Sainz najbrži, Norris odradio impresivan duži stint

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 4 mjeseci 2 min 8 komentara

Carlos Sainz završio je svoju predsezonsku vožnju za Williams postavivši najbrže vrijeme drugog dana testiranja u Bahreinu.

Vozač koji je prošle godine bio najbrži na predsezonskom testiranju, ali tada za Ferrari, postavio je najbrže vrijeme testa dosad. Postigao je 1’29.348 ubrzo nakon što se vratio u bolid nakon pauze za ručak.

Dva bolida njegove bivše momčadi približila su se njegovom vremenu unutar jedne desetinke sekunde, s Lewisom Hamiltonom na drugom mjestu za Ferrari, ispred Charlesa Leclerca.

Sainz je bio jedan od dvojice vozača koji su odvozili cijeli dan bez izmjene s timskim kolegom. Odradio je tako čak 127 krugova, najviše od svih vozača. Liam Lawson, drugi vozač koji je sam vozio cijeli dan, nije uspio doseći brojku od 100 krugova jer je pred kraj jutarnje sesije bio prisiljen ostati u garaži zbog problema s pogonskom jedinicom.

Vozači Mercedesa bili su vrlo blizu jedan drugome, George Russell bio je samo šest tisućinki sekunde brži od Antonellija, a obojica su završili među prvih pet.

Jučerašnji najbrži tim, McLaren, bio je dalje na poretku, ali je pokazao da ima brzinu u rezervi. Pred kraj poslijepodnevne sesije Lando Norris odvozio je niz osobno najboljih vremena u prva dva sektora, dok je u srednjem sektoru postavio najbrže vrijeme od svih, ali nije dovršio svoje krugove. On i Oscar Piastri završili su dan ispred samo vozača Saubera i Haasa.

Haasovi vozači ponovno su zauzeli posljednja mjesta na tablici vremena, drugi dan zaredom. Kao i jučer, Esteban Ocon i Oliver Bearman činili su se fokusirani na vožnje s visokim opterećenjem goriva.

Poredak 2. dana

PVozačEkipaVrijeme+Krugovi
1.Carlos SainzWilliams1’29.348127
2.Lewis HamiltonFerrari1’29.3790.03145
3.Charles LeclercFerrari1’29.4310.08383
4.George RussellMercedes1’29.7780.43071
5.Andrea Kimi AntonelliMercedes1’29.7840.43687
6.Lance StrollAston Martin1’30.2290.88157
7.Liam LawsonRed Bull1’30.2520.90491
8.Jack DoohanAlpine1’30.3681.02080
9.Pierre GaslyAlpine1’30.4301.08240
10.Isack HadjarRacing Bulls1’30.6751.32794
11.Fernando AlonsoAston Martin1’30.7001.35245
12.Yuki TsunodaRacing Bulls1’30.7931.44546
13.Oscar PiastriMcLaren1’30.8211.47344
14.Lando NorrisMcLaren1’30.8821.53477
15.Gabriel BortoletoSauber1’31.0571.70980
16.Nico HulkenbergSauber1’31.4572.10956
17.Esteban OconHaas1’33.0713.72369
18.Oliver BearmanHaas1’34.3725.02466

10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

8 komentara

  1. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Napisao sam da sezona prije promjene pravila obično ide u dvije krajnosti.
    Totalna dosada Ili totalni kaos.
    Međutim nešto sam zaboravio.
    Promjene pravila se obično rade kada jedna momčad pretjerano dominira pa se žele potaknuti promjene.
    Prva dva dana treninga pokazuju da nema velikih promjena na vrhu i dalje prema dolje.
    Ono što sam zaboravio.
    Prošla sezona nije bila dosadna. Dapače, vrlo napeta.
    Ako stvari i ostanu na razini prošle sezone, evo nama “laktova” i izgriženih navijačkih nokata na sve strane.
    Evo nama dobrih utrka.



    6
    6

    0
  2. Ferrari
    Fiorano99 Prikaži

    Mclaren izgleda impresivno. Mogli bi zaista uci u sezonu korak brzi od svih ostalih.

    Ali opet s druge strane Ferrari malo skriva karte vise nego proslih godina, kao i Red Bull koji to standardno radi, pa tko zna…



    6
    6

    0
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Pretplatnik Prikaži

      Izgleda da se provlači jedan problem.
      Prvo jedna pa sve više momčadi za sada potiho jer ih je danas jutarnja kiša poremetila…
      Pretjerano trošenje guma. Potiho ih sve više gunđa o tome.
      Unatoč tome danas je MCL imao žestoki dugi stint.
      Prošle sezone smo na P.P. vidjeli da puno momčadi može voziti jedan brzi krug. Poredak je bio toliko zgusnut da su favoriti ispadali u Q1 Q2
      A onda bi došla utrka i poništila sve zbog različitih
      mogućnosti sa menađiranjem potrošnje guma.


      0
      0

      0
  3. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Volio bih vidjeti podatke long runova od svih ekipa jer tu je ipak malo teze skrivati brzinu.
    Naravno opet ovisi mod motora, koliko goriva ima itd.
    Ali Mclaren je bio oko sekundu brzi u long runu od Ferrarija imao manji pad perfomansi kroz stint kao i prosle god.
    Nemam strah i da pocnu sezonu kao čisti favoriti jer vjerujem da ce kao i 2024 biti promjena u formama momcadi tokom sezone barem do negdje zadnje trecine sezone gdje ce svi sve morati okrenuti na 2026.



    1
    1

    0
  4. Ferrari
    Raki2204 Prikaži

    Iako je indikativno da je McL (NOR) imao daleko najbrže long runove, još to ne mora ništa značiti za sezonu. Svakako njima poticajno za start sezone. Isto tako je i RB prošle godine ušao u sezonu kao nedodirljiv, pa smo vidjeli što se dogodilo kroz sezonu.
    Pitanje je hoće li se i ove sezone događati takvi pomaci ili će svi više razmišljati o sljedećoj i promjeni pravila. Svakako je moguće da dosta timova ima jedan brzi krug u rukavu (vidimo gdje je SAI), iako vjerujem da se još dosta performansi skriva.


    0
    0

    0
  5. Juan Manuel Fangio
    veki66 Prikaži

    Ajde nadam se da ce Williams i Sainz donet koji bljesak u sezoni,mozda i pobijedu :-) Ali to su pusti snovi starog navijaca Williamsa,vidit cemo sta nam sezona donese….



    3
    3

    0
  6. Ferrari
    blejky Prikaži

    Samo jedna mala razlika je da je Noris vozio svoj stint na C2 gumama a Lec na C1 gumama.
    A Pirelli je ove godine C2 gume približio C3 komponenti a C1 su ostale kakve su bile(naj tvrđa komponenta).
    Tako da taj impresivan long stint u usporedbi sa Lec koliko pokazuje da je Noris bio oko 20 sekundi brži kad se sve zbroji i uzme razlika u gumama taj stint nije uopće impresivan.


    0
    -1

    1

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.