Carlos Sainz kaže da se ne da obeshrabriti činjenicom da će napustiti Ferrari na kraju ove sezone. Podsjetimo, još prije početka sezone saznao je da će njegovo mjesto preuzeti Lewis Hamilton, a zatim je uzeo nekoliko mjeseci da razmotri svoje opcije i konačno se odlučio na prelazak u Williams.
“Ova godina bila je čudna u tom smislu i također prilično izazovna”, primijetio je Sainz.
Propustio je drugu utrku sezone zbog operacije, a zatim pobijedio na povratku u Australiji. Međutim, ubrzo nakon druge pobjede Ferrarija ove godine u Monaku, koju je ostvario njegov timski kolega Charles Leclerc, tim je izgubio korak s vodećim ekipama.
“Godina je počela stvarno dobro, zatim smo prošli kroz težak period razvoja, a onda smo odjednom uspjeli ponovno učiniti bolid konkurentnim”, rekao je. “Vidjeli smo da su se ponovo pojavile šanse za pobjede, ali očito je Charles to iskoristio u Monzi i Austinu.”
Sainz je rekao da se vratio s trotjedne pauze željan osvojiti barem jednu od svojih posljednjih šest utrka kao vozač Ferrarija.
“Bilo bi prilično lako izgubiti malo motivacije i volje da to ostvarim, ali tri tjedna pauze dobro su mi došla, rekao je. “Uspio sam vratiti malo odlučnosti i energije koja mi je bila potrebna za ovih posljednjih pet, šest utrka sezone.
“Uspio sam se promaknuti u kandidata za vrh poboljšavajući svoju vožnju i samopouzdanje u bolidu, da se stavim u poziciju da, prvo, pobijedim u Austinu, što nisam uspio – Charles je tamo odradio odličan posao – i da se stavim u poziciju da pobijedim ovdje [u Meksiku].”
“Ovdje sam samo htio osigurati da mi ne isklizne iz ruku. Nije bilo lako, nije bila laka godina, ali ponosan sam na način na koji sam se uspio održati i očito pokušavam pomoći timu koliko god mogu da osvojimo prvenstvo konstruktora, jer bi to bio savršen rastanak za mene.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zasto minjati nesto sto savrseno funkcionira bez obzira sto je hamilton u pitanju
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako zašto?
Pa zbog šoldi, na vrhu je papak kojeg boli uvo za utrkivanjem sve dok se šoldi prave.
Zamisli sljedeće godine da Sir samo uzme pobjedu, kakvi će to naslovi biti i koliko će šoldi zaraditi.
Da ne pričam o trijumfu u Silverstoneu ili Monzi…
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Priča se da su dionice skočile zbog toga…. ?
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije nam strano da se Ferrari downgradea.. Sto nadogradnjama sto postavom
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sainz je jucer odusevio, odvozio je odlicno – bez greske.
Svejedno ne mislim da je Lewis losa zamjena za Sainza u pogledu vozackih vjestina iako mozda nije vise u najboljoj formi, a marketinski plus ne trebamo ni spominjati. Ferrari ima Leclerca koji uz sve svoje musice i dalje moze napraviti sve sto je potrebno za naslov…
Pitam se samo kako je moguce da ce Lewis opet zavrsiti u jednom od najbrzih bolida? Svaka mu cast na tome!
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo zadnje – nadam se tome da je opet pogodio u sridu s odabirom momcadi. Jer je valjda najstetniji vozac u povijesti sto se toga tice.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sainz pravi profesionalac, a i mislim da ima odlican odnos sa timom na svim razinama, od vodstva do mehanicara…tako da mislim da ce ovo biti jedan mirni razvod.
Jedino sto je vodstvo odlucilo kako je odlucilo. Ugrabili su priliku koja se njima cini kao pogodak što vozaca što financija.
Nadam se da ce se Sainz uspjeti nekako dokotrljati nazad u Red Bull mozda. Mozda jos jedino Mercedes od top ekipa ce u blizoj buducnosti opet mjenjati postavu.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sainc je dobar vozac ali ne spada u sam vrh.
On je bi rekao Ante 1B liga.Da je CL ostao bez mjesta u Ferrariju stvorilo bi se mijesto u nekoj top ekipi za njega a ovako svi hvale Sainca a nitko ga ne zeli.
Mislim da sefovi momcadi ipak znaju dosta vise od nas obicnih piskarala na portalu ko je i koliko dobar.
Lando hvali CS da ispada da je on imao teskog protivnika.
Saincu se moraju kao i SP poklopit sve zvijezde i planeti da uzme pobjedu dok CL i sa slabijim bolidom napravi razliku.
Sam Charles je rekao da je Sainc previse opsjednut njime a kad treba se borit protiv drugih da ga nema.
Za vrijeme Binotta CS je bio prva violina,prema njemu se islo,radilo gluposti sa CL u utrci samo kako bi CS dospio ispred.
Talijani su u to vrijeme pisali da previse upravlja Ferrarijom Santander i da to treba potjerat ako zele mir u ekipi.
Tek dolaskom Freda se polako pocelo mjenjat nesto na bolje.
Vjerovatno je kao osoba dobar ali kao vozac mu fali jos da bude u rangu sa najboljima.
Sam Fred je rekao za ovaj vikend i Talij novinari da su za pobijedu najvise zasluzena unaprijedenja i bolje razumjevanje guma u utrci.
3
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po tebi na gridu ima 5 liga – ako je Carlos 1B liga.
Ja ispred njega (trenutno) vidim Maksa, Alonsa, Lewisa i Leclerca.
S tim da je Carlos još uvijek u usponu – svake godine sve bolji.
Leclerc je fenomenalan u kvalifikacijama, brz u trci ali mu fali širine. Neprijatno me je iznenadio u Bakuu – ne zato što je pustio Piastriu unutrašnji dio krivine krivo procijenivši da ce izgubljeno mjesto lako vratiti.
Mislio sam da je njegov “arsenal” veci da ce sigurno probati nešto napraviti jer je bilo 30 krugova do kraja.
On je 28 krugova pokušavao isto – što nije imalo rezultata.
Epilog – uništio si je gume u bliskom pracenju McLarena i sebi ugrozio 2 mjesto jer ga je Perez stigao i prestigao bi ga da se niotkud nije pojavio Carlos koji je štedio gume i u finišu imao ludu brzinu – 10 tak sekundi prednosti prve trojice “istopio” je brzo. Da nije bilo kontakta Pereza i Carlosa izgubio bi od obadvojice jer je jedva savladavao krivine.
To se ne bi desilo Maksu, Lewisu ili Alonsu tako da mislim da je Leclerc bliži Carlosu nego prvoj trojici .
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko god to nekome bilo krivo ili drago, Hamilton je MEGAZVIJEZDA moderne Formule 1.
Dionice Ferrarija su objavom o njegovom dolasku podivljale, tako da je ovo zasigurno brak iz (obostrane) koristi.
Ferrari pokazuje mišiće, a Lewis završava karijeru u crvenom, u najpoznatijem i najprepoznatljivijem F1 teamu na svijetu, može li bolje od toga?
Poznavajući njega, ako bolid bude konkurentan, brzo će pronaći motivaciju, a Charles će ga sigurno dobro namučiti, pogotovo u kvalifikacijskom tempu…
Neka samo osvoji Monzu, Monaco ili Silverstone u crvenom, mediji ce eskplodirati, a o 8. naslovu (statistički je onda najbolji ikada) da ne pričam…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Niti su dionice podivljale, niti je to bilo zbog objave Hamiltonovog prelaska.
Isti dan kad i Hamiltonov prelaz, a prije te objave, objavljen je finansijski izvještaj Ferrarija za 2023. godinu, koji je je bio odličan, što je, normalno, rezultiralo rastom dionica.
Jeste megazvijezda, nisam siguran na kojem je (će biti) nivou, ipak će ući u 41. godinu. Da može pobijediti na pokojoj trci, vjerujem da može. Smatram da će ga Charles dobiti i lagano ispratiti u penziju.
A i sa 7 naslova je statistički najbolji, zbog (naj)više pobjeda.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jasno, pričamo samo o tom broju 8, da ima apsolutno sve statističke rekorde. Mislim da godine ovdje nisu važne, da Alonso ima bolid, kao što smo mogli i vidjeti lani, uz sve svoje godine itekako bi konkurirao za naslov jer je stari lisac…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja bi isto doveo Lewisa. Znam da se ovo pitanje postavlja u svjetlu toga da je Sainz bio 2. u Teksasu i 1. u Meksiku, pa je velika većina anketiranih kao za zadržavanje Sainza. Da je prije 10 dana postavljeno to pitanje, ne bi bilo te euforije. Sainz u prosjeku u utrkama osvaja 2-3 boda manje od Charlesa. S obzirom da obojica gotovo uvijek završavaju u top 5, to je reda veličine kao da Charles svaki put bude 3., a Carlos 4. Mala razlika, ali nakupilo se 50-60 bodova razlike. Za one koji ne znaju koliko je to, dodajmo samo usporedbu sa Maxom i Norrisom između kojih je 47 bodova razlike i što je gotovo nemoguće poništiti osim ako se ne desi neki neplanirani scenarij poput DNF-a.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni da je ovo pitanje postavljeno u periodu od Britanije do Singapura, kada je Carlos završavao, redom: 5., 6., 6., 5., 4., 18. i 7., moj bi odgovor bio isti. A takav je bio i ranije.
A ako prošvljaš malo po forumu (a i po ovim komentarima na vijestima) pa vidiš postove navijača Ferrarija, dobar dio (velika većina) nas, od objave / od početka sezone / bez obzira na rezultate / …, smatra da Ferrari nije trebao mijenjati postavu.
Ali eto, izgleda da je Hamilton elannov mokri san.
K`o Axel Foley i Billy Rosewood.
https://f1.pulsmedia.hr/forum/viewtopic.php?f=5&t=9&start=9320
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa upravo to – Carlosu se desio neplanirani scenarij – DNF više nego Leclercu i za razliku od Leclerca je pri tom bio obadva puta u bodovima.
A jednu trku je propustio zbog bolesti.
Je li sada manja razlika ?
S velikim nestrpljenjem cekam Lewisa u Ferrariu.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što je tebi neplanirani dnf? Kad se izvrtio u Kanadi, razbio bolid pa odustao?
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je Sainz vrlo dobar vozac i jedan od najinteligentnijih nagridu, ali…
Isto tako mislim da ga se previse uzdize. Odveze briljantnu utrku (tipa Mexico) i onda sljedecih 4-5 utrka ga Leclerc pobjedi u medjusobnom odnosu – bolji plasman u nedjelju. I nikome nista. Onda opet briljira jednu utrku i svi ga opet hvale i uzdizu u nebesa.
Njegova kvaliteta mu je blagoslov i prokletstvo – nedovoljno je dobar za prvog vozaca a previse dobar da bi bio druga violina. Moze jedino obitavati u momcadi koja ne konkurira za vrh pa nema toliko jasno definiranog prvog i drugog vozaca.
Glasao sam da bih ga ostavio cisto zbog potencijalno vece harmonije s Leclercom. Hamilton bi ipak mogao biti previse diva da se prikloni aspiracijama “mladog” lava.
Ali valjda Fred (i ostali) imaju neka saznanja da bi Ferrari mogao biti top ekipa sljedece sezone (cijele!) pa ciljaju na nesto vise.
3
0