Nakon još jednih užasnih kvalifikacija – pritisak na Liama Lawsona već je značajno porastao.
Sprint utrku je započeo s 20. mjesta i završio na 14. poziciji, a sad je ispao kao najsporiji u Q1, što znači da će i sutrašnju glavnu utrku za VN Kine startati s 20. mjesta.
“Iskreno, jako je teško. Bolid funkcionira u jako uskom radnom prostoru, mislim, to je poznato, ali iskreno, to nije izlika.”
“Moram to dovesti u red. Bilo je to kaotično kvalifikacijsko vrijeme i da nismo imali problema s prometom i sličnim stvarima možda bi bilo u redu, ali iskreno, još uvijek to nije dovoljno dobro. To je razlog zašto smo ispali – trebali bismo biti dovoljno brzi već u prvom krugu.”
“Trebali bismo biti. To ne bi smio biti problem, tako da jednostavno moram poraditi na tome.”
Upitan što mu je potrebno da to popravi, Lawson je odgovorio:
“Mislim da je to samo pitanje vremena. Nažalost, nemam ga previše, ali to je jednostavno tako. Za vožnju bolida Formule 1 potrebno je 100% samopouzdanja u ono što radite, a nije da ga nemam, ali “prozor” performansi je toliko uzak da ga jednostavno promašujem. Na tome moram poraditi.”
“Dakle, stvarno ne znam kako bih to drugačije rekao – jednostavno nije dovoljno dobro.”
Dodatni pritisak na 23-godišnjaka dolazi i zbog forme vozača Racing Bullsa Yukija Tsunode. Japanac, koji je izgubio mjesto u Red Bullu upravo od Lawsona, imao je impresivan početak sezone. Tsunoda je u sprint utrci osvojio tri boda završivši na šestom mjestu.
Na otvaranju sezone u Australiji, Lawson je bio sporiji od Tsunode u kvalifikacijama – Lawson je startao s 18. pozicije, dok je Tsunoda bio peti. U utrci je Tsunoda završio na 12. mjestu, dok je Lawson bio prisiljen odustati nakon što je udario u barijere po kiši.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nesto nam je tih Helmutic.
RB je u velikim problemima, nemaju drugog vozaca. Ni Tsunoda nije dovoljno dobar, mozda bi bio bolji od Lawsona (tesko je bit gori), ali to i dalje ne bi bilo dovoljno. Najgore je sto ne mogu nikoga ni dovesti, svi su promijenili timove, imaju ugovore- a dobrih, iskusnih i slobodnih vozaca nema.
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ugovori se lako raskinu.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čovjek priča realno, to mi se sviđa.
Ovo je samo dokaz koliko je RB težak za vožnju i nadam se da će utišati one teorije da je Perez bio sabotiran ili netko drugi i sl.
Ne odustajem još od Lawsona, neka u miru odvozi još koji vikend s tri slobodna treninga i ako se uspije opustiti mogao bi talent izići na vidjelo.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo ja iskreno ne znam šta da mislim o tom RedBullu osim da je to jednostavno Maxov bolid i sretno bilo pojedincu koji ima tu (ne)sreću da sjedne u to drugo mjesto. Nije uspio Gasly, Albon, Perez, sad Lawson. Nema nikakve naznake da bi Tsunoda, Hadjar ili čak Ricciardo bili išta bolji od Lawsona trenutno, jer je Lawson uz Tsunodu bio najbolji izbor iz RedBull Junior programa. E sad, je li bolje napraviti Maxu bolid i uzimati bodove samo s njim i donekle konkurirati za pobjede ili je bolje napraviti bolid koji paše i drugom vozaču, ali maksimalno možete konkurirati za P5 i P6? To je pitanje koje se sve više i više postavlja svaki put kad RedBull promijeni vozača broj 2. Ako ostvare P5 i P6 osvajaju 18 bodova. U protivnom Max mora minimalno ostvariti P2 kako bi bili na istom. Ako Max prestane konkurirati za podije, njihova “oklada” na Maxa pada u vodu kao i cijela sezona. Već su prošle sezone tom taktikom izgubili jedan naslov.. Ove sezone su ponovo stavili “all in” na Verstappena. Mislim da im se ove sezone neće isplatiti ni u vozačkom prvenstvu, kamoli u konstruktorskom. Znam da je još rano reći to sa sigurnošću, ali to je moje viđenje i predviđanje. Sretno im bilo.
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa da, bolid je rađen po Maxovim uputama jer njemu odgovara prevelika potrošnja guma i sporiji bolid.
Kada bi tako rezonirali onda je McLaren rađen prema Piastriu a Ferrari prema novopridošlici Hamiltonu. Hamilton je sigurno poslao nacrte u Ferrari što mu odgovara.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hahaha ok, pa ne pričam o tome, nego o tome što je bolid rađen “na nos”. Dakle jako osjetljiv za vožnju, što Max može podnositi jer kontrolira stražnji kraj bolida fantastično, ali svi ostali se muče s tim. O tome se radi. Sad još bolid funkcionira samo u uskom prozoru temperature guma na što se Lawson već žalio. Al simpa ti je komentar, nema kaj.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ima istine u tom sta kaze. Jako ogranicena testiranja. I jos ovaj vikend sprint. Nema vremena za eksperimentiranje nego snađi se s onim sta imas. Malo glupo za mlade vozace jer ni mi ne znamo sta mogu, a dok saznamo neko ce mozda izletit iz F1.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
predsezonska testiranja su bila ograničena svim rookiima , a lawson je za razliku od njih ( osim bearmana) ima i 11 trka u bolidu F 1 . za sada ostaje “upamćen” po osvajanju 6 bodova , pokazivanju srednjeg prsta perezu i , a s obzirom na “iskustvo” u odnosu na druge početnike katastrofalnom startu u sezonu . da se vratim u 2019. … koliko je iskustva ima albon u također ograničenim testiranjima i trkama . btw albon je testiranja “obavija” ne sa RB nego sa TR = 0 iskustva u RB . i šta ? u prvpj trci za RB albon je u belgiji završija trku na P 5 ! u 9 trka za RB je osvojia 76 , a renomirani max u 7 trka ( ima je 2 odustajanja , albon nijedno ) je osvojia 97 tj 21 bod više od albona . btw , 2019. je bila albonu bila prva , maxu 5. sezona . jesu li to i pokazani potencijal uzeli u obzir kad su mu davali nogu 2020. jer je završija sa po njima valjda tek 105 bodova u svojoj drugoj sezoni . ima je isti broj bodova ka iskusniji sainz , a više bodova i bolji plasman od leclerca , norrisa .
nekako sam skeptičan , a s obzirom na start u sezonu da će lawson osvojit 76 bodova koliko je albon osvojia u 9 trka . a i ovaj RB je ipak nešto bolji od onog iz 2019./20. zar ne ? za sada je meni liam “poznat” tek po bahatom pokazivanju srednjeg prsta sergiu kojeg je nasljedija u kokpitu RB . je li to bija potez omalovažavanja prema sergiu budučeg RBulovca ? i sjećam se kako se na seba kad je nekom pokaza kažiprst digla “kuka i motika” , a kako je pokazivanje lawsonovog “srednjaka” perezu prošlo gotovo nezamječeno …
zaista im je vozačka politika čudna ( kako je i zak primjetija) jer … olako su “ispustili” seba zboga ricciarda , kvyata koji je u prvoj sezoni za RB pobjedija tog ricciarda kojeg su opet zanemarili zbog maxa . odbacili su sasvim solidnog gaslya i albona koji i nisu baš dobili pravu šansu . na yukia mislim nisu ozbiljno ni računali , a lawsona su uzeli jer je mlađi od yukia ? ma da , mlađi je godinu dana . btw , “mučili” su malo i carlosa kroz sestrinski tim iako ni na njega nisu računali jer je bija član RB junior tima …. možda marko u lawsonu vidi “nebrušeni djamant” pa je zato angažiran ? vrime će pokazat ….zaje*ano je kad voziš jedan od 3 – 4 najbolja bolida na gridu , a Q završavaš iza haasa , saubera i kad su gotovo svi početnici i sa manje iskustva u lošijim bolidima bolji od tebe , a svi su imali ograničena testiranja .
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno nema opravdanja za njega jer svi imaju iste uvijete u prilike. Meni je decko ostavio bahat dojam u svojih par utrka kao sto si i rekao. Sad je pred svjetlima reflektora i u stisci…sad treba pokazat opet tu prgavost.
Ali ovdje nisam toliko i mislio na njega koliko na manjak testiranja za momke. Kako su rekli u live prijenosu nisu sigurno 1 sekundu razmaka momcadski kolege.
Nekad se pitam da li je Red Bullu toliko stalo do tog drugog mjesta u ekipi dokle god imaju Maxa.
Kakav bi start sezone imao Lewis 2007 da su tada bila ogranicenja testiranja kao sada. Sigurno bi trebalo vremena da pohvata kako se bolid ponasa npr. po kiši
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
De nam objasni zašto Lando toliko griješi i kako $troll ipak nije loš vozač. Lijep pozdrav.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Momak je u TR pokazao da ima potencijala i mislim da je sve stanje uma. Ogroman je pritisak na njemu, kao i velika očekivanja. Perez je bio 100 godina u F1, pa je muku mučio, momku je ovo prva prava sezona i treba mu dati šansu.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kaj više nisi tak bahat kao lani? Nema srednjeg prsta sad kad ti prijeti cipela? Imaš sreće kaj Helmut neće stavit Tsunodu pa da mu je zadnji, rađe će dovući nekog vanjskog inače bi već letio. Hadjar je sljedeći na listi za tvoju zamijenu.
0
0