Bivši vozač Toro Rossa Jaime Alguersuari komentirao je aktualnosti u glavnoj ekipi svog nekadašnjeg poslodavca, ponajprije one vezane uz drugo sjedalo u kojem nikom nije ugodno.
Španjolac je s 19 godina u trenutku debija 2009. postao najmlađi vozač u povijesti F1, a nakon što je dvije godine kasnije otpušten, utrkivao se još samo tri godine te je s 25 godina prekinuo trkaću karijeru kako bi se fokusirao na karijeru DJ-a – u glazbenom svijetu nastupa pod imenom Squire.
Mnogi tvrde da se bolid Red Bulla dizajnira po željama Maxa Verstappena i da se zato svi njegovi kolege muče s rezultatima, no Alguersuari odbacuje takvu teoriju:
“Postoji puno glasina koje tvrde da je bolid napravljen za Maxa, ali bolid je napravljen tako da bude najbrži mogući bolid. Postoje stilovi vožnje, a Maxov je agresivan i on voli bolid s osjetljivim prednjim krajem jer je takav bolid uvijek najbrži. Definitivno ne želite bolid s podupravljanjem jer je to sporije.”
“Max razumije i dobro zna kako postaviti bolid da odgovara njegovom stilu vožnje i koga god stavite u drugi bolid je izgubljen jer ne može voziti taj bolid s istim postavkama kao Max – muče se s previše prednjeg prianjanja. Međutim, ako imate manje prednjeg prianjanja, sporiji ste jer imate previše podupravljanja.”
“Nije dovoljno izaći na stazu i voziti najbolje što možete, već morate razumjeti kako voziti na najbolji način i smatram da je u tome problem svih koji voze drugi Red Bullov bolid.”
Verstappenova tajna je u tome što uspijeva kontrolirati bolid s ekstremno osjetljivim prednjim krajem koji mu omogućava brži prolazak kroz zavoje i brži izlazak iz njih. Tako postavljen bolid donosi izrazito nestabilan stražnji kraj – nešto što ostalima predstavlja velik problem s kojim se Verstappen očito jako dobro nosi.
“Nitko neće biti brži od Maxa kroz 24 utrke u toj ekipi. On je vjerojatno najbolji vozač koji se ikad utrkivao u F1. Njegova sposobnost da vozi bolid s podupravljanjem i preupravljanjem je u drugoj dimenziji – on je ispred svih”, zaključio je Alguersuari u intervjuu za službenu stranicu F1.
Alguersuari smatra da je Lawsonu trebalo više vremena da se snađe u potpuno novom okruženju.
“F1 se danas vrti oko jako malih detalja. Primjerice, morate dovesti gume u optimalno stanje, inače nećete imati prianjanja i lako izgubite četiri ili pet desetinki. Ako pogledate snimke s Liamovog bolida u Australiji i Kini, možete vidjeti da se posvuda mučio s prianjanjem.”
“Liam nije loš koliko izgleda. Moglo se očekivati da će se mučiti na početku sezone i da ne bi bio toliko loš kako bi sezona prolazila. Nemoguće je da ste heroj i onda postanete najgori vozač u za jednu ili dvije utrke.”
Za Yukija Tsunodu kaže kako ne bi trebao osjećati prevelik pritisak jer se postepeno pripremao u juniorskoj ekipi i nitko nema visoka očekivanja od njega.
“Bio bih iznenađen kad bi bio puno sporiji od Maxa. Mislim da će biti sporiji, ali ne više od pola sekunde ili šest desetinki. Bolji posao od Liama iz prve dvije utrke je vrlo ostvariv, iako mislim da to [vraćanje u RB] nije bilo fer prema Liamu.
“Hoće li zadržati mjesto u Red Bullu na duže vrijeme? Ne znam. Nikad se ne zna s Red Bullom. Barem je u najboljoj situaciji u odnosu na bilo kojeg njihovog juniora u zadnje vrijeme.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad nam svima to DJ neki mora reći.. šalim se..sjećam se Alguelsuarija,ali nije da mi je ostao nešto u sjećanju po vožnji osim da je bio valjda najmlađi u to svoje vrijeme…
Jamie <3 živ bio
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Drago mi je za vidjeti da još jedan od “otpisanih” govori istu stvar vezano uz bolid i vozača tj. Maxa.
Yuki je rekao da će raditi na svom setupu umjesto da odmah uzme Maxov. Ima tri treninga na raspolaganju i vjeruje da u tom periodu može nešto napraviti.
Red Bull bi vjerojatno ostavio Lawsona duže da imaju brži bolid tj. da Max dolazi do pobjeda. Ovako bi lako mogli završiti 4. u poretku konstruktora, a sve mi se čini da bi tako i moglo biti, a time gube dosta novaca. Vjerujem da ih je to najviše natjeralo na ovakav potez.
8
0