Charles Leclerc stigao je do treće pobjede sezone dominantnim nastupom na COTA-i, a savršen dan za Ferrari upotpunio je Carlos Sainz koji je ciljem prošao drugi. Lando Norris još jednom nije iskoristio pole position, a nakon dugog mučenja iza Maxa Verstappena u borbi za treće mjesto u završnici utrke, prošao ga je izlaskom van staze te je dobio pet sekundi kazne koja ga je bacila na četvrto mjesto.
Oscar Piastri završio je peti, gdje je i startao, dok je sjajan proboj do šestog mjesta imao George Russell. Mercedesov vozač kvalificirao se na to mjesto, no u utrku je krenuo iz boksa zbog promjena na bolidu koje su njegovi mehaničari morali raditi tijekom perioda parc fermea nakon njegovog sudara u kvalifikacijama.
Sedmi je bio Sergio Perez ispred Nice Hulkenberga, a odličan nastup odradio je Liam Lawson koji je s 19. mjesta nakon kazni za promjene dijelova pogonske jedinice stigao do devetog mjesta u cilju. Posljednji bod pripao je Francu Colapintu – debitantu iz Argentine ovo je drugi plasman u bodove u četiri nastupa.
Staza u Teksasu opravdala je status modernog klasika novom uzbudljivom utrkom u kojoj smo vidjeli pregršt zanimljivih borbi diljem poretka. Norris je imao solidnu reakciju na startu, no Verstappen je uspio zauzeti unutarnju liniju prvog zavoja, pri čemu su obojica završila vrlo široko, a to je otvorilo put Leclercu koji se s četvrtog mjesta probio u vodstvo. Verstappen je ostao drugi i kasnije u krugu se obranio od napada Sainza, a Norris je pao na četvrto mjesto.
Na kraju drugog kruga Lewis Hamilton se izvrtio na istom mjestu kao jučer Russell, a iako nije došao do barijere, ostao je zaglavljen u šljunku i morao je odustati. To je izazvalo prvi izlazak sigurnosnog automobila nakon VN Kanade, što znači da je u nizu ukupno 9 utrka i 2 sprinta prošlo bez njega.
Većina vozača startala je na mediumu, a kompletirali su utrku jednim zaustavljanjem i prelaskom na hard. Obrnutu strategiju imali su Russell, Lawson, Colapinto i Stroll. Sainz je bio prvi od vodećih u boksu u 22. krugu, a kada je u 26. krugu Verstappen obavio svoju promjenu guma, Španjolac je prošao ispred njega. Leclerc je svoj boks odradio krug kasnije, a McLareni su ostali još pet krugova s Norrisom i šest krugova duže s Piastrijem.
Norris je u 44. krugu sustigao Verstappena, no ni uz pomoć DRS-a nije imao rješenje za Nizozemčevu obranu. U 53. krugu napao ga je s vanjske strane zavoja 12 i prošao izlaskom van granica staze. Ekipa je odlučila da neće vraćati poziciju, a to je ga koštalo kazne od pet sekundi, što znači da je opet završio iza Verstappena te je izgubio dodatna tri boda u prvenstvu u odnosu na njega.
Iduća utrka vozi se već za tjedan dana u Meksiku, gdje nas čeka normalni format vikenda.
P | # | Driver | Konstruktor | Zaostatak |
---|---|---|---|---|
1 | 16 | Charles Leclerc | Ferrari | – |
2 | 55 | Carlos Sainz | Ferrari | +8.562s |
3 | 1 | Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | +19.412s |
4 | 4 | Lando Norris | McLaren Mercedes | +20.354s |
5 | 81 | Oscar Piastri | McLaren Mercedes | +21.921s |
6 | 63 | George Russell | Mercedes | +56.295s |
7 | 11 | Sergio Perez | Red Bull Racing Honda RBPT | +59.072s |
8 | 27 | Nico Hulkenberg | Haas Ferrari | +62.957s |
9 | 30 | Liam Lawson | RB Honda RBPT | +70.563s |
10 | 43 | Franco Colapinto | Williams Mercedes | +71.979s |
11 | 20 | Kevin Magnussen | Haas Ferrari | +79.782s |
12 | 10 | Pierre Gasly | Alpine Renault | +90.558s |
13 | 14 | Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | +1 krug |
14 | 22 | Yuki Tsunoda | RB Honda RBPT | +1 krug |
15 | 18 | Lance Stroll | Aston Martin Aramco Mercedes | +1 krug |
16 | 23 | Alexander Albon | Williams Mercedes | +1 krug |
17 | 77 | Valtteri Bottas | Kick Sauber Ferrari | +1 krug |
18 | 31 | Esteban Ocon | Alpine Renault | +1 krug |
19 | 24 | Zhou Guanyu | Kick Sauber Ferrari | +1 krug |
– | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | izletio |
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Top predstava Ferrarija. C’e un nuovo sheriffo in citta!
Zaslužena kazna Norrisu, bio je iza na apexu i ubrzao izvan staze…start opet katastrofa. Još jedan chokejob Landa
22
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lando i Mclaren iz utrke u utrku sebi pucaju u nogu lošim odlukama.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još jedna stvar,borba u prvom krugu sa sainzom,identična situacija kao i ta max ide široko kao i lando,prolazi i nedobiva kaznu
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neka mi netko objasni prvi zavoj na startu,ako ono nije na silu onda neznam više ništa,svaka čast Ferrariju na pobjedi
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Takozvani start utrke gdje se svašta prašta…
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Forza Ferrari!
Dugo, dugo, nije bilo ovako mlakog vozača kao što je Lando. Još na kraju lik popuši i kaznu.
Uz Čarlija i Karla, DOTD je, po meni Colapinto.
21
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, Lando kao se se borio za 13 mjesto.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zaboravih Lawsona, praštaj @Krstas ?
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A procitao sam ti komentar i pomisio gle brata sta pise? sve ok. Navika ?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jednom ili dvaput je slučajnost – ali Lando….
Završiti utrku i sprint iza Maxa…..
Još startovi…
E moj Lando – ne možeš u istu rečenicu više ni s Russelom
Drugi tier vozača
13
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A svi ti hypeovi pomalo se istrose. Albon je bio hype lani dok je “mlatio” Sargeanta, Sainz pocetkom sezone kad je uspio biti triput zaredom na postolju i pobjediti, Tsunoda koji je bio konzistentan i ispred Ricciarda, potom Norris i Piastri kad su stigli do prvih pobjeda. Sada je hype oko Colapinta i Lawsona dok i oni pomalo ne sjednu na svoje mjesto. Kako bilo, konstanta je da je Bottas čvrsto zadnji, kako tko dođe u bolid Bottas pada u poretku jadan. Fini dan za Ferrari, Charles pomalo skuplja te pobjede, to je bila 8. Izjednacio se sa Ricciardom. Koliko je sad drugih mjesta dovoljno Maxu do kraja sezone, sto kazu matematicari iz Singapura?
11
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš si našao vikend za s*anje po Carlosu.
I jucer i danas na postolju – drugi
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jeste, ali nakon prvih njegovih 3 utrke sezone se govorilo kako će oprati Charlesa ove godine kad nema što izgubiti, kako je ponajbolji na gridu i sl. A ispalo je da mu je prosjek u većini utrka 5.mjesto. Protiv momcadskog kolege ima 5-12 omjer i 60 bodova zaostatka.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Maxu bi bilo dovoljno tri druga mjesta i jedno treće, uz jedan DNF- imao bi 423 boda.
Lando uz svjh pet pobjeda 5 x 25 bi imao 422 boda.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Teorija za Charlesa-
pet pobjeda u preostalih pet utrka – 400 bodova.
Landovih pet drugih mjesta nije dovoljno + 387 bodova.
Max bi trebao biti tri puta treći i dva DNF – 399 bodova.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
McLaren glup! Umjesto da kažu Norrisu da vrati poziciju pa da pokuša opet. Oni mu lažu da je bio ispred…
Ferrari najbrži, neka tako ostane!
26
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa i bio je ispred i to za pola dužine bolida (imate li vi oči?) i onda se max prekočio i izgurao ih obojicu sa staze, tog je divljaka jednostavno nemoguće normalno proći kad mu je sve dozvoljeno, za njega je jedan alonso izmislio utrkivanje.
18
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za info kad kazes da se netko prekocio moraju mu gume blokirati ……a njemu nisu znaci upravljao je bolidom … da su mu kotaci zablokirali to bi bila druga prica …… RB jos uvek je fantastican po zavojima a to sto je noris bio ispred njega isto se zabio u zavoj i morao puno prije kociti nego max … apex su obojca fulali ali uvjek u zavoju ima prednost onaj koji je sa unutarnje strane …. tako da kazna zasluzena …to sto drugi nemaju muda napraviti kao max to je nesto drugo ili nemju bolid sa kojim bi se tako upikli sa nutarnje strane …..nisam obozavatelj niti RB niti maxa … vazno da su moji pobijedili
12
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gledaj, kažeš da je upravljao bolidom jer mu nisu blokirale gume. Ako ćemo tako, tj ako je imao kontrolu nad bolidom, onda logički proizlazi da je izašao namjerno van staze, još gore! Ako s druge strane nije imao kontrolu nad bolidom, znači da se prekočio. Znači ili je jedno ili drugo, nema treće. Usput, ne slažem se uopće da nekome moraju gume zablokirati ako se prekočio, vidili smo tisuće slučajeva da netko promaši kočenje, a nisu zablokirale gume.
9
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čak na Sky analizi kažu da je kazna opravdana. Max je odlično vozio i branio se protiv bržeg bolid. Max je jednostavno inteligentniji vozač koji je navukao Landa.
17
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max i inteligencija u istoj recenici
1
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari izdominira utrku i vidimo ih 5 sekundi u prijenosu. Moze tako stalno sto se mene tice.
33
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
One two
Max fuj
2
18
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nek jednostavno daju Verstappenu titulu da džaba ne gledamo ovu farsu od suđenja i dvostrukih aršina za iste incidente
14
25
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na što se točno referiraš?
Jedina glupa kazna danas je bila Russellu
17
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U prvom krugu Max obišao Sainza na isti način van staze oba su bila poravnata na apexu i oba su izletila van staze i Max prošao bez kazne, a Norris dobio 5 sekundi?
7
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pogledat ću highlightse, ali ovo Landovo je sigurno za kaznu. Bio je iza na apexu i stisa gas…mogu i ja tako
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://imgur.com/a/azsFc98
Evo točan trenutak, kazna 100%
Pola bolida je iza i nagazio na gas, nema smisla da je to dopušteno
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@f1zd
Jel ti shvacas da Maxov bolid izgleda u tom trenutku ispred jer je divebombo i nije uspio zakociti i zadrzati svoj bolid unutar granica staze?Znaci Max je s unutarnje strane uspio izletit cijelim bolidom izvan.
Pogledaj situaciju Russell i Bottas, vidit ces da su oni manje vise u ravnini u trenutku slike kao sto si stavio Maxa i Landa, ali to je zato sto Russell nije divebombao i zadrzao je bolid unutar staze, nije izletio- “samo” je izgurao Bottasa. Znaci nije izletio izvan staze (manje je gurao Bottasa), a dobio je kaznu za takav potez.
Onda imamo Maxa, ako uzmes jednu sliku kao sto si ti stavio, da Max izgleda kao da ima pravo na taj zavoj, ali to je samo zato jer se prekocio i u iducih par trenutaka njegov bolid se nalazi cijeli izvan staze.
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Shvaćam, ali zašto mu je to Lando dopustio…flashback na Austriju…ko je na unutarnjoj dirigira zavojem
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max i Lando su napravili vrlo slično i u prvom zavoju prvog kruga, a Lec je bio pametan, išao šire kontroliranom brzinom savladao zavoj manjom brzinom i obojicu ih oderao na izlasku iz zavoja. Norris nije iz toga ništa naučio.
Naime, Norris nije morao biti izguran u situaciji u kojoj se MAx prekočio. Mogao je kočiti na vrijeme i kad Max proleti kroz zavoj, on normalno proći kroz zavoj i bio bi ispred. Njegov izbor je bio da ostane s vanjske strane i nada se da će Max ostaviti mjesto što po trenutnim pravilima nije morao jer se vidi da je na apexu zavoja značajno iza.
U internacionalnom prijenosu je i Brundle rekao da je trebao vratiti poziciju i pokušati ponovo.
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi
To sto je Lando trebao napraviti, a nije, ne opravdava Maxa. Tako je, Lando je trebao bit pametniji ali to ne iskljucuje Maxov potez i njegovu odgovornost.
A ovo sto kazes da je Lando na apexu zavoja znacajno iza… iza je, ali ne znacajno, ali UZROK toga je sto se Max prekocio i divebombao… Znaci uvijek ce bolid/vozac bit ispred u apexu kad se prekoce jer ulaze brzinom koja nije primjerena za taj zavoj. Kad pustis snimku nakon apexa, gdje je Max? Izvan granica staze… Dakle onda mozemo reci gdje ima izletne zone, uvijek se moze tako prekociti i osvojiti zavoj.
Russell dobio kaznu, u apexu Bottas nije malo iza Russella, vise su u ravnini, ali to je zato jer Russell nakon apexa nije izletio sa staze nego je bolid ostavio dobrano unutar granica- a svejedno je dobio kaznu.
Kad to sve zbrojis, nema logike.
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max se brani, Lando pretiče, a tamo Russel pretiče, Bottas se brani. Nije ista situacija i drukčije izgledaju pravila.
Ako se brani onaj unutra ne treba ostavljati mjesta ukoliko onaj koji pretiče nije s prednjim krilom dosegnuo prednje kotače preticanog. To ovdje nije bio slučaj pa Max nije treba ostaviti prostora.
Russel je preticao s unutarnje strane i bio je dužan kontrolirati auto tako da ostavi mjesta onome koji pretiče da izvede svoj zavoj. To nije napravio i zato se ovo zove izguravanje.
Otiđite na FIA site pod official documents imate odluke sudaca i tamo je obrazloženo što i kako.
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma dobro u prvoj krivini je Lando krenuo zatvarat vrata i umjesto da ih zalupi on ostavi odškrinuta i normalno da će ovaj uletit i istjerat ga van, a start je utrke pa se takve stvari progledaju, to je Lando ispao glup, ali ovo kasnije su bili poravnati na ulazu u krivinu čak je Lando uspio biti malo ispred i Max je pustio kočnicu i istjerao ga van doslovno isti potez kao u Brazilu 2021 kad je Hamiltona istjerao u 4. Krivini. Nemoguće je preteći nekoga ko se na ovaj način utrkuje bez da to bude van staze ili da završi sudarom, a FIA će progledati Maxu kao i uvijek plus trenutno ima i šampionsku privilegiju jer brani titulu pa onda doslovno može da se sprda sa svima suci će bit u fazonu ‘it’s racing’
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja imam dojam da su suci bili prilično konzistentni i nakon više manje-više sličnih divebomb preticanja i izguravanja van, pravilo je bilo ovakvo: Onaj tko izađe naprijed je kažnjen. Ako je to vanjski: stekao je neprimjerenu prednost izvan staze. Ako je unutarnji – obranio se guranjem onog drugog izvan staze. Treba samo izaći iza i čekat da suci kazne onog ispred.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izvozao ga kao mladog majmuna, a sad će ga za nagradu još svojim avionom doma odvest
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Heat, zar ti ne navijaš za Hamiltona?
Sjetiš li se recimo Hochenheima, 2018?
Tu nije bilo dvostrukih aršina, ili šta?
Tada se nisi bunio?
0
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakvi dvostruki aršini, Seb se slupao, Hamilton trijumfovao veze sa ovom trkom nema
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da da, pa pominješ dvostruke aršine.
Pomeni kaznu Hamiltonu, a da, nije je bilo. Iako je trebalo biti.
Mene čudi kako ne napišeš da je objektivno Lando loše odvezao, ali i ja budala, čudim se svemu, ipak je Lando bolji vozač od nekih velikana motosporta.
3
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lando je loše odvezao u prvoj krivini, nije zalupio vrata i ispao je glup, ali kasnije je odvezao odlično na taktici koju su mu dali i krajem trke je Maxa lomio pomalo dok mu gume nisu prokuhale od branjenja i taman da ga obiđe Max odradi što Max najbolje zna i ovaj popuši kaznu koje nije trebali biti, pa jebemu mater obojica su izletili van, a izletili su jer je Max uzrokovao to, a ne da je Lando samo dao gas i proletio van staze?
Maxu se jednostavno previše popušta otkako je došao u F1, a sad otkako je šampion to je postalo još gore.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Verstappenovo “You back off or we crash.” se isplaćuje i dalje, pitanje samo dokad.
Bravo Ferrari, bravo Russell, Lawson i Colapinto.
Perez opet bezidejan, Stroll i Tsunoda zalutali u F1.
Hamiltone ajde u Ferrari više da i mi navijači Mercedesa ne patimo više ?
9
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
You drive alone you crash… Što je bilo, nije se dalo danas?
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma kakvi, problem je “sabotaža” i slične teorije zavjere, a to šta gospodin vozi preko neke stvari još od Belgije, to nikom ništa. Pogledaj samo komentare na Mercedesovim društvenim mrežama i uzmi kokice, ima materijala za pošteno se nasmijat.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve dok je Verstappen u bodovnoj prednosti taj stav mu ide u korist. On to dobro zna i dovoljno je “lud” da tako vozi
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A i Norris je po meni nedostojan bit prvak bar s ovim stavom, ovaj ga može zaj***** kako hoće bez da on vrati, plus Max je dosta bolji vozač što se danas vidilo obranama u objektivno sporijem bolidu
19
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max je bolji vozač od Landa i u tome je stvar
Sjetite se kako Max brzo rješava bolid ispred kad ga stigne
Lando je trebao odmah vratiti poziciju i pokušati ponovo ,u početku je o tome i razmišljao a onda kad je čuo poruku iz Boxa nastavio voziti ,da je odmah nastavio voziti pun gas možda bi imao i veću prednost od 5 sec.i zauzeo 3.mjesto
Na kraju i da je zauzeo 3.ili čak 2.mjesto to mu opet nije dovoljno bodova
Jako loš vikend za Landa ,prvo sprint pa utrka ,ako želi biti prvak stvar je jednostavna mora pobijediti ,Mclaren izgleda dobro ali nažalost Lando je pod pritiskom nije izdržao
Svi znamo kako mu Max ne će ostaviti niti malo šanse i da će se braniti agresivno ,Maxu i sudar obojice odgovara
Max je prvak ,pa nije levat da ovo propusti
Ferrari super ali nažalost kasno !
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala na Scuderiji na lijepom završetku vikenda.
Samo jako dalje momci, možda nas sve iznenadite s prvom titulom nakon 16 godina, konstruktorskom je li…
23
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Norris nam je ovaj vikend potvrdio da nije materijal za prvaka, kazna je zaslužena, nije vratio poziciju Maxu nakon što ga je obišao van staze, ali bi kaznu trebao dobiti i Max koji je Norrisa izgurao van staze.
Bravo za Leclerca i Ferrari, ovo je jako lijep uvod za iduću godinu.
18
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Leclerc poslije starta rutinski,kao i Sainz..Verstappen pokazao Norrisu kako se brani pozicija,a Norris je,iako ga simpatisem,ispao luzer,vjerovatno izgorio u zelji,mislim da se u onoj situaciji vratio iza Verstappena da bi doticni dobio kaznu zbog izguravanja drugog vozaca..
14
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš mi suci znaju zgadit ponekad zanimljivu utrku! Max na kočenju iza norrisa, odluči kasno kočit s unutarnje strane, izleti van staze i usput onemoguči norrisu da prođe zavoj i onda onaj nesretnik dobije kaznu! Što je najgore od svega ne mogu reći niti nevjerojatno, s obzirom da smo svi koji pratimo neko vrijeme formulu mogli znati što će se dogoditi.
18
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Norris i Mclaren vjerojatno na nesposobniji tim ove sezone, umjesto da vrati poziciju i odmah napadne, u situaciji kada ima 1 sekundu brži bolid u završnoj fazi utrke oni kao tinejdžeri raspravljaju o tome kako su u pravu, definitivno nisu tim koji donosi brze odluka a bome ni Norris kao vozač.
18
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koja trka!
Isto mi je žao Hamiltona bila bi jos luđa trka i s njegovim probojem prema naprijed!
Leclrec naucio izgled, ako trebam pobjedit trebam startat kao 4.
Noris neznan sta rec, kazna po meni prije ne nego da…
Colapinto prema Albonu ko Albon prema Sargentu.
Yuki zaboravi mjesto u RBR ide Lawson tu.
Vozac dana neznan za koga glasat, ima 5 kandidata.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Verstappen – Liga Prvaka
Norris – Konferencijska Liga
17
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakva dominacija ,cista desetka !!! Leclercu se ostvarila zelja za rodendan :)
19
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Cestitke crvenima! Samo da uzmu titulu. Odlicna voznja Maxa. Bravo! Papaje jednostavno ne djeluju dobro kao tim. Albon pocinje izgledati kao prosla dva vozaca pored njega stu su vozili. Treba mladu krv forsirati. Bravo za dvojicu mladih nada. Perez… trenutno najlosiji vozac na gridu. Nravno, bravo Haas!
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ova su pravila da vise nema pravila.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uopce ne zelim ulaziti u vrijedanja Norrisa ili Mclarena, ali se cini da su trenutno jos uvijek nezreli za vrh i kao ekipa podsjecaju na Ferrari iz prvog dijela 2022. Ne treba ni zaboraviti u svemu tome da Lando ima tek 24 god (a Piastri 23) tako da ce i oni biti spremni za 2-3-4 godine, ali se Mclaren svakako treba sam posloziti sa pitwallom i strateskim odlukama do tada.
Svakako je dvoboj Norris-Verstappen ucinio utrku zanimljivom, jer je postajala malo i dosadna nakon dobrog pocetka.
Za Leclerca ne treba nista niti spominjati osim svaka cast. Svaki put kad je imao bolid za pobjedu je uglavnom i isporucio. Nije Vettel bez razloga rekao da je najtalentiraniji vozac kojeg je vidio u F1.
21
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izjave uzeti s zrncem soli. Stariji vozači kažu koju lijepu kada su stariji. Nije uvijek 100% istina.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad takav svjetski prvak koji ga je iskusio sam na svojoj kozi to kaze i to dva puta i nakon sto su zavrsili timsku suradnju, onda se moze zakljuciti da nema nikakvog PR-a ili glumatanja iza toga.
@BatteryVolttas ne slazemo se ali nemam potrebe daljnje ulaziti u diskusije nego ok imas svoje misljenje i bilo koji god ja argument rekao ne vjerujem da ces ga promijeniti.
Moje misljenje je da je Ferrari imao bolid dostojan pobjeda u jednom ogranicenom periodu 2019., prvoj polovici 2022. I 2023. Samo u Vegasu i Singapuru. Vec je u startu s Ferrarijem pokazao 2019. sto sve moze i odradio impresivniji uvod u karijeru nego Piastri sada, i to protiv svjetskog prvaka a ne protiv momka starijeg godinu dana od njega (navodim Piastrija jer smatram da su obojica kalibri za svjetskog prvaka a dosli su kao velike nade u velike povijesne ekipe). 2022. Je takoder pobjedivao kad je Ferrari bolid to i mogao, osim naravno eksplozija motora, te operacijskog i strateskog kaosa zbog nedostatka pravog vodstva i nezrelosti citave ekipe. Svakako bi rekao da je jedino u Francuskoj 2022. podbacio i da nigdje drugdje tokom te sezone nije sam svojom krivicom ostao bez pobjede a da je mogao (mozda Saudijska Arabija ali tu je Verstappen bio bolji za pola sekunde). 2023. Bi dobio Vegas da nije bilo safety cara a u Singapuru ga je Sainz posteno dobio na kvalifikacijama i tad je i zrtvovan u utrci kad ga je ekipa molila da se odlijepi od Sainza i radi razmak od 5-10 sekundi, da bi ostvarili jedinu pobjedu kao ekipa te sezone.
Uglavnom, ne kazem da prije nije u odredenim trenutcima izgledao nervozno ili nezrelo (cesce u situacijama kad nisu imali top bolid pa je morao vise riskirati) jer je realno uskocio jako mlad u najpozeljnije i najvidljivije mjesto u F1, ali se talent i kalibar za prvaka uvijek vidio i to ponekad i u trenutcima kada bolid nije bio spreman. Sad jednostavno s 26-27 godina izgleda spreman za borbu s bilo kim i ove godine je odradio impresivno pouzdanu i konstantnu sezonu, unatoc promjenjivosti razvojne bitke i cjelokupne sezone s performansama bolida.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Maksimalan domet (da je završio trku) u Francuskoj 2022. mu je bilo drugo mjesto!!
Opet, da ga je Max pretekao, bilo bi opet kako je pukao pod pritiskom (jerbo ga pretekao, jel?).
Možda ga je Čarli trebao “pustiti” (k`o Oscara u Bakuu) i završiti drugi. Ali ne bi valjalo ni to…..
Sinoć ostavih komentar na forumu “Kako sve ide lakše, kad je auto najbrže…..”
Lagano se odvajaš, ne zavisiš ni od kakve taktike, ne sikiraš se hoćeš li biti undercutan, radi i plan A, plan B, plan C…., ma svi planovi rade…., a stekneš (pored TVa) dojam da čovjek ni ne gazi koliko bi mogao.
Koliko smo samo puta vidjeli takvih (ili još dominantnjih) Maxovih ili Lewisovih trka.
Čak i timski kolega, lagano undercutom pređe sa 3. na 2. mjesto.
Nije komentar ni bio toliko vezan za Charlesa i Carlosa, već za druge vozače.
Na što se @F12000, citirajući me, nadovezao, “Kako svi izgledaju smrtnički kad nisu u najbržem bolidu, šljunak, izgurivanja, ovo, ono….
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Svaki put kad je imao bolid za pobjedu je uglavnom i isporucio”
ehm, osim što nije i to mnogo mnogo puta.. eto jučer je zato što mu se poklopilo na startu i odvezao je dalje veliku utrku,ali nije Charles uopće toliko dobar kako svi vi njegovi fanovi mislite..a to će vrijeme i potvrditi…
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A tko je po tebi dobar vozač?
I možeš li nabrojati 7, 8 od tih mnogo mnogo puta da nije uspio isporučiti pobjedu sa najboljim bolidom?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako ništa drugo, za sad je 5.najtrofejniji vozač na gridu, a 2. najtrofejniji bez naslova :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ehm, to nije “mišljenje njegovih fanova” nego većine stručnih komentarora i insajdera u F1. ponekad treba poslušati i pročitati i malo kompleksnije analize od komentatora po članicma koji zaključke o sportu donose na temelju letimičnog pogleda na rezultate utrka. naravno, to ne znači da će biti prvak – to je nka puno šira priča… u redu je nekoga ne smipatizirati, evo ja nisam fan Landa ni najmanje i bez obzira na sve falinge ove sezone i dalje mislim da ima tu surovu brzinu (i da mu oscar tu ne može češće pariati za sada), da je na neki način i žrtva momčadi koja je šlampava, a na nekim stvarima će morati raditi još. te priče je-nije materijal za prvaka, pustimo to. uzeti Maxa kao benchmark nema smisla jer je taj dobija u karijeri puno više od svih drugih i njegov put da postane ovo što je danas jest specifičan. kome to nije jasno nek gleda neki jednostavniji sport
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Driver of the day: Lewis Hamilton
9
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne, to se kaže, Brazilac dana : Lewis Hamilton
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Piastri na Gaslyu u sprintu jučer napravi istu stvar šta je Max danas Landu napravio na startu i pred kraj utrke i dobije 5sec penalty. Na koju foru je onda Max u pravu? U istom zavoju doslovno..
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Lec! Bravo Ferrari.
Idemo 2025.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Cekaj samo malo, kako je Russell dobio kaznu za izgurivanje Bottasa na tom istom zavoju, a Max nista?
Po meni bi trebalo bit ovako: da je Max ostao unutar granica staze onda oke, Lando 5 sekundi, ali Max opet divebomba i sam izlazi izvan granica staze sa cijelim bolidom… nema smisla.
A također Maxov potez na startu je vrlo upitan…
17
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pročitaj odluku sudaca i shvati da nije svejedno da li onaj unutra pretiče ili se brani. Drukčija su pravila.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema to nikakvog smisla. Ako je dozvoljeno izguravat tako ljude van, onda treba ta pravila malo korigirat.. zar ne?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Verstapen team sam,ali ali ali… izguruje pola grida u prvom zavoju van , svi se moraju maknuti njemu ili stati na kočnicu, kasnije u utrci izguruje Landa poput Hamiltona u Brazilu 21′, i onda Lando dobije kaznu zbog “gaining advantage” a zapravo su obojica tu izašla sa staze .. ne znam.. te granice staze su toliko besmislene..treba staviti šljunak pored staze i tko izleti van svojom greškom automatski je kažnjen
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo sudaca. Prvo Norris – Verstappen:
A sad Russel-Bottas:
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“The Driving Standard Guidelines provide that when overtaking on the inside the driver
must not force the other car off the track and must leave a fair and acceptable width
for the car being overtaken.”… Šta ovo ne vrijedi na startu utrke? Max po ovom dobiva penalty za onaj start.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A bit će da je bilo fair i acceptable :)
Šalu na stranu. Na startu se malo blaže sudi jer nema šanse da bi netko prošao prvi zavoj bez kazne i/ili sudara.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
-utrka na kraju zanimljiva 7,5/10
-čestitke crvenima na laganoj pobjedi. sve je štimalo.
-što se tiče kazne za norrisa, ja bi dao obojici kaznu – landu zbor preticanja van staze (bolida koji je isto van staze :) , a maxu zbog izgurivanja protivnika van staze i pri tom napuštanja iste. argument max bio ispred u aphexa mi je validan da ja max normalno prošao zavoj. zbog divebomba je bio ispred landa u tom momentu. brazil 2021. mu je prošo lišo, dosta je bilo.
još mi na pamet sad pada prvi krug ove utrke duel max-sainz i prvi krug abu dhabija max-ham. onda nije bilo kazni.
-čestitke haasu na p6 u konstrukotrima, psmtr.
-lawson dotd za mene.
-ima li ko clip yukijeve kazne, i to mi je bilo čudno, ali nikako da nađem replay.
-colapinto opet solidan, cringe je bilo gledati kako mu perez ne može ništa.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam po kom kriteriju odlučuju suci, no ja ne bih kaznio Norrisa. Suci su mogli tražiti da Norris propusti Verstappena ili je to Mclaren trebao tražiti od Norrisa (imali su bitno brži automobil u završnici pa su mogli igrati na strpljenje) ili bar dati instrukciju da napravi razmak u odnosu na vozača RB više od 5 sekundi. Skyev Anthony Davidson dao je dobar komentar da bi dio ovih problema mogao biti izbjegnut da imamo šljunčane zamke, a ne velike izletne zone na mjestima gdje potencijalno možemo imati ovakve izlete (Da li bi imali više SC u tom slučaju?). Najbliži sam Buttonov viđenju situacije: Norris je izašao jer nije imao gdje, a u Mclarenu su pogriješili pa su igrali ulogu povrijeđene dame tj. igrali su na moralnu kartu, umjesto da idu na sigurno i da drže sve stvari pod njihovom kontrolom.
U Ted’s notebook bila je dirljiva scena Ted Kravitza i Toto Wolffa o teoriji “korelacija vozač – suci” (aludirajući da MV ima poseban tretman kod sudaca). Gdje se notorni Skyev pravednik potrudio da pojača dojam i ubaci par upadica i pojašnjenja jer Toto nije mogao naći prave riječi na englskom jeziku.
Ovo je bilo skupo prosipanje poena od Mclarena i vjerovatno je Verstappen stekao nedostižnu prednost u prvenstvu?
Razlika je 57 poena, a ako postavimo scenarij da Verstappen do kraja bude na svakoj utrci treći, Norris mora pobijediti na svih pet utrka i oba sprinta i odvoziti 4 najbrža kruga, da bi na kraju pobijedio samo s jednim poenom razlike.
Najbolji prosjek, na uzorku od 5 utrka, koji je Norris zabilježio do sada bio je 18,2 poena po utrci (91 poen: Kina(2.), Miami(1), Romagna(2), Monako(4), Kanada(2) ). Nije imao poena po osnovi najbržeg kruga.
Tako Mclarenu ostaje samo da se uzda u sreću i da se nadaju da će Verstappen imati odustajanje.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Suci vise ne traze da se vrati pozicija, to se ostavilo ekipama.. Ipak su suci prezauzeti da daju odluku odmah.. Dok se okupe, prozvacu krafne, obrisu usta i masne prste – ode barem 3 kruga :zubo:
Za razmak od 5 sekundi bas i nije bilo vremena :)
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ted Kravitz mi je omiljeni klaun među novinarima
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako u*srati utrke.
Dodaš sprint utrku i svi vozači se natječu u trkaćem vikendu napraviti što manje krugova zbog nedostatka guma.
Dodaš na to (ili ne) potencijalni dogovor Pirelli FIA o tvrdoći crvenih guma i sve ekipe moraju koristiti taktiku jednog ulaska u boks, pod cijenu sporije vožnje na tvrđim potrošenim gumama.
Poruka FIA-i i vlasniku licence.
Umjesto sprinta vodite sa sobom na sve utrke i Formulu 2 pa ćete imati tri dobre utrke.
Ah da, zbog toga bi morali malo više odriješiti kesu, a to je Bogohuljenje.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da mogu, dao bih ti pet pluseva za ovu izjavu. ?????
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moje mišljenje o tom prvom zavoju. U 2 trke (sprint i normalna) bilo je hrpa vozača koji su koristili unutarnju stranu da naprave skok na glavu iliti bombu i onda gurali protivnike koji su bili na vanjskom dijelu sa staze. Isto su radili svi od Ferrarija, Mercedesa, Red Bulla i Mclarena, ali nisu svi dobili kaznu. To su sve gluposti.
Ili kažnjavaš sve ili nikoga.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čitaj odluke sudaca pa ćeš shvatiti finese.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max je pokazao da je u direktnim duelima na stazi najjači vozač, Norris i Leclerc mu nisu ni blizu. A zavoj 12 je apsurdan, Max bi uvijek uradio istu stvar (unutarnja strana, kasno kočenje do vanjskog ruba zavoja) tako da ga Norris ne bi pretekao da se vozi još 2 dana..
5
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Isto tako je Fia pokazala , što god Max napravi da ga neće kazniti! A ovo oko kasnog kočenja i do ruba zavoja, nije to ni blizu do ruba zavoja! Max je trebao popiti kaznu zbog guranja drugog vozača van. I molim te nemoj mi trpat u isti koš Norisa i Leclerca u duelima! Leclerc kad ima bolid sposoban za pobjede , pobjedi osim ako Ferrari neukenja. Leclerc je znao imati odličnih borbi sa Maxom i to uglavnom mlao sporijem bolidu kroz ovih 4,5 godina! Leclerc nikad nije imao bolid kroz cijelu godinu kakav ove god ima Noris!
8
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pravila su takva ka kava jesu.
Mogla bi se doraditi.
Ali sve to se ionako događa jer vozači ne mogu više birati taktike niti meke gume, samo jedan ulazak u boks, pa se od starta do cilja vrte jedan za drugim svi sa istim postavkama.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mislio sam kada se dogodi utrka da su podjednaki po brzini u toj utrci…u tom slučaju u izravnom duelu teško da će preteći Maxa (inače nisam fan Maxa)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je bilo izravno sudačko uplitanje u naslov prvaka. Najiskrenije se nadam da bodovi osvojeni jučer na COTA-i neće predstavljati prevagu na stranu Verstappena.
1:00 – no penalty
5:30 – penalty
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tu je Sainz trebao dobiti kaznu, a ne Max. Sainz nije bio ispred na apexu i kao divebomber je trebao ostaviti mjesta Maxu, međutim nije nego je sam izletio i izgurao Maxa….
Razičita su pravila kad se unutarnji brani i kad napada.
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za sta bi kaznio Sainza? Leaving the track and gaining no advantage ?
A divere se slazem, ako dajvas, moras odradit zavoj da ima mjesta i za drugi bolid.
Ne svidja mi se razlikovanje napadaca i branica..
Nevezano za slucajeve od njedjelje, precesto je ovaj sto se brani napadaca sa vanjske strane isao siroko da bi ga izgurao sa staze.. U svakom od tih slucaja bi dao prednost napadacu ako je imao kontrolu nad bolidom u napadu.
Dajv sa unutarnje ili vanjske strane odobravam dok god ima mjesta za obojicu, neovisno napadas ili se branis..
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ha? Sainz je bio na vanjskoj.. Kakav divebomb?
Max je već bio van staze kad je Sainz došao pored njega, tu nije bilo apsolutno nikakvog guranja.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Crash @drstrain
Čini mi se da ne pričamo o istij snimci. Pogledajte gornji link na 1:00 minuta.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa pitam te, za sta bi kaznio Sainza tu.. Dobio je caution za izlazak sa staze.. Sta bi ti jos kaznjava..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izgurao je Maxa što kao napadač s unutrašnje strane nije smio.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I za tebe je to kazna?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je kazna prema pravilima koje su si vozači sami donijeli, a suci primjenjuju tzv Driving Standards Guidelines.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oprosti sto sam te ista pita. Necu vise.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Apex nije fiksna točka na stazi, već varira ovisno o odabranoj putanji, late apex, early apex itd. Ako su pravila o tome crno na bijelo napisana, mislim da se uvodi nepotrebna dvosmislenost u trkaće situacije. Pretpostavljam da se pod apex misli na geometrijski ‘vrh’ zavoja.
Osim toga, kako definiramo tko je napadač, a tko branič? Norris je prestigao Verstappena gotovo cijelom duljinom bolida prije ulaska u zavoj, što znači da brani svoju treću poziciju na stazi. Fundamentalno, overtake i re-overtake su ista stvar.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Suci su ga definirali kao branitelja jer ga nije pretekao (preticanje je obavljeno kad si cijelom dužinom bolida ispred drugoga) prije zavoja
pogledaj ovdje imaš snimku s bolje kamere od one prikazane u prijenosu.
https://www.formula1.com/en/video/verstappen-and-norris-duel-in-austin.1813479984978567357
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda ova analiza bolje pojašnjava ‘sive zone’ u FIA-pravilima…..
https://www.planetf1.com/features/verstappen-norris-telemetry-data-adds-controversy-fia-decision
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svida mi se Landova izjava: “He defends by going off-track, he overtakes by going off-track. But I’m not going to complain, the rules are the rules”
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tamo gdje nastupi Max, logika nestaje.
7
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne mogu vise gledat ovih 99 komentara pa samo da napisem da cu napisat 100ti komentar … cheers
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ocd ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iako vec par godina idem na pub kvizove opceg znanja ovaj tjedan mi je bio prvi put da sam otisao na kviz formule 1. Prvi dio kviza katastrofa smo rijesili i bio je hladni tuš, ali smo q2 i q3 ubili. Na kraju smo bili drugi i mislim si ko su ovi prvi jer mi dosta znamo o f1 pa koliko tek ovi znaju. Tek sam kasnije vidio da je to bila ekipa s f1pulsa pa mi je sve bilo jasnije. Svaka čast.
0
0