Carlos Sainz još nije odvozio ni svoju prvu utrku za Williams, ali već sada ima utjecaj na momčad. Šef Williamsa, James Vowles, otkrio je da je španjolski vozač svojim pristupom i povratnim informacijama pomogao u razvoju bolida za sezonu 2025., što je rijedak slučaj s vozačima koji se tek pridružuju novom timu.
Sainz je prvi put sjeo za volan Williamsa na kraju prošle sezone, tijekom postsezonskog testa u Abu Dhabiju. Ferrari mu je omogućio raniji izlazak iz ugovora, kao dio geste nakon odluke da ga zamijeni s Lewisom Hamiltonom. Osim toga, Španjolac je odradio i testiranje starijih bolida u Barceloni, dok će novi Williamsov bolid biti službeno predstavljen 14. veljače.
Obično vozači koji mijenjaju momčad koriste testiranja u Abu Dhabiju isključivo za prilagodbu – podešavanje sjedišta, volana i pedala kako bi se što lakše uklopili u novi radni okoliš. No, zbog kratkog vremenskog okvira između kraja jedne i početka sljedeće sezone, rijetko kada imaju priliku utjecati na razvoj novog bolida.
Međutim, Sainz je već preokrenuo taj trend. Vowles ističe kako je Španjolac donio iznimnu profesionalnost i preciznost u Williams od prvog dana:
“Odmah smo osjetili njegov maksimalni profesionalizam. Od početka je davao jasne, precizne povratne informacije i konkretne smjernice – nije bilo nepotrebnog lutanja,” rekao je Vowles.
Također je naglasio da je Sainz tijekom testiranja koristio podatke kako bi donosio odluke i predlagao promjene na bolidu, a rezultati su odmah bili vidljivi:
“Radio je na sitnim promjenama tijekom dana, a vremena krugova su sama govorila za sebe. Nismo lovili vrijeme, ali odmah je bio pri vrhu i osjećao se ugodno u bolidu.”
Najzanimljiviji dio otkrića Williamsovog šefa jest činjenica da su neke od Sainzovih povratnih informacija već ugrađene u dizajn bolida za 2025.
“Njegove povratne informacije već su uključene u ovogodišnji bolid, što se inače ne događa, ali nekoliko njegovih prijedloga nam je odmah pomoglo.”
Dolazak iskusnog vozača poput Sainza mogao bi dodatno ubrzati razvoj momčadi. Hoće li Španjolac uspjeti prenijeti svoje znanje i iskustvo iz Ferrarija kako bi pomogao Williamsu u borbi za bolje rezultate, vidjet ćemo u nadolazećoj sezoni.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najudobnije sa m se osjećao u svome starom Golfu TAS
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zadnji puta kad je Williams regrutirao vozača iz Ferrarija skočio je s 9. na 3. mjesto u konstruktorskom poretku #pustiMeDaSanjam
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Teško u današnjoj F1. I za 2026. opet tu osobno vidim kao “garantirano” ispred Mercedes, Ferrari i Mclaren koji svi imaju veće financije i bolje organizacije, a 2 od 3 spomenutih su na istom motoru kao i Williams. S Red Bullom se nikad ne zna, a postoji i Aston Martin koji tek treba iznenaditi, s obzirom na značajna uložena sredstva u infrastrukturu i ljude (https://www.threads.net/@formula1fusion_/post/DFO8tOrh2qd).
0
0