Tsunoda: Neću morati mijenjati poziciju s Maxom nađem li se ispred njega

Vijesti

Josip Jelušić

Prije 2 mjeseci 3 min 11 komentara

Uoči treće utrke u sezoni definitivno se najviše priča o Japancu Yukiju Tsunodi koji je boje Racing Bullsa zamijenio onima Red Bulla, a sve to baš pred domaću utrku u Japanu. Poslovično, Tsunoda je optimističan u pogledu svoje predstojeće vožnje za Red Bull i smatra da je on konačno taj koji će ukrotiti bolid koji toliko problema stvara apsolutno svima osim njegovom timskom kolegi Maxu Verstappenu.

Čini se da su zadaci koje Tsunoda mora odraditi više nego jasni: ne ispadati prije Q3 u kvalifikacijama, biti dovoljno blizu Verstappenu zbog povoljnijih strateških mogućnosti za vrijeme utrke te pomoći ekipi u borbi za konstruktorski naslov. Vremena za pripremu i nema previše s obzirom na to da je zamjena vozača u vidu njega i Liama Lawsona odrađena praktički u avionu nakon Australije, a pred nama je ubitačan tempo trostrukog trkaćeg vikenda s utrkama u Japanu, Bahreinu i Saudijskoj Arabiji.

Kada je riječ o onome što očekuje od sebe, ali i od ekipe, Tsunoda je za BBC Radio 5 dao nekoliko zanimljivih izjava. Ponajprije se one odnose na to da je njegov glavni zadatak podržati Maxa Verstappena u borbi za naslov, ali istovremeno je Tsunoda također dobio jamstva da će imati priliku za fer utrkivanje i eventualnu borbu za pobjede ukoliko dođe do takve situacije.

“Red Bull je usredotočen na to da Max postane svjetski prvak. Pokazao je da je sposoban za to, čak i sada kada se čini da su u problemima.”

“Što se tiče performansi, Horner me zamolio da budem što bliže Maxu. U nekim utrkama moći ću pomoći sa strategijom, ali mi je obećao da me u nekim prilikama, ako budem bio ispred Maxa, neće nužno zamoliti da zamijenim pozicije kako bi on pobijedio.”

Dosta prašine podigla je Red Bullova odluka o degradiranju Liama Lawsona u Racing Bullse nakon samo dvije utrke. Novozelanđanin je dobio podršku sa svih strana, a posebice i od Maxa Verstappena koji ga je podržao putem društvenih mreža. Yuki Tsunoda osvrnuo se i na to:

“Već sam to rekao i prije. Njegovo ponašanje u bolidu i izvan njega je drugačije. Nije me briga za naš odnos. Znam što mi je činiti i vjerojatno znam kako voditi i na koji način razmišljati o tome.”

Tsunoda se na kraju kratko osvrnuo i na svoj odnos s Liamom Lawsonom u pogledu nedavnih događaja, kao i na očekivanja od utrke na Suzuki:

“Nismo još razgovarali. Vjerojatno ćemo to učiniti tijekom nekog događaja u Tokiju. Nadam se da naše prijateljstvo neće biti uništeno.”

“Bit će prilično teško. Ako uspijem osvojiti bodove i samim tim doći u prvih 10 bit ću sretan.”


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

11 komentara

  1. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Sanjaj me, sanjaj me noćas kad za tebe nema spokoja ni snova.
    Noćas me sanjaj je možda već sutra u snove ti uđe ljubav nova.



    4
    3

    1
  2. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Bez brige neces biti ispred njega,bolid je rađen prema njegovom stilu voznje,tako da ostali vozaci izgledaju uvijek nekako losi.
    Helmut M je rekao nakon prosle utrke da ce se bolid razvijat prema zeljama Maxa.
    Sad i stari Perez kaze da bolidi Maxa i Pereza nisu bili isti,ocito covijek dobio info od sina.
    Tako je bilo i sa MS nekad,mozes doc u Ferrari samo kao broj 2 MS.
    Ima prica od Montoye da su ga zvali u Ferrari ali da mora potpisat da bude vozac broj 2 u ekipi.



    1
    -14

    15
    • Ferrari
      Fiorano99 Prikaži

      Bolid je rađen da bude što brži. Max je dosta brz sa postavkom gdje bolid ima više prednjeg kraja, pa je stoga prirodno da će RB inženjeri to uzeti u obzir. Problem RB-a s nedostatkom brzine drugog vozača je to što nikad nisu stavili pravog top vozača u drugi bolid od kad je Max došao u tim. Naravno da ovi koji dolaze neće biti na toj razini kad su obični RB akademija početnici ili prosječni vozači u ranoj vozačkoj dobi (ili potrošena roba koja je lako mogla biti biti van F1 poput Pereza).

      Da tek sad stave Gaslya ili Albona u tim bili bi na 2 desetinke od Maxa vjerojatno, a oni su to napravili dok nisu bili spremni za ništa prije 5+ godina. Iste greške rade i sa Lawsonom i Tsunodom. Da li bi ijedna druga top ekipa dovela Tsunodu? (Ferrari, Mclaren, Mercedes). Siguran sam da ne bi bio ni opcija za razmatranje…



      6
      6

      0
    • avalon Prikaži

      jbga stari kad RB nije merc . za razliku od RB oni su “neutralno” razvijali bolid pa koji se vozač bolje snađe zar ne ? nije fer prema kolegi da se bolid razvije prema željama maxa no to su počeli već 2016. dok je max još vozija TR . da nije bilo tako ne bi on već u svojoj prvoj trci za RB pobjedija u španjolskoj . ricciardo je i u bolidu koji je razvijan za maxa 2016./17. bija bolje plasiran čime je pokaza svoju vozačku veličinu .da se RB razvija prema željama gasly – a , albona , pereza i sad lawsona pita bi ja di bi i kako prolazija max u prvenstvima i bi li ima ijednu titulu . titule bi osvajali gasly , albon , sergio …. i naravno da se sergio žalija ocu kako bolid maxa i njegov nisu bili isti . s obzirom na to čudi me da niko ovde nije to shvatija nego se pljuvalo pereza , a zapravo on je fenomenalno vozija bolid koji je bija prilagođen maxu . ali pitam se kome je bija prilagođen RB 20 s obzirom da je i max ima 10 uzastopnih trka bez pobjede , od toga 5 i bez podija ?
      naravno ni MS ne bi ima 7 titula da su mu kolege imale istu šansu , a ne bili No 2 . jbga , sve njegove kolege od brundela preko herberta , josa , rubensa ,masse bili su tu negdje ili bolji od MS zar ne ? a šta bi mu tek radija montoya da nije mora potpisat da će uz MS on bit No 2 ? zato i nije doša u ferrari , a svoju veličinu je pokaza npr 2005. kad je u možda najgoroj sezoni MS u ferrariu završija tek sa 2 boda manje od michaela . jbte , čak ni tada ga nije uspija “pobjedit” :)
      interesantno da su MS i sad max pobjeđivali kolege zbog bolida koji je razvijam za njih ili su kolege bile lošije od MS jer su valjda ka i montoya morali potpisat da će bit No 2 ali onda … kako to da su i MS i max pobjeđivali i sve druge vozače da bi osvojili titule ? ja se npr ne bi usudija napisat da je to bilo i jest zbog bolida jer onda bi mogli u pitanje dovest sve titule LH osvojene u mercu , a kad je merc “izgubija” dominaciju lewisa 3 sezone nije bilo nigdje . čak je 2 od 3 zajedničke sezone izgubija od kolege . vjerovatno je merc razvija bolid prema željama russella , a ako je bolid “neutralno” razvijan onda je russell samo takav mačak jer je 2 X u ISTOM bolidu pobjedija 7 X prvaka …
      trebalo bi iskopat šta je na temu o razvijanju bolida za jednog vozača , a na štetu drugoga izjavija norris , a sad i alguersuari no šta oni znaju . više znaju pojedinci portala iako možda bolid F 1 nisu ni vidili iz bliza za razliku od norrisa i alguersuaria koju su ga čak i vozili i voze (norris) .
      mog abi do sutra nabrajat primjere koji pobijaju ovakve “mudrosti” npr seb i ricciardo , ricciardo i kvyat lewis i nico 2016. itd , itd …



      7
      4

      3
  3. Juan Manuel Fangio
    veki66 Prikaži

    Zivi bili pa vidjeli i tu pricu…….



    1
    1

    0
  4. Ferrari
    Spoilt Prikaži

    Kaj nije prošao 1. April?



    5
    3

    2
  5. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Možeš obećati kaj god hoćeš kad znaš da nema šanse da se ostvare uvjeti da ispuniš obećanje, a osoba kojoj obećavaš se osjeća puno bolje iako je vjerojatno i sama svjesna da nema to prevelike šanse.



    1
    1

    0
  6. Nelson Piquet
    graho Pretplatnik Prikaži

    To ti misliš.
    Da nije Honde ne bi bilo ni tebe u RB porodici.


    0
    0

    0
  7. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Yuki, you are my hero. 👍👍🏁🏁



    2
    2

    0
  8. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Yuki, morati ćeš se maknuti Maxu jer će sudac mahati plavom zastavom.
    (Nadam se da neće biti tako)

    Smiješni su mi komentari u kojima piše kako momčadi sabotiraju drugog vozača. Što je s konstruktorskim bodovima tj. desecima milijuna dolara koje ovise o poziciji?

    Jasno je da postoje vozači br. 2 i da se podređuju bržem kolegi, ali teško da ih sabotiraju na način da ne završavaju u bodovima kao npr. Perez.



    2
    2

    0
  9. Racing Point
    BatteryVolttas Prikaži

    Ma nećeš se naći u vodstvu, Yukica…


    0
    0

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.