Carlos Sainz je ostvario svoju prvu pobjedu nakon sedam mjeseci u utrci u kojoj je trenutno vodeći u svjetskom prvenstvu Max Verstappen napravio dvije velike pogreške i dobio čak 20 sekundi kazni.
Sainz je krenuo s prve pozicije i iako je za njega utrka bila prilično čista, iza njega se u prvoj fazi događalo puno drame jer je Verstappen ponovo na stazi imao direktne okršaje s Landom Norrisom. Norris ga je napao u 4. zavoju, ali je Verstappen agresivnom obranom uspio obraniti poziciju. Kako bi izbjegao kontakt Norris je izišao izvan staze i zbog tog je Red Bullov vozač dobio prvu kaznu od 10 sekundi. Par zavoja kasnije Verstappen je odradio preambiciozan pokušaj pretjecanja, izišao daleko izvan staze i dobio novih 10 sekundi kazne.
S tolikom kaznom Verstappen je ispao iz borbe za podij, ali čak i bez kazne brzina oba Ferrarija i Landa Norrisa sugerirala je da danas njegov Red Bull nema što tražiti u borbi za najviše pozicije.
Nakon početne agresije od strane timskog kolege Charlesa Leclerca, Sainz se odvojio od ostatka vozača i vodio do kraja utrke koja je trajala 72 kruga. Leclerc je izgledao siguran na putu prema 2. poziciji, što bi za Ferrari bilo prvo dvostruko slavlje u nizu još od 2008. godine. Međutim, u 59. krugu, Norris mu se našao u retrovizoru. Njih dvojica su započeli borbu, ali posao za Norrisa olakšan je u 63. krugu kada je Leclerc izgubio kontrolu u zavoju 17 i propustio mu poziciju.
Sergio Perez je u cilj ušao kao apsolutno posljednji. Najprije je dobio pet sekundi kazne zbog nepravilnog starta na gridu, a kasnije se sudario s Liamom Lawsonom, vozačem za kojeg mnogi očekuju da će ga zamijeniti u Red Bullu. Perez je pretrpio oštećenje u incidentu koje mu je vjerojatno otežalo trku.
Zabrinjavajuće za Mercedes bilo je to što Lewis Hamilton, na novijoj specifikaciji, nije mogao ništa učiniti dok je Russell u prvoj fazi utrke projurio pored njega, a sedmerostruki svjetski prvak trebao je puno vremena da sustigne svog timskog kolegu, čak i s Russellovim oštećenjem prednjeg krila.
Za Norrisa, osvajanje podija značilo je smanjenje Verstappenovog vodstva u prvenstvu, ali vozač McLarena će morati paziti na oba vozača Ferrarija, jer je Talijanski tim sad u impresivnoj formi. S dvostrukim postoljem, Ferrari je prošao ispred Red Bulla u konstruktorskom prvenstvu.
Haas je imao još jedan odličan dan, s oba vozača, Kevinom Magnussenom i Nicom Hulkenbergom, koji su završili u bodovima, dok je Pierre Gasly zaokružio prvih 10.
S druge strane, katastrofalna je danas utrka bila za Fernanda Alonsa, koji je obilježio svoj 400. start trke mehaničkim odustajanjem u 15. krugu.
P | Vozač | Ekipa | + |
---|---|---|---|
1. | Carlos Sainz | Ferrari | – |
2. | Lando Norris | McLaren | +4.705 |
3. | Charles Leclerc | Ferrari | +34.387 |
4. | Lewis Hamilton | Mercedes | +44.780 |
5. | George Russell | Mercedes | +48.536 |
6. | Max Verstappen | Red Bull | +59.558 |
7. | Kevin Magnussen | Haas | +1:03.642 |
8. | Oscar Piastri | McLaren | +1:04.928 |
9. | Nico Hülkenberg | Haas | +1 krug |
10. | Pierre Gasly | Alpine | +1 krug |
11. | Lance Stroll | Aston Martin | +1 krug |
12. | Franco Colapinto | Williams | +1 krug |
13. | Esteban Ocon | Alpine | +1 krug |
14. | Valtteri Bottas | Sauber | +1 krug |
15. | Zhou Guanyu | Sauber | +1 krug |
16. | Liam Lawson | RB | +1 krug |
17. | Sergio Pérez | Red Bull | +1 krug |
18. | Fernando Alonso | Aston Martin | DNF |
19. | Alexander Albon | Williams | DNF |
20. | Yuki Tsunoda | RB | DNF |
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Leclerc pustio pobjedu Sainzu,s obzirom na prvi team radio, to je ocikledno, ali dobra berba bodova, a i pomoc mala za Landa vamooos
4
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo neki sarkazam? Leclerc nije mogao opelit Sainzu, ovo je iskontrolirao Carlos vrhunski od početka.
21
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Si slušao team radio gdje se žalio na leclerca da se ne drzi dogovora?
7
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Loše si razumio radio poruku – ako Leclerc podiže tempo mora ga podici i Sainz – a to bespotrebna potrošnja guma.
Cijeli vikend je Sainz bio ispred Leclerca.
Leclerc se mucio .. dvoboj sa Landom je bio kulminacija.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Leclerc je radio Sainzu na pocetku utrke nesto slicno kao kad Sainz starta iza Leclerca pa kad gura previse u startu i govori brzi sam, pa ne omogucuje Leclercu da cuva gume. Ukratko Team radio je bio vezan uz planirani lift and coast i odrzavanje temperatura i guma za obojicu, cega se Sainz pridrzavao a Leclerc nije, pa je stoga Sainz prigovarao da se Leclerc ne drzi dogovora i stisce ga previse (tad je bio na 0,7 iza Sainza). Nakon toga je Leclercu receno da se odmakne i da pazi na temperature, tako da ne bi osobno rekao da mu je pustio pobjedu ali se odmaknuo i nije ga vise niti stiskao. Nakon boljih kvalifikacija i ok starta, zasluzena pobjeda Sainza jer nije ucinio nista lose tijekom vikenda i utrke, pa mu se nema sto ni prigovoriti.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prilika je bila da Sainz ostvari pobjedu u Ferrariju, možda i posljednju, pristup ekipe je ok s obzirom na kvale, da je Leclerc bio bliže na startu možda bi dali da se trkaju, a pogledi između Leclerca i Sainza na kraju utrke govore sve, Leclec je prije utrke prihvatio da Sainz bude br.1 tokom utrke te da Sainz pobijedi, no kad je došla prilika na stazi za P1 logicno je da će pritiskati, ipak im je to u krvi. Jedno je dogovor prije početka utrke, a drugo kad dobiješ priliku nešto napraviti u samoj utrci.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bolje pitanje je zasto nisu Leclerca stavili na nove gume jedno 10, 12 krugova prije kraja.. a imao je slobodan box.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Otkuda si ti dolutao??
Zašto bi ga stavili??
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iz zajebancije
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Engleska press masinerija radi svoje, kad Norris ne moze na stazi pobijediti.
Smatram da je Max zasluzio kaznu, ali samo +10s, dodatnih +10s mi nema nikakvog smisla…
P.s. koja steta da ce Sainz voziti za Williams iduce godine, vozi kao zvijer
17
23
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kazne su opravdane
19
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedino što nema nikakve logike je da dobije po 10 sec za dijametralno suprotne situacije. Tj. ili su trebali 10sec za T4 dati, a za T8 20sec ili je trebalo biti 5 i 10. Ne moze nikako 10 i 10. Mislim da su oštrili kandže ma Maxu ovaj put.
10
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš sam to htio napisati… Nema šanse da obje situacije zaslužuju istu kaznu. Ili je trebalo biti 5 i 10 ili 10 i 20… Više sam za 5 i 10 s obzirom na prošlu trku.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ok ali zasto +10s za prvi incident? za proslu utrku Norris je dobio +5s
Ne samo Norris, vec su kroz cijelu sezonu davali +5s za takve incidente
11
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zato što je sad bio kontakt?
Samo naglas razmišljam
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@OffLiberyMedia
Bilo je puno slucajeva ove sezone s kontaktom koje su rezultirale +5s
Inace ja sam za puno stroze kazne u F1, pogotovo bih izbacio vremenske kazne i temeljio sve na drive-through ili stop-go.
Mislim da bi tada vozaci bili puno oprezniji, a i suci bi morali biti puno konzistentniji u davanju kazni.
Jer eto, ispada da je ova kazna (prvi kontakt) jednake tezine kao Hamiltonu 2021. u Silverstoneu, gdje je isto dobio +10s
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako je RB danas izgledao ne bi Max zavrsio bolje i bez kazne. Sa razlikom da je pomogao Sainzu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max i nije bio toliko los danas, mislim da je bez kazni mogao zavrsiti 4. po tempu
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U pravu si.
[@F1ToRuleThemAll] Max: “maybe
without the penalites, I could have finished in front of the mercedes, but then lando probably would have won the race”
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je čista poruka Maxu za kraj sezone
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A i Landu – ovuda nećeš moći
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Daj Yura,di je Sainz vozio zadnjih 10 utrka oko 5,6 pozicije,sad je kao zvijer,Leclerc nije nit imao sanse ustimat bolid jer je Medo stukao bolid na prvom treningu,vozi ko zvijer zato je dobio otkaz…
5
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve stoji, ali zadnje dvije utrke je Ferrari jako mocan nakon jesenske stanke. Pokazuje da je vozac kojem mozes povjeriti takav bolid.
Imam osjecaj da bi puno vise pokazao sljedecu sezonu u Ferrariju, mozda i borbu za titulu.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dva treninga i nije uštimao bolid.
Nije on uštimao menađment guma.
Kada ga je Lando poceo stizati pocela se povecavati razlika između Sainza i Leclerca.
Što znaci da je Leclerc naglo usporio – a to znaci da je “sredio” gume. Lando ga je prošao jer je imao lošu trakciju.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa kako je pobijedio u Monzi, ako nije uštimao menadžment guma?
A (dobrim dijelom) i u Austinu?
Lando bi ga jučer otresao u svakom slučaju i da nije imao onu grešku.
Pogotovo što su ga prethodno, Lawson i Stroll, koštali skoro 3s (Strolla je uhvatio u srednjem sektoru, dok je Lando Strolla uhvatio na strartno-ciljnom pravcu, izbacio desni i prošao pored; samo u tih pola kruga Lando je ugrabio skoro 1,5s).
BTW, Karlos dominantan čitav vikend.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kico ,,,a di je leclerc vozija zadnjih 10ak trka ? oko 3. , 4. 5. pozicije ;) carlos je izjavija da će ove sezone pomagat kolegi kad može . primjer je monza di je pri kraju trke zadržava oscara iza sebe 6 krugova i time bar donekle pomoga leclercu da pobjedi . naravno , to se ne računa zar ne ? carlos ne vozi ka zvjer za razliku od leclerca i zato je dobija otkaz ? rookie sezonu u ferrariu je pobjedija leclerca , 2. je glat izgubija , 3. je leclerc u zadnjoj trci bodovno ( za 6 bodova ) pobjedija carlosa zbog katastrofalne odluke kod izmjena guma carlosu pa mislim da je ta odluka bila namjerna jer su znali da će carlosu dat nogu za 2025. ove sezone leclerc je odusta u kanadi kad je bija van bodova , carlos je odusta 2 X ( kanada , baku ) , a oba puta je prilikom odustajanja bija u bodovima ( kanada na P 10 , baku P 4 2 kruga prije kraja) , a u saudi arabii je zbog bolesti umisto njega vozija bearman . zato i je bodovna razlika sada + 51 bod u korist leclerca .
uostalom od dolaska carlosa u ferrari on je podcjenjivan u komparaciji sa leclercom = prešutno je bija No 2 = od njega i nisu očekivali da vozi ka zvjer . od leclerca su valjda očekivali da tako vozi jer je eto no po mišljenju mnogih predodređen da bude budući prvak . a je li on ove 4 sezone za razliku od carlosa vozija ka zvjer i time osigura misto u kokpitu ferraria ? btw , u tom periodu top leclerc je ostvarija 6 , a flop carlos 4 pobjede ;) da su lani bilo fer prema njemu (carlosu ) rezultat ove 4 sezone bi bija 2 Vs 2 , a ne 3 Vs 1 u korist leclerca ;) ;)
norris koji jako dobro poznaje carlosa , prijatelji su i bez ikakvog konflikta dok su vozili McL je izjavija da je za njega carlos jedan od najboljih vozača F 1 na gridu . zašto bi norris piz*ija ako to ne misli ? uostalom ,koliko je vozača sad na gridu toliko bolje od carlosa ? 3 . 4 ? ako je tako onda je on među 5 najboljih = norris ispravno govori , ocjenjuje/procjenjuje ;)
lando se bori za titulu , a ima 3 pobjede , lewis potpisuje za ferrari , a ima 2 pobjede ove sezone ka i carlos koji dobiva nogu jer nije dobar ?!?!? a zašto ferrari nije npr angažira russella koji trenutno “stoji” sa lewisom 1 Vs 1 , a možda ga pobjedi i ovu sezonu ( 12 bodova lewis ima više od kolege 4 trke do kraja) i 13 godina je mlađi od lewisa ? carlos se i u ferrariu pokaza kooperativan i usprkos spoznaji da su ga od*ebali pomaže ( kad može) kolegi i osvaja šta više može bodova za tim . i ako završe na P 2 u konstruktorskom za to će bit zahvalni vozaču kojeg su odbacili .
od dolaska u F 1 po meni je carlos odličan vozač i još bolja osoba …
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma užas mi je ovo šta je Max radio danas. Tako ja vozim u AC-u.
To je kad samo želiš drugog izgurati sa ceste i biti ispred.
Di je Alonsovo: “You always have to leave space”?
Ovo da kao 2 cm u zavoju određuje ko koga može izgurati sa staze nema nikakvog smisla. Hamilton / Russell je predobro izgledalo npr.
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidim sada… Stari Maxov prijatelj Johnny Herbert je bio jedan od sudaca.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kazne su opravdane. Ovo je ličilo malo na Arabiju i Brazil 2021. Odma mu zapapriti kazne ovako da mu ne pada napamet slične pizdarije izvoditi do kraja sezone
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pitanje:
Je li ovo najsramotnija vožnja jednog vozača u povijesti F1 pred svojom publikom? Je se ne sjećam da je baš netko ovoliko sramotan bio od samog starta pa nadalje. Ovo je teška sramota kakvu panjinu drže u ekipi već par godina.
30
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I onda ga gledamo zadnji krug od svih, hahaha
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2021 je on zasluzio mjesto za 2024
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Frend i ja gledamo utrku i grohotom se smijemo na Perezove komentare da je Lawson idiot, jer mi vidimo samo jednog idiota i to već duuugo vremena.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zadnju se utrku jedan američki Englez također nije proslavio… Ali i taj kratki performans se Perez potrudio nadmašiti…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zaista tužan nastup Meksikanca. Teško da je najgori nastup ima i tu velike konkurencije …………… ne sjećam više jasno, no Fisichella nije blistao 2009. u Italiji kada je zamijenio povrijeđenog Massu.
Da, bilo bi bolje da sljedeće godine ne gledamo u F1 Pereza i Bottasa …..
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Razlika je samo što je današnji Red Bull space shuttle za taj Ferrari i Fisichella je tu uskočio umjesto Masse pa i nije najbolje ovladao bolidom
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Al se konstruktorsko prvenstvo kuha, topp
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko bi rekao ta.o sredinom sezone kad Ferrarija nije bilo na karti i kad su neke utrke završavali od 30 do 60 sec iza prvog da bi oni mogli doci do ikakve titule!
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Unatoc tome su skoro sve utrke obojica zavrsili u top 5-6
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Forza Ferrari! Nije 1-2, ali 1-3 uz FL prolazi.
Bravo Karlo, a i Čarli.
Norris na kraju izvuče i više nego što sam očekivao, Max očajan. Iz utrke u utrku sve gori i gori.
Treba punac da ga malo resetuje na fabrička prije nekog većeg problema.
HAAS odličan, kao i Gasly koji je stigao do boda.
Vozač dana Sergio Perez, koji je profulao startnu poziciju, i onda kao zaključuje da je imao sjajan start. No shit Sherlock.
Da dodam, kada vidim Sira koji se mučio pola utrke protiv Russella koji je imao oštećeno prednje krilo ne znam šta da mislim o sljedećoj sezoni. Kako li će proći?
15
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mene je kod Pereza najvise iznenadilo koliko je posovao Lawsona. Mislim, mozda i nije iznenadjenje.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mozda Perez zna da ga mali zamjenjuje
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nova epizoda MadMaxa…
McLaren i dalje najbrži bolid, ne toliko uvjerljivo ali i dalje najbrži i najbolji…
Mislim da to pokazuje gdje je Lando kao vozač…
Nek se moli da nastavi Max divljati inače nema šanse da postane prvak…
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da ga nije max izgurao možda bi pobijedio,to nećemo znati,jer beznamo dali je i kolko je sainz imao rezerve,svaka čast Ferrariju,ali max je pokazao kolko je loš gubitnik
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije on los gubitnik. Radi ono sto mora. A poštenje i F1 ne idu u istu rečenicu. Max u principu nema šta da izgubi. U sporijem je bolidu.
9
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da je Lando sposoban izvući sve iz bolida startao bi s pola pa ne bi ni sreo Maxa na stazi…
Ups, znamo kako izgleda kad Norris starta s Pola….
5
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam siguran da je u zadnja dva vikenda Noris nakon starta bio odmah uz Ferrarije ili izmedu njih da bi pobijedio. Noris je u obje utrke nakon što se riješio Maxa bio taj koji je lovio i sustizao Ferrarije. Mislim da se igrom slučaja ovo poklopilo Ferrariju da u obje utrke Noris i Max sa guranjima propuste Ferrarije i izgube pobijedu. Ferrari se podigao i blizu je McLarena ali u čistom zraku Norisa nitko nebi ulovio. A po Leclercovoj vožnji bi rekao da je bio na limitu i da tu rezerve nije bilo. Dali bi bio nešto brži da je vozio trening 1 i da nije bilo onog lupanja ne znam, no stizao je i pomalo Sainza svih 40 krugova na hardu. I dalje je McLaren najbrži , no sa daleko manjom razlikom.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidim da se puno priča o tome da je McLaren najbrži bolid, ali to nije najtočnije tako reći. McLaren u zadnje dvije utrke postaje najbrži bolid tek u zadnjoj trećini utrke. Vjerojatno imaju bolji deg od RB i Ferraria. Ferrari je uvjerljivo najbrži bio u kvalama i u prvom stintu. Tako da bi ja prije rekao da trenutno nemamo “najbrži” bolid u F1. Sve ovisi o situaciji. Koliko goriva, kakve gume itd.
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovisi i o tome da Lando uvijek nekako uspije uprskati npr pole position pa se nađe iza nekoga. Kad to nije bio slučaj onda bi recimo izdominirao kao Singapur. To o čemu pričas u prvom stintu zadnje dvije utrke ide na dušu i Landu jer u obje utrke se našao iza Maxa čiji RB objektivno nema šta raditi sa ovima po brzini. U oba prva stinta je bio iza Maxa. Kad bi se oslobodio Maxa je bio brzi od Ferrarija. Danas je cijeli drugi stint malo po malo stiza Sainza. Prošlu utrku sa pp a završi 4, prije toga u sprintu je završio 3 nakon blokiranja kotaca u dva navrata pa je i tamo skoro zavrsio 4. Previse toga je on imao i nije iskoristio. Pa totalno off vikend kad bi npr ga Piastri zasjenio kao u Baku ili Monza . Imao je sve otvoreno i malo toga uzeo. I što je najbolje još uvijek ima velike šanse jer RB nije ni sjena ekipe sa početka sezone. Ovo će se vrlo lako lomiti u zadnjoj utrci sezone.
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne kužim šta hoćeš reć s ovim.. Znamo koje Lando ima nedostatke, nitko nije reko da je savršen. Dečko se trudi. Zašto ga blatiš bezveze? To šta pričaš o Singapuru, to uzmi kao primjer kad McLaren ima “najbrži” bolid. Onda to tako izgleda. Nema PP veze s tim. Mogo je startat još iza i opet bi pobjedio s takvim bolidom u Singapuru. I ne slažem se niti malo s tobom da prvi stint ide Landu na dušu u zadnje dvije. Iza Maxa je u prva dva stinta bio u obe utrke jer je Max jednostavno brži u prvom stintu i u kvalifikacijama, nemoj se lagat. Pogledaj si opet utrku i vidjet ćeš da Lando ide unazad 4-5 sec i onda vozi u čistom zraku pa ga opet ne može uhvatiti. Najednom nove gume, manje goriva, a taj isti vozač za kojeg tvrdiš da je loš postaje najednom jako dobar, čak i najbrži. Misliš da se nije trudio bit najbrži još od kvalifikacija?
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Daj mi molim te reci gdje sam ja to Norisa blatio i gdje sam rekao da je loš? Dali je uprskao sve pole positione osim jednog? Odmah na startu gubi pozicije. i onda je naravno problem doći do pobjede. Dali je imao prilika? Dali je imao loših vikenda kao u Baku gdje mu je Piastri pobijedio , što znači da se moglo napraviti više. Čitaj sa razumjevanjem…..
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo reći ću ti. ” Lando uvijek nekako uspije uprskati npr pole position”. Cijeli komentar gore zapravo govoriš o tome da je jedina prepreka McLarenu i potpunoj dominaciji od Miamia zapravo Lando. U članku prije utrke Norris kaže da nisu brzi kao Ferrari, a ti kažeš “Pa nisu brzi kao Ferrari, nego su brži !”. To znači da misliš da Piastri i Norris nisu dovoljno dobri vozači da izvuku maksimum iz bolida, što sasvim sigurno nije točno. Tako da blatiš, vjerovao ili ne. U članku o utrci ti pričaš o Landovim uprskanim pole positionima koje nitko nije spomenuo ni jednom. Očito te nešto svrbi. Ja sam se u svom prvom komentaru taknuo zadnje dvije utrke jer sam primjetio da postoji trend da ljudi netočno tvrde da je McLaren najbrži trenutno, a ti uletio sa teorijama o cijeloj sezoni, ko da ja nisam gledao te utrke do sad. Čitam ja jako dobro, ne brini.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bnl Mclaren blatio bi ga kada bi govorio neistine i laži odnosno neka svoja uvjerenja bez argumenata. Sad mi reci štp u toj tvrdnji nije točno? Dali je često gubio pozicije odnosno skoro svaki puta osim Singapura kad je startao prvi? Dali je debelo podbacio u Baku? Na monzi da ga nije iznenadio Piastri lako moguće da bi i tamo pobijedio. Bilo je tu i masterclasova od McLarena no što god ti rekao imao je i Lando dosta propuštenih prilika ove godine. Sa bolidom iz Austina je smješno da je Max povećao prednost nakon sprinta i utrke za 5 bodova. Za sve njih je sreća što je Maxu prdnuo motor jer bi odavno bilo sve gotovo!
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa o tome se i radi, nije mi jasno zašto pričaš o Landu kroz cijelu sezonu kada pričamo o samo zadnje dvije utrke? A meni pričaš da čitam s razumijevanjem… Ja kažem “ja prije rekao da trenutno nemamo “najbrži” bolid u F1. Sve ovisi o situaciji. Koliko goriva, kakve gume itd.” .. a ti “Lando ovo, lando ono, lando lando lando..” vidim da imas nesto protiv decka tako da ajde ti bok.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferari umjesto da pusti leclera, na prvu poziciju da se ukljuci u trku za titulu,ko zna sta moze da se desi, u duelu verstapen i norisa i da bude odustajanja
4
20
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da bilo bi lipo, samo sto bi danas bila dobra vjerovatbost da bi zavrsili 2 i 3 pa bi izgubio 7 bodova ovako je izgubio 2 (naprema Norisu)
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vi zbilja još vjerujete u Le lercovu titulu? Pa ta šansa je izgubljena nakon prvih 5 utrka. Pa nece do naslova sa par pobjeda na kraju. Max bi morao 3 puta odustati a ovaj pobjediti. Nema smisla.
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max iz trke u trku pokazuje kakvo je derište. Welcome back 2017. & 2018.
15
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda da promjeniš avatar? Kad već agresivne vozače nazivaš derištima…
4
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne nazivam agresivne vozače, nego Maxa. I ne zbog agresivnosti, nego zbog nedo**banosti. Isto je to radio sa svojih 17. 18. 19. godina. Razmaženo derište koje ne zna da pretrpi poraz.
Postoji jasna razlika između agresivnosti i bahatosti. Ne vidim kako se mogu Senna i Max porediti po tom pitanju. Senna je više puta prostor ostavio u jednoj trci nego ovaj za cijelu sezonu
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ne znam baš.
Gledao sam Sennu dok je vozio i nije bio nimalo blag u preticanjima i obranama. Dapače, vjerojatno bi ga proglasili prljavim vozačem da nije bio popriličan genij što se tiče gole brzine i općenito talenta. Sad kad ga se uzdiže na status najboljeg ikad i maltene poluboga, često se olako zaboravlja i ta dimenzija njegove osobnosti.
Ne kažem da je Max isti Senna, nego samo podsjećam na Senninu “nestašnu” stranu.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A vidi @drv, svaku pauzu između dvije sezone uzmem i pogledam neku sezonu kompletnu iz prošlog vijeka, pa su mi neke stvari ipak koliko-toliko friške. Senna jeste išao na granicu i da je vozio bolid ovolikih gabarita, definitivno bi s vremena na vrijeme napravio pičvajz poput Maxa. Ali, vozio je duplo manji bolid pa mu se moglo, i prolazilo je u većini slučajeva bez posljedica. Jednostavno, to što je tada, sa tim gabaritima bolida je prolazilo, danas ne može proći.
Ovo derle od Maxa ne pokazuje respekt ni prema kome, i to sam i tada govorio dok je izbijao po 50 bodova Vettelu u sezonama 2017 i 2018, a izbijao je samo zato što ovaj neće da se skloni nedo****nom klincu. I ove godine, svaki put kada se Norris nije sklonio kuršluz je na stazi bio. 2021. isto i sa Hamiltonom.
Eh sad, ja takvu vožnju protiv npr Hamiltona i mogu malo, ali malo više tolerisati jer je i Hamilton nekoliko klasa prljaviji od Vettela i Norrisa. Npr da se trka Max protiv MSC, potpuno bi opravdao takvu vožnju. Ali sam stav “skloni se il smo obojica u zidu” je sve samo nije trkanje, dok god samo jedan vozač ima takav stav.
Da je brz i da je inteligentan stoji, ali isto tako stoji da je derle u glavi.
Isto tako mislim da današnjih +10 +10 sekundi nije opravdano, ali kako Alonso kaže “karma”. Prošli vikend se pokenjao na Norrisovu trku dva puta ga izbacivši sa staze, pa je onda malo Sainza obilazio mimo staze, i sve je to prošlo ispod radara. Ovaj put “karma” i poruka FIA-e da se tako NE MOŽE voziti su mu ipak donijeli 20 sekundi kazne (da su bogdom i 30).
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima još jedna bitna razlika. Razbiti se bilo potencijalno smrtonosno, kao što je i Senna pokazao. Nakon njega poginuo je Bianchi koji se zabio u traktor… U doba kad je Senna počinjao voziti ginuo je jedan vozač godišnje. Tako da se nije olako ulazilo u duele u kojima je moglo doći do sudara. Kad misliš da sudar ti ili onaj drugi nećete preživjeti onda ti se baš ne sudara.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi upravo to, bravo na opasci.
Usput, jednog je FIA štitila, drugog ne, pa mu se može.
https://youtu.be/lkAoSghdD6Y?si=ApidFXuxrwWmk65u
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pozdravljam kazne za Verstappena, iako ne volim kad se kaznama skope dvoboji ali njegovo „glavom kroz zid“ cesto nema nikakvog smisla…
10
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zanimljiva trka Mercedesa, najvise su zabavili id svih, znam da je Ferrari uzeo Hamiltona jer vidi dobru investiciju al smatram da je Sainz ipak bolji izbor (radi godina)
Zasto Verstapenu 2 kazne, kad ga je izgurao prvi put Noris je otisao siroko i izasao na stazu ispred, bez kontakta ikakvog, tako da tehnicki to nije kazna samo treniranje strogoce…. al druga cista kao suza…
Sezona prava poslastica zadnjih 10 tak trka skoro uvjek imamo po 4 kandidata za pobjednika
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max je egosticni buli a Noris je pi.ka koji svog bulija nakon utrke na presici štedi i hvali umjesto da mu očita bukvicu za onu podlu vožnju bez respekta.
Koliko kod organski ne podnosim lik i djelo Maxa nadam se da neće prosuti prednost do kraja tom mlakonji.
4
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
J.Herbert je bio na aparatima kad je vidio Maxa i Landa , dočekao je konačno . Ne razumijem kako su kazne za Maxa opravdane po većini ovdje i to po kriterijima od prošle utrke gdje su se davale kazne po 5 sekundi za isti prekršaj i po kriteriju kad je Hamilton lansirao Maxa u gledalište 2021 i dobio 10 sekundi . Ovo danas je u tom rangu ?!
11
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Treba dobiti zabranu utrke ili dvije pa će odustati od takvog ponašanja. Uništava utrkivanje. Lik se zabio u suparnike za naslov više nego ikoji prvak u povijesti F1.
9
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je li Hamilton zasluzio zabranu utrke zbog Silverstonea 2021.?
10
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To što je tamo Ham napravio ne znaci da Max može gurati koga hoće i kad hoće van. Smatram da je kazna prevelika ali kaznu je zaslužio. Dok mu se ne počne redovito davati kazne za to neće prestati. Maxa se ne može proći legalno uz takvo utrkivanje. Netko mu treba objasniti da nekad se bržeg mora propustiti i to je to. Jer ovo nije utrkivanje. Kad bi to svi radili i letali van i gurali druge van na što bi to ličilo?
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne, Hamilton je dao smjernice drugima kako da se utrkuju protiv verstapena
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Većina nas na ovom portalu, smatra jednog od dva vozača, koji su bili čak i prljaviji od Maxa, najvećim ikada…
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo jedan od te dvojice je vozio prljavo konstantno, drugi je imao nekoliko prljavih trenutaka. A i Hamilton je slično vozio u svojim McL danima.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ante F1 Imaš pravo , nakon rada za opće dobro za psovanje , trebao bi odmoriti , Herbert će mu srediti .
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemože se baš uspoređivati pravila i suđenje iz 2021. i sad iz 2024. jer je u tom periodu bilo preko nekoliko sastanaka vozača gdje su oni sami tražili drugačije kazne i interpretaciju pravila od strane sudaca, ali se slažem da su suci komedija. Lošiji su samo suci u HNL-u.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je jasno da je Perez vozio katastrofalnu utrku kod kuće, ali toliko psovati i cendrati jer neko vozi bolje od tebe ne kontam, pomiri se s tim da si sve lošiji i lošiji i kupi prnje.
Ne branim Maxa, ali sto godina da živim kriterij kazni mi neće biti jasan u ovakvim situacijama.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sjajno je vidit ferrari na vrhu , leclercu 3 pozcija dobra jer bi norris svejedno bia isprid da max nije malo pripomoga sa tom razlikon
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za nas koji navijamo za Maxa: Lando mora osvajati 11.75 bodova po vikendu vise od Maxa. Sto je najveći prosijek još od Silverstonea. A kako stvari stoje možda i posljednja šansa da uzme titulu u RB-u.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao sto vidimo neće Noris pobijediti sve do kraja kao ni Leclerc niti će Max svaku utrku biti drugi ili treći. Moguće je svašta ali ako ne bude dnf a teško. Možda bi Landu pomoglo da Piastri malo odradi svog djela za onu pobijedu pa otme koji bod Maxu.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još da je Max imao momčadskog kolegu ove sezone… Ustvari on ima dvojicu u Ferrariju.
P.S evo Maxov komentar u vezi kazni:
[BRredbullracing] Reporter: “Will you do anything differently next time, considering the penalties?” Max Verstappen: “Maybe have a drink during the pit stop. The engine was off for 20 seconds, so there would have been enough time”
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Carlos …savršen vikend ..drugi zaredom.
A sada cekam Brazil.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Danas su suci morali stati na kraj ovoj Maxovoj praksi izguravanja protivnika. Gledali smo unazad par godina krasno utrkivanje bok uz bok, unatoč tome što su pravila bila zapravo ista kao i sada. Zašto to onda nitko nije radio? Zato jer Max nije imao konkurenciju pa nije morao, a drugi vozači jednostavno nisu takvi. Ostavljalo se mjesta konkurentu u većini ovakvih situacija. Čak smo i danas vidjeli da se može utrkivati lijepo, pogotovo gledajući bitku dva Mercedesa. Stvar je u tome da svaki vozač može raditi ovo što Max radi, ali ne rade to i do sad je to funkcioniralo. Postoji nekakav standard vožnje valjda, a Max to ne poštuje. Šta bi se desilo da svi vozači uvijek parkiraju bolid na unutarnju liniju, na kočenju popuste malo kočnicu da budu “ahead at the apex” i hladno izguraju drugog vozača van. Mi bi zaspali svi. I šta nam onda znači sva ta priča oko bližeg utrkivanja, ograničavanja aerodinamike, razvijanja ground effecta da se bolidi mogu pratit, kad će svaki vozač na kraju izgurat drugog van? Apsolutno ništa. Zato je Max morao već u Austinu dobit po nosu. Vidjeli smo šta njemu znači borit se s rivalom, a to nije Formula 1. F1 teži utrkivanju kotač uz kotač, a ne izguravanju.
19
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaka čast perezu, ovom trkom je zaradio bar još 3 godine u red bullu….. Horner-Perez ?❤️?
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prvi incident 5 sec + 5 sec iz Austina koje je tamo trebao dobiti, a drugi incident 10 sec je ok. Max preprgavo vozi u duelima i napokon da je to kažnjeno na adekvatan način. Ferrari izgleda da indirektno spašava Maxa do kraja sezone..
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se da vozi prgavo, ono sto nedostaje Norrisu je da treba napraviti nešto kao Hamilton u silverstonu ili ove godine u hungaroringu,znači dati mu po p, da drugi puta pazi kako će se ponašati u duelima.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Često se ovakvi komentari mogu pročitati. A nisu utemeljeni na činjenicama. Jer nakon Silverstona je došla Monza pa Brazil zatim Saudia i Abu Dhabi. Na svim tim utrkama nakon sto mu je Lewis “dao po p” je Max nastavio da se lakta kako i prije toga. Tako da dolazimo do zaključka da Max neće promjeniti svoju fllozofiju utrkivanja.
Najvažnije od svega, pravila su tu da se krše i da se koriste kada je potrebno, Max je tu majstor. Dok ovi to skontaju on će četvrti pehar držati u sobi.
Ovo je možda i najbolja sezona Maxa. Momčad se raspada a on i dalje vodeći u prvenstvu. Mislim da zaslužuje malo vise poštovanja, ali boli njega ona stvar za to. Samo neka ga i dalje u sportu i sve 5.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
da, ali malo je trka do kraja i Lando je u zaostatku i ne smije si dopustiti DNF jer onda Max profitira. U sličnoj je situaciji bio i Hamy 2021. A Lando je trebao pokazati zube u duelima odavno
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sainz nam sa svojim odličnim vožnjama baš svima otežava svoj odlazak iz Ferrarija </3
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
i onda se sjetim svih strucnjaka i komentatora ovdje koji su pereca nekad proglasavali dobrim vozacem skupa sa hulkenbergom albonom oconom i takvima. majko sveta.
inace jako zanimljiva utrka. ocito je netko odlucio da je dosta Maxove samovolje.
konstruktorska on knife edge.
vozacka nema sanse da Max ovo prospe.
zao mi alonsa al dogodine ocekujem ako ne borbu za titulu onda barem da su li la.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako je cijena 20 sekundi bila, trebao je ovu pizd…cu zabit u zid, bilo bi to malo G-ova… #samojako ?
4
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Carlos odličan i samopouzdan cijeli vikend. Bravo! Leclercu je rečeno da popusti kako bi vozač na prvoj poziciji mogao bez pregrijavanja guma odraditi stint, zapravo da se zaštite od toga da obojica odu prerano u boks. McLaren je već tradicionalno furiozan, najbrži u zadnjem stintu i bilo je tu kapaciteta i za pobjedu da Max nije borbom opet zapaprio Landu, a vrhnje izvukao Ferrari. Leclerc nije imao šanse braniti drugu poziciju (još ga je i Lawson s debelim plavim zastavama koštao skoro dvije sekunde). Na kraju FL i Ferrari na samo 29 bodova zaostatka. Pereza strašno za gledati
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
-utrka sve u svemu solidna 7/10
-čestitke carlosu na zasluženoj pobjedi
-čestitke maxu na zasluženim kaznama.
-nisu mi baš sjele izjave hornera, marka i maxa nakon utrke.
-sve u svemu katastrofa vikend za moje, haas još fino podebljo prednost.
-milina mi je bilo gledat kako se lawson brani od pereza, a ovaj kuka na radio.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nekako sam mogao pregrmit poteze Maxa do sad ili do Austina. Jer ako gledam širi kontekst nema dobar bolid i bori se kao sto to inace radi…u sivoj zoni. Recimo kao Leclerc 2019 Monza. I to nikom nije toliko smetalo jer se gledao cijeli kontekst situacije pa ajd progledas kroz prste nekako. Ali ovo u Meksiku je ludost. Za covjeka koji je toliko miran pod pritiskom da se dovede u situaciju da sam namjerno radi sranje u zavoju 8 (ja mislim) jer je samo htio dokazat poantu iz zavoja 4 gdje je Norris bio van staze. Totalno krivu svijest ima o utrkivanju, govori neko svoje viđenje, a ne vidi svoje gluposti. Šteta jer nema potrebe za time. Sta god da napravi u ovom trenutku bit ce iza Ferrrarija i Norrisa. Znaci nista ne moze postic, a moze samo izgubit. Ne znam kako on to ne vidi, a nije glup covjek ni vozac. Kao da je uso opet vrag u njega.
Bravo za Sainza i Ferrari dugo nece imati ovakvu harmoniju i vozacku postavu koji su sami odlucili promjeniti.
Lawson isto malo prgav.
Idemo dalje sljedeca utrka
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://youtu.be/qipoPOuUcms?si=axcCmRYKiQT1wMHO
Mislim da je ovo nesto najbolje sto se moze nazvati hard racing. Bez popustanja protivniku, ali i ostavljanju mjesta ako to protivnik svojim polozajem bolida to zasluzi.
Prosto ko pasulj. Te 2017 sam vise uzivao u tom duelu nego svim ovim idiotizmima koje rade mlađi vozaci. Svaki put kad vidim kocenje za zavoj i da je Max s unutarnje strane znam da 1 ili 2 bolida idu van staze..to mi je vec ono ko dobar dan. Lawson isto izaso van staze i vrati se na stazu i uzme poziciju od Pereza kao sto je to pokusao Maldonado 2012 valencija sa Hamiltonom. Mislim si sta je tim likovima u glavi da su tak nabrijani da imaju taj mentalitet ” e sas si me malo izgurao sad cu napravit bezobrazni dive kao da je ovo nascar i da zapravo i mali kontakt ostecuje krhke bolide.
Dosli smo do toga da ispada kako je vise bolje, da sto si grublji i bezobrazniji da si bolji vozac u obrani i napadu. Ima kompilacija od Kimija ili Alonsa sa borbama kotac uz kotac j to bi trebali pustat ovim mladima kao predavanje.
F1 zeli dobit dobro utrkivanje, a ne samo obilazenje s drs-om. I pocinjem si misliti da je to nemoguce s ovin pravilima utrkivanja i vozacima.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ovo na video nije baš dobar primjer. Ham je bio osjetno brži pa je mogao ići široko i čekat sljedeći zavoj na kojem je na unutarnjoj strani. To može svaki vozač za bržim bolidom. Meni je osobno žao da više ne vidimo križanja kod pretjecanja, onu u stilu netko uleti u zavoj na nutarnjoj ti ga propustiš i on ode široko a ti loviš apex…. kartiiiiing
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
-Utrka zanimljiva,cestitke ferrarijcima
-Max debelo kaznjen,mozda ovo je bio kao upozorenje od Fia za naredne utrke
-Max mora se braniti strateski,da cuva poziciju od ferrari i da pusti Norisa jer skupo plati,prednost sta ga ima topi ce se po sporo
-Interesno bi bilo i Noris da otisao u box za fastest lap,odluka da bude njegova ne momcad Mcl
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari ovaj vikend odlican,steta da nije imao vise vremena CL na treninzima za ustimat bolid.
Sainc dobar danas,Lando isto.
Max po starom,nista se nije promijenilo u blesavoj glavi.Dok je imao brzi bolid lako je bilo biti smiren i pametan.
Jedan od najprljavijih vozaca koje sam gledao zadnjih 25 godina a da se bori za naslov.
Nek pogleda kolege kako se vozi u dvobojima. Taj se nece promjenit dok ga Fia ne nauci pameti kroz kazne.
Talijani govore jutros da ce od Qatara Fia promijenit,poostrit pravila u vezi branjenja pozicije i linije branjenja.
Navodno je nekolicina vozaca se pozalila na Maxove ludosti na stazi pa su imali sastanak prije ovog gp vikenda sa vozacima.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sramotne odluke sudaca i sramotan dan za Formulu 1.Kad ne moze britanac na stazi dobiti Maxa onda se ukljucuju sudci i britanska masinerija.
3
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A to je na ovoj utrci prekrasno došlo do izražaja.
Začini su se savršeno sljubili. Komentatori sa sucima.
Zapravo kada se pogleda, tek kazna od 20 sekundi ima smisla.
Sve ove “kazne” od 5 sekundi nikome ništa ne znače.
Interesantno je bilo za vidjeti kako komentatori (SKY) uporno
tvrde da Max ima 20 sekundi kazne, i to ponavljaju u trenucima dok
mehaničari čekaju 25 sekundi da bi krenuli sa promjenama guma.
Za njih su još uvijek Hamilton i Mercedes svjetski prvaci pa tako možemo slušati gledati usporene snimke svaki puta kada se neka od mečki pomakne centimetar drugačije.
Nakon njih idu ostali Engleski vozači. Kako su samo procjenjivali za Norrisa kolika mu brzina treba da pobijedi, a Saniza i Leclerca, što bi se sve moglo desiti pa da izgube utrku.
Postali su nemogući za slušanje.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pogodi ko je jedan od sudaca ? Johnny Herbert naravno…
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve je super.
Čestitke Ferrariju i Sainzu…..
Pitanje, dosta je mojih teorija zavjere.
Što se točno događa sa gumama?
Zašto u posljednje 3-4 utrke nema više taktika sa promjenama guma, ne koristi se najbrža varijanta, nego se cijedi duša iz tvrdih guma do te mjere da su pred kraj utrke vozači s traga brži od vozača koji se bore za postolja.
Utrke su zbog toga postale bitno sporije i boksevi služe za spavanje i parkiranje krepanih bolida.
Do nedavno stavljanje tvrdih guma koje su cca. 2,5 sekunde po krugu sporije od crvenih, a on žutih 1,5 sekundu je bilo Bogohuljenje ili pokušaj bolida koji je zbog sudara…. morao u box…..a jači je pa pokušava promjenom taktike – tvrdim gumama doći do kojeg boda.
Zbrojite na to 60-70 krugova dodajte pretjeranu potrošenost guma i utrka je već i vizualno sporija.
Nema iskrenja kod ludih pretjecanja…….
Vidi se da su bolidi sporiji zato jer koriste 80% svojih mogućnosti.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Charles u Monzi :D
sad se svi boje da ih netko ne zezne
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ah, nadam se da nije tako jednostavno.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Smooooooth operator!
Svaka cast Carlosu, odradio je odlično vikend. Jučer nisam bio optimističan u vezi njega, ali mi je drago da me demantirao.
Ferrari maksimalan 1-3 +FL, mislim da 1-2 nije moglo jer je Charles potrošio gume.
Max – vuk dlaku mijenja ali ćud nikada. isti kakav je bio kad je došao u F1, nije ni malo odrastao u tom pogledu.
Jedino što mi nije ok, jest ponovna nedosljednost sudaca. malo su takve situacije +5s, malo su +10s.
Perez – idiot of the day. prvo se svađa da je odradio odličan start s pola metra ispred grid pozicije, a onda pljuje po Lawsonu koji mu je očitao lekciju.
i da dodam koja razlika u mindsetu:
Ferrari CL radio – box this lap for fastest lap
RedBull CP radio – box this lap for fastest lap attempt
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
druga utrka sezone, kmag dobio dvije kazne po 10 sekundi:
”the stewards stated that their ten second penalty was “in keeping with the revisions made to the 2024 penalty guidelines.” The governing body has listened to feedback from drivers and teams from last season and agreed to increase the standard penalty for
these incidents from five to ten seconds in order to create a stronger deterrant for drivers.”
a zašto ja lando dobio samo 5 u austinu:
A 5 second penalty is imposed instead of the 10 second penalty recommended in the guidelines because, having committed to the overtaking move on the outside, the driver of Car 4 had little alternative other than to leave the track because of the proximity of Car 1, which had also left the track.
4
0