Verstappen bi u Brazilu mogao uzeti novi motor i odslužiti kaznu na startnom poretku

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 7 mjeseci 3 min 1 komentara

Max Verstappen bi ovog vikenda mogao dobiti kaznu za promjenu motora na Velikoj nagradi Brazila, jer Red Bull brine zbog njegovog nedostatka brzine na pravcu.

Nizozemac se suočio s problemima s motorom tijekom treninga na VN Meksika, što je prisililo ekipu da nenadano zamijeni pogonsku jedinicu za ostatak vikenda. Iako se kasnije nije suočavao s dodatnim tehničkim poteškoćama, visoki broj kilometara u starijem motoru doveo je do pada njegove performanse, što je usporilo trostrukog svjetskog prvaka tijekom utrke.

Podaci iz speed trapa na startno-ciljnoj ravnini, prije nego se aktivira DRS, pokazali su da je Verstappen dosegao maksimalnu brzinu od 251,4 km/h, znatno manje od momčadskog kolege Sergia Pereza s 253,4 km/h. Na prvom mjernom mjestu, Verstappen je bio drugi najsporiji s 299,6 km/h, dok su Perez i njegov rival za naslov, Lando Norris, postigli 303,1 km/h i 307,9 km/h.

S obzirom da RB20 ima problema s postizanjem forme u utrci kao Ferrari i McLaren, Red Bull shvaća da bi morao uložiti u novi motor kako bi poboljšao Verstappenove šanse – a staza Interlagos je prikladna zbog lakšeg pretjecanja.

Iako se najviše pričalo o Verstappenovim kaznama zbog prekršaja protiv Norrisa, Red Bull navodi kako ih više brine nedostatak brzine.

Red Bullov savjetnik za motorsport, Helmut Marko, rekao je za Motorsport portal:

“Veći problem je što nismo uspjeli dovesti gume u radni raspon – ni srednje ni tvrde.

“Nismo bili ni blizu vodećim timovima, a vjerujem da je dio problema u tome što nismo mogli voziti u petak zbog problema s motorom. Jasno je da moramo nešto poduzeti, uključujući promjenu motora jer smo bili prespori na pravcu.”

“Ovaj motor, koji smo koristili, nije trebao biti u bolidu, pa će najvjerojatnije promjena uslijediti u Brazilu.”

Govoreći za austrijsku televiziju ORF, Marko je rekao da je motor koji je Verstappen koristio u Meksiku bio namijenjen samo za trening sesije do kraja sezone.

“Motor koji smo imali unutra više nije bio predviđen za utrku, a što je motor stariji, to mu performanse više opadaju,” objasnio je.

“Kazna bi bila pet mjesta. To ne bi bila toliko velika prepreka u Brazilu, gdje je relativno lako pretjecati. Vidjeli smo da nam je na pravcima nedostajalo tri do osam km/h.”

Verstappen trenutno ima prednost od 47 bodova nad Norrisom u poretku vozača, a kazna za promjenu motora značila bi pad pozicije na glavnoj utrci, dok bi u subotu u Brazilu vozio sprint utrku bez dodatnih kazni.”


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

1 komentar

  1. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Kako do kraja uništiti Formulu 1.
    Uz hrpu uličnih utrka, na ostatku GP vikenda, gdje se vozi na pravim trkalištima, a ne po parkinzima i oglednim gradovima lokalnih diktatora, probrati najbolje staze i uvaliti im “Sprint utrku” koja to nije.
    Na sprint utrkama vremena su sporija bar 1sekundu po krugu, a eventualni dueli se odvijaju telefoniranjem prije pretjecanja da slučajno ne bi oštetili bolid za glavnu utrku.



    1
    -1

    2

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.