Predsjednik Formule 1, Stefano Domenicali, potvrdio je da se vode pregovori o novoj lokaciji za održavanje Grand Prix utrke, a riječ je o glavnom gradu Tajlanda – Bangkoku.
U posljednje vrijeme kalendar F1 često je predmet kritika zbog povećanog broja utrka, a trenutačno je dogovoreno da maksimalni broj utrka u sezoni bude 25. Budući da Formula 1 planira rotirati određene tradicionalne utrke, otvara se prostor za nove destinacije. VN Belgije mogla bi biti održavana svake druge godine, a VN Nizozemske odlučila je završiti ugovor nakon sljedeće sezone.
Domenicali pohvalio je „impresivne planove“ Tajlanda za organizaciju utrke Formule 1 u Bangkoku. Njegova izjava stigla je nakon sastanka s tajlandskom premijerkom Paetongtarn Shinawatrom održanog ovog utorka.
“Vrlo sam zadovoljan sastankom s premijerkom Paetongtarn Shinawatrom i njezinim timom. Predstavili su impresivne planove za uličnu utrku u Bangkoku. Radujem se nastavku naših razgovora u idućim tjednima i mjesecima”, izjavio je Domenicali.
Tajland je samo jedna od zemalja koje žele postati dio F1 kalendara ili se vratiti nakon duže pauze. Među zainteresiranim zemljama za organizaciju utrke nalaze se i Južna Afrika, koja želi vratiti F1 na stazu Kyalami prvi put nakon 1993., zatim Ruanda koja želi debitirati u kalendaru, kao i Turska koja je posljednji put ugostila Formulu 1 2021. godine.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svejedno koja samo da nije gradska, Turska mi se od zainteresiranih najviše sviđa, a može i Kyalami
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, Turska u ovom članku i ideji je jedino svjetlo na kraju tunela.
Recimo povratak staze u Južnoj Africi.
Ne znam koliko ste upoznati sa stanjem tamo.
Caruje kaos. Vladaju lokalne kriminalne udruge. Struje imaju par sati na dan.
Nitko se ne usuđuje voziti autom izvan svoga dijela grada ili izvan grada .
Tamo su na cestama barikade na kojima kriminalne bande u dogovoru sa politikom ovom ili onom. Ako si sretan vozač kamiona uzet će ti pola tereta, vozaču auta sav novac.
Ako nisu zadovoljni uzet će auto. Na bilo kakav protest nitko ne pomišlja jer zna da bi ostao bez života.
Kuće prozori dvorišta su ograđena višeslojnim čeličnim ogradama od kojih je središnja pod naponom iz kućnoga generatora struje. Ulazna vrata su protuprovalna ,a prozori kao u strogom zatvoru.
Naravno to se odnosi na građane sa srednjim i višim primanjima koji nisu članovi bandi.
Otvoren je lov na bijelce, ali to ne znači da je crncima bolje. Još su u goroj situaciji jer nemaju novaca za samoobranu.
Mogao bih pisati knjigu o tome.
Samo želim reći:
I u takvim uvjetima razmišljate dovođenje Formule1 ?
Radije ju organizirajte u Sjevernoj Koreji. Tamo bar vlast ako želi može vam garantirati sigurnost.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao da opisuješ favele u Sao Paolu, pa opet se i tamo vozi
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da prijatelju. Krajem sedamdesetih ili početkom osamdesetih u Brazilu su lopovi su po noći ušli u boksove i pokrali momčadi. Jedna od velikih momčadi je najviše stradala.
Ali grad se raširio, favele su sada daleko od staze. Brazil kako tako ide naprijed…..
Međutim ovo je puno strašnija stvar.
Dugo bi trebalo da ti opišem kriminalno korupcijsku situaciju vlasti predsjednika kriminalca, naoružane oporbe, lokalnih šerifa…. Trenutno u JAR-u život je na jako niskoj cijeni. Možeš ga izgubiti za šteku cigareta ili krivog pogleda.
Glavni grad ima par sati struje dnevno. Regularna vojska se boji otići izvan granica gradova (onih koje kontrolira)
Kako će im garantirati struju, a ne mogu ni sigurnost?
Ne zavaravam se demokracijom. Ali mislim da JAR nema šanse.
Vlasnici licence nisu ludi.
Hmmm, zapravo jesu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo da izbace sve gradske utrke iz F1, ali SVE. Da se mene pita, a ne pita, ne bi bilo Monaca, Singapura, Bakua, Miamia, Las Vegasa i svima bi nam bilo bolje. Ako baš žele Aziju imali smo Maleziju i to je bila dobra staza.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vratite Sepang, slijepci :v
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Povraća mi se.
Još jedna ulična utrka koja bi trebala zamijeniti legendarni SPA.
Najiščekivaniju utrku i vrhunac sezone.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Turska daaaaaaaaaaa, i njen zavoj osmica ✅
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iako nisam veliki fan uličnih staza, par komada godišnje mi je OK, čisto da se malo promijene uvjeti i da bude raznolikije. Kad kažem par komada, mislim da ih je već sada previše i neke bi se trebale ukinuti, umjesto da se otvaraju nove.
Kad smo već kod toga, sjećam se kako se pljuvalo po Tilkedromima, a sada ih se zaziva i traži njihov povratak. 😀
2
0