Predsezonska testiranja su završena, a Ferrari je u Bahreinu odradio svoj program sa SF-25, prešavši 2084 kilometra i prikupivši 385 krugova dragocjenih podataka. No, unatoč velikom broju prijeđenih kilometara, šef momčadi Frederic Vasseur nije siguran gdje se Scuderia trenutno nalazi u odnosu na konkurenciju.
Promjenjivi uvjeti u Bahreinu ostavili su više pitanja nego dali odgovora, ali jedno je jasno – Ferrari želi borbu za oba naslova prije nego što 2026. uvede novu eru tehničkih pravila.
Tijekom testiranja u Sakhiru, Leclerc i Hamilton su podijelili zadatke – dok je Leclerc radio izdržljivost i tempo na C3 gumama, Hamilton je testirao kvalifikacijske i trkaće simulacije.
Hamiltonov najbolji krug na C4 gumama bio je 1:30.345, dok je Leclerc na tvrđem C3 postavio 1:30.811. Ipak, Ferrari je imao manji problem s telemetrijom na Hamiltonovom bolidu, zbog čega su prekinuli njegovu simulaciju utrke kao preventivnu mjeru.
Vasseur nije zabrinut, ali ni previše optimističan kada je u pitanju poredak momčadi nakon testiranja:
“Teško je dobiti jasnu sliku jer su se uvjeti u Bahreinu stalno mijenjali. Temperature su varirale od jutra do popodneva, tako da je situacija više nalikovala Las Vegasu nego klasičnom Bahreinu.”
Šef Ferrarija ističe i da testiranja često ne odražavaju pravu sliku poretka:
“Ono što smo vidjeli ovdje možda neće biti isto u Australiji. Temperature staze u Melbourneu će biti bitno drugačije, što će potpuno promijeniti ponašanje bolida. Tek u kvalifikacijama ćemo znati gdje stvarno stojimo.”
Unatoč neizvjesnosti, Ferrari ne skriva ambicije:
“Želimo se boriti za oba naslova, jer imamo dva vozača koji to mogu. Atmosfera u timu je jako pozitivna i radit ćemo maksimalno kako bismo bili spremni za start sezone.”
Ferrari ulazi u posljednju sezonu prije velikih promjena pravila s ogromnim ambicijama, ali i s određenim upitnicima. Je li SF-25 konačno bolid koji može donijeti titulu ili će se Ferrari i ove godine boriti s inkonzistencijom?
Testiranja nisu dala jasan odgovor, ali ono što je sigurno – Ferrari ulazi u 2025. s najboljim vozačkim parom u modernoj eri momčadi.
Prva prava usporedba s konkurencijom stiže 16. ožujka u Australiji – i tada će se vidjeti je li Vasseurov optimizam utemeljen ili će Ferrari ponovno tražiti izgovore.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prije bi rekao da će biti izgovori jer iz Red bull-a tvrde da Ferrari i McL su ilegalni.
Nešto vezano za zadnja krila na oba bolida.
Ako se pojave u Australiji sa tim krilom sljedi službeni protest i ako je taj koncept zadjneg krila usko vezan sa cijelokupnim paketom i ako ga budu morali mjenjati to znači samo jedno gubitak preformansi i za Ferrari i McL.
Nisam optimističan nadam se da griješim.
Nikako mi nisu jasni da u zadnjoj godini pravila idu mjenjati kako kažu 99 posto bolida.
Mislim zašto?
Govorimo o bolidu koji je osvojio naj više bodova u drugoj polovici sezone od bilo koje druge ekipe i da nisu imali onaj totalni promašaj od aero paketa i izgubili dobrih 6 utrka popravljajući štetu imali bi naslov prošle godine bez pola muke.
3
0