Yuki Tsunoda kaže da cilja na mjesto na postolju na Velikoj nagradi Japana sljedećeg vikenda, dok je iznenađujuća promjena vozačke postave još relativno svježa vijest u svijetu Formule 1.
Nakon što je na VN Kine prošlog vikenda krenula glasina o mogućem premještaju Liama Lawsona u sestrinsku ekipu – Red Bull je u četvrtak potvrdio da će promovirati Tsunodu u momčad uz Maxa Verstappena, što znači da se Lawson vraća u Racing Bulls nakon dva teška vikenda u Melbourneu i Šangaju.
Tsunoda se pribojavao da nikada neće dobiti priliku voziti za Red Bull nakon četiri godine i dvije utrke s drugom ekipom. Ipak, nakon izvrsnog početka 2025. godine, japanski vozač dobiva priliku upravo na vrijeme za svoju domaću utrku u Suzuki.
Govoreći prvi put u javnosti nakon objave transfera na Hondinom eventu u sjedištu tvrtke u Aoyami, Tsunoda je rekao da mu se ova promjena čini “nestvarnom”, ali i da ima velike ambicije za svoj debi.
“Iskreno, nikada nisam očekivao da ću voziti za Red Bull na Velikoj nagradi Japana,” rekao je Tsunoda.
“Ovo je posljednja godina partnerstva Red Bulla i Honde, tako da mi se mogućnost utrkivanja u Suzuki kao vozač Red Bull Racinga čini potezom sudbine. Sve se posložilo na pravi način da bih danas bio ovdje.”
“Naravno, bio sam sretan zbog dolaska u Red Bull, ali kada sam o tome razmislio, ideja da iznenada vozim za Red Bull na Velikoj nagradi Japana činila mi se nestvarnom.
“Ne želim previše podizati očekivanja, ali za ovu Veliku nagradu Japana želim završiti na postolju. No, znam da to neće biti lako od samog početka.
“Moj prioritet je najprije shvatiti bolid, kako se ponaša u usporedbi s VCARB-om. Ako mogu uživati u vožnji i prirodno se priviknuti na bolid tijekom prvog slobodnog treninga, rezultati će doći sami od sebe. A ako to dovede do mjesta na postolju, to bi bilo nevjerojatno.”
Tsunoda nikada nije vozio RB21, pa bi njegov debi u Japanu mogao biti dvosjekli mač. No, 24-godišnjak kaže da objeručke prihvaća ogroman pritisak koji dolazi s ovom pozicijom, unatoč povijesti Red Bulla u “trošenju” vozača.
“Kada sam prvi put primio poziv, pomislio sam: ‘Wow, ovo će biti zanimljivo,'” rekao je. “Više od svega, uzbuđen sam zbog izazova koji je preda mnom.
“U životu nema puno trenutaka u kojima se suočiš s ovakvim ekstremnim pritiskom i velikom prilikom poput ove, tako da mogu samo zamisliti da će utrka biti nevjerojatno uzbudljiva.”
“Isprva sam bio toliko zauzet da nisam ni imao vremena potpuno shvatiti koliko je ovo uzbudljivo. Morao sam odmah uskočiti u simulator, obaviti prilagodbu sjedala i odraditi mnoge druge pripreme.
“Naravno, promocija u Red Bull je nevjerojatna prilika, ali prije svega, želio sam razgovarati sa svojim inženjerima i ljudima koji su me podržavali. Tako da, unatoč svim emocijama, zapravo sam se osjećao prilično smireno.
“Budući da sam ove godine bio rezervni vozač, već sam ranije obavio prilagodbu sjedala. No tada sam razmišljao: ‘Zašto ovo uopće radim? Ionako se neću utrkivati.'”
Iz svog vremena u simulatoru, Tsunoda kaže da mu se ovogodišnji Red Bull nije činio “previše zahtjevnim za vožnju”, iako je priznao da su njegove ranije izjave o prošlogodišnjem bolidu – koji je testirao u Abu Dhabiju – kao bolidu koji mu odgovara bile “mali trik” za prodati se Red Bullu.
“Proveo sam oko dva dana u simulatoru. Iz tog iskustva, nisam osjetio da je bolid previše težak za vožnju,” objasnio je.
“Definitivno sam stekao dojam da je prednji kraj vrlo osjetljiv, kako ljudi često kažu. No, ako me pitate je li bio težak za upravljanje, ne bih rekao da mi je davao neki posebno čudan osjećaj, barem u simulatoru.
“Naravno, način na koji želim postaviti bolid vjerojatno se razlikuje od Maxovog. Želim razviti vlastitu postavku bolida, dobro je razumjeti i postupno podizati tempo od prvog slobodnog treninga.”
Kada je Tsunodin mentor, bivši WTCC vozač Ryo Michigami, rekao da ne želi stavljati prevelik pritisak na njega, Tsunoda mu je u šali odgovorio:
“Da, molim te, nagomilaj očekivanja i pritisak!”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Teško, jer bolid baš nije konkurentan.
Ali kada bi to uspio, kapa dolje.
Kada bi završio među prvih 5-6 to bi bio isto vrhunski rezultat.
Mislim da se malo busa u prsa pred domaćom rajom.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije dovoljno konkurentan za pobjedu ali za podij je.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mora misliti da on to može, inače koja je svrha da sjeda u auto.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možeš misliti da možeš koliko hoćeš ako nemaš konkurentan bolid.
A to koja je svrha.
Pa svi oni misle da mogu.
Ne samo to, nego imaju fizičke predispozicije.
Inače ne bi bili gdje jesu.
Ovo mi više zvuči kao parola na zidnim novinama neke firme.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo da se ne zabije u Maxa.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za to bi trebao biti blizu njega što je isto uspjeh.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neće puno bolje proć od prethodnika loji su se izredali na mjesto vozača br 2 u RBR-u. Konačno da i Yuki mit razbijemo.
5
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Yuki,ja ti to od srca želim ,evo…
Gorit će Suzuka :)
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jao, to bih volio vidjeti.
Da mu se i malo posreći pa da sve opere kao beba zvečku.
Japanci bi poludjeli od ponosa i sreće.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I Hulkenberg želi podij
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I ja želim da Slaven Belupo dođe do titule u Kupu.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slaven neironično ima dosta veće šanse
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije baš idealna situacija da dolazak u RB nakon svih zimskih priprema s VCARB-om, ali realno, ovo mu je odlična prilika da se dokaže jer Honda ide u AM i tko zna kakva bi mu budućnost bila nakon 2025.
Mislim da su optimistično realna očekivanja Q3 i bodovi u utrci. Dalje ćemo vidjeti.
Ovaj vikend navijam za njega, volio bi da mu se sve poklopi i da pokaže RB-u da stoji iza svojih riječi. Go Yuki!
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
koji bod, ispred racing bullsa i ja zadovoljan.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rekao bih da je postolje dooosta optimistična želja (ima 2 Mcla i Maxa koje realno u “normalnoj” utrci vrlo teško može dobiti, tu su naravno i Mercedesi i Ferrariji) tako da može biti zadovoljan osvojenim pokojim bodom a ako bi se ugurao u top 5-6 bio bi izvrstan rezultat
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Trebao je prije otpustiti svoj team menadžera.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I tata bi sine
2
0