Adrian Newey, sada već bivši glavni tehnički direktor u Red Bullu, nedavno je podijelio svoja razmišljanja oko performansi Red Bullovog RB20 s kojim je Max Verstappen došao do svoje četvrte titule prvaka. Međutim, isto ne možemo reći i za ekipu Red Bulla koja je u drugoj polovici 2024. sezone doživjela popriličan pad u performansama bolida.
“Bio sam zabrinut zbog problema unutar Red Bulla, dok drugi u ekipi baš i ne.”
Podsjetimo se, Max Verstappen je u prvih deset utrka uzeo sedam pobjeda, ali u preostalih četrnaest utrka samo se dva puta uspio popeti na najvišu stepenicu postolja.
Newey nastavlja:
“Dijelom je to bilo zbog očitog napretka McLarena i Ferrarija koji su obavili izvrstan posao u razvoju svojih bolida. No, iz onoga što sam mogao vidjeti, mislim da je bolid iz 2024., kao i u posljednjim utrkama 2023. postajao sve teži za voziti.”
Navedeno možemo staviti u kontekst s očigledno različitim izdanjima između Maxa Verstappena i Sergia Pereza. Nizozemac u posljednjih sedam utrka od Japana do Abu Dhabija zabilježio jednako toliko pobjeda, dok je Perez ostvario jedno treće mjesto, tri četvrta, jedno deseto mjesto i dva odustajanja (Japan i Meksiko).
Newey takve rezultate objašnjava na sljedeći način:
“Iako bolid nije bio po njegovoj volji, Max je lakše izlazio na kraj s njim dok Perez to nije mogao. Također, već u 2023. smo vidjeli veliku razliku u performansama dvaju vozača, što se nastavilo i u prvom dijelu 2024., no bolid je i dalje bio dovoljno brz i s njim se moglo upravljati. Bilo je to nešto o čemu sam počeo voditi računa, ali nije bilo puno ljudi unutar ekipe koji su bili zabrinuti zbog toga.”
“Gledajući izvana, čini mi se da su u Red Bullu jednostavno nastavili ići u istom smjeru, možda zbog nedostatka iskustva. Ovo nije kritika, ali problem je postajao sve veći do te mjere da je čak i Max imao problema s upravljanjem.”
“Problemi se mogu zamaskirati do neke mjere, no problem i dalje ostaje.”
Max je preostale dvije pobjede uzeo u Brazilu i Kataru, dok je Perez korak počeo gubiti još tamo od utrke u Imoli, što je za posljedicu imalo angažiranje usluga Liama Lawsona umjesto popularnog Checa. Red Bull je tako, nakon dviju trijumfalnih sezona u 2022. i 2023., završio tek treći u poretku konstruktora i čeka ih priličan izazov za povratak na vrh kolone.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da pročitao sam taj intervju nedavno, ali i on je pola godine (pred kraj 2023 sezone pa do sredine ožujaka 2024) gurao u istom smjeru? Ili su ga možda nadglasali mladi lavovi koji su se htjeli riješiti metuzalema, pa je zbog toga na koncu dao i otkaz jer ga nisu htjeli poslušati.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vrlo vjerojatno baš to da ga nisu htjeli slušati, jer više nema Matešića da lupi šakom od stol i kaže Adrianova je zadnja, Horner je pak imal svoja natezanja sa Markom i Josom…i ništ čudo da je Adrian na kraju popizdio i otišao…
0
0