Honda odbacila medijske spekulacije o jačem motoru

Izdvojeno

Luka Maloić

Prije 8 godina 2 min 2 komentara

Honda

Ranije ovog tjedna, Španjolski dnevnik “AS” prenio je informacije kako su ljudi iz Honde značajno (220KS više) osnažili motor popravljajući svoj ICE i ERS. Ali, Honda je Britanskom SKY-u rekla u ponedjeljak:

“Ovi natpisi su neprovjereni i veoma spekulativni pa tražimo od medija i navijača da ih tako i tretiraju.”

U isto vrijeme, Jo Ramirez, umirovljeni dugogodišnji McLarenov glavni koordinator misli da će Honda sporo napredovati zbog rigoroznih pravila.

“Honda nije mislila da će sve to biti tako teško, nitko nije to očekivao.”

Ramirez, koji sada ima 74 godine, misli da će rigorozna pravila koja su protiv slobodnog razvoja motora još dugo mučiti Hondu.

“Mislim da su na snazi neka drugačija pravila – gledali bi Hondu koja bi već sad imala dobar motor ili čak veoma dobar. Sve ovisi o tome kada će se i kako pravila mijenjati. Istina je da se i sada Honda poboljšala, ali nedovoljno. Smanjili su oni zaostatak s 4.5 – 5 sekundi na 1.5 – 2, ali istina je da se posljednje sekunde najteže skidaju.”

Fernando Alonso je rekako kako je siguran da ekipa može skinuti 2.5 sekunde po krugu preko zime, ali Jo Ramirez ne dijeli njegovo mišljenje.

“Da budem iskren, ne vjerujem da je to moguće s ovim pravilima. Mislim da se to neće ostvariti. Alonso je jedan od najboljih pa se nadam da će uskoro početi pobjeđivati jer ovo je traćenje nevjerojatnog talenta.”

Dodao je kako nije fan hibridne tehnologije u F1 koja ionako nije dovukla više automobilskih proizvođača – što je bio glavni razlog uvođenja takve tehnologije.

“Pa pogledajte samo što se dogodilo. Kako će bilo koji proizvođač sada ući u F1 kada vide što se dogodilo Renaultu i Hondi?”

 


Odgovor

2 komentara

  1. Juan Manuel Fangio
    Estoril Prikaži

    Vidio sam da ste na facebooku izdvojili jedan citat gospodina Ramireza gdje spominje da se zadnje sekunde najteže skidaju. To je zaista tako i ne treba se čuditi kad McLaren Hondu budemo gledali kako se bori za par bodova. To je nažalost realnost pa čak i da naprave veći skok od Ferrarija prošle godine, mogu biti možda 4 ili 5 momčad, što znači da bi mogli uhvatiti postolje više na sreću nego na brzinu bolida. Siguran sam da je navijačima McLarena ovo teško gledati, ali realnost je trenutno takva…


    0
    0

    0
  2. Fernando Alonso 14
    AlonsoForever Prikaži

    Ramirez je potpuno u pravu…ja sam još mnogo sumnjao u izjavu Alonsa tada u 2,5sek i pisao na ostalim forumima. Vjerujem u napredak od maximum 1-1,5sek do Melburna,ali to će tako onda i ostati do druge polovine sezone,tek onda bi mogli nać još 0,5 i to je to za ovu sezonu. 2017-e će isto teško bit dostić prva 2 mjesta,ali vidjecemo,drugo možda,prvo sigurno ne. Ovo je sve unaprijed isplanirano 4,5 godina,još tamo 2010-e ili čak ranije za ovu Hybrid F1 od 2014-e da Mercedes dominira,i onda su,da prostite na izrazu,sjebali McLaren i evo šta se dogodilo,i sad McLaren plaća a Mercedes uzima sve pred sobom,samo što ima malo i poglupave vozače pa ne mogu sve osvojiti,JER JE SRAMOTA S TAKVIM BOLIDOM SVE NE OSVOJITI. Stvarno. Jedan Hamilton koji je nestrpljiv,ne razmislja u toku trke,kuka na gume,ne razmislja na treninzima šta će i koje gume imat za kvale a koje za trku,da si rasporedi,i beeezbroj stvari još…a o Rosbergu mi se ni ne da pričati…samo je,pazite sad,SAMO DOBAR u jednom brzom krugu,trku ne smijem ni da pominjem…skrenuo sam s teme,ali kad me je odvuklo…u ostalom,to i svi vide,ove činjenice,samo zatupljen i slijep čovjek ne konta sve ovo.


    0
    0

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.