Max Verstappen bi ovog vikenda mogao dobiti kaznu za promjenu motora na Velikoj nagradi Brazila, jer Red Bull brine zbog njegovog nedostatka brzine na pravcu.
Nizozemac se suočio s problemima s motorom tijekom treninga na VN Meksika, što je prisililo ekipu da nenadano zamijeni pogonsku jedinicu za ostatak vikenda. Iako se kasnije nije suočavao s dodatnim tehničkim poteškoćama, visoki broj kilometara u starijem motoru doveo je do pada njegove performanse, što je usporilo trostrukog svjetskog prvaka tijekom utrke.
Podaci iz speed trapa na startno-ciljnoj ravnini, prije nego se aktivira DRS, pokazali su da je Verstappen dosegao maksimalnu brzinu od 251,4 km/h, znatno manje od momčadskog kolege Sergia Pereza s 253,4 km/h. Na prvom mjernom mjestu, Verstappen je bio drugi najsporiji s 299,6 km/h, dok su Perez i njegov rival za naslov, Lando Norris, postigli 303,1 km/h i 307,9 km/h.
S obzirom da RB20 ima problema s postizanjem forme u utrci kao Ferrari i McLaren, Red Bull shvaća da bi morao uložiti u novi motor kako bi poboljšao Verstappenove šanse – a staza Interlagos je prikladna zbog lakšeg pretjecanja.
Iako se najviše pričalo o Verstappenovim kaznama zbog prekršaja protiv Norrisa, Red Bull navodi kako ih više brine nedostatak brzine.
Red Bullov savjetnik za motorsport, Helmut Marko, rekao je za Motorsport portal:
“Veći problem je što nismo uspjeli dovesti gume u radni raspon – ni srednje ni tvrde.
“Nismo bili ni blizu vodećim timovima, a vjerujem da je dio problema u tome što nismo mogli voziti u petak zbog problema s motorom. Jasno je da moramo nešto poduzeti, uključujući promjenu motora jer smo bili prespori na pravcu.”
“Ovaj motor, koji smo koristili, nije trebao biti u bolidu, pa će najvjerojatnije promjena uslijediti u Brazilu.”
Govoreći za austrijsku televiziju ORF, Marko je rekao da je motor koji je Verstappen koristio u Meksiku bio namijenjen samo za trening sesije do kraja sezone.
“Motor koji smo imali unutra više nije bio predviđen za utrku, a što je motor stariji, to mu performanse više opadaju,” objasnio je.
“Kazna bi bila pet mjesta. To ne bi bila toliko velika prepreka u Brazilu, gdje je relativno lako pretjecati. Vidjeli smo da nam je na pravcima nedostajalo tri do osam km/h.”
Verstappen trenutno ima prednost od 47 bodova nad Norrisom u poretku vozača, a kazna za promjenu motora značila bi pad pozicije na glavnoj utrci, dok bi u subotu u Brazilu vozio sprint utrku bez dodatnih kazni.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako do kraja uništiti Formulu 1.
Uz hrpu uličnih utrka, na ostatku GP vikenda, gdje se vozi na pravim trkalištima, a ne po parkinzima i oglednim gradovima lokalnih diktatora, probrati najbolje staze i uvaliti im “Sprint utrku” koja to nije.
Na sprint utrkama vremena su sporija bar 1sekundu po krugu, a eventualni dueli se odvijaju telefoniranjem prije pretjecanja da slučajno ne bi oštetili bolid za glavnu utrku.
1
2