Norris najbrži nakon prvog dana testiranja!

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 4 mjeseci 3 min 9 komentara

Lando Norris bio je najbrži prvog dana predsezonskog testiranja Formule 1 u Bahreinu, nakon što je sat vremena izgubljeno zbog nestanka struje na cijeloj stazi.

Trajanje sesije produljeno je za jedan sat nakon što je dvosatni prekid u popodnevnom dijelu uzrokovao gašenje reflektora i svih električnih sustava u glavnoj zgradi – uključujući garaže i medijski centar.

Norris je izašao na stazu nakon nastavka sesije i postavio vrijeme od 1:30.430, koje je ostalo nenadmašeno unatoč pokušajima Maxa Verstappena i Georgea Russella u završnoj fazi sesije.

Williamsov Alex Albon vodio je nakon prvog sata, odvozivši 1:32.862 među ranim krugovima testiranja, gdje su prevladavale instalacijske vožnje i testiranje aerodinamičkih senzora.

Odmah nakon isteka prvog sata, Lewis Hamilton preuzeo je vrh poretka u svom prvom javnom nastupu za Ferrari, prije nego što su Red Bullov Liam Lawson i potom Aston Martinov Fernando Alonso nakratko zauzeli vodeću poziciju.

Lawson je imao najnestabilniji trenutak jutra kada se izvrtio u drugom zavoju, jer se njegov Red Bull borio s rubnicima, no Novozelanđanin je uspio vratiti bolid na stazu.

Mercedesov debitant Andrea Kimi Antonelli završio je jutarnji dio testa s najboljim vremenom od 1:31.428, dok su svih deset vozača koji su vozili prijepodne predali bolide svojim timskim kolegama za poslijepodnevni dio.

To je omogućilo Russellu da sat vremena nakon nastavka sesije nadmaši Antonellijevo vrijeme za više od tri desetinke, pokazujući jasan napredak u poslijepodnevnim vremenima.

Russellovo vrijeme nadmašio je Charles Leclerc s krugom od 1:30.878. Kasnije je Norris na C3 gumi odvozio krug četiri desetinke brži, čime se vratio na vrh poretka. Britanac je ukupno odvozio 52 kruga, 0.157 sekundi brži od Russella, koji je imao ukupno 70 krugova.

Verstappen, Leclerc i Carlos Sainz upotpunili su prvih pet, svi unutar šest desetinki – dok je Španjolac bio još 0.4s brži od šestoplasiranog Pierrea Gaslyja. Antonelli, Lawson, Albon i Yuki Tsunoda zaokružili su prvih deset.

Esteban Ocon imao je najviše odvoženih krugova preuzevši Haasov bolid za popodnevni dio testiranja, upisavši 88 krugova i završivši 19. u ukupnom poretku; američka momčad očito je dala prednost dužim stintovima, zauzevši posljednje mjesto na ljestvici vremena s Olliejem Bearmanom na 20. poziciji.

#VozačEkipa+Vrijeme
1.Lando NorrisMcLaren1:30.430
2.George RussellMercedes+0.1571:30.587
3.Max VerstappenRed Bull+0.2441:30.674
4.Charles LeclercFerrari+0.4481:30.878
5.Carlos SainzWilliams+0.5251:30.955
6.Pierre GaslyAlpine+0.9231:31.353
7.Kimi AntonelliMercedes+0.9981:31.428
8.Liam LawsonRed Bull+1.1301:31.560
9.Alexander AlbonWilliams+1.1431:31.573
10.Yuki TsunodaRacing Bulls+1.1801:31.610
11.Isack HadjarRacing Bulls+1.2011:31.631
12.Gabriel BortoletoSauber+1.2601:31.690
13.Lewis HamiltonFerrari+1.4041:31.834
14.Jack DoohanAlpine+1.4111:31.841
15.Fernando AlonsoAston Martin+1.4441:31.874
16.Lance StrollAston Martin+1.5191:31.949
17.Oscar PiastriMcLaren+1.6541:32.084
18.Nico HülkenbergSauber+1.7391:32.169
19.Esteban OconHaas F1 Team+3.1701:33.600
20.Oliver BearmanHaas F1 Team+5.0921:35.522

10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

9 komentara

  1. Ferrari
    Kimaliki95 Prikaži

    Znamo da ništa ne znamo!



    5
    5

    0
  2. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Dosta timova ove sezone prioritet stavlja na konstantnost i stabilnu platformu prije nego na ganjanje čistih perfomansi.
    Red Bull prema komentarima zasad izgleda slicno kao prosle godine
    Ferrari i Aston izgledaju konstantni
    Al jos je rano za ista prognozirat
    Meni je draž u tim testiranjima iako svi govore da nisu mjera perfomansi bolida da uvijek pokusas kao malo tvrdoglavo dijete pronaci neki slijed podataka di ces raskrinkat ko je otprilike di. Ja cu bit pametniji od svih koji izbliza sve to tamo prate.



    2
    1

    1
  3. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Nije da ništa ne znamo.
    Nakon svih velikih riječi oba bolida Aston Martina su napravila gotovo isto vrijeme za **rac.
    I Lance Stroll može i odvoziti jedan krug na razini blizu Alonsa.
    A krugovi su im 1,5 sekundu u zaostatku. Mrvicu više od prošle godine.
    Dakle trend je isti treću godinu za redom.
    Nadam se da će Adrian Newey u toku sezone uskočiti i malo popeglati stvari.
    Bar za pola sekunde.
    Dovoljno je vidjeti vrijeme Carlosa Sainza.
    Ako bolid ima snage za jedan dobar krug to je dobra podloga za unapređivanje.
    Haas je u još goroj situaciji. Ni bolida ni vozača.



    2
    1

    1
    • Fernando Alonso
      Alonso king Prikaži

      Na twitteru je bezbroj nagadanja, insajderskih informacija i spekulacija o AMR25. Ono sto je fascinantno je koliko se informacije razlicitih izvora razlikuju sto nije bas bio slucaj proslih godina.

      Telemetrija je pokazala da su vozili s pola gasa (na odredenim dijelovima skoro pa i doslovno), imali su navodno nekih problema sa senzorom, a feedback vozaca je prema vecini izvora izuzetno pozitivan iako se negdje navode nezadovoljstvo Alonsa s kokpitom i polozajem papucice kocnice sto bi objasnjavalo jutarnja prckanja po bolidu.

      E sad, Lobato i jos neka ekipa upozoravaju da je Aston Martin u rangu Alpinea i Williamsa te da ce performanse biti vrlo slicne onima s kraja 2024. To nastavljaju govoriti unatoc tome sto je kroz dan bilo cak dosta pokazatelja da to vjerojatno nije tocno. Skyevci s druge strane govore da su u zavojima Astoni rame uz rame s Ferrarijem i Mclarenom.

      Do sada pouzdani anonimni tviterasi (koliko ih ja pratim) su usuglaseni s time da je Aston ove godine izuzetno brz i da su povratne informacije vozaca vrlo pozitivne, ali se razilaze u tome sto neki spominju neocekivano visoku degradaciju guma i malo drugacijih voznih karakteristika u odnosu na ono sto je simulator pokazao dok drugi to cvrsto poricu i uvjeravaju da je ovogodisnji bolid nevjerojatno brz.

      Zadnje vijesti iz paddocka kazu – Alonso i Stroll vrlo pozitivni u svezi karakteristika novog bolida u odnosu na AMR24.

      Pitanje je cemu se moze i ne moze vise vjerovati. Telemetrija pokazuje da mozda jos nije sve izgubljeno, ali ipak ono sto smo danas vidjeli je bilo malo, neuvjerljivo i slabo. Skrivaju li ili ne valjda cemo vidjeti do petka. Tesko mi je za vjerovati da bi promijenili cjelokupni koncept bolida i ostali s istim problemima i u istoj poziciji kao prosle godine. Neovisno o tome sto pokazu do petka navecer, ne ocekujem ih u borbi za prva mjesta, ali i dalje vjerujem u ovu pozitivnu stranu twittera ?



      3
      3

      0
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        iako se negdje navode nezadovoljstvo Alonsa s kokpitom i polozajem papucice kocnice sto bi objasnjavalo jutarnja prckanja po bolidu.

        Kako možeš s takvim sranjem doći na testiranje, pa što nisi sjeo vozača u kokpit u tvornici i pitao ga jel ok? Ako je to točno, to je za odvalit šamar nekome.



        5
        5

        0
        • Fernando Alonso
          Alonso king Prikaži

          Tu je informaciju objavio twitter profil (sada s novog profila imena Ferran West) koji je sredinom 2024. morao mijenjati ime i brisati profil jer je navodno otkriven zbog sirenja pouzdanih informacija vezane uz razvijanje Astonovog proslogodisnjeg bolida. S obzirom da sam ga vec tada pratio, redovno je objavljivao nesluzbene informacije oko termina novih nadogradnji i koje bi to trebale biti, a vjerovali ili ne svaka je bila tocna. Ipak, jos jedan account govori da je to laz i da je situacija zapravo suprotna. U svakom slucaju, tesko da se moze ikome vjerovati u ovom trenutku, ali da su imali nekih manjih problema s bolidom to je jasno, pogotovo oko kokpita u jutarnjim satima. Mislim da je Marca (iako ni oni nisu nikakva garancija) rekla da je bio problem sa senzorom zbog kojeg su izgubili 40 minuta prijepodne.

          Zanimljivija ili bolje reci vise zabrinjavajuca vijest danas je ta sto je Simon Lazenby spomenuo u intervjuu da se zracni tunel Aston Martina treba pokrenuti tek sredinom sezone. Vec mjesecima se spominje otvaranje ili krajem ovog ili pocetkom iduceg mjeseca i kako odbijaju staviti bolid za 2026. u Mercedesov tunel. Ako se ova informacija sto je Simon rekao pokaze istinitom mislim da Alonso i kolektivno Aston Martin mogu otpisati ikakav znacajan uspjeh u 2026. godini.



          2
          2

          0
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Pretplatnik Prikaži

        Hmmm, interesantno. Hvala dečki.
        Mislim da su svi oni vozili sa pola gasa i uštimavali se, međutim neki su ipak stisnuli papučicu do kraja i provjerili što bolid stvarno može.
        Recimo prvih 5.
        To znači da su oni došli sa dobro gotovim paketom



        2
        1

        1
  4. Marlboro
    Hey You Prikaži

    Molio bih kolege u komentarima da budu ozbiljni. Pa nisu ovo prva testiranja sto gledate. Zajednicko svakima do sada je to da nema teoretske sanse znati ko je gdje prije prvih kvalifikacija. Period. (Osim Rokit Williamsa al to slozit cemo se je bilo jasno i pticama u pustinji)



    2
    2

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.