Oscar Piastri posljednjih godina polako ali sigurno postaje nova velika zvijezda Formule 1. Njegova karijera briljantno je vođena rukom sunarodnjaka Marka Webbera, bivšeg vozača Red Bulla, čije iskustvo ne pomaže samo talentiranom Australcu već i cijeloj momčadi McLarena koja ponovno živi svoje slavne dane.
Nakon osvojenog konstruktorskog naslova 2024. godine, prvog za momčad iz Wokinga nakon 26 dugih godina čekanja, Piastri je sada uvjeren kako upravo Webber ima veliku zaslugu za povratak McLarena na sam vrh.
„Webberovo iskustvo nije samo za moju dobrobit, nego i za cijelu momčad. Svi učimo od njega kako funkcionirati na najvišoj razini, baš kao što je on to radio u Red Bullu,“ rekao je Piastri.
Webber je u Red Bullu bio dio velike dominacije od 2010. do 2013., gdje je sudjelovao u osvajanju četiri konstruktorska naslova. Taj “pobjednički mentalitet” sada je prenesen u McLaren, tim koji trenutačno dominira početkom sezone 2025. s bolidom MCL39.
Piastri ističe kako Webberova uloga nije ograničena samo na savjete vezane za vožnju, već da igra ključnu ulogu i u detaljima koji javnosti ostaju nevidljivi.
„Iza kulisa Mark vodi računa o tome da su moji ugovori kakvi trebaju biti, pazi na sve one detalje koje ne biste ni primijetili dok ih sami ne iskusite,“ objasnio je Australac.
Upravo zahvaljujući tom pedantnom pristupu, Piastri je ranije ovog mjeseca produžio ugovor s McLarenom do kraja 2028. godine, odbacivši mogućnost prelaska u Red Bull, unatoč javnom žaljenju Christiana Hornera što ga prije nekoliko godina nije doveo u Milton Keynes.
Za mladog Australca, McLaren nije bio tek jedna od opcija – bila je to jedina opcija.
„Za mene drugi timovi zapravo nisu dolazili u obzir. Ne radi se samo o tome da imamo odličan bolid, nego i o okruženju u kojem želim biti. Mnogi vozači željeli bi biti ovdje. Vjerujem da s ovom momčadi mogu osvajati naslove, inače ne bih potpisao tako dugoročan ugovor,“ izjavio je odlučno.
Za Oscara Piastrija, budućnost izgleda obećavajuće. S Markom Webberom kao mentorom, u timu koji očito ima bolid sposoban za velike stvari, Australac ima sve preduvjete za borbu za naslove u godinama koje slijede.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajde,vidit cemo te vec u Japanu ponovo. Nekako mi veci killer instikt nego Lando
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Weberovo iskustvo se svodi na jednu rečenicu upućenu Oscaru: “Nemoj biti vozač broj 2”
Sve ostalo je bajka. Da, Weber je konstruirao bolid za prvu RB dominaciju i sada za McLaren – moš mislit…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedan od vecih gubitnika u Formuli 1, Mark Weber. Bas ste nasli na koga cete se ugledati..
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A neznam,meni nije bio neki gubitnik. Samo se jednostavno nije nametnio…ali bio mi je odlican vozac….Samo koda mu je uvijek nesto falilo…kao …
Ako je neko pratio tenis… nasaem Ljubicicu..uvijek je bio tu nedgje,ali nikako da taj zadnji korak napravi…..
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Weber je bio jako brz i konkurentan dok je mogao paliti i žariti s Bridgestone gumama. Dolaskom Pirellija 2011. koji se raspadao jednostavno se izgubio tj. nije nikad naučio čuvati gume i tu je Vettel izdominirao. Na kvalifikacijama su bili tu negdje.
2010. je ja mislim ušao u zadnju trku kao 2. u prvenstvu u zadnju trku s velikom šansom za naslov prvaka. Tada ga je RB pozvao u box u totalno krivom trenutku (Ferrari i Alonso su ga slijedili) i zapeli u prometu što je Vettelu otvorilo vrata da kao 3. u prvenstvu osvoji svoj prvi naslov.
Može tko pričati što želi, ali vjerujem da su ga žrtvovali da se riješe Alonsa i jer mlada zvijezda donosi puno više novaca.
Tako da ne treba o Weberu pričati loše. Jedan od one stare garde kao i Räikkönen.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Webber je svoju priliku 2010. nažalost prokockao u onoj hektičnoj VN Koreje. Jedna, ali skupa pogreška u kritičnom trenutku.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nitko mu neće oduzeti 5.mjesto s Minardijem u debiju
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
9 grand prix pobjeda u eri Alonsa,Vettela,Raikkonena,Schumachera itd itd i ti kažeš gubitnik ??
Čovjek je očigledno bio vrhunski,ali jednostavno ne i šampion…
multi 21 ,Seb… vidiš da je ljut,ali i svjestan da je Vettel ipak taj koji je brži.
Dobar momak Mark… volio sam ga..imam njegov autogram čak.. kad je gostovao u Zagrebu u sklopu neke Alianz osiguranje promocije..2006 je bio… dok je vozio za Williams..
Dobar momak,nikako gubitnik
5
0