Sezona 2025. krenula je poput prave holivudske drame za Haas. Nakon vrlo solidnih rezultata tijekom predsezonskih testiranja, američka ekipa doživjela je hladan tuš na otvaranju prvenstva u Melbourneu. S najsporijim bolidom na gridu, Esteban Ocon i njegov mladi momčadski kolega Olliver Bearman nisu uspjeli iskoristiti niti kaotičnu utrku u Australiji da bi dohvatili bodove.
No, samo sedam dana kasnije, Haas kao da je pronašao čarobnu formulu. U Šangaju su izvukli maksimalno iz situacije, osvojivši sedmo i deseto mjesto – pozicije koje su nakon diskvalifikacije Ferrarija pretvorene u izvrsnu petu i osmu poziciju.
Ipak, Ocon ostaje čvrsto na zemlji, bez obzira na nagli preokret forme:
„Moramo ostati koncentrirani. Još uvijek nemamo dovoljno samopouzdanja, jer ovo je tek druga utrka i doslovno smo prešli iz zadnje pozicije sredine poretka do toga da smo sada vodeći među ekipama sredine. Moramo ostati usredotočeni na sebe i maksimalno iskoristiti ono što imamo. Vjerujem da imamo još performansi za otključati, što je odlična vijest za nas.“
Situacija u Melbourneu bila je pravi test karaktera za cijelu ekipu. Haasov pad nije bio samo loš rezultat nego prava kriza koja je mogla negativno utjecati na daljnji tijek sezone.
No, šef momčadi Ayao Komatsu i njegovi ljudi nisu gubili vrijeme. Ocon je otvoreno podijelio emocije koje su vladale u ekipi tih dana:
„Prije samo nekoliko dana bili smo zadnji u Australiji, izgledalo je jako teško. Nismo puno spavali, gotovo nismo ni jeli – da citiram Ayaove riječi – ali sve se isplatilo. Iskoristili smo vrijeme da pronađemo gdje se krije dodatna brzina u bolidu. Znali smo da u njemu ima još potencijala.“
Za Ocona, najveći razlog za optimizam je upravo to što Haas očito još nije dosegnuo svoj maksimum:
„Iskreno, ovo je nevjerojatan preokret. Jako sam ponosan na sve ljude u Maranellu i Banburyju. Nevjerojatno su se angažirali i pronašli rješenja“, zaključuje Francuz.
Ocon nije zaboravio istaknuti koliko je važan rezultat ostvario njegov mladi kolega Ollie Bearman. Za momčad koja je prošle godine grčevito hvatala poneki bod, dvostruki ulazak u top 10 znači jako puno.
„Čestitke cijeloj ekipi, ali posebne pohvale Ollieju. Imao je težak vikend, bio je van pozicije i sjajno se vratio alternativnom strategijom. To što smo završili obojica u bodovima velika je stvar i nadam se da je ovo samo početak nečega većeg“, dodao je Ocon.
Iako samopouzdanje možda još nije na vrhuncu, Haas je u Kini poslao jasnu poruku: kada stvari funkcioniraju, mogu se boriti za važne pozicije u sredini poretka. Sada slijedi ključni ispit – zadržati ovu razinu forme u nadolazećim utrkama i pokazati kako Šangaj nije bio samo jednokratni bljesak.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možeš mahnut Flaviju budući da je Alpine trenutno jedini bez bodova. Da vidi kako si demotiviran.
0
0