Charles Leclerc smatra kako novi Ferrarijev SF-25 ima „mnogo potencijala“, unatoč katastrofalnim kvalifikacijama na Velikoj nagradi Australije.
Ferrari je tijekom slobodnih treninga na stazi Albert Park izgledao kao ozbiljan kandidat za pole position, posebno nakon što je Leclerc završio drugi trening ispred oba McLarena. Međutim, obećavajuća forma nestala je kad je bilo najvažnije, a Leclerc je završio tek sedmi u kvalifikacijama, odmah ispred svog novog momčadskog kolege Lewisa Hamiltona koji je bio osmi.
Leclerc je nakon prvog brzog kruga u Q3 bio manje od desetinke iza Verstappena, ali nije uspio popraviti vrijeme u posljednjem pokušaju te je zaostao više od šest desetinki za Norrisovim vremenom koje je bilo dovoljno za pole.
„Što smo jače pritiskali, to smo imali više problema s nestabilnošću, što je razočaravajuće”, rekao je Leclerc novinarima nakon kvalifikacija. “Gubili smo brzinu sa svakom idućom sesijom – u Q1 smo bili solidni, u Q2 slabiji, a u Q3 smo morali stiskati do krajnjih granica, ali nismo uspjeli pratiti razvoj staze. Moramo proučiti što se dogodilo i izvući maksimum sutra.”
Ferrari je tijekom treninga bio snažan u trećem sektoru staze, ali tu prednost nisu uspjeli prenijeti u kvalifikacije.
„Mislim da su gume najveći problem, posebno u trećem sektoru gdje se jako pregrijavaju. Danas sam se s tim mučio puno više nego jučer i morat ćemo detaljnije analizirati zašto je došlo do toga”, istaknuo je Leclerc.
Monegažanin je dodao kako će Ferrari istražiti jesu li promjene u postavkama bolida između petka i subote negativno utjecale na performanse:
„Izgubili smo na konkurentnosti u odnosu na jučer. Znamo koje smo promjene napravili i moramo ih detaljno analizirati.”
Na pitanje ima li novi bolid uži prozor u kojem optimalno funkcionira u odnosu na prošlogodišnji SF-24, Leclerc je ostao oprezan:
„Još je prerano zaključivati. Iako, činjenica je da je u Q3 bilo vrlo teško. Ranije tijekom vikenda nisam primijetio ovakve probleme. Morat ćemo pričekati i vidjeti hoće li se to ponavljati.”
Leclerc vjeruje kako velika prednost McLarena u kvalifikacijama nije realna slika potencijala Ferrarija:
„Nadam se da smo zapravo bliže McLarenu nego što pokazuje današnja pozicija. Osjećaj je da smo tu negdje, ali u Q3 smo potpuno izgubili balans i pravu postavku. Kad su razlike tako male, vozaču je jako teško sastaviti savršen krug. Današnje razlike su ipak veće nego što bi trebale biti.”
Ferrari će u utrku startati iza oba McLarena, Verstappenovog Red Bulla, Russellovog Mercedesa, ali i Tsunodinog Racing Bullsa te Albonovog Williamsa.
Na konstataciju kako sada više nema prostora za pogreške, Leclerc je zaključio:
„To je sigurno. Ali dobro je za Formulu 1 da su stvari ovako izjednačene.”
Zaigrajte F1 igru reakcije Trenutni rekord: /
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Puno trućkanja i glupih generickih izjava, a sve se svodi na to da im je bolid los. Ali dobro bice na pola sezone fokusiramo se na 2026.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naslov članka.. Leclerc OBJASNIO razloge a u tekstu .. MORAMO PROUČITI ŠTO SE DOGODILO
hahaha
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Avetma
Kaj poklekli smo i počeli s clickbait naslovima?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Polako, Grgo je tu par tjedana kao i drugi debitanti novinari, a zbog tempa objava vijesti će biti potrebno ponekad pretrpjet par sati dok Lovro ili ja ne pregledamo naslov, sliku i sadržaj. Ne vjerujem da smo dosadašnjim radom pokazali potrebu za dodatnim moderiranjem novinara u komentarima.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari je samo šminka, uz dužno poštovanje velikom broju navijača Ferrarija na ovome forumu
1
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je, zato im cestovni automobili na nekim stazama drze rekorde staza . Cestovni Ferrariji su totalna suprotnost f1 programu. Ovo je sport gdje ako nije posloženo sve na svoje mjesto rezultat izostane . https://youtu.be/hSr2l8QiGlY?si=PfOBmGHgZu42_QFs
https://youtu.be/egZvz3bqNJ4?si=xs5cYXlWmJn9FT5W
https://youtu.be/L6EuvuM2bcg?si=SnL8h90DTy0Tp78v
https://youtu.be/1FMlvDh8K30?si=T85W3nnG_yw6wnnc
Evo primjera nekih vremena na stazama pa bi rekao da im auti nisu samo šminka. Naravno ima konkurentnih auta na stazama no daleko je to samo šminka. Da su barem imalo uspješni u f1 kao u cestovnom programu.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
17 godina nisu osvoji šampionat, tko priča o cestovnim automobilima,ajde ne prodaji maglu,govorimo o f1
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad kažeš Ferrari je samo šminka , a bolidi su svi barem iz vana slični. Onda su svi šminka osim prvaka. Btw tako pričaj doma svojima o magli . Nisam ovce sa tobom čuvao!!!
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko priča o izgledu bolida,halo, govorim o rezultatima, govorim o rezultatima u F1 koji su unazad 20 godina mizerni(samo jedan šampionat!). Po tome se da zaključiti da je Ferrari samo šminka, ti govoriš o cestovnim autima ovome onome, zato sam i zaključio da prodaješ maglu!
0
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koji misleading naslov ccc
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znači idemo opet iz početka, 10-15utrka dok skuže gume i eto propale sezone. Pa pobogu čemu testiranja kad na njima i stotinama krugova ne vide takav problem.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne vidite skrivenu poantu. Sve prebacuju za 2026. 🤣🤣
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma vi ste obično smeće, žali Bože kaj sam bezveze sam sebi uzeo par sati sna jutros. Činjenica je da ste kao tim jad i bijeda od Michaela. Svake godine isto, treba vam pola sezone za shvatiti bolid, gume ovo ili ono. A kad je donekle dobro zaserete u boxu taktiku ili vozačke greške.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imali su vozače top klase i višestruke prvake u timu. Ako sa njima nije išlo jasno je da je problem tim i vodstvo Ferrarija. A oni kada vide da neide par godina, rade po proncipu idemo dovesti neko novo veliko ime i svi misle da će taj neki novi veliki vozač napraviti nešto woow. Da su imali bolid i ekipu kao Merc i RB uzimali bi titule Alonso Vettel Leclerc Sainz izd. I očito imamo tendenciju jedne dobre godine pa banane nakon toga. Tako da bi 2026 mogli krenuti jako pa tamo oko pola sezone ukenjati sve. Bolje da su novce koje su investirali u Hamiltona dali u Neweya i još poneku njušku koja bi mogla taj bolid ispeglati jednom kako Bog zapovjeda.
3
2