Prvi vozač čiji smo brzi krug popratili bio je, logično, Sergio Perez. Meksikanac je odmah krenuo na soft gumama, za razliku od oba Ferrarija i McLarene koji su bili na mediumu. Unatoč prednosti u gumama – Perez je bio sporiji od Carlosa Sainza za više od sekunde.
Lando Norris je u prvom krugu pokazao ozbiljan tempo – 1:17.203 na medium gumama bilo je dovoljno za dvije i pol desetinke prednosti u odnosu na Sainza.
Max Verstappen svoj je prvi krug završio 11 minuta prije kraja runde, te je napravio tri ljubičasta sektora. Ipak, prednost od dvije desetinke ispred Norrisa u cilju potpomogla je znatno činjenica da je on bio na soft gumama.
Sedam minuta prije kraja dobili smo novi juriš prema kraju runde, a ludilo u poretku u ovom trenutku je nemoguće za objasniti. Oscar Piastri i Sergio Perez ispali su tako na 17. i 18. poziciji, a društvo će im u kabini za medije tijekom Q2 raditi Colapinto, Ocon i Zhou. Impresivan tempo su pokazala oba Haasa i oba RB-a.
U drugoj rundi Verstappen je prvi krug odradio bolje od Ferrarija. Sainz je zaostao 4 desetinke, a Leclerc čak sekundu. Monegažanin je nakon toga izgubio svoj krug zbog prelaska preko granica staze sa sva četiri kotača. Lando Norris je na stazu izišao par minuta kasnije i odmah postavio najbolje vrijeme – više od tri desetinke sekunde ispred Verstappena.
Mercedesi su zasjeli ispred Sainza – na 3. mjesto s Russellom i 4. s Hamiltonom.
Deset sekundi prije kraja runde Yuki Tsunoda se zabio u barijere i crvene zastave su onemogućile da Lawson, Alonso, Stroll i Bottas pokušaju odraditi novi krug. Tako smo ostali bez dva RB-a, dva Aston Martina i Valtterija Bottasa.
Posljednjih 12 minuta donijelo nam je odgovor na pitanje može li Lando Norris izdržati pritisak i u dosad očigledno najboljem bolidu isporučiti svoj osmi pole position u karijeri.
Max Verstappen bio je prvi u brzom krugu i njegovo vrijeme bilo je 1:16.368. Iza njega je na stazi bio Norris koji je zakasnio čak šest desetinki sekunde. Leclerc je zakasnio pet stotinki sekunde, a Carlos Sainz je napravio izvanredan krug i prošao Verstappena za uvjerljive tri desetinke. U međuvremenu je Verstappenu izbrisan krug zbog izlaska izvan granica staze.
Dva Mercedesa su prvi pokušaj završili na P3 i P4, s Russellom opet ispred Hamiltona.
U drugom pokušaju sav pritisak bio je na Verstappenu koji je u tom trenutku bio na posljednjem mjestu bez validnog vremena. Leclerc je popravio svoje vrijeme, ali je ostao na drugoj poziciji. Sainz je dodatno poboljšao svoje vrijeme i došao na tri desetinke prednosti ispred Leclerca. Verstappen je u cilju upao između dva Ferrarija i isporučio pod pritiskom. S druge strane, Norris je završio iza njega za jednu desetinku sekunde.
Mercedesi su kružili stazom nakon svih, ali je bilo očito da će Russell ostati peti, a Hamilton šesti.
Sedmi će biti Magnussen, a zatim Gasly, Albon i Hulkenberg.
P | Vozač | Ekipa | + |
---|---|---|---|
1. | Carlos Sainz | Ferrari | – |
2. | Max Verstappen | Red Bull | 0.225 |
3. | Lando Norris | McLaren | 0.314 |
4. | Charles Leclerc | Ferrari | 0.319 |
5. | George Russell | Mercedes | 0.410 |
6. | Lewis Hamilton | Mercedes | 0.705 |
7. | Kevin Magnussen | Haas | 0.940 |
8. | Pierre Gasly | Alpine | 0.946 |
9. | Alexander Albon | Williams | 1.119 |
10. | Nico Hulkenberg | Haas | 1.419 |
11. | Yuki Tsunoda | RB | 1.183 |
12. | Liam Lawson | RB | 1.216 |
13. | Fernando Alonso | Aston Martin | 1.222 |
14. | Lance Stroll | Aston Martin | 1.348 |
15. | Valtteri Bottas | Sauber | 1.871 |
16. | Franco Colapinto | Williams | 1.612 |
17. | Oscar Piastri | McLaren | 1.651 |
18. | Sergio Perez | Red Bull | 1.665 |
19. | Esteban Ocon | Alpine | 1.671 |
20. | Guanyu Zhou | Sauber | 2.126 |
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaka čast Carlosu za oba kruga u Q3. Steta za Čarlija jer je Ferrari mogao uzeti 1 i 2. Sutra mislim obzirom na race pace Ferrari ima priliku da uzme 1, 2 na kraju utrke.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Karlo. Šteta zbog FP1 i Albona, ovo bi bio 1-2 da nije bilo toga juče.
Max izvlači maksimum, a Lando u najboljem autu P3.
HAAS isto dobar, mogli bi sutra do lijepih bodova.
Yuki kreten, a i druge voline bikova i papaya užasne.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto stalno pišete da mclaren ima najbolji auto,a očito je da Ferrari brži,a Verstapen još uvijek ima dobar bolid
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zatp što je do prošlog gp vikenda Mclaren mljeo konkurenciju i imao pp i Lando je prosuo svojim greškama sve. Da nije na startu izgubio mjesto odax sigurno je mogao pratiti tempo Ferrarija što je pokazao na kraju utrke jer su bili kud i kamo brži. McLaren ima brzinu
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije McLaren u Austinu bio spor, ali nije bio ni blizu dominantan kao što je bio u Singapuru. Ferrariji su im cijelu utrku bježali. Pa bila je u međuvremenu stanka od 4 tjedna u kojoj su ekipe radile na poboljšanjima, očito je Ferrari nešto pronašao, a izgleda i Red Bull
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znaš kako meni ovo izgleda ..kao ona godina kad su Hamilton i Alonso klali se na stazi a Raikonen odnesao titulu …..Moglo bi se dogoditi i ove godine da Lclerk odnese na srecu ..jer kako se Ferrari pokazao zadnjih par utrka ao bude do kraja sezone ovakakv lako moguce da se ponovi sezona Ham-Alonso samo sad bi bio troboj … i sto je najbolje to nije moja zelja vec imam filing
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Tito
Predaleko su Max i Norris za Lecovu titula, ali momčadski bi McL mogao spušiti uz malo sreće za Ferrari.
RBR mi nije jasan umjesto da su Ricciardu dali otkaz trebali su Perezu i onda ili njega ili Tsunodu poslati u RBR. Ricciardo sigurno ne bi bio lošiji od Pereza, a ranije se ok nosio s Maxom. A i Yuki bi cijenio priliku pa mi možda i on dobro iskoristio unapređenje u RBR. Ovako konstruktorski nula, a vozački vjerojatno
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Wapi kazem moj filing za sad je to pre daleko ali jedno ispadanje maxa i landa sve se brzo zakuha … stvori se pritisak i ode sve k vragu
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je leclerc prokljuvio algoritam.
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sporiji na quali – brži na utrci?
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I to startati sa 4. mjesta ?
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bit će veselo do drugog zavoja…
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Carlos, sjajni krugovi u dosadašnjem dijelu vikenda.
Sutra pobjeda !
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nesreca za Sainza je to sto je unatoc tome sto je nekako cudom uspio biti na poleu je to da ovdje pole skoro nista i ne znaci i bolje je startati iz drugog reda ?
Ali iskreno ne bi bilo lose vidjeti i nekakvu njegovu iznenadujucu pobjedu sutra s obzirom da mu je ovo vjerojatno i zadnja sansa za pobjedu u karijeri. Vise nece voziti ovako dobar bolid. Ako ne to, neka bar izbaci Maxa pa da bude zanimljivija borba za naslov od kraja godine.
Svaka cast Albonu kojeg se u zadnje vrijeme neopravdano vrijeda i svaka cast Gaslyu. Sto reci za kolege Norrisa i Maxa? Katastrofa.
Ali svi u vrhu izgledaju blisko i veselim se sutrasnjem startu (ponajvise Norrisa i Maxa)
6
20
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Komentar puno govori o komentatoru kao čovjeku.
8
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako je ovo nekakva kritika na mene, meni gospodine apsolutno nista ne znaci tko ce sutra dobiti utrku. Kraj je sezone i svaka pobjeda Ferrarija je +. Ali samo iznosim cinjenice i veselim se sutrasnjem startu… Ako to nekome smeta nije moj problem :)
6
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je kritika bila na račun komentara da želiš da Sainz odalami Maxa van staze.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@unwoken moguce, iako nisam mislio da mi je zelja da ga namjerno prljavo izgura sa staze nego da ako ne uspije pobijediti zbog neizvjesnosti prvog zavoja u Mexicu, da ne bi bilo lose vidjeti za prvenstvo da se nekako desi jedan DNF Maxa u borbi sa Sainzom, jer su obojica agresivni u borbi. Sainzu su ovo zadnje prilike za pobjede u konkurentnom bolidu, pa ce sigurno imati extra motivacije i borbe u sebi. Takav ishod bi ucinio zadnje utrke puno napetijima nego sto jesu. Nista zlonamjerno naravno, nego u smislu da bi bilo zanimljivo vidjeti taj ishod za borbu za prvenstvo do kraja..
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moram ali moram ako ce vec koga izbacivati neka to bude onda Lando .. jer Rb nije na razini MClarena a i onda bi se bas zakuhalo sa bodovima bar sto se tice konstruktorskog …. smijemo pricat sto bi bilo kad bi bilo ali idealno bi iblo max i lando da odustanu .. …. i da se OGRADIM ODMAH ne zelim da itko ispadne ali masta uvjek radi svoje
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Leclerc P4..zanimljivo..pa da vidimo sutra
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš su dobili po turu Pérez, Piastri, Colapinto i Lelerc od momčadskih kolega. Nadam se da će Leclerc konkurirati za postolje.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ajde prva dvojica, ali di i Leclerc tu?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja navijam za Leclerca, od svih 20 vozaca jedino za njega. Ali zaostao je za Sainzom preko 3 desetinki. Posteno je reci da ga je Sainz ovaj put razvalio. I to ne samo u zadnjem krugu Q3, nego vise manje cijeli vikend je u boljem izdanju “na jedan krug”. To sto vozi Ferrari pa je taj zaostatak dovoljan za P4 u odnosu na P1 je ta razlika u odnosu na ostale navedene. Sektor 2 mu je bila posebna muka. A sad drzim fige da utrke dobro prođe i da se bori za postolje.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
prošli vikend je isto Carlos razvaljivao pa je na kraju Leclerc uzeo pobjedu. tako da, u nedjelju se broje bodovi. pričekajmo pa ćemo onda suditi.
i Leclerc nije vozio FP1 u petak, mislim da treba i to uzeti u obzir
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Carlos ,žao mi je što odlazi iz ferrarija ,vidi se kako je Carlos strašno dobar vozač ali da bi bio danas u samom vrhu moraš imati Vrhunski bolid ,zbilja mi je žao
Bez obzira na sve uspjehe Hamiltona ne mislim kako je on bolji vozač od Carlosa pogotovo sada kad je na kraju karijere ,šteta
Ferrari sutra 1 i 2 ,volio bi da Carlos pobjedi ,ma neka sve pobjedi do kraja ,Carlos ????
12
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po meni je Hamilton u Ferrariju više radi senzacije i zarade, nego što im trebaju njegovi talenti. Ja mislim da će priljev novaca u blagajnu Ferrarija biti rekordan, a promocija branda nevjerojatna. Ovaj voli reflektore i kamere s nekim tepisima po sebi, to će biti cirkus. A dodatni benefit je što će na stazi biti top klasa. Vozačima poput Alonsa, Maxa, Hamiltona… daj da namirišu pobjedu i njih preuzima killer instinct. Ima ga i Leclerc, pa očekujem jedan vrhunski među momčadski dvoboj. Da, sada se osmjehuju jedan drugome i lijepo pričaju, ali svi znamo kako lako prijateljstva odlepršaju u F1.
A gdje je Saintz u cijeloj priči? Pjeva Smooth Operator. U prosjeku, svaka 7. utrka mu je dobra. OK, skupljanjem bodova u nekonkurentnom bolidu može pobijediti Leclrca, kao i Button Hamiltona jer ovi umiru od dosade u sredini grida. Kao i Button, nit smrdi, nit miriše. Naslove vide samo ako dobiju hiper dominantne bolide uz dronjka od momčadskog kolege (primjer 2009.)
5
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kiler instikt – za 8 godina 8 pobjeda ..ha ha.
Od nominovanog buduceg prvaka.
2
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koja je poanta sa nabrajanjem godina i pobjeda? Maxu je trebalo 5 sezona za 8 pobjeda a Leclercu 7 (ovo mu je 7. sezona koja nije ni gotova, a ne 8. sezona), a u tom periodu je Ferrari i otpisao jednu sezonu (ako ne i vise) zbog kazne motora. Alonso je proveo 4 godine s jednom pobjedom pa je tek onda dobio bolid dostojan prvenstva. Sad je bez pobjede od 2013. Hoces nas onda dovesti do zakljucka da je i Alonso sada vozac bez killer instincta vec 9 sezona od 2013? Ili je malo i do konteksta…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2CV6: Prvo, vozi 7 sezona, a ne 8. Od toga 1 sezona je u Sauberu. U 6 sezona u Ferriju ima 8 pobjeda, a kakve su onda tek klase Vettel i Sainz koji su kombinirano skupili duplo manje (4). Iako je 8 pobjeda relativno mala brojka, nemojmo zaboraviti da vise pobjeda imaju samo Max, Lewis, Fernando i Bottas. Pogledaj i iz ovog kuta: u posljednjih 6 sezona Leclerc je ostvario 39% pobjeda onih vozaca koji nisu Mercedes ili Red Bull (8/21), i to sad kad je McLaren nabio 5 pobjeda ove sezone.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2cv6
Broj pobjeda najviše ovisi o bolidu. To zna i ekipa s pola mozga.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moram priznati da jos nisam vidio taj leclercov instinkt. Nadam se da ću ga vidjeti uskoro
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja se još nadam da će Lewis ostati samo jednu godinu. I želja da se Sainz tada vrati. Bio sam apsolutno protiv dolaska LH iz svih razloga, SF nije bio njegov životni put. Ne znam razloge koji su ga naveli na dolazak, ali ako je bila velika želja odjenuti crveni dres, neka mu se onda želja i ostvarila.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ostat će jednu godinu ako odmah osvoji 8. naslov. Ako ne, ostaje još barem 2026.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije mu bila želja crveni dres,interes i samo interes nema tu emocija. Budući da nije prvak ne Bori se za ništa Ferrari mu je bila prilika da odjednom skoči u prvi plan i uspio je.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam što je njemu u glavi, ali Ferrari je legendarna momčad za koju su u nekom periodu vozili 15 (bez Hamiltona) od 34 svjetska prvaka. Top 5 po broju prvenstava su svi vozili za Ferrari osim Hamiltona
To su svi sa 4 i više naslova. Ipak, od 6 vozača s 3 naslova samo jedan je vozio za Ferrari – Lauda.
Ali lista višestrukih prvaka u Ferrariju je neobično kratka:
Schumacher 5
Lauda 2
Ascari 2
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uh ,bilo bi super kada ni nova sezona bila kao sada ,da imamo 3 – 4 jake ekipe gdje male greške odlučuju
Puno zanimljivije za gledanje i kvalifikacija ,sprint utrka a najviše glavne utrke
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bez brige, nova sezona će biti takva, ali 2026. će najvjerojatnije biti dominacija jedne ekipe i onda kada se izjednače do npr. 2029. onda će opet udrit po novom pravilniku..
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nesto slicno sam napisao na pocetku sezone, 2021 sezona top svi tu negdje i onda pametna FIA mijenja pravilnik pa dominacija RB sad kad su opet svi tu negdje u utrke postaju sve zanimljivije opet idu mijenjat pravilnik od 2026.Ko da ne zele uzbudljive utrke..
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nisam gledao ali me veseli prvo mjesto Ferraria i još više četvrto mjesto Leclerca – kako je već Frantic primijetio, starta 4. završi 1. to mu je veći zicer nego pole position. :)
Haas iznenadjenje, a Piastri i Perez truba.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nitko nikad da pohvali Haasove vozače pa ću ih ja ovom prilikom pohvaliti.. bravo Nico i bravo Kevin.. obojica u top 10
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja bih dodao i Bottasa
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Talijani su nakon FP3 kazali a pogotovo nakon kvala da je Ferrari od Austina najbrzi bolid te da odlucuju greske vozaca izmedu njih i Mclarena.
Po njima CL je prosuo prvi startni red jer su bili najbrzi,a on kaze da se vise usredotocio na utrku a ne kvale.
Fred ocito radi odlican posao dovodenjem ljudi i upravljanjem.
Ako ovakav bolid bude 2025 onda mozemo ocekivat LH da uzme 8 naslov.Fred je rekao da je njima u interesu da LH bude u borbi za naslov 2025 a CL da na neki nacin se usavrsava uz njegovo znanje.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ukoliko budu konkurentni,a Hamilton osvoji naslov onda je Leclerc stvarno u klincu
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A Leclercu je u FP1 Albon satro bolid.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
FIA bi morala riješiti taj prekid kvalifikacija ako se netko razbije.
Napisati pravilo:
Ako dođe do prekida kvalifikacijskog kruga a vrijeme nije isteklo (+1 krug)
mora se omogućiti dodatno vrijeme za još jedan brzi krug.
Naravno, pojednostavio sam.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaka crvena zastava u Q dodaje 2 minute trajanja na taj segment Q
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Recimo, jednostavno.
0
0