Šef Ferrarijeve momčadi, Frederic Vasseur, priznao je da je Scuderia pogriješila ostavljajući svoje vozače predugo na gumama za suho, dok je kiša uzburkala duhove u samoj završnici VN Australije.
Charles Leclerc i Lewis Hamilton su u 42. krugu uzbudljive utrke s promjenjivim vremenskim uvjetima vozili na petom i osmom mjestu kada je kiša opet počela padati.
Leclerc je već u sljedećem krugu izgubio poziciju od Yukija Tsunode, a zatim se krug kasnije izvrtio na stazi što ga je koštalo sedam sekundi u odnosu na Hamiltona – samo nekoliko trenutaka prije nego što su većina konkurenata prešla na gume za kišu.
Neki, uključujući Maxa Verstappena i oba Ferrarija, pokušali su završiti utrku na gumama za suho, ali je kiša nastavila pojačavati. To je natjeralo Red Bull da u 46. krugu pozove Verstappena u boks, a isto su učinili Alpineov Pierre Gasly i Haasov Esteban Ocon – bez značajnijeg gubitka vremena.
Hamilton, Leclerc i Tsunoda ipak su ostali na stazi još jedan krug, no zbog pojačane kiše završili su na osmom, devetom i desetom mjestu nakon promjene guma.
Monegažanin je na kraju prestigao svog momčadskog kolegu za osmo mjesto, dok je Britanac izgubio devetu poziciju od Oscara Piastrija i osvojio samo jedan bod.
“Rezultat je negativan, to nije ono po što smo došli,” priznao je Vasseur za francuski Canal+ nakon utrke.
“Najprije, u kvalifikacijama nismo sve posložili kako treba, a mislim da je naš tempo bio puno bolji od rezultata koji smo ostvarili,” dodao je Francuz, ističući da su Leclerc i Hamilton zauzeli sedmo i osmo mjesto s zaostatkom od 0,659s i 0,877s za pole positionom i kasnijim pobjednikom, Landom Norrisom.
“Danas strategija nije bila jednostavna – na kraju smo donijeli krivu odluku. Iskreno, pokušali smo ostati vani kao što je Max učinio i preživjeti na gumama za suho kada je počela kiša, jer smo pogrešno procijenili da pljusak neće dugo trajati. Da je upalilo, bilo bi odlično, ali nije! I to je to, izgubili smo.”
“Ne smijemo kriviti nikoga, već moramo razumjeti gdje smo pogriješili u donošenju odluka. Rizik je bio dobar, ali smo trebali ući u boks krug ranije – kao Max.”
Ferrari se nakon prve utrke sezone nalazi tek na sedmom mjestu u poretku konstruktora s ukupno pet bodova – više su u Melbourneu osvojili Mercedes, McLaren, Red Bull, Williams, Aston Martin i Sauber.
“Pred nama su još 23 utrke i moramo gledati naprijed,” naglasio je Vasseur.
“Tempo koji smo pokazali u petak – bilo u kvalifikacijskom krugu ili na dužim dionicama – bio je dobar i na tome moramo graditi sezonu, a ne na jednoj lošoj strateškoj odluci na kraju utrke.”
Zaigrajte F1 igru reakcije Trenutni rekord: /
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gotovo je.
Fred počeo k’o Matek onomad.
“Još 23 trke su do kraja….”. 😁😁
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
”… i zašto ne bi pobijedili sve 23 utrke do kraja”
Baš su izgledali amaterski da to već boli. Nadam se da neće tako nastaviti jer je sve izgledalo prilično loše. Brzo će im prilika za iskupljenje, jedino se pitam jesu li spremni za veći iskorak već u Kini. Inače se ponavlja ona da je kod Ferrarija jedino razočaranje konstanta.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izgubljeni u prijevodu… zapravo je Vasseur ovo pokušao reći :
“Strategija nam se svodi na praćenje onog što će Max učinit jer on uvijek učini ispravnu stvar “
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koji tempo moj Vasseur?
Jedan nije mogao držati taj vaš odličan temo iza mercedesa a drugi u tom istom odličnom tempu nije uspio ni zapretiti na stazi Willamsu i Racing Bullsu.
Odlična odskočka daska za nastavak sezone ali hej bitno da imate odličan tempo…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iskreno, ugodno me iznenadila izjava.
Ja sam očekivao nešto u smislu: U sezoni 2026 ide novo miješanje karata, i mi intenzivno radimo na tome da budemo, ako ne najbolji, onda definitivno u prva 3 tima, gdje ćemo se itkako boriti s ostala dva za pobjede. Ova sezona ionako je prilagodba za ono što dolazi. Mlada smo ekipa i imamo još puno toga za naučiti. Ovu godinu ćemo iskoristiti baš za to, da bi u 2026 sve štimalo.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vrlo jednostavno je to sve. Možemo to usporediti sa nogometom . Dok su Messi i Ronaldo harali sa Barcom i Realom drugi su mogli se nadati čudu, nekakvom kisku ovo dvoje ili ih pokusati kupiti. Ako imaš najbolje igrače trenera vodstvo kluba koje ima nos za igrače ( najboljeg šefa ekipe, inžinjere, vozače ) onda imaš temelj za uspjeh. Stoga ili možeš pokušati pokupiti najbolje ili graditi od nule novu ekipu sa mladim talentiranim ljudima. Problem velikih ekipa , momčadi je što nemaju vremena za višegodisnji plan pa nerijetko to pokušavaju sa većim investicijama , transferima sklepati na brzinu a i taj način traži prilagodbu vrijeme i ako izostane rezultat stvaraju se frustracije nezadovoljstvo isl. U zadnjih 10 godina su Merc i RB imali najbolje momčadi i šefove i vozače. I samo pronalaženjem mladih talentiranih ljudi ili oduzimanjem postojećih od jakih ekipa imaš šansu. Ferrari radi samo na vozačima dok dobrog kadra je više izgubio nego doveo u smislu ljudi koji mogu poboljšati bolid. Sam šef koji je dosao iz Subera mi još uvijek ne ulijeva neko povjerenje i kada tome dodamo da Ferrarijem iz sjene upravlja Angeli obitelj mene nečudi što pomaka nema toliki dugi niz godina. Leclerc je nebrušeni dijamant i trati svoje vrijeme u ovoj ekipi i to je možda jedina svjetla točka tamo. Uz dužno poštovanje Hamu , ali mislim da je njegovo vrijeme prošlo. Možda uz nekakav dominantan auto da ali u nekooj ravnopravnoj borbi sa ovim mladim dečkima i Maxom mislim da nema šanse.
0
0