U borbi za konstruktorski naslov Ferrari je u Brazilu uspio značajno smanjiti štetu u odnosu na ono kako je izgledalo u sprint utrci. McLaren se bolje prilagodio stazi u Interlagosu i imao je vidno veći potencijal od Ferrarija, čiji se SF-24 mučio u dugim zavojima, kako je objasnio Carlos Sainz, a što je još očiglednije bilo po kišnim uvjetima.
Minimalan gubitak bodova, čak i završetak Leclerca ispred oba MCL38 u utrci, bio je važan, iako je incident Carlosa Sainza doveo do rezultata bez bodova. Frederic Vasseur ostaje pri svom stavu:
“Ne gledamo poredak. Iskreno, ni ne znam kolika je razlika u bodovima. Moramo zadržati pristup da gledamo utrku po utrku, bez kalkulacija.”
Interlagos je staza na kojoj je Ferrari očekivao više problema u odnosu na McLaren, i to se pokazalo točnim. Ferrari nije pogodio optimalan setup za SF-24, ni na suhom ni posebno na mokrom, gdje je Frederic Vasseur više puta govorio o poteškoćama u upravljanju pritiskom guma, što je značajno koštalo vozače, kako u kvalifikacijama tako i u utrci.
“Ovi vikendi su teški za upravljanje, kako za vozače na stazi, tako i za ekipu. Radi se o donošenju odluka koje predviđaju uvjete koji će nas čekati u kvalifikacijama i utrci. Bila je to teška nedjelja, ali sve u svemu, ne i dramatična za nas,” izjavio je šef Ferrarija.
Tijekom utrke se svašta događalo s promjenama uvjeta, naletima kiše i žutim zastavama, kao i jednom crvenom zastavom. To je uzrokovalo velike varijacije u performansama.
“Bili smo sporiji od Norrisa za 6-7 desetinki na početku stinta, ali smo na kraju bili brži.”
Incident i kasniji start iz pit-lanea za Carlosa Sainza ostavili su Ferrari s jednim bolidom u utrci, i to u situaciji koja nije bila nimalo jednostavna. Posebno je Charles Leclerc platio zaustavljanje u boksu koje se, naknadno gledano, pokazalo preuranjenim.
“Lako je govoriti poslije. Bilo bi ispravno ostati vani čekajući crvenu zastavu, ali ako se u međuvremenu sudariš, onda si i dalje ti onaj koji ispada glup,” rekao je Francuz.
Nakon utrke, Charles Leclerc je odmah preuzeo dio odgovornosti za slabiji setup bolida, ali Vasseur se uključio komentirajući strategiju primijenjenu na Monegažanina.
“Nije on odgovoran za setup. Uvijek je prvi koji preuzima krivicu, ali ovoga puta nije tako. Za zaustavljanje smo podcijenili prijetnju Bearmana i Hamiltona, koji su nas pretekli jer smo izgubili dragocjene desetinke na izlasku iz pit-lanea, koji je vrlo sklizak. No taj aspekt ne bi značajno promijenio našu utrku.”
Kišni vikend je sigurno utjecao na performanse SF-24, koji nikada nije bio konkurentan kao Red Bull i McLaren (ili čak Alpine), iako je završio ispred Norrisa i Piastrija, ali je nemoguće znati kako bi išlo na suhom.
“Mislim da bismo bili bliže, ali teško je reći, ima mnogo varijabli poput postavki bolida i upravljanja gumama. Razlika bi bila 1-2 desetinke,” rekao je šef Ferrarija.
No, vrijeme je da se okrene nova stranica i počne priprema za Las Vegas koji nam dolazi za tri tjedna, te kojim započinje posljednji trostruki vikend nakon nove velike pauze u kojoj će timovi raditi i pripremati se za završetak sezone, iako, kako kaže Vasseur:
“Već smo fokusirani na projekt za sljedeću godinu. Novi dijelovi? Da, oni zamjenski nakon ovog vikenda,” rekao je kroz smijeh.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sretno im. Za vrijeme trke boss Crvenih se smijao. Očigledno je znao da ne mogu ništa. Iskreno od Ferrarija nema očekivanja. Ako budu prvi super, ako budu peti ok, idemo dalje. Realno imaju potencijal za drugo mjesto i to je to. Ne vjerujem da mogu do naslova.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neki se napredak vidi u drugom dijelu sezone, a obično su tu uvijek zaribali. To me nekako najviše veseli, a naslov ako se osvoji bit će samo zato što je McLaren nešto gadno zabrljao na utrkama. Ja sam donekle zadovoljan kako god bilo. Bilo bi super da nastave tako sljedeće godine.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
” Iskreno, ni ne znam kolika je razlika u bodovima. ”
Što tek govori kada nije “Iskren”
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ak se ne vratite odreći ću vas se
0
0