Red Bull je uputio službenu žalbu FIA-i protiv McLarena i Ferrarija, optužujući ih za nelegalnu upotrebu fleksibilnih krila, prema izvještaju FUnoAnalisiTechnica.
Prema navodima, tehnički direktor Red Bulla Pierre Wache izrazio je zabrinutost tijekom predsezonskih testiranja u Bahreinu, a sada će FIA posjetiti sjedišta McLarena i Ferrarija u Wokingu i Maranellu kako bi pomno pregledala njihove tehničke prakse.
Ovo nije prvi put da Red Bull diže uzbunu oko “flexi-wing” koncepta – prošle godine optuživali su McLaren i Ferrari za sumnjivu fleksibilnost prednjih krila, a sada se saga proširila na stražnje krilo, posebice McLarenove konfiguracije za staze s malim otporom zraka.
Red Bull je posebno uperio prst u Oscarovu Piastrijevu pobjedu na VN Azerbajdžana, gdje je viđeno da se gornji i donji dijelovi stražnjeg krila McLarena savijaju na način koji oponaša efekt DRS-a.
Wache nije skrivao sumnje u legalnost McLarenova dizajna još u prosincu:
“Razumijem da su sive zone pravila primamljive za inženjere, ali kad pogledate McLarenovo stražnje krilo… Oprostite, ali to nije samo sivo, to je crno!”
“Koristili su ga na više utrka, i bez toga ne bi pobijedili u Bakuu. Da nije bilo toga, ni konstruktorski poredak ne bi izgledao ovako.”
Očito je da Red Bull nije samo zabrinut za fer igru, već i žali zbog izgubljenih bodova u prošloj sezoni.
FIA je već počela pooštravati tehničke inspekcije – tijekom 2024. postavljene su kamere na prednji dio bolida kako bi se pratile moguće nepravilnosti, a sada će isto biti napravljeno i za stražnja krila.
Osim toga, FIA uvodi strože testove savitljivosti, koji će odmah stupiti na snagu za stražnja krila, dok će nova testiranja prednjih krila započeti na VN Španjolske (9. utrka sezone).
Ovisno o rezultatima inspekcija, Red Bull bi mogao dobiti potvrdu svojih sumnji – ili ispasti paranoičan gubitnik koji ne može podnijeti vlastiti pad performansi.
Unatoč optužbama, šef momčadi McLarena Andrea Stella ne pokazuje ni trunku zabrinutosti.
“Nema nikakve glavobolje,” rekao je za Sky Sports. “Nećemo morati raditi nikakve velike prilagodbe za početak sezone.”
U svakom slučaju, FIA sada mora pročešljati paddock tražeći “flexi” nepravilnosti.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Panika
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari nema komentara na ovo ili cekaju Chandhoka sa analizom…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa uvijek je bilo. Pokusaj ih dostici, ako to propadne…uputi žalbu prema FIA.
Nista cudno.
Zanima me hoce li se itko usuditi ici u sivu zonu i nakon promjene pravila usred sezone.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A šta reč,ništa novo.proglasite ferrari i mclaren ilegalnim i dajte RB lanjske titule,to je valjda fer.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Objektivno, ono Mcl zadnje krilo u Bakuu nije bilo ok
0
0