Charles Leclerc želi da Max Verstappen nastavi s agresivnim potezima protiv Landa Norrisa jer će mu to pomoći u njegovom statusu u poretku.
Verstappen je dvaput kažnjen u jučerašnjoj utrci zbog svojih oštrih poteza prema McLarenovom vozaču. Leclerc je prošao pored obojice tijekom drugog incidenta, kada je Verstappen pokušao proći s unutarnje strane Norrisa u sedmom zavoju, ali nije uspio ući u zavoj i obojica su otišli izvan staze. Iako je Norris prešao Leclerca prije kraja utrke, vozač Ferrarija završio je ispred Verstappena i oduzeo bodove vodećem u prvenstvu po četvrti put u posljednjih pet utrka. Leclerc sad zaostaje 71 bod u prvenstvu, a na raspolaganju je još 120 bodova.
“Pozdravljam da je Max što agresivniji prema Landu jer mi to pomaže, barem mi daje šanse da budem bliže Landu u vozačkom prvenstvu, jer je to još uvijek borba”, rekao je. “Ako ništa drugo, veća je borba između mene i Landa nego s Maxom, koji ima priličnu prednost u bodovima.”
Leclerc je rekao da ne razmišlja o vozačkom prvenstvu.
“Mislim da je prvo potrebno ne početi razmišljati o vozačkom prvenstvu,” objasnio je. “To mi neće pomoći da postignem išta više. Fokusiranjem na utrku po utrku dolazim do cilja.”
“I više od toga, osjećam da nije pod mojom kontrolom hoću li osvojiti vozačko prvenstvo. Postoji dio toga koji je pod mojom kontrolom, a ako pobijedim u svim utrkama, imam najviše šansi na svojoj strani. Ali čak i ako to učinim, Max bi morao imati vrlo loše vikende, a ja na to ne računam, tako da ću samo pokušati odraditi što bolji završetak sezone, a onda ćemo izračunati na kraju sezone.”
Pretpostavlja da bi Norris mogao prestići Carlosa Sainza i pobijediti u utrci da nije izgubio toliko vremena u borbi s Verstappenom na početku.
“Nisam imao šanse ostati ispred Landa. Lando je bio nevjerojatan, i mislim da smo kao tim imali prilično sreće da se što god se dogodilo između Maxa i Landa na početku utrke, to ga je značajno usporilo. Njegov drugi stint bio je vrlo, vrlo impresivan.”
“Dakle, to je bila dobra stvar za nas, i to nam je vjerojatno pomoglo. S moje strane, nije bilo šanse da ostanem ispred.”
Leclerc je izgubio drugo mjesto kad je izgubio kontrolu nad svojim bolidom u posljednjem zavoju i za par centimetara izbjegao barijere.
“Znao sam da će biti vrlo teško. Znao sam da moram imati nevjerojatan izlazak iz posljednjeg zavoja, pa sam pokušao dati sve da imam dobar izlazak, prešao granicu, izgubio bolid i poziciju. Ali, osjećao sam da je pitanje krugova ili zavoja prije nego što izgubim tu poziciju.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mene samo zanima kako je moguce da taj Mclaren (ili samo Norris u njemu) toliko ubrza pred kraj utrke. Izgleda kao skroz drugi bolid odjednom. Lando je na Hardu i od zadnjeg stajanja do kraja utrke skinuo Sainzu 10 sekundi i sustigao Leclerca bez problema. Da li je taj Mclaren toliko brzi na manje goriva kao laksi bolid ili je bas do potrosnje guma?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To se dogodilo puno puta , barem Landu. Moje misljenje je njegovo tempiranje , tj managment guma.
To zna napraviti na kraju prvog stinta , ili na kraju utrke. Dosta puta se vidjelo da na kraju nekog stinta vrti vremena skoro kao na novim gumama. Cisto sumnjam da bolid nesto posebno proradi na kraju stinta
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moguće da je dobar dio do Norrisa. Odmah mi na pamet pada Austrija kada je bio tu negdje s Maxom do pred kraj utrke, pa odjednom poletio. Za Piastrija se ne sjećam takvog slučaja, ali moguće da griješim
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad je Lando tako dobar u kontroli potrošnje guma, zašto ih ne iskontrolisa u Monzi? ?
2
0