako nekog “hejtam” onda je to taj RB program vozača i njihove odluke od slučaja Gasly, pa nadalje.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
lawson na P 5 , a max na P8 . vidija je marko potencijal , moč liama čime bi ugrozija i pobjeđiva maxa pa ga je zato hitno vratija u RBPT . pa lawson je osim maxa iza sebe ostavija i russella , leclerca , alonsa !!! na prvom treningu se liam zagrijava , a na drugom pokaza i dokaza da je daleko bolji od yukia kojega bi za nekoliko trka moga zamjenit hadjar ( ako se marko ne pospe pepelom , prozna veličinu i ne vrati liama u tim koji je FP 2 završija na P 3 i bija bolji čak i od lawsona .
2
2