Šef momčadi Williamsa, James Vowles, potvrdio je da oba njegova vozača koriste nadograđene verzije prošlogodišnjeg bolida, što znači da su u bolidima stare šasije.
Vowles je razjasnio pristup momčadi nakon špekulacija da je Carlos Sainz bio slabiji od svog momčadskog kolege u uvodnim utrkama jer je vozio stariju specifikaciju bolida. Williams je prošle godine često koristio različite specifikacije bolida zbog velikih oštećenja tijekom sezone. Međutim, Vowles je naglasio da između bolida Sainza i Alexandera Albona nema razlika u opremi.
“Oba vozača koriste potpuno istu stvar, evoluciju šasije iz 2024.,” rekao je Vowles.
“To je ista šasija, ista prednja krila, isti mjenjači,” pojasnio je u videu koji je objavila momčad. “Sve je iste specifikacije i standarda.”
Vowles je rekao da je momčad odlučila ovako pristupiti sezoni kako bi više resursa preusmjerila na razvoj bolida za 2026., kada F1 uvodi drastično izmijenjene tehničke propise.
“Oba vozača voze evoluciju prošlogodišnje šasije,” objasnio je. “Razvija se na isti način, ali naš plan je uvijek bio da prođemo kroz ovaj posljednji ciklus pravila, poboljšavajući prošlogodišnju šasiju dok istovremeno redizajniramo bolid od nule za 2026.”
“To je iznimno važno jer nam omogućuje da ulažemo u budućnost, za 2026. i dalje. Nije riječ o financijama, već o upravljanju resursima. Svi smo ograničeni budžetskim pravilima, ali ovako optimiziramo rad i osiguravamo da maksimalno iskoristimo prilike za 2026.”
Williams je prošle sezone završio deveti u prvenstvu, ali Vowles tvrdi da su “znali da šasija ima značajan potencijal.” Nakon prve dvije utrke nove sezone, momčad dijeli četvrto mjesto u poretku s Ferrarijem, oba tima imaju po 17 bodova.
“Vidljivo je da smo napredovali na gridu i mislim da još ima prostora za dodatne performanse s paketom koji trenutno imamo,” rekao je Vowles.
Budući da su ovogodišnji tehnički propisi vrlo slični prošlogodišnjima, Vowles vjeruje da su mnogi timovi koristili sličnu strategiju kao Williams.
“Mislim da je nekoliko timova na gridu napravilo nešto slično kao mi,” rekao je. “Ne svi, ali većina njih.”
Sainz, koji se ove godine pridružio Williamsu iz Ferrarija, više je puta izjavio da će mu trebati nekoliko utrka da u potpunosti nauči kako izvući maksimum iz svog novog bolida. Međutim, Vowles je zadovoljan što oba vozača daju vrlo slične povratne informacije o tome kako poboljšati bolid.
“Zanimljivo je da su povratne informacije Alexa i Carlosa gotovo identične. Obojica su vrlo sigurni u to gdje su nam slabosti i snage,” rekao je.
“Zbog toga su mnogi sustavi u bolidu – poput diferencijala i podešavanja kočenja motorom – vrlo slični kod oba vozača, jer su njihove preferencije za balans i način vožnje gotovo identične.”
“Možda je još važnije da imamo određene karakteristike bolida koje nisu onoliko dobre koliko je Carlos navikao iz svojih prethodnih momčadi. Na tome moramo aktivno raditi kako bismo iskoristili svaku priliku za poboljšanje u 2025. i 2026.”
“Ali kao dvije individue, iako je svaki čovjek na svijetu različit, njih dvojica su nevjerojatno usklađeni u onome što traže od bolida.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa naravno da sve ekipe to rade.
Koriste preživjele ostatke od prošle sezone, a unapređenja se svode na “flastere”
90% novaca inženjera zaposlenih…… radi na bolidu za 2026.godinu.
Ovo što gledamo je produžena sezona 2024/2025 sa ljetnim i zimskim pauzama.
Ni dobro ni loše. Tako je i tako je uvijek bilo prije promjena pravila.
Jedina razlika je što se zbog COVIDA sve rastegnulo za dvije godine.
2
0