Sky F1 analitičar Damon Hill i svjetski prvak iz 1996. godine vjeruje da Max Verstappen nema etos poštene vožnje u svom repertoaru.
Svoja razmišljanja o utrci u Meksiku podijelio je tijekom pojavljivanja na Sky F1 podcastu:
„Lando je u Austinu dobio 5 sekundi kazne. Mislim da su suci jasno uzeli to u obzir i zaključili da je bilo toliko pritiska i rasprava o svemu tome da su možda osjećali da moraju primijeniti strožu kaznu,” rekao je Hill.
„U svakom slučaju, primijenili su 10 sekundi. Prema tome, očito su smatrali da je ovaj vozač u oba navrata učinio nešto pogrešno i onda su primijenili kaznu i dobio je 10 sekundi za svaku. Problem koji Max ima je taj što jednostavno odbija popustiti, bilo kome, prilikom pretjecanja.”
Analizirajući incident na zavoju 4, prvi duel zbog kojeg je Verstappen dobio kaznu od 10 sekundi, Hill je rekao:
„Na izlazu iz zavoja 4, on jasno ide prema rubu staze kako bi onemogućio Landu bilo kakvu priliku.
„Zračne snimke su vrlo jasne, nije ni pokušao popustiti i proći kroz zavoj i ostaviti mjesta za Landa. To je jednostavno bila situacija: ‘Nećeš proći ovdje’.
„I to je u redu, ali je li to ono što želimo gledati u Formuli 1?
„Mislim da je bilo stvarno dobrih trenutaka u nekim duelima, recimo s Liamom Lawsonom i Checom [Perezom] – postalo je malo agresivnije, ali ne mislim da je to bilo u zloj namjeri. Pokušavali su zadržati situaciju pod kontrolom i utrkivali su se kotač uz kotač.
„Isto tako s Lewisom i Georgeom Russellom. Prema tome, moguće je utrkivati se pošteno i to je nešto za što nisam siguran da je Max sposoban – to nije u njegovom repertoaru. To nije u njegovoj filozofiji. Njegova filozofija je: ‘Ti nećeš proći.’”
Upitan jesu li Verstappenove vozačke odluke isključivo rezultat njegove pozicije u prvenstvu i dinamike sve napetije borbe, Hill je rekao:
„To je izazovan dio priče, zar ne? Kažu da sport ne gradi karakter, već ga pokazuje, a on se uvijek vraća na iste metode, umjesto da pokušava održati unutar granica onog što je pošteno.
„Pitanje je – kako definirati poštenje? To je teško definirati, ali definitivno mislim da ne bi trebalo biti dopušteno koristiti svoj bolid kao oružje i jednostavno blokirati stazu jer nećete vidjeti nikakva pretjecanja ako bi se dopustilo ljudima da voze kako god žele i rade što god žele.
„Nikada nećete vidjeti niti jedno pretjecanje, jer bi svi jednostavno zastali i rekli: ‘Pa, nema smisla, jer će me izbaciti. Koji je smisao da uopće pokušavam?’”
Ubrzo nakon incidenta u zavoju 4, Verstappen je pokušao proći Norrisa u 7. zavoju, pri čemu su oba vozača izašla široko. To je omogućilo Charlesu Leclercu da prođe obojicu. Verstappen je izbio ispred Norrisa te zaradio još jednu kaznu od 10 sekundi.
„Mislim da je kazna bila zaslužena,” rekao je Hill.
„Je li 10 sekundi bila prava kazna, ne znam, ali definitivno mislim da je drugi potez koji je napravio bio jednostavno glup. To je bilo kao kod Dicka Dastardlyja.
„Jednostavno je ubrzao do apexa i onemogućio Landu prolaz zavojem, što je izgledalo kao da mu Lando pruža priliku da mu vrati mjesto. Lando stvarno nije imao puno opcija i zapravo su se dodirnuli, tako da je to bila glupa vožnja.
„Max se tu osramotio. On ima toliko briljantnih kvaliteta i očigledno tako ogroman natjecateljski duh, ali ne mislim da je to nešto čega bi se trebao ponositi što je učinio.”
Verstappenove kazne dolaze su se samo nekoliko dana nakon kontroverzne obrane u Austinu koja je išla u njegovu korist dok je se držao FIA-inih smjernica za vožnju, unatoč tome što je također izašao široko dok je se branio protiv Norrisa.
Kao rezultat toga, Hill je rekao da propisi postaju pomalo nejasni i rekao je da sport ide u pogrešnom smjeru prekomjernim propisivanjem onoga što je i što nije dopušteno.
„Pitanje glasi: što je unutar propisa? A propisi su pomalo mutni. Nisu baš jasni,” rekao je.
„To je ono što frustrira svakog od nas, jer to gledamo i, stvarno, to ne bi trebalo biti dopušteno, ali onda, ako pravilo kaže da moraš biti ispred na vrhu, drugi vozač mora popustiti. Imali smo puno rasprava o tome je li Lando (u prvom slučaju kod 4. zavoja) ubrzao da prođe oko Maxa i je li zapravo on mogao proći zavojem bez izlaska sa staze?
„Ali, to nije problem. Problem je ponašanje vozača na stazi, a to je nešto što ne mislim da se može znanstveno ili pravno definirati – to je jednostavno stav sudaca. Vraćamo se na još jedan veliki problem, koji se odnosi na ulogu sudaca vozača. Takvi suci su prvotno dovedeni, što je dobra ideja, da pomognu drugim sucima donijeti odluke o vozačkim pitanjima o kojima su imali vrlo malo iskustva ili znanja.
„Ideja je bila dovesti vozače koji su se utrkivali na toj razini, u Formuli 1, i koji bi mogli reći iz iskustva što misle o nekom potezu. Ono što se dogodilo je da su ti vozački suci koji su pozvani da savjetuju suce postali i sami suci, te tako sada moraju poštovati sve druge propise i poslove i odgovornosti koje suci imaju.
„Oni više nemaju poseban status nego su samo dio sudačke postave. Recimo da je Martin Brundle bio taj koji je savjetovao suce, on bi rekao: ‘Ne sviđa mi se to,’ što je rekao na utrci. Gledao bi to i rekao: ‘Ne, to nije u redu. To ne može biti u redu.’
„Također možemo primijeniti taj način gledanja i na Lewisovu kasnu promjenu smjera kada ga je prolazio George Russell niz pravac i moram reći da sam to vidio i mislio da je to malo nestašno.
„Ako ste sudac – morate pokušati donijeti odluku, ali ako vam ovaj vozač koji daje povratne informacije iz iskustva i više godina gledanja utrka gleda to i kaže: ‘Ne, to je stvarno nestašno. To se ne bi smjelo dogoditi’, tada vam omogućuje mnogo lakše donijeti odluku.
„Ne morate prolaziti kroz formulaciju propisa jer, jednom kada krenete tim putem, izgubljeni ste. Tu možete zapeti do u nedogled i raspravljat ćete o sitnicama o kojima se ne može logično raspravljati. Jednostavno ćete ići pravnim putem, a to je po mom mišljenju pogrešno.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lik je dobio kazne i gotovo…postaju naporni sa svojim umnim tvorevinama. Manje priče više utrkivanja molim.
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Poštenog ili nepoštenog?
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Maxonja će i dalje po svom. Kazne na njega ne utječu.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mislim da će utjecat, sad kad je konačno žešće kažnjen.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je Šumaherovski način. Neće on drugačije.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ma nije gotovo,tek je počelo, tapa-tapa..
Max će nastaviti s ovakvim utrkivanjem… gasim account ako sam u krivu :*
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je malo grubo, ne bih rekao da je daleko od istine ali smatram da je Max vrlo inteligentan na stazi i imam jako malo sumnje da su njegovi potezi slucajni ili nekontrolirani, naravno nekad se sranje jednostavno dogodi, to se ne moze izbjec kada se utrkujes.
Tu guram Alonsa, Hama i takve likove sa grida.. Oni znaju sto rade u svakom trenutku..
Naravno, svi ce negodovat na tudje poteze na team radio ali kad fino u miru vide svoje sigurno znaju sta su napravili.
Problem sudaca je uvijek tu, ne ide nigdje niti ce otic dok se nesto ne promijeni.
Ne znam gdje je tocno problem, sve cesce se spominje stalna sudacka postava iz vise smjerova ali se nista ne dogadja po tom pitanju.
I sa stalnom sudackom postavom ce biti drukcijeg tumacenja situacija ali vjerujem da bi imali vecu konzistentnost a samim time i manje nezadovoljni strana..
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odličan komentar, samo bi nadopunio niz, Schumacher, Senna, Prost, oni su uvijek znali što rade i igrali na rubu pravila kada je to potrebno.
Znakovito je bilo što Max uopće nije bio iznenađen kaznom samo se vjerojatno pitao kolika će ista biti.
A Hill da nije englez nitko ga nebi ni pitao za komentar.
8
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hill je dosta važan lik koji je bio svjetski prvak i dugogodišnji predsjednik Britanske udruge vozača utrka (što nije neka bezvezna udruga, nego i vlasnik Silverstonea između ostalog), te povremeni komentator F1 utrka.
Pitati njega za komentar nije bez neke podloge.
S druge strane, puno njegovih kometara i u prošlosti je bez veze i jako pristrano, i čovjek se samo sramoti ovako po medijima. Njegove komentare ne treba uzimati previše k srcu.
11
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hill je bitan samo zato što je englez.
I toliko mu vrijede komentari.
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@denisg – Ok, Hill je nebitan, shvatio sam konačno.
A usput, tko je po tebi bitan? Jel Hamilton bitan? Rosberg? Ross Brawn? Toto? Helmut Marko? Button? Ben Sulayem? Jean Todt? Brundle? Eddie Jordan? Prost? Ili je i to samo hrpa nebitnih likova?
Za svaki slučaj, ponavljam – ne moramo se slagati s nekim da bi priznali da je ta osoba bitna.
Vjerujem da se većina (uključujući mene) na F1 pulsu ne slaže sa Hillom i misli da on većinu vremena priča gluposti.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Molim te da ne širimo priču, ovdje govorimo o Hillu, ti kažeš da on priča gluposti, a ja kažem da je nebitan u ovoj priči, koja je razlika u tome.
Sa druge strane znamo kakav stav imaju englezi kada im je netko suparnik, na kraju krajeva vidjeli smo to omalovažavanje i u nogometu, nije to od jučer uvijek su se držali iznad svih i najbitniji, a kada nisu to ih jako boli.
Više puta sam znao isključiti zvuk na F1tv-u jer nisam mogao slušati njihovo navijanje, pogotovo za Hamiltona.
Ako se vratimo u 90-te sjetimo kakav je bio odnos FIA-e prema Schumacheru, koju je usput rečeno vodio englez Max Mosley, i kako su pokušavali namjestiti Hillu prvenstvo kojekakvim kaznama i diskvalifikacijama.
0
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
On je bitan ko semafor u GTA eto toliko.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dosta cesto su igrali izvan pravila, to je problem i danas…
Lako cemo se mi igrati na rubu kad mi odgovara da protivnik ne zavrsi utrku pa makar i ja s njim, da je Lando znao da ce McLaren u drugoj polovici sezone imati ovakav bolid, mogo je u prvoj polovici glumiti Maxa – sad bi vjerovatno bili izjednaceni, a mi bi se tada svi pitali sta radi ova budala.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je potpuno pogrešan pristup, Lando da je znao… Lando bi ovo ili ono, Lando da je materijal za prvaka uvijek bi vozio na nož ili na rubu, Max, Michael, Mika, Lewis, Seb, Fernando, Kimi uvijek su vozili kao de će postati svjetski prvaci, od prvog dana su imali taj stav.
Kod Landa se to ne vidi, brz je, zna čuvati gume, ali je dobar dečko, nedostaje mu drskost koju imaju gore navedeni. Ni Oscara nemože staviti u red i nametnuti se kao vozač broj 1.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Može se Max jako dobro pošteno utrkivati.
Ali vidio je da Landu može raditi šta želi, i sve dok ga ovaj jednom ne mlatne Max neće prestati.
Da li neko ovdje misli da bi ovo Max mogao raditi Gazdi, Profesoru, Nikiju itd itd?
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako bi rekli englezi:
Straight to the point!
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel dotični iz iste države kao i Lando?
14
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
e da sad sam se sjetio, Max voli borbe za prvaka s Englezima, prvo Lewis a sad Lando….
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sljedeći George?
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
George nije od takvog materijala, njega bude Antonelli pojeo.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imaš pravo!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pa nije ga do sada ni lewis pojeo , trenutni “rezultat” je 1 Vs 1 . 4 trke prije kraja lewis ima + 21 u odnosu na russella , a to nije nedostižno . ako ga 7 X prvak nije “razvalija” , a antonelli to uradi onda će momčić valjda vrlo brzo počet “nizat” titule u lewisivom stilu ….
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kazne u utrci su zaslužene, ali ovaj nekad odlican vozac je od 2021. do sada bio najmanje podnosljiv od svih komentatora sa Sky Sportsa i doslovno mu je izvirala mrznja prema Maxu i RB-u iz ociju, tako da ne bi trebalo nesto previse iskreno i osobno dozivljavati njegove rijeci.
Tamo je jedini relevantan i potpuno normalan/neutralan Martin Brundle. Crofty mi se cini da je biased neprimjetno sam sebi ali se barem trudi biti sto vise neutralan i normalan, ali se Damon Hill, Ted Kravitz i Naomi Chiff to niti ne trude.
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Reklo bi engleska posla.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se, Croft mi je već dugo vremena naporan, što zbog svoje pristanosti prema britancima, što zbog konstantnog ponavljanja nebitnih informacija i tretiranja gledatelja kao da su djeca. Istina, to mu je najvjerovatnije direktiva od Sky-a, ali Brundle je onaj koji komentare drži striktno o F1. (npr. Budimpešta ove godine, više sam slušao Crofta o tome da je Verstappen bio na streamu do 3 ujutro nego o situaciji na stazi..)
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dodao bi jednu stvar koja mi se dopada, a to je da su mlade nade kao sto je Palmer u svijetu novinara radi posao totalno profesionalno. I par youtubera koji su iz Engleske se ponašaju i gledaju na stvari 10 puta bolje nego Hill, Crofty, Ted Kravitz.
Tako da na mladima svijet ostaje
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Herbert “odličan vozač”? U kojem to svemiru. U ovom gdje ja živim, jedan od onih kojih se nitko ne bi sjetio da me ne iritira svaki vikend.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi Tko spominje Herberta? Rekao sam da je Damon Hill bio odlican vozac. Ako se dobro sjecam dosao je jako kasno u F1 sa preko 30 godina, a nema 22 pobjede u F1 samo tako slucajno…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Sky F1 analitičar”
???
10
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve se to da jasno riješiti i tehnički opisati.
1. Uvedeš onaj pomoćni znak, (kao oznaku za udaljenost do zavoja) koja će signalizirati mjesti iza kojeg nema pomicanja na pravcu. Također, kad prođe tu liniju (a vozač iza je unutar 1 s, lampica na volanu, pa nema nisam znao)
2. Uvedeš pomoćne linije uz rub staze, koja označava koliko mjesta moraš ostaviti, s unutarnje i vanjske strane zavoja. I onda čak i ako ovaj koji je bio naprijed, ne prođe ispravno zavoj, a onaj koji napada prođe unutar tih crta, dobiva poziciju unutar 3 zavoja. Vozač se ima pravo braniti, ali ako prije kočenja već ima bolid koji je došao do kotača mora biti mjesta za obojicu.
3. Bilo koja kazna se mora odraditi unutar 3 kruga.
4. Bilo koja kazna se svakom idućom udvostručuje. Brojač resetiraš tek nakon 3 čiste trke. Ukoliko u istoj trci 2 ili više puta isto napraviš, kazna i skidanjem bodova u prvenstvu.
5. Ukoliko tvoje guranje uzrokuje da je 2. vozač izgubio poziciju od onog iza, automatski stop&go.
Ovo navedeno je sve mjerljivo, ne ovisi o interpretaciji suca, pa je nije bilo mjesta i slično.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zaboravio si navesti da treba maknuti vozače iz bolida.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
6. Javno vesanje ispod pobednickog podijuma.
Daj opusti se…
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
najbolje da ih stave na tracnice pa nece biti problema
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znači ideja jednostavnosti je napisati pravila utrkivanja na 1500 stranica a4 formata. Sve puno informatičkih pojmova tipa “if… then”. A zašto jednostavno ne maknuti sva pravila i dati vozačima da glume Sennu i Schumachera. Tko preživi bude svjetski prvak, a mi gledatelji dobijemo krvi do koljena i “are you not entertained” momente.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Englezi su okupili snage kao hdz pred izbore :)
14
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se s Hillom u jednoj stvari, pogrešan put je detaljizirati propise. Treba imati stalne suce koji su bivši vozači. Za koji Q uopće imamo 3 suca koji nisu nikad vozili trke i samo jednog bivšeg vozača. Kod tih bivših vozača trebalo bi probati angažirati vrhunske likove, a ne neke trećepozivce kao Herbert. Niti jedna nacionalnost ne smije imati dva suca u žiriju utrke.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi
Ne polažem puno nade da će imenovanje stalnih sudaca riješiti problem nedosljednosti u F1. Stalni sudac koji loše radi posao nije manja štetočima od povremenog suca koji loše radi posao. Nisam niti malo uvjeren da ljudi poput Warwicka, Herberta, Saloa imaju integriteta i/li sposobnosti da donose validne odluke. Pravila su masivna i složena, vremena je malo a treba raditi pod pritiskom. Malo je onih koji se mogu snaći u takvim okolnostima ma koliko pomagala imali pri ruci. F1 timovi u pravilu zapošljavaju veoma kompetentno osoblje pa ipak bilo je trenutaka gdje su se samo rijetki znaju snaći (npr. Jonathan Wheatley iz Red Bulla). Ako čelnici u F1 žele riješiti problem suđenja moraju odriješiti kesu i naći vrlo kompetentne ljude koji ne moraju nužno biti vozači ali koji će znati i moći imati i braniti vlastiti stav. Dovođenje istrošenih ljudi bez mentalne kondicije i integriteta koji su zagazili u sedmu decenciju života nije dio rješenja (Herbert – 60; Warwick – 70). Ako već govorimo o vozačima kao potencijalnim sucima ja bih tipovao na Buttona, Palmera, Montoyu.
Nadam se da neće nekome pasti na um da angažuju ovog ogorčenog gospodina koji je se potpisuje kao Damon Hill.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I MOJ OMILJENI DAMON HILL.
Nikakav sampion nikakav novinar
12
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Opet se vraćam na ono sto sam rekao, ono sto je Hamilton napravio u Silverstone bi trebala biti smjernica za sve kada ideš protiv verstapena. Daš mu po tamburi, ako ne vrijedi ponovno
4
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedno je prljava vožnja a drugo je namjerno zakucavanje u zid. Znači neka se ozljijedi ili ubije.
9
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To dovoljno govori o onome tko tako nešto napiše!
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Vardas
Imaš li kakve dokaze da je netko nekoga “namjerno zakucao u zid s namjerom da ga ozlijedi ili ubije”?
Ili je sve to trkeljanje na Herbertovoj/Hillovoj razini?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Aha. Sada smo dodali “ako ne vrijedi ponovo”. Zanimljivo.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel pomoglo? Koliko ja znam Max je uzeo naslov te godine.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max sa ovim stil voznje kao da zeli uplasiti Norisa,salje mu poruku nemoj me napasti u krivinama znas posledice,imas drs zonu gdje ja sam nemocan
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što su radili Senna, Schumacher i druge legende sporta.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako je
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo šta kaže današnja legenda:
“if they knew everything so well before their careers, they would all have become champions. i know that many people are biased and that i have the wrong passport. i am very happy with my passport, mind you, but in this paddock it is the wrong one.”
max to de telegraaf
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovog izvuku svaki put iz g…. kao zeca iz šešira kada je Max u nekom incidentu , jer je on kao najkompetentniji po pitanju žrtve nesportskog ponašanja drugog vozača i obrane časti britanskih vozača. Volio bih da tog cmizdravca Jos malo stisne uza zid.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A zaboravlja se koliko te 1994 sezone su kaznjavali Schumachera za totalne banalnosti sa diskvalifikacijama samo da bi ucinili prvenstvo zanimljivim
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svi se javljaju protiv njega,ali fali jedan komentar,bilo bi super kad bi mogao dati svoj komentar, a i on je bio takav i tako favoriziran,a to je Michael Schumacher
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Damone udbašu iz južnog Hampsteada
0
0