Šef Ferrarija Frederic Vasseur vjeruje da su vozači koji su kršili plave zastave na kraju koštali Charlesa Leclerca drugog mjesta na VN Meksika.
Leclerc je imao razmak od više od tri sekunde ispred Landa Norrisa u posljednjih 15 krugova utrke od ukupno 71 kruga na Autodromu Hermanos Rodriguez, no morao je gledati kako se njegova prednost smanjuje kada su počeli uhvatiti sporiji promet – susrećući Lancea Strolla, Liama Lawsona i Franca Colapinta.
Leclerc je u konačnici otišao široko u zavoju Peraltada na kraju 62. kruga i jedva zadržao svoj Ferrari dalje od barijera, ali to je omogućilo Norrisu da ga pretekne.
Vasseur se nije složio s ocjenom da je Norris bio brži u završnim fazama, rekavši da je Leclerc izgubio vrijeme i temperaturu guma boreći se s prometom – posebno sa Strollom, iza kojeg je Leclerc izgubio najveći dio svoje prednosti.
“To je vaša analiza [da je Norris bio brži], ali se ne slažem s time. Mislim da je Charles imao dobru brzinu, ali smo izgubili tri sekunde zbog vozača kojima su bile istaknute plave zastave”, objasnio je Vasseur.
“A također smo izgubili puno temperature u gumama u toj fazi i napravio je pogrešku, ali mislim da je od početka utrka bila pod kontrolom.
“Charles nije bio sretan s P3 ili P4, ali je odradio dobru utrku. Malo sam uzrujan zbog priče s plavom zastavom, koštala nas je P2. No, na kraju krajeva, tako je kako je, ali sada se moramo usredotočiti na sljedeću utrku i zaboraviti ovu.
“Kada voziš pet zavoja iza nekog tko ima jasnu plavu zastavu, to nije nesreća. To je pogreška vozača.”
Dajući daljnje objašnjenje u razgovoru s Sky Sports F1, Vasseur je rekao:
“[Leclerc] je izgubio tri ili četiri sekunde u prometu zbog nekih idiota. Norris se vratio, Charles je malo previše pritiskao. Možda je također izgubio malo temperature u gumama dok je bio s tim vozačima.
“Iskreno, moraju poštivati plavu zastavu i ne razumijem zašto im FIA nije dala kaznu. Imali smo četiri sekunde prednosti ispred Norrisa. A nakon tri vozača, bili smo 1,2 ili 1,3 sekunde ispred.”
S druge strane, Leclerc je sugerirao da nije imao “nikakvu šansu” pobijediti Norrisa kada je vozač McLarena počeo smanjivati razmak, rekavši da je njegov sukob s Maxom Verstappenom pomogao Ferrariju da izgradi neku vrstu prednosti.
“Lando je letio, i mislim da smo kao tim imali priličnu sreću da je što god se dogodilo s Maxom i Landom na početku utrke, jako usporilo Norrisa.
“Njegov drugi stint bio je vrlo, vrlo impresivan. S moje strane, nije bilo načina da ostanem ispred. Znao sam da će biti vrlo teško.
“Znao sam da moram imati nevjerojatan izlaz iz posljednjeg zavoja, pa sam pokušao dati sve kako bih imao stvarno dobar izlaz, otišao preko limita, izgubio kontrolu nad bolidom i izgubio poziciju, ali osjećao sam da je to bilo samo pitanje krugova ili zavoja prije nego što sam izgubio tu poziciju.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fred to the rescue
Vise sam sklon izjavi vozaca nego šefike, blue flags aside..
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bio je brži, ali ga ne bi stigao bez (ne)sreće s plavim zastavama jer nije bio dovoljno brži. Idioti u prijenosu to naravno nisu prikazali.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Potpuno se slažem.
A slažem se i oko prijenosa, nikako mi nije jasan taj prijenos.
Nekad bi pokazivali bolide u vodstvu iako se ništa nije događalo, dok bi ignorirali akciju u sredini poretka.
Prošli vikend upravo obrnuto – Ferrariji na kapaljku. Čak ni kad je u prvom stintu Leclerc bio par krugova u DRSu iza Sainza, da bi onda odjednom naglo pao. Niti jednog kadra iz tog perioda ni spomena što se je događalo. I onda opet pred kraj dok se Leclerc probija kroz plave zastave, dok Norris to isto radi par sekundi iza njega. Zašto pobogu?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svejedno ste mogli poslat Lec u besplatni box po nove gume kad mu je Nor došao u DRS.. čak i prije
0
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iz zajebancije?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro ti stoji nick – Ferrarista pošto ne razumiješ zašto bi neka ekipa poslala vozača u box u takvoj situaciji
0
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pogledaj svoje komentare, isti takav komentar kao što sam ti ja sada napisao ti si meni napisao za istu stvar u objavi nakon utrke, zašto misliš da moj komentar sada koji je identičan tvome nije dobar? Odnosno tvoj je dobar ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto? Da završi gdje je i završio bez ikakve šanse ? Nebi niti fastest lap imao.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dakle cca. 12, 13 krugova prije kraja.
Noris te očigledno stiže i ima puno bolji pace.
Gume su ti uništene a imaš besplatan box.
Zašto ne otići po nove gume i probat stići Norisa do kraja utrke?
Ako sa npr. novim softom u toj fazi utrke ne može skidati 2sec po krugu vozaču koji je na starom hardu onda nikad nije niti imao šanse..
Ne razumijem šta vam nije jasno, ne bi to bilo nikakvo otkrivanje tople vode, već smo viđali takve strategije od Mercedesa i Red Bulla u zadnjih 10 godina.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
dvije sekunde po krugu? how yes no.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Točno 2 sec je bio brži Lec zadnji krug od Norisa..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To nije besplatan box ako nakon istog izgubi poziciju.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Besplatan box u odnosu na Mercedes. .
Poziciju je izgubio kako god
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@drs
zato što je išo na fl. da je vozio normalno sekunda po krugu.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ravno sekunda
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako pod idioti mislili na Albona u FP1, onda da.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koji je ovo put da je stroll spomenut u ovakvom situacijama hahah
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Idiot je izgurao Norisa i omogucio P1..
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakav gospodin od šefa neke ekipe. Retorika na nivou već poznate kulture izražavanja i ponašanja kod Francuza
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je vjerojatno najostrije sto smo culi od sefa Ferrarija u zadnjih cca 10 godina. Prethodni bi valjda rekao da je njihov vozac kriv.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je ono što Ferrariju treba. Vođa koji je baraba, a ne šonjo. Uvijek mi je bilo žao što Flavio Briatore nije bio u Ferrariju.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Farrari priča o idiotima, ha?
Ok neću. Tek im je krenulo.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prije Vasseura takvog rječnika nije bilo, sve nešto u rukavicama, ovo je ok za mene.
1
0