Red Bull ne može garantirati da će Perez izdržati do kraja sezone u njihovom bolidu

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 8 mjeseci 3 min 13 komentara

Šef Red Bulla, Christian Horner, priznao je da se “moraju donijeti teške odluke” u vezi s budućnošću Sergija Pereza u Formuli 1, usred lošeg nastupa na njegovoj domaćoj VN Meksika.

Perez je ušao u prethodni vikend nadajući se da će ova utrka pokrenuti bolji trend forme usred sezone koju je i sam nazvao “užasnom”.

Međutim, Meksikancu su šanse drastično opale kada je eliminiran u Q1 s trećim najsporijim vremenom. Ipak, Perez je dobro napredovao u uvodnim fazama dok se nije sudario s Liamom Lawsonom iz RB-a u 5. zavoju, što je uzrokovalo značajnu štetu njegovom RB20.

Horner je otkrio da je taj sudar Pereza koštao “oko 70 bodova” downforcea, te je ciljem prošao posljednji klasificirani vozač na 17. mjestu.

“Mislim da je Checo, nažalost, krenuo van svoje startne pozicije, pa je zbog toga dobio kaznu od pet sekundi,” rekao je Horner.

“Njegov prvi krug bio je dobar. Njegov start bio je dobar. Zatim je uslijedila šteta koju je pretrpio u sudaru s Liamom, te ga je koštala oko 70 bodova downforcea s rupom u bočnom dijelu i oštećenom podnicom. Tako da od tog trenutka osvajanje bodova više nije bilo u igri.”

Perezov loš vikend na stazi Hermanos Rodriguez značio je da je skupio 18 bodova u šest utrka održanih od ljetne pauze. Kada je Horner upitan kako će se Perez oporaviti od svog posljednjeg kiksa, Horner je odgovorio:

“Checo je ponovno imao grozan vikend. Ništa mu nije išlo na ruku ovaj vikend. On zna da je Formula 1 posao utemeljen na rezultatima i neizbježno, kada ne isporučuješ, svjetla pozornice su usmjerena na tebe.”

S Maxom Verstappenom koji je zaradio dvije kazne na putu do šestog mjesta, Red Bull je pao na treće mjesto u konstruktorskom poretku iza Ferrarija.

Horner je ponovio da austrijski tim treba obojicu vozača koji doprinose bodovima u preostalim utrkama kako bi imali šanse nadmašiti Ferrari i McLaren.

“Formula 1 se bazira na rezultatima i kada netko ne ispunjava očekivanja, naravno da će uvijek biti pod povećalom,” dodao je.

“Kao tim, trebamo imati oba bolida koja osvajaju bodove. To je tako u F1.”

Horner je inzistirao da će Red Bull nastaviti nastojati pomoći Perezu da preokrene trenutni trend, ali je sugerirao da će doći trenutak kada tim više neće moći učiniti ništa. Na pitanje postoji li pritisak na Perezovu poziciju čak i ove sezone, Horner je odgovorio:

“To je konstantno. Uvijek je prisutno. Iz perspektive tima, radimo s njim koliko god možemo kako bismo ga podržali. Učinili smo sve što smo mogli i nastavit ćemo to činiti u Brazilu sljedeći vikend, ali dođe trenutak kada možeš učiniti samo toliko.”

U međuvremenu, Horner nije mogao jamčiti da će Perez ostati u njihovom bolidu do kraja sezone usred opadajućih izgleda Red Bulla za naslov.

Kada je potaknut da iznese da će Perez odraditi preostale četiri utrke, zaključio je:

“Čujte, kao što sam upravo rekao, to povećalo će uvijek biti prisutno. Dođe trenutak kada se moraju donijeti teške odluke. Sada smo treći u konstruktorskom poretku.”

“Naša odlučnost je pokušati se vratiti u poziciju za pobjedu, ali to će biti težak zadatak u ove nadolazeće četiri utrke.”


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

13 komentara

  1. Felipe Massa
    Braziliscanec Masa novinar Prikaži

    Pričekajmo što će na to reći Perezovi sponzori…



    11
    11

    0
  2. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    Evo Riccija natrag ?



    3
    2

    1
  3. Ferrari
    sisavac Pretplatnik Prikaži

    možda glupo pitanje, ali može netko objasniti ove downforce bodove?

    taj sudar Pereza koštao “oko 70 bodova” downforcea

    koliko ih ima u startu kad je bolid neoštećen? jesu li to postoci ili što?
    pitam jer mi ova informacija da je izgubio 70 bodova ne znači puno i ne mogu si uopće predočiti koliko je to.
    jeli on sa 100 (%) pao za 70 (%) ili je drugačija logika?



    3
    3

    0
    • Dan Gurney
      Crash Pretplatnik Prikaži

      A to je od momcadi do momcadi.. Mislim da samo oni znaju sta im tocno odnese gubitak tih “bodova”

      typically 1 “point of downforce” represents 0.01 of the lift coefficient, but this is not a standardized statement but more of a colloquial way of saying it. As such, it could be different from team to team.
      What’s important to note though is that the lift coefficient doesn’t tell you anything about the aerodynamic balance of the car, so 1 point of downforce loss could either be a neutral change or a big change to the understeer/oversteer characteristic of the car

      Ispada da nam kazu nesto a u biti ne kazu nista nego eto tako uz kavicu i pivicu mozes rec, vidi ga di je bio cijelu utrku a na to ces ti e pa on je izgubio 70 downforce bodova i onda cete zajedno po sljedeci gutljaj kave i pive :) Tako je to vidim



      14
      14

      0
  4. Stefan Bellof
    denisg Prikaži

    Bilo je i vrijeme.



    3
    3

    0
  5. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Za ovu sezonu, to je kasno……
    Recimo da od Brazila stave nekog drugog, namjesto Pereza neće ništa postići.


    0
    0

    0
  6. zgprvaci09 Prikaži

    za sve najbolja kombinacija, plate williamsu odštetu za sainza, colapinto ostaje u williamsu sa albonom, a lawson ostaje u rp



    1
    1

    0
  7. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    Pa baš dobro vozi, kaj mu fali ?
    Ako ga niste do sada izbacili u cijeloj sezoni, neznam zakaj bi ga sad.



    1
    1

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.