Lando Norris kaže kako smatra da nakon ove sezone može reći da je spreman za borbu za naslov.
“Ovo je prvi put u zadnjih šest godina u F1 da smo imali priliku za borbu na vrhu. Nismo to mogli u zadnjih šest godina, stoga je ovo naša i moja prva prilika za to te prva prilika da vidim gdje stojim.”
“Definitivno nisam bio na potrebnoj razini početkom godine, vjerojatno niti u Miamiju. Smatram da sam nakon ljetne stanke odradio jako dobar posao i imao jako dobre nastupe. Neke od daleko najboljih nastupa koje sam imao. Zato sam iskreno jako zadovoljan s time kako je zadnjih par mjeseci prošlo. Ne bih mijenjao puno stvari koje su se dogodile.”
Norrisova 2024. ipak će ostati upamćena po brojnim propuštenim prilikama kojih nije nedostajalo ni u jednoj fazi sezone. Britanac je nakon spomenute ljetne stanke počeo postupno smanjivati zaostatak za Maxom Verstappenom u prvenstvu – između Nizozemske i Singapura uspio je skinuti 18 bodova Nizozemčeve prednosti, no onda je tijekom vikenda u Austinu Verstappen opet vratio dio prednosti.
Nakon Meksika i brazilskog sprinta smanjio je svoj zaostatak na 44 boda, ali mu je u glavnoj utrci srušen san o tituli, kada je Verstappen sa 17. mjesta došao do pobjede, a Norris je s pole positiona pao na šesto mjesto. To je dovelo do toga da je njihov razmak uoči Las Vegasa 62 boda i samo se kalkulira kako Verstappen može osigurati titulu.
“Ali, svejedno moram napraviti manje izmjene. Moram popraviti neke stvari, to je jasno. Nisam u potpunosti zadovoljan obavljenim. Definitivno znam da se moram poboljšati, ali po prvi put sam uvjeren da mogu reći da imam ono za što mislim da je potrebno da se borim za naslov.”
“To ne znači da sam kompletan. Zasigurno ne znači da sam savršen. Kad se borite s vozačima koji su blizu tome, poput Maxa, morate biti blizu savršenstvu želite li izazvati njega i ostale ekipe. Zato sam uvjeren i mislim da je najbitnije što mogu izvući [iz ove sezone] vjera da imam ono što je potrebno za borbu za naslov.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ono što ti misliš da nisi imao nemaš ni dalje.
Ono što stvarno imaš a nisi imao je najbolji bolid.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislio si reći “Ono što stvarno imaš a misliš da nemaš je najbolji bolid”?
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Može i tako.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bas suprotno, ali kako god okrenuli jasno je da bas i nije imao podrsku ekipe.
Ocito su naklonjeni Piastriju i na njemu misle graditi buducnost. Odavno je Piastri trebao igrati drugu violinu kao sto je inace Perez Maxu, kao sto je Bottas Hamiltonu, itd…
I odmah da smirim Piastrijeve fan boyeve, ove sezone je Norris brzi i konzistentniji, iduce sezone ocekujem uz podrsku ekipe da ce Piastri biti bolji od Norrisa. Sad govorim iskljucivo o ovoj sezoni i kako su se lose postavili u McLarenu.
Lando je mogao imati deset bodova vise da nije bilo vracanja pozicija i nekih glupih “papaya” rules. Također, Lando se puno bolje branio od Red Bulla kad je trebalo Piastriju za pobjedu da se vrati ispred Pereza, dok Piastri lagano propusti Maxa kao da mu je najbolji prijatelj.
Podbacio je Norris svakako, ali je bome podbacio i McLaren sa strategijama i nepostavljanja prioriteta, tj. prvog vozaca.
Nemojte zaboravit da PRVE Maxove titule ne bi bilo da nije bilo Pereza koji je Hamiltonu izbio 10-tak sekundi. Dakle, kad je gusta sezona, a ova je na trenutke bila, moras imat drugog vozaca koji ce ti pomoci.
Sjetimo se samo koliko je puta i Bottas propustio Hamiltona…a i Perez je Maxa znao pustiti…a sad se svi cude ko pura dreku zasto bi Piastri trebao propustiti Norrisa…
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
McLarenove odluke možeš tumačiti kao idiotske ali mnoge Landove reakcije u utrci nisu šampionske nego luzerske i to je meni veći problem nego Andrea Stella i njegovo pišit ću kakit ću (pola života u Ferrariju je moralo ostaviti posljedice). Meni se Piastri čini stabilnijim likom, ali nije još uvijek toliko brz kao Lando i možda nikad niti ne bude.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rekao sam da je i Lando podbacio. Ocekujem da ce iduce godine biti iza Piastrija + imat ce vecu podrsku ekipe, to je vec sad ocigledno.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto bi netko morao biti žrtva nečije ambicije? Zašto bi i jedan vozač propuštao drugog? Prije nije bilo izraženih timskih odredbi dok duo Todt – MSc nije to standardizirao. Postojali su tzv gentlemen agreements između vozača tko kada koga i pod kojim uvjetima neće napadati ili će mu pomoći, ali to nije bila ničija obaveza.
Ono što su timovi kao prednost davali prvom vozaču bio je rezervni bolid prilagođen njemu, više vremena na testovima i bolji inženjerski tim.
Uostalom, što se tima tiče, njima je najbitnija timska titula i dok god imaju dva vozača koja skupljaju bodove za njih, ne bi uopće trebali utjecati na to tko će od njih biti ispred koga u poretku vozača dok god ne rade štetu ekipi, a i to se da spriječiti na mnogo načina, počevši sa financijskim kaznama, pa dalje…
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije nitko zrtva necije ambicije. Bottas i Perez su se micali kao duhovi, pogotovo 2021. To je postala standardna praksa u F1 i nekad nuzna da se dođe do naslova.
A nebuloza da McLarenu nije bitna i vozacka titutula nego samo momcadska… sta reci.. Nepoznavanje osnove financija, sponzora i marketinga. Bitna su oba naslova. Jel znas sta znaci imati prvaka u svom timu? Koju to eksponiranost donosi? Koliko to novih sponzora dovlaci? Koliko postojeci sponzori podebljaju svoj dio? Koliko to olaksa potpise kljucnih ljudi za razvoj bolida, itd.. Ali ne, nije im bitno imati prvaka u svojim redovima ha-ha
To sto oni iz McLarena bace mrkvu, momcadska bla bla bla to su PR fore, rado bi oni i vozacki naslov.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da se mene pita, ja bi momčadske odredbe zabranio. To nije utrkivanje. Možemo mi diskutirati o tome kako zvuči “papaya rules”, da je to glupo, smiješno itd., ali uvijek sam radije za to nego npr. “Felipe, Fernando is faster then you”. A Mclaren je zadnji bastion bez momčadskih odredbi
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ono propustanje Oscara od strane Landa je pravi bastion. I obrnuto, nadavno.
Vozaci voze za momcad, ne za sebe. Tko te placa odlucuje.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne zabranjuješ stvari koje ne možeš spriječiti niti kontrolirati. Puno bolje je da svi znamo što se dogodilo nego da se na presici svi prave blesavi, a svima je zapravo jasno da se to moralo dogoditi.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prije bi rekao da je ocito da Piastri ima u ugovoru odredene stvari koje moraju postivati, pa ga ne smiju samo micati u stranu kao Pereza. Ne bi rekao da je ocito da su naklonjeni Piastriju a ne Norrisu, jer je Norris dugogodisnji projekt Mclarena i Zak Browna, te je prakticki poster boy Mclarena u svim promotivnim videima i drustvenim mrezama. Dali su mu sve sto je trazio kod svakog potpisivanja novog ugovora, jer su znali da je mogao vrlo lako odsetati i u RB, Mercedes, a i Ferrari.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imaš sve. Znanje, bolid, ekipu ali nemaš muda
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kada dovoljno dugo pratiš neki sport onda su neke stvari jasnije puno prije.
Same ovakve izjave govore kakvog si kalibra. Naravno, može osvojiti naslov s dominantnim bolidom kao Button ili Massa kada ga je skoro osvojio, ali kada je Max imao prvu priliku za naslov to je na stazi doslovno bio rat (2021.) Vidjeli smo ono što smo viđali kod Senne, Michaela pa i Hamiltona – pobjeda pod svaku cijenu.
Dok ti čekaš da lik kojeg napadaš za naslov ti ostavi mjesta ništa od naslova.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Podsjeca malo na Bottasove izjave pocetkom sezona u Mercedesu
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ok Lando.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imao si i ove sezone sve od Miamia pa opet truba. Ispada da ipak nije dovoljno samo imati najbrži bolid za naslov kako si jednom prilkom podbacio Hamiltonu mislim od 8 PP 7 puta popušiš do prvog zavoja nije materijal za prvaka več moraš imati puno više od toga a ti to Lando nemaš i vjerovatno nećeš nikada ni imati.
Da si pola tih PP pretvorio u pobjede a bolid u kojem si sjedio je bio sposoban za to definitivno i puno više jedino što vozač za volanom nije bio sposaban da jesi bio bi u egalu sa Maxom u borbi za naslov.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moje osobno mišljenje je da je i Max i McLaren imao podjednako dominantnih vikenda ove godine dok je u onim lila vikendima McLaren imao bolji tempo i često izgubio od Ferrarija ili Mercedesa a dobio RB. U utrkama gdje je Max jedva pobjedio uvijek je bio lovina a Noris ga lovio. Pola sezone uopće nisu bili konkurentni za pobjede pa bi rekao da je Noris podbacio. Smatrao sam ga jedninim trenutno sposobnim uz Leclerca za izazvati Maxa ( uz stare lisce Lewisa i Alonsa) no nekako je dojam da još nije sazrio za taj zadnji korak. Nije imao podršku ekipe to stoji no opći dojam je da ako je bio spreman za borbu da je morao pobjediti u utrkama gdje je npr Piastri bio ispred kao Baku Monza pa i Brazil. Bio je 15 mjesta ispred i dok je Max prošao morao je biti barem vodeći sa deesetak sekundi ispred. Često je u duelima bio mlak i nije razmišljao u naprijed kao u Austriji. Odnosno nakon ove sezone smatram da Norisu fali vozačke inteligencije jednog Sainza i prgavosti Lewisa i Maxa. Po meni nije ispunio očekivanja i podbacio je. S obzirom na bolid i da je RB većinu vremena u drugom djelu sezone bio nekonkurentan morao je doći barem do zadnje utrke sa izglednim šansama za naslov. Max je jednostavno napravio više sa lošijim bolidom i to je to. Isto tako je pogriješio u nekim sitiacijama kao u Austinu gdje je lock upovima gubio mjesto ili prestigao van staze Maxa i on dobio kaznu umjesto da se vratio iza i čekao Maxovu kaznu ili drugu priliku. Bilo je utrka gdje je Piastri izgledao kao da jeo on kandidat za Naslov a ne Noris i upravo je tu trebao u nekim situacijama jasno dati do znanja da neke stvari će biti po njegovom. Kada se sve zbroji prosuo je bodova skoro pa kolika je razlika između njega i Maxa i mogao je u finiš sezone ući sa dobrim šansama za naslov. Jednostavno u njegovim vožnjama nikad nisam vidio nekakav woow efekt da bi rekao e bravo mali tako se to radi. Ne mora odvesti kao Max u Brazilu ali ono nekakva utrka gdje se sa 5,6 pozicije probije do pobjede uz preticanja su itekako izvedive ako imas najblji bolid a MacLaren ga je imao dobar dio sezone. Ako nije bio najbolji bio je u igri za prve tri stepenice podija. A najveći kiks su neiskristene pole pozicije.
1
1