Carlos Sainz odradio je svoje prve krugove u Williamsu dan nakon Velike nagrade Abu Dhabija. Tijekom cijelog trkaćeg vikenda pokušavao je zapamtiti kako se Ferrari ponaša, jer, kako je rekao: “moram se sjetiti zašto je ovaj bolid brz.” Na kraju testnog dana u Williamsu sigurno je razmišljao o tome koliko je velika razlika između Ferrarija SF-24, koji je vozio ove godine, i FW46 – te koliko će vremena trebati timu da premosti razliku od oko 1 sekunde po krugu. Ne zvuči puno, ali to je razlika između borbe na vrhu i borbe na začelju.
Što se tiče razloga zašto je Carlos u ovoj situaciji nakon što je pružio vrhunske rezultate tijekom svog vremena u Maranellu, on je već davno prešao preko toga. Tvrdi da je to prihvatio još prije početka sezone, ali priznaje da je osjetio bol, ljutnju i zbunjenost kada su mu prvi put rekli da će ga zamijeniti Lewis Hamilton.
U svom nedavnom intervjuu za podcast “Beyond the Grid”, objasnio je kako je odmah shvatio, ali mu je trebalo malo vremena da prebrodi šok.
“Kad Lewis Hamilton, jedan od najboljih u povijesti, ako ne i najbolji, dolazi da te zamijeni za svoje posljednje godine u Ferrariju, razumijem,” rekao je.
“Također razumijem da nikada nije postojala mogućnost da će Charles [Leclerc] biti otpušten. On je njihov projekt još od juniora. Ja sam došao spletom okolnosti, kao neka vrsta zamjene za Vettela.”
To je ključna točka Sainzove dosadašnje karijere: uvijek je bio korak iza u percepciji drugih, uvijek pokušavajući dokazati da se može nositi s bilo kime. Nikada nije imao privilegiju biti ciljano odabran kao vozač oko kojeg se gradi momčad. Ipak, on je izvanredno sposoban za tu ulogu. No, morao je otići daleko niže na gridu kako bi dobio tu priliku.
Gledajući njegovu F1 karijeru, došao je u juniorsku momčad Red Bulla kao početnik u isto vrijeme kada i Max Verstappen, ali pod vrlo različitim uvjetima. Helmut Marko je godinama pokušavao pridobiti Verstappene, vjerujući – ispravno – da je Max talent generacije. Marko u početku nije pokazivao velik interes za dovođenje Sainza – koji je bio uspješan član Red Bullove juniorske akademije, pobjednik Formula Renault i osvajač Renault 3.5 naslova. Uz malo posredovanja Carlosa Sainza starijeg (koji je razgovarao s Dietrichom Mateschitzom i Christianom Hornerom), Sainz je dobio test u Silverstoneu 2013. u Red Bullu. Vozio je brže od najboljeg vremena Sebastiana Vettela na Velikoj nagradi tamo. Čak je i Marko bio impresioniran, i to mu je na kraju osiguralo mjesto.
Iako je dobio mjesto u momčadi, zamah je uvijek bio na strani “čuda od djeteta”, Maxa Verstappena, koji je čak imao u ugovoru klauzulu da, ako ga ne unaprijede u glavnu momčad do određenog datuma, može otići negdje drugdje. Izvanredni uvjeti za debitanta, ali to je snaga percepcije i podrške. Bez obzira na to koliko se Sainz pokazao dobar – uvijek se borio protiv te percepcije. Tijekom zajedničkog vremena u Toro Rossu, Verstappen je skupio više bodova, ali Sainz je bio nešto brži u kvalifikacijama u prosjeku. U usporedivim sesijama razlika je bila 0,136% u korist Sainza 2015. i 0,075% u prva četiri utrke 2016., kad su bili momčadski kolege. Po bilo kojoj objektivnoj mjeri, bili su izuzetno izjednačeni. No percepcija i podrška nosile su svoju težinu i donosile dodatne performanse.
Sainz je ostao u juniorskoj momčadi, ali nakon nekoliko sezona bez mjesta u glavnoj momčadi, uspješno je tražio da ga puste kako bi prihvatio ponudu iz Renaulta. To je bilo uvjetovano time što je momčad već imala Nicu Hülkenberga kao svojeg glavnog vozača, ali je trebala drugog vozača koji će češće osvajati bodove nego Jolyon Palmer. Imao je Sainz svojih trenutaka, ali Hülkenberg je bio uvjerljiviji. McLaren ga je potom doveo kao zamjenu za Fernanda Alonsa, što je još jedan “slučajan” potez. Jednom kada je stigao tamo, imao je prednost nad tad debitantom Landom Norrisom. Ne uvijek, ali tijekom dvije sezone Sainz je bio ispred, njihovo partnerstvo bilo je vrlo konkurentno, ali i vrlo prijateljski nastrojeno.
Šefu Ferrarija, Mattiji Binottu, svidio se taj aspekt kod Sainza; konkurentan, sposoban osvajati puno bodova, ali inteligentan i civiliziran, što ne bi izazivalo probleme u momčadi koja je bila usredotočena na svog odabranika: Leclerca. Sebastian Vettel, kao ponosni četverostruki svjetski prvak, nikada nije mogao biti u toj podržavajućoj ulozi prema junioru. Dinamika je bila pogrešna – i zato je otišao.
Sainz je prihvatio svoju novu ulogu, razumijevajući okolnosti, ali ne planirajući biti ničiji vozač podrške. Natjecao se – žestoko. I tako je bilo. Leclerc, vjerojatno najbrži vozač na gridu u jednom krugu, kvalificirao se u prosjeku 0,037 sekundi brže od Sainza ove godine. Redovito su se borili za prostor na stazi tijekom četiri godine i nikada se nisu sudarili. Imali su svojih trenutaka natjecateljskih nesuglasica, ali nikada nisu postale toksične, uvijek su se lako smirivale.
“Nikada tijekom cijele svoje karijere nisam vidio momčadske kolege tako intenzivno zaokupljena onime što radi onaj drugi,” kaže šef Ferrarija Frederic Vasseur.
“Bili su nevjerojatni u tome koliko su gurali jedan drugoga – i izvan bolida, u tome koliko su radili. Doista vjerujem da nam je ta njihova natjecateljska borba donijela performanse.”
To je ono što Sainz donosi momčadi – i ove godine čini se da ga je nedaća još više motivirala. Ta pobjeda u Melbourneu, samo nekoliko dana nakon što je napustio bolnicu nakon operacije slijepog crijeva, bila je nevjerojatna. Njegova dominacija u Meksiku nakon što je nadmudrio Verstappena bila je s najviše razine.
Njegov zadatak u Williamsu sada ga suočava s još većim izazovima. No, sad ima podršku – kao višestruki pobjednik koji će im pomoći da se vrate u borbu na vrhu.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dali je Sainz zasluzio bolje od Williamsa , trenutno gledajuci apsolutno da.
Iako , vjerojatno se svi nadamo da Williams napravi neki iskorak i da se barem redovito bori za bodove.
Neki pomak smo vec vidjeli , pa se mozda desi jos veci pomak zasto ne. Ako ne sljedece sezone , onda 2026.
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Valjda ne postoji “klikabilnija” tema od ove. Svi su involvirani u odluke o vozačkoj postavi Ferrarija više nego o ostatku grida zajedno. Čini mi se čak da su posebno zainteresirani ne-Ferrari navijači u objašnjavanju zašto bi trebali zadržati Sainza, otpušten je krivi vozač bla bla. Sad malo i PR radi svoje, vrata su otvorena, jednog dana hodat ćemo istom stranom ulice…. Sainz ima 30 godine, odlazi u momčad koja ne starta u prvih nekoliko redova – što znači česte probleme bio ti kriv ili ne. ima Albona kraj sebe… Brzo se tu ispadne iz fokusa, pogotovo ako se i koji mlađi vozači istaknu.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja se u zadnje vrijeme često pitam koliko je Williams zaista los, a koliko su vozači loši. Možda vidimo iduće godine sa Sainzom. Jer evo Perez u RBRu je lošiji od Haasa.
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Perez Bottas i Strol su odavno trebali biti upućeni prema zavodu za mirovisnko. Pokoji bljesak tokom sezone je jednostavno premalo.
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
wapi … vidiš , to je i meni palo na pamet posli zaključnog testiranja di je carlos odvozija na P 2 0,12 s sporije od najbržeg leclerca . možda je zaključni test pokaza dobre temelje williamsa za 2025. no ove sezone sa sargeantom , konfuzijom sa šasijama ( besparica? ) uz tek povremeno solidnog albona i mali doprinos rookia colapinta dobro su i prošli sezonu . ako je ovaj test imalo nekakav pokazatelj 2025. bi mogla bit puno uspješnija za williams , a već bi bilo i vrime da nakon McL i oni nešto urade . naravno uz pomoć carlosa …
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne mislim po testiranju nego samo po onome što sam napisao: Perez je lošiji od Haasa.
Test kao i svaki test, tko zna kakve su bile postavke, tko je vozio s kojom mapom motora, količinom goriva…. Što su zapravo radili? Ovo je zapravo bio test gumaza 2025, pa to u tom kontekstu treba i gledati.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala Vetma na na rezimeu dosadašnje Sainzove karijere, odlično sažeto :D
Potaknulo me to da pišem dosta duži komentar o Sainzu, njegovoj prvoj sezoni i periodu u Ferariju iz pomalo moje navijačke perspektive, koji sam nažalost tipkao na mobitelu i 2/3 izgubio. Pa ću probati izvući kraj i zaključak.
Zamijena Hamiltona za Sainza u Ferariju, koliko god možda bila bolna, je nešto što je na kraju krajeva razumljivo ako se gleda iz Ferarijeve perspektive i ono što se treba prihvatiti. Što smatram da je Sainz dobro prihvatio i odradio jako dobru sezonu. Je li moglo malo bolje od njega i ekipe, što bi rezultiralo drugačijom situacijom u momčadskom prvenstvu, više i nije bitno, valja prihvatiti ono što je bilo i sumu svega što se dobilo.
Sainza vrlo vjerojatno čeka teži period u Formuli 1, ali ostavlja dojam motivirane osobe, koje će probati dati najbolje od sebe u prilikama koje ima. Ne sumnjam da će i dalje ostavljati “profesorski” trag u onom što radi, što mu je bila najistaknutija karakteristika u dosadašnjoj karijeri, posebno kad je imao prilike za veće poduhvate u McLarenu i Ferrariju. A vjerujem da će mu to biti i najveća ostavština u modernoj F1, bez obzira na krajnji razultat i statistiku.
Sretno Carlos! :D
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ono sto jedino mogu reći (sarkastično naravno), Hamilton uvijek dodje na “gotovo”. Bojim se da je Ferrari na pravome putu, a luda sreca koja prati Hamiltona, ne bi me cudila da ga upravo Ferrari okruni så 8 titula i tako lagano se popisaju po ostavstini Schumachera. 4 godine su proletile prebrzo, navikao sam se na Spanca, ali ko zna kako bi vozio da nije imao kamen u stomaku zbog odlaska!? Možda je cak vozio i bolje, ko ce ga znati, ali Leclerc i on su meni bili idealni.
Posto Ferrari ima svoje bubice, ok, hoće Hamiltona, cudi me kako onaj Red Bull trpi onog Pereza? Perez je glavni krivac zasto je RBR ispustio titulu konstruktora, Carlos bi bio idealna zamjena za njega!
Opet ko zna, možda Sainz bude imao sudbinu Raikkonena u Lotusu, od totalnih outsidera, do velikog osvježenja. Iskreno meni je zao sto je otišao, a da zaslužuje bolje od Williamsa, to itekako.
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad cu biti malo kontradiktoran. Jbt na sta je drugi najtrofejniji tim u povijesti ovoga sporta spao, da kažemo da neko nije dostojan njega! Carlos, kao i Williams zaslužuju bolje, valjda to se i desi…
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čekaj da dođe onaj kompleksaš pa ćeš vidjeti što je zaokupljenost s momčadskim kolegom, s momčadi, s izmišljenim urotama protiv njega… 2025. u Ferrariju će biti kombinacija 2007. i 2016 i sve to puta dva. ???
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Leclerc i Sainz su bili daleko najbolja vozačka postava. Savršen balans.
Nadam se da će ovo sa Hamiltonom završiti što prije i da će se Sainz brzo vratiti. Nadam se.
9
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne razumijem taj hype sada oko Sainza i opsjednutost svih njime, covjek kao da je iz F1 presao na Mirogoj, a ne iz jedne ekipe u drugu. I ta anketa?! Glupost. Kaze izreka, svatko u zivotu dobije tocno ono sta zasluzuje. Pitao bih sve ove koje su glasovali da zasluzuje bolje od Williamsa, zasto ga nitko iz Red Bulla, McLarena ili Mercedesa nije na kraju zaposlio? Mercedes je doveo onog balavca Antonelija. Zasto nisu uzeli obozavanog i evo po novom neprezaljenog Sainza? Zato sto decko nije dovoljno brz i tocka. Dzaba mu sve njegove zakulisne igre i sponzorstva drzave Spanjolske kroz Santander banku. Nisi brz? Nisi prosao. Sta mislite zasto su ostavili Leclerca u Ferrariju, zato sto im se u Maranellu svida kako se ceslja? Kako se oblaci? Decko ima ono nesto urodeno, sto se ne da nauciti. Pitanje je samo oce li ga pogoditi pjesma kao Sira da to kapitalizira. Sainz je malo inteligentiji Bottas i nista vise. Irvine koje zna spanjolski. Na dobar dan se cini kao Senna, ali Senna je bio Senna zato sto vikende nije dijelio kad ce on osjecati stazu, kad ce mu biti ovo ovako kad ce mu biti ono onako, Senna je uvijek bio brz. Kao i MSC kao i svi veliki prvaci. Sainz i hype oko njega nadam se da ce splasnuti do praznika rada 2025.
Za sve koje ne misle tako ponavljam pitanje, ako je on tako super dooper cool, sto ga nisu uzeli ovi iz top ekipa? I manite me se sad politickih odgovora, znas sad je u ovoj ekipi takav momenat, sad je ovdje pvakva situacija i sl. Momenat i situacija su takvi da je dovoljno brz da bi bio u top ekipi. Nije, nikad i nece biti. Bar ne da bude prva violina.
6
16
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Razina hypea, ako ga hoces tako nazvati, je u egalu sa tvojim hejtom :zubo:
Ono sto je glupost je ta izjava da svatko dobije sto zasluzuje. Gdje?Kada?Tko?
Nitko od nas ne zna odgovore na tvoja pitanja a vjerojatno ih necemo nikad ni dobit.. Biznis je to, tko zna sta se tamo desava iza zastora, ne aludirajuci na neku zavjeru nego samo mislim da svatko ima neke interese i svi ti vozaci dolaze sa prtljagom.
Mogu samo reci da sam uvjeren da je Carlos bolji od bilo koje druge opcije spomenutih ekipa (ako uzmemo da su Max, George i Lando prvi vozaci) a ne bi se iznenadio da pobjedi i Landa i Russella..Ovog Maxa dns ne moze nitko pobjedit u istoj ekipi.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iako moj komentar ostavlja takav dojam, nemam hejta prema Carlosu, nego imam za njega slican respekt za njega kao npr za Rosberga i Buttona koji su uspjeli postati prvaci odnosno iako ne spadaju u sami gornji vrh sto se tice kvalitete nadomjestili su to na drugi nacin. Vise me smeta ta gungula.
Svatko dobije sto zasluzuje ili da preformuliram – onako ti je u zivotu kako si napravis. (Mada kod nas u Hrvatskoj je kuknjava nacionalni sport i za sve su nam drugi krivi, da ne idem dalje nepotrebno u sirinu).
Sto se tice drugih violina tu se djelomicno slazem s tobom. Od trenutacnog Pereza nije tesko biti bolji.
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izraz “Ne bih se iznenadio” je dosta neodređen izraz. Da su šefovi od timova uvjereni da bi on mogao pobijediti Russella ili Landa ne bi vozio za Williams.
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A kakav bi tocno trebo bit ?
Da li dajem Georgeu i Landu prednost u srazu sa Sainzom? Da
Da li bi bio iznenadje da ih Sainz dobije? Ne
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa malo određeniji tipa kako si sad napisao. Mene je malo teže iznenaditi pa dijelimo sličan stav. Međutim u komentaru si napisao da si uvjeren da je Sainz bolji od svih drugih opcija. Tu se već ne slažemo, jer u trenutku kad se saznalo da je Sainz dostupan slijedeće sezone top ekipe ga nisu uzele, iako su postojala dva slobodna mjesta u top ekipama.
Nije ni meni baš jasno zašto se tako odvilo, ali sumnjam da je razlog taj da Horner I Wolff nemaju pojma šta rade.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za mene je Sainz bolji i od Kimija, Checa i Oscara, drugih opcija (vozaca) ekipa koje su spomenute :) Konkretno smo o tome tipkali.
Nitko nije reka da ne znaju sta rade :)
Tko tocno od nas zna sta sve ekipe procjenjuju kada uzimaju vozaca jer da je samo ono sta mi vidimo za volanima, vjerujem da ih pola ne bi sjelo u bolid :zubo:
Zasto ga nije uzeo Merc, ne znam. Zasto ga nije htio RB, takodjer ne znam.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
O Kimiju ne znami ništa. Nije još odvezao ni 1. Utrku a kamoli sezonu. Checo nije neki reper. Složio bih se (uslovno) za Oskara.
Ne znam šta je razlog, ali znam šta nije. Nije u pitanju novac, Santander ode u Williams sa njim. Nije politička pozadina, ima Sainz itekako jaku podršku. Kad se to dvoje izbaci, smanji se prostor za špekulaciju.
S druge strane, Kimi nema ništa od nabrojanog.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A onda sefike ne zele uznemiravat prve vozace :zubo:
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ mrgud …Ne razumiješ ti puno toga, razumijet češ 2025 te.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tiptroniče, ovo što si ti napisao “neču razumijet” ni nakon 2025. Trk nazad u osnovnu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
u jbte , di lektoru napisat razumijet umisto razumjet …tako napisano nemoguće je shvatit poantu . ja sam jedva razumija … pardon razumio . uf skoro da sam i ja dobija savjet da se trkom vratim u osnovnu školu :) :):)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U ovoj sezoni u kojoj su i Leclerc i Sainz odvozili gotovo na maksimumu, vidjelo se da je Leclerc ipak uvjerljiviji vozač. Mnogo puta osporavan zbog grešaka, Leclerc je imao samo 1 DNF i to zbog motora u Kanadi. U 2 navrata je ostao van top 10 isključivo zbog spleta okolnosti. Sainz je 2 puta imao DNF zbog izlijetanja i 1 zbog sudara s Pérezom koji ajmo reći nije njegova krivnja, bar ne većinski. Nije odustajao zbog kvarova. Katkad osporavani Leclerc je pokazao da može biti čak i konzistentniji od Sainza, uz to što ima bolje rezultate u svim poljima (utrke, kvale, podiji, pobjede, prosječni rezultati po utrkama i sl.).
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ko je pažljivo čita vetmin tekst ako nije nečiji fan , ako je objektivan treba je primjetit nekoliko činjenica
1. dok je vozija u TR vetma piše
“Sainz je bio nešto brži u kvalifikacijama u prosjeku. U usporedivim sesijama razlika je bila 0,136% u korist Sainza 2015. i 0,075% u prva četiri utrke 2016.”
2.”Leclerc, vjerojatno najbrži vozač na gridu u jednom krugu, kvalificirao se u prosjeku 0,037 sekundi brže od Sainza ove godine. ”
dakle po nekima koji misle/tvrde da carlos nije brz vozač vetmini “dokazi” ukazuju da je carlos zapravo vrlo brz . desetinke i stotinke je bija brži od maxa na početku zajedničke im karijere. njegova “sporost” sezone 2024. za kolegom koji zna izuzetno brzo odvoziti jedan krug je dana u stotinkama . OK , to je pravi dokaz da je carlos spor vozač zar ne ? :) :) :) njegov “peh” je šta je doša u tim sa maxom koji je bija projekt RB , a zatim u ferrari di je leclerc ferrariev projekt. to su bile itekako otežavajuće okolnosti . TR “zanemarimo” jer su max i carlos bili kolege tek 23 trke no u ferrariu je carlos pokaza i dokaza da se može nosit sa činjenicom da mu je kolega projekt tima u koji je doša .
uvik su mi mjerodavnije izjave/mišljenje vozača nego stručnjaka portala i zato sam u vrime dok su kolege bili ricciardo i max napisa jedno mišljenje daniela kad ga je max počpeja pobjeđivat . ricci je tada reka da ga je max iznenadija brzinom , da je bolje poznava carlosa i da je “kroz njega” treba shvatit brzinu maxa jer su on i carlos bili brzinom skoro izjednačeni , vrlo blizu.
norris je započeja karijeru F 1 uz carlosa ka kolegu i njegova izjava je “Carlos is someone I know well” i zbog toga ima visiko mišljenje o carlosu ka prijatelju i vozaču šta potvrđuje i njegova izjava prije zadnje trke sezone “In all of my meetings this morning, I was saying to the guys, like, ‘Let’s be careful of Carlos, OK?’” jer carlos je u abu dabiju starta sa P 3 šta je izgleda malo brinulo norrisa po pitanju konstruktorske titule . carlos ne djeluje ka super star više mi se čini kao “tiha voda” i da nije bija u timovima koji su već imali svoje “projekte” virujem da bi postiga i više od onog šta je postiza jer vetma je “dokaza” da brzinu ima , vozačku inteligenciju je dokaza , odmjeren je i nije konfliktan ali jbga katkad se zvijezde pogrešno poklope ma koliko neko bija dobar . a kad ovo napišem pada mi na pamet npr jean alesi koji je bija odličan , talentiran , a u 13 sezona , 201 trci ostvarija je tek jednu pobjedu no zato je ima 87 odustajanja = 43 % i8 jedino u tom segmentu , neslavnom je među prvih 10 vozača u povijesti F 1 . uz veliki talent ima je i veliki peh jer su se zvijezde tako “poklopile”….
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ah jadni Carlos, uvijek je dolazio u timove koji su imali svoje projekte.
“… da nije bija u timovima koji su već imali svoje “projekte” virujem da bi postiga i više od onog šta je postiza…” – “tako je”, nije stvar da li je doticni brz ili ne, nego je stvar da je zbog vec postavljenog modela njegov uspjeh ogranicen.
Zasto nije bio svaku sesiju, vikend, sezonu brzi od Leclerca i pretvorio tuđi projekt u svoj projekt?
Jesi li se ikad zapitao, a zasto on nije bio neciji projekt?
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iduce godine neka kažu Lewisu da ne napada Leclerca “dok ne ugrije gume” i da “zamijene pozicije” .
Sa nestrpljenjem cekam reakciju Lewisa.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad se zna “tko vozi traktor, a tko otvara kapiju”, raspored snaga je takav. Pitaj Maxa, Lewisa, MSC-a i kompaniju…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da je Sainz ostao u McLarenu bio bi njihov projekat jer iako je pobijedio u 2 god zajednicke vožnje ne uzimam u obzir ko je brži nego ko je vozacki “zreliji”.
Sainz bi ovogodišnju McLarenovu kvalitetu bolje iskoristio.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2CV6 … ka da je lako bilo odolit pozivu ferraria ? ko bi u tom slučaju osta u McL ? pa vidiš da je na koncu i lewis “pokleknija” . napustija je tim sa kojim je osvojia 6 titula da bi otiša u ferrari …..
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mrgud … izuzetno je teško sa tobom raspravljat jer si i u pisanom obliku jako elokventan , a komentari su ti prepuni činjenica i neoborivih dokaza ali…. da pokušam obaviti ovaj sizifov posao .
interesantno je ali pišeš “Iako moj komentar ostavlja takav dojam, nemam hejta prema Carlosu, nego imam za njega slican respekt za njega kao npr za Rosberga i Buttona koji su uspjeli postati prvaci odnosno iako ne spadaju u sami gornji vrh sto se tice kvalitete nadomjestili su to na drugi nacin.” da , stvar je u dojmu koji ostavljaju tvoji postovi o carlosu i mnogi su stekli krivi dojam iako si prema carlosu benigan :) :):) i rosberg i button su pobjedili (ka kolege) nepobjedivog lewisa isto ka šta je carlos u rookie sezoni ferraria pobjedija dečka koji ima ono nesto urodeno, sto se ne da nauciti kako navodiš . pitaš se zašto ferrari nije zadrža carlosa i odgovaraš sam sebi “Zato sto decko nije dovoljno brz i tocka.” da bi u ovom komentaru napisa “nije stvar da li je doticni brz ili ne,” :) ovo je valjda u svrhu ispravka po pitanju carlosove brzine jer eto vetma je naveja neke činjenice carlos Vs max u TR i carlos vs leclerc . kad najbrži vozač jednog kruga ostavi kolegu u Q za ogromnih 0,037 s normalno da ćeš dobit nogu jer je ovoliki zaostatak u istom bolidu krunski dokaz sporosti .
da ti “sizifivski” pokušam odgovorit na tvoje aa2lukavo” postavljeno pitanje “Jesi li se ikad zapitao, a zasto on nije bio neciji projekt?”
znam da si pažljivo pročita vetmin tekst i da si bez hejta prema carlosu napisa svoj prvi komentar , a drugi jer sam ti ja/moj komentar i broj onih koji se slažu samnom valjda “crvena krpa” i mora si mi onako kako samo ti znaš inteligentno , argumentirano “spustit” :) :) :)
dakle , vetma piše … uz podršku oca koji je razgovara sa mateschitzom i hornerom , a taj razgovor bez hejta i spoznaje o čemu su razgovarali mada bi to uradija svaki otac za talentiranog sina proglašavaš političkim spletkama . čak je i marko čiji je max projekt je bija impresioniran tim test krugom u silverstonu jer je spori carlos odvozija RB brže od seba na velikoj nagradi tamo . ali to i nije bilo teško jer seb je bija poznat ka spor u RB , odvozija je samo 24 najbrža kruga u RB . vetma dalje piše “Iako je dobio mjesto u momčadi, zamah je uvijek bio na strani “čuda od djeteta”, Maxa Verstappena” e da si ovo “zapamtija” dok si “pažljivo i bez hejta” čita tekst možda bi shvatija zašto carlos nije moga bit projekt RB ma koliko bija dobar .
ferrari …leclerc je u ferrari doša 2019. tada je seb ima 32 godine i momčad se makar “lagano” okrenula prema 22 godišnjem talentiranom vozaču ( slično ka sad i merc “malom kimiju” ) jer budućnost se “gradi” na takvima . naravno kad je carlos doša u ferrari leclerc je već bija “starosjedilac” u timu i ko bi zanemarija takvog vozača i podrža “došljaka” koji je tek treba dokazat/pokazat kalibar tj “postavit” za projekt carlosa ex člana RB vozačke akademije kontra leclerca koji je btw bija član ferrarieve vozačke akademije? i zašto je kad je u pitanju carlos sporan santander , a nije bija sporan kad je u pitanju bija alonso u ferrariu ? ne , nisi hejter samo usput to spominješ bez loših namjera :)
zašto carlosa nisu uzeli RB , McL ili merc ? kad su u pitanju merc i McL možda zato jer oni idu suprotnim putem od ferraria . angažirali su mladca( merc) , zadržali talentiranog mladca oscara u McL , a ferrari je angažira “starca” … lewis će prije početka sezone 2025. navršit 40 . budućnost se gradi na mladima , a ne starijim (carlos 30) i još starijim (lewis 40 ) . a RB…. MOŽDA ne žele da kolega “ugrožava” maxa , stvara “nered” u timu naročito ako RB ne bude više No 1 po konkurentnosti jer mogli bi time i “izgubit” maxa koji je i u mladim danima ima klauzulu u ugovoru ako ga ne unaprijede u glavnu momčad do određenog datuma, može otići negdje drugdje kako je napisa vetma . i max i carlos su akumulirali iskustvo i ako su nekad bili tu negdje po pitanju brzine u TR ( a šta je i ricciardo primjetija šta sam i napisa ) možda bi i sada bili tu negdje ,a to maxu baš ne bi bilo drago niti bi mu trebalo . na mistu carlosa ja ne bi ni “prihvatija” RB je max će i dalje bit projekt toga tima .
Vidiš kako nije teško shvatit ako želiš ali … tebi smeta gungula oko carlosa ? a možda nekima smeta tvoje omalovažavanje jednog odličnog vozača i upornost u tom omalovažavanju mada to nije … hejt zar ne ? :) :) :) jer čak i njegov zaostatak u zadnjem testu od 0,12 s u williamsu u idnosu na leclerca ti je zasmeta … bez hejta naravno . jesi li se ti zapita zašto je lando prije zadnje trke u borbi za konstruktorsku upozorava tim na carlosa za kojeg je izjavija da ga dobro poznaje ? onako … zbog sprdnje prama spoprom carlosu ili …. ?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mrgud ….PS zaboravih kad si spominja rosberga koji je uz buttona u “klasi” carlosa . nekako više cijenim mišljenja vozača tim više ako su višekratno svjetski prvaci ,a jackie stewart je jednom izjavija ”Ali, ne otpisujte Rosberga. Njega skoro ništa ne može zaustaviti. Vrlo je brz. Vidjeli smo da je osvojio mnogo pole positiona i da ima uglađeniji stil od Hamiltona. ” ali šta starac zna , možda si ipak ti relevantniji u procjeni….
interesantno je imat bedž ferraria , a tako “volit” njihovog sad već ex vozača . možda je tajna ferrarievih neuspjeha/suše rezultata i u tome jer krivo biraju , angažiraju netalentirane , spore vozače tipa carlosa ?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zagađuješ javni prostor nepotrebnim ponavljenjem već rečenog, netočnim zaključcima, krivim interpretacijama jasno i očito napisanog, da ne kažem i lažima jer otkud ti možesš znati da li sam ja ili bilo tko nešto pročitao ili ne. Ne želim se upuštati u daljnje pokušaje rasprava koje s nekvalitetnim i neobjektivnim sugovornikom nikamo ne vode. Edit: toliko od mene na ovu temu.
0
0