Šef momčadi McLarena, Andrea Stella, otkrio je da su kao ekipa bili još više impresionirani nego što su očekivali radom bivšeg inženjera Red Bulla Roba Marshalla.
Marshall se pridružio momčadi iz Wokinga u siječnju kao tehnički direktor za inženjering i dizajn nakon 17 godina provedenih u Red Bullu. Njegov dolazak poklopio se s nizom ključnih zapošljavanja u posljednjih 18 mjeseci, što je omogućilo McLarenu da se ponovno uzdigne do pobjedničke momčadi, osiguravši prvi naslov konstruktora od 1998. godine.
Iako je njegova reputacija bila dovoljna da revitalizira optimizam u McLarenu, njegov praktičan pristup i spremnost da se aktivno uključi u rad, umjesto da samo nadzire rad svojih podređenih, ostavili su Stellu i ostatak hijerarhije impresioniranima.
“Rob je došao s bogatim iskustvom i tehničkim znanjem, s reputacijom iz tog područja,” rekao je Stella.
“Moram priznati da smo, radeći s njim, i ja i ostali tehnički direktori, cijeli tehnički tim… Zapravo bili još više impresionirani nego što smo očekivali.”
“Zbog tih kvaliteta, poput znanja o tome kako dizajnirati bolid, posebno iz perspektive rasporeda komponenti. To je vrlo važno za 2025. i bit će ključno za 2026. godinu. Sjedim pored Roba i dok ga gledam kako radi na ekranu, pomislim: ‘Zaista je bila dobra ideja dovesti Roba,’ jer on obavlja sav posao u vezi s rasporedom za ’25. i ’26., a takva uloga nam je ranije nedostajala u McLarenu. Osim toga, Rob donosi fantastične ljudske kvalitete, vrlo je pozitivna osoba. Svi uživaju raditi s njim. Pun je energije.”
“Možete ga vidjeti u garaži, često leži ispod bolida na podu.”
“Svi cijene njegovo nevjerojatno znanje i iskustvo, ali istovremeno, njegove su ruke, a ponekad i glava, prljave jer izravno radi s dijelovima bolida. To je nešto što nam je ranije nedostajalo i drago nam je što sada imamo takvu osobu na toj poziciji.”
McLaren je podijelio svoju tehničku strukturu na tri dijela, s Marshallom uz Petera Prodromoua, koji nadgleda aerodinamiku, i direktora za performanse Marka Templea.
Neil Houldey preuzeo je ulogu zamjenika kako bi surađivao s Marshallom, a Stella je prije sezone izjavio da želi osloboditi potencijale postojećih članova tima.
Potvrđujući za Motorsport portal da je plan “definitivno” uspio, Houldey je objasnio:
“Pete Prodromou je već bio ovdje, a Rob Marshall nam se pridružio iz Red Bulla. Mark Temple je došao iz perspektive performansi vozila, a i on i ja smo već godinama u McLarenu.”
“Već smo dobro surađivali s Peteom, a Rob je došao kao vrlo suradljiv čovjek koji želi najbolje za momčad i sve nas. Zapravo, način na koji je sve funkcioniralo bio je iznimno pozitivan i mislim da je pokazao cijelom tehničkom timu kako možemo svi zajedno raditi, unatoč različitim osobnostima i specijalnostima.”
“Mislim da način na koji se može podijeliti posao, s Andreom kao vodičem i našim redovitim sastancima kao grupe, omogućuje svakome da se fokusira na svoje područje i osigura rezultate.”
“Ako nekome treba pripisati zasluge, mislim da ih definitivno možemo pripisati Andrei za prepoznavanje da je to zapravo bio bolji način strukturiranja tehničkog tima McLaren Racinga.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovakve stvari mi je uvijek zanimljivo pročitati kako je karakter presudan za uklopivost u ekipu.
0
0