Vasseur nesiguran oko poretka, ali cilja na titule

Izdvojeno

Predsezonska testiranja su završena, a Ferrari je u Bahreinu odradio svoj program sa SF-25, prešavši 2084 kilometra i prikupivši 385 krugova dragocjenih podataka. No, unatoč velikom broju prijeđenih kilometara, šef momčadi Frederic Vasseur nije siguran gdje se Scuderia trenutno nalazi u odnosu na konkurenciju.

Promjenjivi uvjeti u Bahreinu ostavili su više pitanja nego dali odgovora, ali jedno je jasno – Ferrari želi borbu za oba naslova prije nego što 2026. uvede novu eru tehničkih pravila.

Vasseur: Ne znamo gdje smo, ali idemo na titulu

Tijekom testiranja u Sakhiru, Leclerc i Hamilton su podijelili zadatke – dok je Leclerc radio izdržljivost i tempo na C3 gumama, Hamilton je testirao kvalifikacijske i trkaće simulacije.

Hamiltonov najbolji krug na C4 gumama bio je 1:30.345, dok je Leclerc na tvrđem C3 postavio 1:30.811. Ipak, Ferrari je imao manji problem s telemetrijom na Hamiltonovom bolidu, zbog čega su prekinuli njegovu simulaciju utrke kao preventivnu mjeru.

Vasseur nije zabrinut, ali ni previše optimističan kada je u pitanju poredak momčadi nakon testiranja:

“Teško je dobiti jasnu sliku jer su se uvjeti u Bahreinu stalno mijenjali. Temperature su varirale od jutra do popodneva, tako da je situacija više nalikovala Las Vegasu nego klasičnom Bahreinu.”

Šef Ferrarija ističe i da testiranja često ne odražavaju pravu sliku poretka:

“Ono što smo vidjeli ovdje možda neće biti isto u Australiji. Temperature staze u Melbourneu će biti bitno drugačije, što će potpuno promijeniti ponašanje bolida. Tek u kvalifikacijama ćemo znati gdje stvarno stojimo.”

Unatoč neizvjesnosti, Ferrari ne skriva ambicije:

“Želimo se boriti za oba naslova, jer imamo dva vozača koji to mogu. Atmosfera u timu je jako pozitivna i radit ćemo maksimalno kako bismo bili spremni za start sezone.”

Ferrari u potrazi za pravim odgovorima

Ferrari ulazi u posljednju sezonu prije velikih promjena pravila s ogromnim ambicijama, ali i s određenim upitnicima. Je li SF-25 konačno bolid koji može donijeti titulu ili će se Ferrari i ove godine boriti s inkonzistencijom?

Testiranja nisu dala jasan odgovor, ali ono što je sigurno – Ferrari ulazi u 2025. s najboljim vozačkim parom u modernoj eri momčadi.

Prva prava usporedba s konkurencijom stiže 16. ožujka u Australiji – i tada će se vidjeti je li Vasseurov optimizam utemeljen ili će Ferrari ponovno tražiti izgovore.


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

1 komentar

  1. Ferrari
    blejky Prikaži

    Prije bi rekao da će biti izgovori jer iz Red bull-a tvrde da Ferrari i McL su ilegalni.
    Nešto vezano za zadnja krila na oba bolida.
    Ako se pojave u Australiji sa tim krilom sljedi službeni protest i ako je taj koncept zadjneg krila usko vezan sa cijelokupnim paketom i ako ga budu morali mjenjati to znači samo jedno gubitak preformansi i za Ferrari i McL.
    Nisam optimističan nadam se da griješim.

    Nikako mi nisu jasni da u zadnjoj godini pravila idu mjenjati kako kažu 99 posto bolida.
    Mislim zašto?
    Govorimo o bolidu koji je osvojio naj više bodova u drugoj polovici sezone od bilo koje druge ekipe i da nisu imali onaj totalni promašaj od aero paketa i izgubili dobrih 6 utrka popravljajući štetu imali bi naslov prošle godine bez pola muke.



    3
    3

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.