Carlos Sainz ostvario je svoju četvrtu pobjedu u karijeri na jučerašnjoj VN Meksika. To je ujedno njegova druga pobjeda ove sezone, prva nakon VN Australije. Tijekom konferencije za novinare nakon utrke, Španjolac je podijelio svoj emotivni doživljaj.
“Ovo je stvarno posebna pobjeda za mene.”
Istaknuo je da je osjećao kako je ova utrka bila odlična prilika za osvajanje nove pobjede.
“Cijeli vikend imao sam vrlo dobar osjećaj i bio sam odlučan u namjeri da pobijedim,” dodao je.
Jedan od najznačajnijih trenutaka za Sainza bio je dolazak njegove obitelji, uključujući njegovu majku, koja je prvi put bila prisutna na njegovoj pobjedi.
“Moja mama nikada nije bila prisutna na utrci kada sam pobijedio. Činjenica da je sada bila ovdje bila je izuzetno emocionalna. Želio sam pobijediti u njezinoj prisutnosti, a ovo je bio savršen vikend.”
Iako je Sainz ostvario značajnu pobjedu, nisu mu nedostajali izazovi tijekom utrke. Govoreći o početku utrke, Sainz je priznao da nije imao najbolji start, ali je bio spreman na takav scenarij:
“Nisam izgubio glavu, znao sam da ću iskoristiti svaku priliku da se vratim u vodstvo.”
Jedan od tehničkih izazova s kojima se suočio bio je i kratki problemi s pogonskom jedinicom na izlazu iz trećeg zavoja.
“To je bilo pomalo zastrašujuće, ali znali smo da se to može dogoditi zbog visine i postavki motora. Kada sam se vratio u vodstvo, imao sam povjerenje u svoju brzinu i u bolid.”
“Stajati na podiju bio je jedan od najboljih trenutaka u mojoj karijeri. Bilo je iznimno emocionalno, i moram priznati da sam pustio pokoju suzu. Ova pobjeda je posebna ne samo za mene, već i za sve one koji su me podržavali tijekom godina.”
Što se tiče nadolazećih utrka i finiša sezone, Sainz kaže:
“Želim uživati u ovoj pobjedi prije nego što počnem misliti na Brazil. Ovaj trenutak želim pustiti da odjekne i uživati u njemu.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma koliko god Leclerc bio prirodno brži i naravno da će on uvijek biti bolji izbor od Sainza da vodi momčad Ferrarija, Sainzove pobjede ostaju upečatljive.. Silverstone , Singapur i sad ovo… profesorske vožnje…
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ispast cu bas mrzitelj Sainza iako mi je iskreno drago kad pobijedi jer vozi i pobjeduje za Ferrari, ali osobno zapazanje/zamjerka u svim tim pobjedama je nedostatak Verstappena ili nekakve relevantne konkurencije u tom trenutku nekim cudom.
Max je u Silverstoneu 2022. imao ostecen bolid, u singapuru 2023. nisu bili ni za Q3, u australiji 2024. mu je bolid otkazao i bio je DNF, a ovdje mozda ne bi ni bio u vrhu jer vise nisu najbolji bolid, ali je imao i 20 sek kazne. U 3 od 4 vlastite pobjede je Sainz imao momcadskog kolegu Leclerca iza sebe (ne sjecam se sta je bilo sa Leclercom u singapuru osim da je zrtvovan s onim razmacima), a u Silverstoneu 2022. ga je doslovno gusio i usporavao na stazi dok nije doslo do one genijalne odluke ostavljanja Leclerca na starom hardu sa prvog mjesta protiv svih okolo na novom softu.
Ponavljam smatram da je odlican vozac i stvarno brz, ali zbog svega vidjenog ga jednostavno ne vidim na najvisoj stepenici kao vozaca, i to stvarno nije uvreda nadam se jer mi se cini da je to postalo jasno i potvrdeno i sa ovim prelaskom u Williams, jer je otvorenih pozicija u top ekipama bilo, ali su ga preskocili.
Ali ova pobjeda je zasluzena i nema se sta prigovoriti ?
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Ispadne” onaj kome se to desi slucajno, ali ako to sustavno radiš onda je to namjerno.
Navijaš za Ferrari koji je na krilima dobrih rezultata Carlosa došao u situaciju da se bori za konstruktorsko prvenstvo ali ti i dalje nastojiš omalovažavati njegove rezultate.
I Leclerc je ostvario dobre rezultate ali on je PRVI vozac pa se to od njega i ocekuje.
Ako voliš jednog vozaca u ekipi ne moraš automatski mrziti njegovog konkurenta u susjednoj garaži.
Dobio je otkaz na pocetku godine zbog obostrane privlacnosti Lewisa i Ferraria, ne zbog loših vožnji.
Nedavno je potpisao za Williams, Vowles je bio presretan kada je privolio Carlosa da im pristupi.
Može voziti opušteno i da ga je baš briga za Ferrari ali on se bori kao da je dobio produženje ugovora na još 4 godine.
Carlos je pošten i fin nekonfliktan vozac za kojim je žalio McLaren a i Ferrari ce siguran sam.
Po mom mišljenju on je čvrsto peti vozac na gridu.
Ispred su Max, Lewis, Alonso i Leclerc.
Leclerc je u momentima lošijeg Ferrarija primjetno bolji ali u momentima kada je Ferrari zaista dobar onda su rame uz rame.
To se vidjelo u prvom dijelu a i sada pri kraju sezone.
Kažeš nisu ga htjeli u dobrim ekipama – istina je nešto drugo, u RB je sve podređeno Maksu i njima je trebao isto kao i Mercedesu vozac tipa nekadašnjeg Bottasa.
Carlos nije materijal za vozaca br. 2.
Odlazi uzdignutog čela, ide u trenutno lošiju ekipu, ali ko zna šta ce biti 2026-te, možda Williams sastavi dobar bolid, motor ce vjerovatno biti dobar.
Sretno Carlos !
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Doslovno me “zaboli dzon” sto bi se reklo i za Leclerca i za Carlosa i za bilo kojeg vozaca u smislu da nisam toliko navijacki nastrojen i investiran u njihove zivote, osim sto od kad pratim F1 navijam za Ferrari. Tako da sam podrzavao Michaela, Kimija, Massu pa Alonsa mozda i najvise protiv Vettela, a onda sam blago gubio interes nakon sto je Vettel dosao u Ferrari, Kimi prestar i gotov, a Mercedesi su dominirali, pa nisam ni pratio svaku utrku. Max je bio zanimljiv za pogledati u tinejdzerskim danima unatoc dominaciji Mercedesa, ali je Leclerc bio ta nova nada i nova energija u Ferrariju i instantno je bio bolji od Vettela kao klinac, tako da se od tada dokazao i pokazao da ima ono nesto. To kontinuirano i dokazuje.
Tako da analiziram vozace cisto iz nekakve menadzerske pozicije Ferrarija i sto taj vozac moze donijeti Ferrariju, a za Carlosa se jednostavno ne vidi nista osim da bude dobar vozac broj 2. Ne vozac broj 2 u smislu Pereza da se izmice Maxu na stazi, nego u smislu da moze kontinuirano donositi dobre pozicije i povremenu iznenadujucu pobjedu, ali jednostavno nema brzinu za vrh i borbu protiv najboljih u komparativno slicnim bolidima. To sam mislio reci da je dokazano kroz neangaziranje u top ekipama, jer da je npr. Leclerc bio slobodan na trzistu, otvorilo bi se mjesto i u Mercedesu i u Red Bullu za njega automatski. Za Carlosa je jednostavno odluceno da su minusi veci od pluseva u tim ekipama i to je to.
Kad se analizira Carlos ili Lewis za Ferrari, tu nema aposlutno nikakve dileme iz ciste vozacke kvalitete a marketing je samo bonus. Nisam nikad bio fan Lewisa Hamiltona ali sam ga postivao i nikad nisam mislio da nije vrhunski vozac. Sad je odluceno da ako se ide po titulu, vozaci nece biti prepreka. Ako Leclerc nije taj, tu je Lewis Hamilton, ali ako Leclerc ispadne jos bolji od Hamiltona (sto je i vrlo lako moguce kad se analizira odnos George-Lewis), onda jos bolje za Ferrari. Jednostavno iz perspektive Ferrarija Carlos nema sto tu traziti pored Hamiltona i Leclerca. Nista osobno niti namjerno ruzno.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš mi je drago za njega.
4
0