Leclercu uvjerljiva pobjeda na VN SAD-a ispred Sainza, Verstappen obranio treće mjesto od Norrisa

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 8 mjeseci 3 min 105 komentara

Charles Leclerc stigao je do treće pobjede sezone dominantnim nastupom na COTA-i, a savršen dan za Ferrari upotpunio je Carlos Sainz koji je ciljem prošao drugi. Lando Norris još jednom nije iskoristio pole position, a nakon dugog mučenja iza Maxa Verstappena u borbi za treće mjesto u završnici utrke, prošao ga je izlaskom van staze te je dobio pet sekundi kazne koja ga je bacila na četvrto mjesto.

Oscar Piastri završio je peti, gdje je i startao, dok je sjajan proboj do šestog mjesta imao George Russell. Mercedesov vozač kvalificirao se na to mjesto, no u utrku je krenuo iz boksa zbog promjena na bolidu koje su njegovi mehaničari morali raditi tijekom perioda parc fermea nakon njegovog sudara u kvalifikacijama.

Sedmi je bio Sergio Perez ispred Nice Hulkenberga, a odličan nastup odradio je Liam Lawson koji je s 19. mjesta nakon kazni za promjene dijelova pogonske jedinice stigao do devetog mjesta u cilju. Posljednji bod pripao je Francu Colapintu – debitantu iz Argentine ovo je drugi plasman u bodove u četiri nastupa.

Staza u Teksasu opravdala je status modernog klasika novom uzbudljivom utrkom u kojoj smo vidjeli pregršt zanimljivih borbi diljem poretka. Norris je imao solidnu reakciju na startu, no Verstappen je uspio zauzeti unutarnju liniju prvog zavoja, pri čemu su obojica završila vrlo široko, a to je otvorilo put Leclercu koji se s četvrtog mjesta probio u vodstvo. Verstappen je ostao drugi i kasnije u krugu se obranio od napada Sainza, a Norris je pao na četvrto mjesto.

Na kraju drugog kruga Lewis Hamilton se izvrtio na istom mjestu kao jučer Russell, a iako nije došao do barijere, ostao je zaglavljen u šljunku i morao je odustati. To je izazvalo prvi izlazak sigurnosnog automobila nakon VN Kanade, što znači da je u nizu ukupno 9 utrka i 2 sprinta prošlo bez njega.

Većina vozača startala je na mediumu, a kompletirali su utrku jednim zaustavljanjem i prelaskom na hard. Obrnutu strategiju imali su Russell, Lawson, Colapinto i Stroll. Sainz je bio prvi od vodećih u boksu u 22. krugu, a kada je u 26. krugu Verstappen obavio svoju promjenu guma, Španjolac je prošao ispred njega. Leclerc je svoj boks odradio krug kasnije, a McLareni su ostali još pet krugova s Norrisom i šest krugova duže s Piastrijem.

Norris je u 44. krugu sustigao Verstappena, no ni uz pomoć DRS-a nije imao rješenje za Nizozemčevu obranu. U 53. krugu napao ga je s vanjske strane zavoja 12 i prošao izlaskom van granica staze. Ekipa je odlučila da neće vraćati poziciju, a to je ga koštalo kazne od pet sekundi, što znači da je opet završio iza Verstappena te je izgubio dodatna tri boda u prvenstvu u odnosu na njega.

Iduća utrka vozi se već za tjedan dana u Meksiku, gdje nas čeka normalni format vikenda.

Rezultati

P#DriverKonstruktorZaostatak
116Charles LeclercFerrari
255Carlos SainzFerrari+8.562s
31Max VerstappenRed Bull Racing Honda RBPT+19.412s
44Lando NorrisMcLaren Mercedes+20.354s
581Oscar PiastriMcLaren Mercedes+21.921s
663George RussellMercedes+56.295s
711Sergio PerezRed Bull Racing Honda RBPT+59.072s
827Nico HulkenbergHaas Ferrari+62.957s
930Liam LawsonRB Honda RBPT+70.563s
1043Franco ColapintoWilliams Mercedes+71.979s
1120Kevin MagnussenHaas Ferrari+79.782s
1210Pierre GaslyAlpine Renault+90.558s
1314Fernando AlonsoAston Martin Aramco Mercedes+1 krug
1422Yuki TsunodaRB Honda RBPT+1 krug
1518Lance StrollAston Martin Aramco Mercedes+1 krug
1623Alexander AlbonWilliams Mercedes+1 krug
1777Valtteri BottasKick Sauber Ferrari+1 krug
1831Esteban OconAlpine Renault+1 krug
1924Zhou GuanyuKick Sauber Ferrari+1 krug
44Lewis HamiltonMercedesizletio

10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

105 komentara

  1. Formula1
    f1zd Prikaži

    Top predstava Ferrarija. C’e un nuovo sheriffo in citta!
    Zaslužena kazna Norrisu, bio je iza na apexu i ubrzao izvan staze…start opet katastrofa. Još jedan chokejob Landa



    22
    18

    4
  2. Nelson Piquet
    graho Pretplatnik Prikaži

    Forza Ferrari!

    Dugo, dugo, nije bilo ovako mlakog vozača kao što je Lando. Još na kraju lik popuši i kaznu.

    Uz Čarlija i Karla, DOTD je, po meni Colapinto.



    21
    21

    0
  3. Ferrari
    Kimaliki95 Prikaži

    Jednom ili dvaput je slučajnost – ali Lando….

    Završiti utrku i sprint iza Maxa…..

    Još startovi…

    E moj Lando – ne možeš u istu rečenicu više ni s Russelom
    Drugi tier vozača



    13
    11

    2
    • Jordan Forever Prikaži

      A svi ti hypeovi pomalo se istrose. Albon je bio hype lani dok je “mlatio” Sargeanta, Sainz pocetkom sezone kad je uspio biti triput zaredom na postolju i pobjediti, Tsunoda koji je bio konzistentan i ispred Ricciarda, potom Norris i Piastri kad su stigli do prvih pobjeda. Sada je hype oko Colapinta i Lawsona dok i oni pomalo ne sjednu na svoje mjesto. Kako bilo, konstanta je da je Bottas čvrsto zadnji, kako tko dođe u bolid Bottas pada u poretku jadan. Fini dan za Ferrari, Charles pomalo skuplja te pobjede, to je bila 8. Izjednacio se sa Ricciardom. Koliko je sad drugih mjesta dovoljno Maxu do kraja sezone, sto kazu matematicari iz Singapura?



      11
      8

      3
  4. Sebastian Vettel
    battery992 Pretplatnik Prikaži

    McLaren glup! Umjesto da kažu Norrisu da vrati poziciju pa da pokuša opet. Oni mu lažu da je bio ispred…
    Ferrari najbrži, neka tako ostane!



    26
    25

    1
    • Ayrton Senna
      Scuderia Prikaži

      Pa i bio je ispred i to za pola dužine bolida (imate li vi oči?) i onda se max prekočio i izgurao ih obojicu sa staze, tog je divljaka jednostavno nemoguće normalno proći kad mu je sve dozvoljeno, za njega je jedan alonso izmislio utrkivanje.



      18
      5

      13
      • Alfa Romeo
        Tito Prikaži

        Za info kad kazes da se netko prekocio moraju mu gume blokirati ……a njemu nisu znaci upravljao je bolidom … da su mu kotaci zablokirali to bi bila druga prica …… RB jos uvek je fantastican po zavojima a to sto je noris bio ispred njega isto se zabio u zavoj i morao puno prije kociti nego max … apex su obojca fulali ali uvjek u zavoju ima prednost onaj koji je sa unutarnje strane …. tako da kazna zasluzena …to sto drugi nemaju muda napraviti kao max to je nesto drugo ili nemju bolid sa kojim bi se tako upikli sa nutarnje strane …..nisam obozavatelj niti RB niti maxa … vazno da su moji pobijedili



        12
        9

        3
        • Ayrton Senna
          Scuderia Prikaži

          Gledaj, kažeš da je upravljao bolidom jer mu nisu blokirale gume. Ako ćemo tako, tj ako je imao kontrolu nad bolidom, onda logički proizlazi da je izašao namjerno van staze, još gore! Ako s druge strane nije imao kontrolu nad bolidom, znači da se prekočio. Znači ili je jedno ili drugo, nema treće. Usput, ne slažem se uopće da nekome moraju gume zablokirati ako se prekočio, vidili smo tisuće slučajeva da netko promaši kočenje, a nisu zablokirale gume.



          9
          4

          5
      • Max Verstappen 1
        vlado Pretplatnik Prikaži

        Čak na Sky analizi kažu da je kazna opravdana. Max je odlično vozio i branio se protiv bržeg bolid. Max je jednostavno inteligentniji vozač koji je navukao Landa.



        17
        14

        3
  5. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Ferrari izdominira utrku i vidimo ih 5 sekundi u prijenosu. Moze tako stalno sto se mene tice.



    33
    33

    0
  6. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    One two
    Max fuj



    2
    -16

    18
  7. Mclaren
    LH44 Prikaži

    Nek jednostavno daju Verstappenu titulu da džaba ne gledamo ovu farsu od suđenja i dvostrukih aršina za iste incidente



    14
    -11

    25
    • Formula1
      f1zd Prikaži

      Na što se točno referiraš?
      Jedina glupa kazna danas je bila Russellu



      17
      9

      8
      • Mclaren
        LH44 Prikaži

        U prvom krugu Max obišao Sainza na isti način van staze oba su bila poravnata na apexu i oba su izletila van staze i Max prošao bez kazne, a Norris dobio 5 sekundi?



        7
        3

        4
        • Formula1
          f1zd Prikaži

          Pogledat ću highlightse, ali ovo Landovo je sigurno za kaznu. Bio je iza na apexu i stisa gas…mogu i ja tako



          3
          2

          1
        • Formula1
          f1zd Prikaži

          https://imgur.com/a/azsFc98
          Evo točan trenutak, kazna 100%
          Pola bolida je iza i nagazio na gas, nema smisla da je to dopušteno



          3
          2

          1
        • Fia
          Realista Prikaži

          @f1zd
          Jel ti shvacas da Maxov bolid izgleda u tom trenutku ispred jer je divebombo i nije uspio zakociti i zadrzati svoj bolid unutar granica staze?Znaci Max je s unutarnje strane uspio izletit cijelim bolidom izvan.
          Pogledaj situaciju Russell i Bottas, vidit ces da su oni manje vise u ravnini u trenutku slike kao sto si stavio Maxa i Landa, ali to je zato sto Russell nije divebombao i zadrzao je bolid unutar staze, nije izletio- “samo” je izgurao Bottasa. Znaci nije izletio izvan staze (manje je gurao Bottasa), a dobio je kaznu za takav potez.
          Onda imamo Maxa, ako uzmes jednu sliku kao sto si ti stavio, da Max izgleda kao da ima pravo na taj zavoj, ali to je samo zato jer se prekocio i u iducih par trenutaka njegov bolid se nalazi cijeli izvan staze.



          13
          12

          1
        • Formula1
          f1zd Prikaži

          Shvaćam, ali zašto mu je to Lando dopustio…flashback na Austriju…ko je na unutarnjoj dirigira zavojem



          1
          1

          0
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Max i Lando su napravili vrlo slično i u prvom zavoju prvog kruga, a Lec je bio pametan, išao šire kontroliranom brzinom savladao zavoj manjom brzinom i obojicu ih oderao na izlasku iz zavoja. Norris nije iz toga ništa naučio.

          Naime, Norris nije morao biti izguran u situaciji u kojoj se MAx prekočio. Mogao je kočiti na vrijeme i kad Max proleti kroz zavoj, on normalno proći kroz zavoj i bio bi ispred. Njegov izbor je bio da ostane s vanjske strane i nada se da će Max ostaviti mjesto što po trenutnim pravilima nije morao jer se vidi da je na apexu zavoja značajno iza.

          U internacionalnom prijenosu je i Brundle rekao da je trebao vratiti poziciju i pokušati ponovo.



          9
          7

          2
        • Fia
          Realista Prikaži

          @wapi
          To sto je Lando trebao napraviti, a nije, ne opravdava Maxa. Tako je, Lando je trebao bit pametniji ali to ne iskljucuje Maxov potez i njegovu odgovornost.
          A ovo sto kazes da je Lando na apexu zavoja znacajno iza… iza je, ali ne znacajno, ali UZROK toga je sto se Max prekocio i divebombao… Znaci uvijek ce bolid/vozac bit ispred u apexu kad se prekoce jer ulaze brzinom koja nije primjerena za taj zavoj. Kad pustis snimku nakon apexa, gdje je Max? Izvan granica staze… Dakle onda mozemo reci gdje ima izletne zone, uvijek se moze tako prekociti i osvojiti zavoj.
          Russell dobio kaznu, u apexu Bottas nije malo iza Russella, vise su u ravnini, ali to je zato jer Russell nakon apexa nije izletio sa staze nego je bolid ostavio dobrano unutar granica- a svejedno je dobio kaznu.
          Kad to sve zbrojis, nema logike.



          10
          9

          1
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Max se brani, Lando pretiče, a tamo Russel pretiče, Bottas se brani. Nije ista situacija i drukčije izgledaju pravila.

          Ako se brani onaj unutra ne treba ostavljati mjesta ukoliko onaj koji pretiče nije s prednjim krilom dosegnuo prednje kotače preticanog. To ovdje nije bio slučaj pa Max nije treba ostaviti prostora.

          Russel je preticao s unutarnje strane i bio je dužan kontrolirati auto tako da ostavi mjesta onome koji pretiče da izvede svoj zavoj. To nije napravio i zato se ovo zove izguravanje.

          Otiđite na FIA site pod official documents imate odluke sudaca i tamo je obrazloženo što i kako.



          5
          1

          4
        • Mclaren
          LH44 Prikaži

          Ma dobro u prvoj krivini je Lando krenuo zatvarat vrata i umjesto da ih zalupi on ostavi odškrinuta i normalno da će ovaj uletit i istjerat ga van, a start je utrke pa se takve stvari progledaju, to je Lando ispao glup, ali ovo kasnije su bili poravnati na ulazu u krivinu čak je Lando uspio biti malo ispred i Max je pustio kočnicu i istjerao ga van doslovno isti potez kao u Brazilu 2021 kad je Hamiltona istjerao u 4. Krivini. Nemoguće je preteći nekoga ko se na ovaj način utrkuje bez da to bude van staze ili da završi sudarom, a FIA će progledati Maxu kao i uvijek plus trenutno ima i šampionsku privilegiju jer brani titulu pa onda doslovno može da se sprda sa svima suci će bit u fazonu ‘it’s racing’



          2
          2

          0
        • Nigel Mansell
          drv Prikaži

          Ja imam dojam da su suci bili prilično konzistentni i nakon više manje-više sličnih divebomb preticanja i izguravanja van, pravilo je bilo ovakvo: Onaj tko izađe naprijed je kažnjen. Ako je to vanjski: stekao je neprimjerenu prednost izvan staze. Ako je unutarnji – obranio se guranjem onog drugog izvan staze. Treba samo izaći iza i čekat da suci kazne onog ispred.


          0
          0

          0
    • Kimi Raikkonen
      Michael Schumacher Prikaži

      Izvozao ga kao mladog majmuna, a sad će ga za nagradu još svojim avionom doma odvest



      17
      17

      0
    • Nelson Piquet
      graho Pretplatnik Prikaži

      Heat, zar ti ne navijaš za Hamiltona?
      Sjetiš li se recimo Hochenheima, 2018?
      Tu nije bilo dvostrukih aršina, ili šta?
      Tada se nisi bunio?


      0
      -9

      9
      • Mclaren
        LH44 Prikaži

        Kakvi dvostruki aršini, Seb se slupao, Hamilton trijumfovao veze sa ovom trkom nema



        4
        3

        1
        • Nelson Piquet
          graho Pretplatnik Prikaži

          Da da, pa pominješ dvostruke aršine.
          Pomeni kaznu Hamiltonu, a da, nije je bilo. Iako je trebalo biti.
          Mene čudi kako ne napišeš da je objektivno Lando loše odvezao, ali i ja budala, čudim se svemu, ipak je Lando bolji vozač od nekih velikana motosporta.



          3
          -5

          8
        • Mclaren
          LH44 Prikaži

          Lando je loše odvezao u prvoj krivini, nije zalupio vrata i ispao je glup, ali kasnije je odvezao odlično na taktici koju su mu dali i krajem trke je Maxa lomio pomalo dok mu gume nisu prokuhale od branjenja i taman da ga obiđe Max odradi što Max najbolje zna i ovaj popuši kaznu koje nije trebali biti, pa jebemu mater obojica su izletili van, a izletili su jer je Max uzrokovao to, a ne da je Lando samo dao gas i proletio van staze?

          Maxu se jednostavno previše popušta otkako je došao u F1, a sad otkako je šampion to je postalo još gore.



          4
          1

          3
  8. Mercedes
    LewisHamilton44 Prikaži

    Verstappenovo “You back off or we crash.” se isplaćuje i dalje, pitanje samo dokad.
    Bravo Ferrari, bravo Russell, Lawson i Colapinto.
    Perez opet bezidejan, Stroll i Tsunoda zalutali u F1.
    Hamiltone ajde u Ferrari više da i mi navijači Mercedesa ne patimo više ?



    9
    2

    7
    • Sebastian Vettel
      battery992 Pretplatnik Prikaži

      You drive alone you crash… Što je bilo, nije se dalo danas?



      3
      2

      1
      • Mercedes
        LewisHamilton44 Prikaži

        Ma kakvi, problem je “sabotaža” i slične teorije zavjere, a to šta gospodin vozi preko neke stvari još od Belgije, to nikom ništa. Pogledaj samo komentare na Mercedesovim društvenim mrežama i uzmi kokice, ima materijala za pošteno se nasmijat.



        5
        3

        2
    • Robert Kubica
      Yura Prikaži

      Sve dok je Verstappen u bodovnoj prednosti taj stav mu ide u korist. On to dobro zna i dovoljno je “lud” da tako vozi



      6
      4

      2
      • Mercedes
        LewisHamilton44 Prikaži

        A i Norris je po meni nedostojan bit prvak bar s ovim stavom, ovaj ga može zaj***** kako hoće bez da on vrati, plus Max je dosta bolji vozač što se danas vidilo obranama u objektivno sporijem bolidu



        19
        19

        0
      • ZX10R Prikaži

        Max je bolji vozač od Landa i u tome je stvar
        Sjetite se kako Max brzo rješava bolid ispred kad ga stigne
        Lando je trebao odmah vratiti poziciju i pokušati ponovo ,u početku je o tome i razmišljao a onda kad je čuo poruku iz Boxa nastavio voziti ,da je odmah nastavio voziti pun gas možda bi imao i veću prednost od 5 sec.i zauzeo 3.mjesto
        Na kraju i da je zauzeo 3.ili čak 2.mjesto to mu opet nije dovoljno bodova
        Jako loš vikend za Landa ,prvo sprint pa utrka ,ako želi biti prvak stvar je jednostavna mora pobijediti ,Mclaren izgleda dobro ali nažalost Lando je pod pritiskom nije izdržao
        Svi znamo kako mu Max ne će ostaviti niti malo šanse i da će se braniti agresivno ,Maxu i sudar obojice odgovara
        Max je prvak ,pa nije levat da ovo propusti
        Ferrari super ali nažalost kasno !



        6
        6

        0
  9. Charles Leclerc
    F12000 Prikaži

    Hvala na Scuderiji na lijepom završetku vikenda.
    Samo jako dalje momci, možda nas sve iznenadite s prvom titulom nakon 16 godina, konstruktorskom je li…



    23
    23

    0
  10. Ferrari
    VettelFerrari Prikaži

    Norris nam je ovaj vikend potvrdio da nije materijal za prvaka, kazna je zaslužena, nije vratio poziciju Maxu nakon što ga je obišao van staze, ali bi kaznu trebao dobiti i Max koji je Norrisa izgurao van staze.

    Bravo za Leclerca i Ferrari, ovo je jako lijep uvod za iduću godinu.



    18
    13

    5
  11. Bosnian99 Prikaži

    Leclerc poslije starta rutinski,kao i Sainz..Verstappen pokazao Norrisu kako se brani pozicija,a Norris je,iako ga simpatisem,ispao luzer,vjerovatno izgorio u zelji,mislim da se u onoj situaciji vratio iza Verstappena da bi doticni dobio kaznu zbog izguravanja drugog vozaca..



    14
    13

    1
  12. Ayrton Senna
    Scuderia Prikaži

    Baš mi suci znaju zgadit ponekad zanimljivu utrku! Max na kočenju iza norrisa, odluči kasno kočit s unutarnje strane, izleti van staze i usput onemoguči norrisu da prođe zavoj i onda onaj nesretnik dobije kaznu! Što je najgore od svega ne mogu reći niti nevjerojatno, s obzirom da smo svi koji pratimo neko vrijeme formulu mogli znati što će se dogoditi.



    18
    14

    4
  13. Stefan Bellof
    denisg Prikaži

    Norris i Mclaren vjerojatno na nesposobniji tim ove sezone, umjesto da vrati poziciju i odmah napadne, u situaciji kada ima 1 sekundu brži bolid u završnoj fazi utrke oni kao tinejdžeri raspravljaju o tome kako su u pravu, definitivno nisu tim koji donosi brze odluka a bome ni Norris kao vozač.



    18
    17

    1
  14. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Koja trka!
    Isto mi je žao Hamiltona bila bi jos luđa trka i s njegovim probojem prema naprijed!
    Leclrec naucio izgled, ako trebam pobjedit trebam startat kao 4.
    Noris neznan sta rec, kazna po meni prije ne nego da…
    Colapinto prema Albonu ko Albon prema Sargentu.
    Yuki zaboravi mjesto u RBR ide Lawson tu.
    Vozac dana neznan za koga glasat, ima 5 kandidata.



    9
    9

    0
  15. Jean Alesi
    BandoBoris Prikaži

    Verstappen – Liga Prvaka
    Norris – Konferencijska Liga



    17
    13

    4
  16. Charles Leclerc 16
    Disorder Prikaži

    Kakva dominacija ,cista desetka !!! Leclercu se ostvarila zelja za rodendan :)



    19
    19

    0
  17. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    Cestitke crvenima! Samo da uzmu titulu. Odlicna voznja Maxa. Bravo! Papaje jednostavno ne djeluju dobro kao tim. Albon pocinje izgledati kao prosla dva vozaca pored njega stu su vozili. Treba mladu krv forsirati. Bravo za dvojicu mladih nada. Perez… trenutno najlosiji vozac na gridu. Nravno, bravo Haas!



    7
    7

    0
  18. Kimi Raikkonen 7
    Dragan1980 Prikaži

    Ova su pravila da vise nema pravila.



    8
    7

    1
  19. Ferrari
    Fiorano99 Prikaži

    Uopce ne zelim ulaziti u vrijedanja Norrisa ili Mclarena, ali se cini da su trenutno jos uvijek nezreli za vrh i kao ekipa podsjecaju na Ferrari iz prvog dijela 2022. Ne treba ni zaboraviti u svemu tome da Lando ima tek 24 god (a Piastri 23) tako da ce i oni biti spremni za 2-3-4 godine, ali se Mclaren svakako treba sam posloziti sa pitwallom i strateskim odlukama do tada.

    Svakako je dvoboj Norris-Verstappen ucinio utrku zanimljivom, jer je postajala malo i dosadna nakon dobrog pocetka.

    Za Leclerca ne treba nista niti spominjati osim svaka cast. Svaki put kad je imao bolid za pobjedu je uglavnom i isporucio. Nije Vettel bez razloga rekao da je najtalentiraniji vozac kojeg je vidio u F1.



    21
    21

    0
    • Flavio Briatore
      Unwoken European Prikaži

      Izjave uzeti s zrncem soli. Stariji vozači kažu koju lijepu kada su stariji. Nije uvijek 100% istina.


      0
      0

      0
      • Ferrari
        Fiorano99 Prikaži

        Kad takav svjetski prvak koji ga je iskusio sam na svojoj kozi to kaze i to dva puta i nakon sto su zavrsili timsku suradnju, onda se moze zakljuciti da nema nikakvog PR-a ili glumatanja iza toga.

        @BatteryVolttas ne slazemo se ali nemam potrebe daljnje ulaziti u diskusije nego ok imas svoje misljenje i bilo koji god ja argument rekao ne vjerujem da ces ga promijeniti.

        Moje misljenje je da je Ferrari imao bolid dostojan pobjeda u jednom ogranicenom periodu 2019., prvoj polovici 2022. I 2023. Samo u Vegasu i Singapuru. Vec je u startu s Ferrarijem pokazao 2019. sto sve moze i odradio impresivniji uvod u karijeru nego Piastri sada, i to protiv svjetskog prvaka a ne protiv momka starijeg godinu dana od njega (navodim Piastrija jer smatram da su obojica kalibri za svjetskog prvaka a dosli su kao velike nade u velike povijesne ekipe). 2022. Je takoder pobjedivao kad je Ferrari bolid to i mogao, osim naravno eksplozija motora, te operacijskog i strateskog kaosa zbog nedostatka pravog vodstva i nezrelosti citave ekipe. Svakako bi rekao da je jedino u Francuskoj 2022. podbacio i da nigdje drugdje tokom te sezone nije sam svojom krivicom ostao bez pobjede a da je mogao (mozda Saudijska Arabija ali tu je Verstappen bio bolji za pola sekunde). 2023. Bi dobio Vegas da nije bilo safety cara a u Singapuru ga je Sainz posteno dobio na kvalifikacijama i tad je i zrtvovan u utrci kad ga je ekipa molila da se odlijepi od Sainza i radi razmak od 5-10 sekundi, da bi ostvarili jedinu pobjedu kao ekipa te sezone.

        Uglavnom, ne kazem da prije nije u odredenim trenutcima izgledao nervozno ili nezrelo (cesce u situacijama kad nisu imali top bolid pa je morao vise riskirati) jer je realno uskocio jako mlad u najpozeljnije i najvidljivije mjesto u F1, ali se talent i kalibar za prvaka uvijek vidio i to ponekad i u trenutcima kada bolid nije bio spreman. Sad jednostavno s 26-27 godina izgleda spreman za borbu s bilo kim i ove godine je odradio impresivno pouzdanu i konstantnu sezonu, unatoc promjenjivosti razvojne bitke i cjelokupne sezone s performansama bolida.



        3
        3

        0
        • David Croft
          Frantic Prikaži

          Maksimalan domet (da je završio trku) u Francuskoj 2022. mu je bilo drugo mjesto!!
          Opet, da ga je Max pretekao, bilo bi opet kako je pukao pod pritiskom (jerbo ga pretekao, jel?).
          Možda ga je Čarli trebao “pustiti” (k`o Oscara u Bakuu) i završiti drugi. Ali ne bi valjalo ni to…..
          Sinoć ostavih komentar na forumu “Kako sve ide lakše, kad je auto najbrže…..”
          Lagano se odvajaš, ne zavisiš ni od kakve taktike, ne sikiraš se hoćeš li biti undercutan, radi i plan A, plan B, plan C…., ma svi planovi rade…., a stekneš (pored TVa) dojam da čovjek ni ne gazi koliko bi mogao.
          Koliko smo samo puta vidjeli takvih (ili još dominantnjih) Maxovih ili Lewisovih trka.
          Čak i timski kolega, lagano undercutom pređe sa 3. na 2. mjesto.
          Nije komentar ni bio toliko vezan za Charlesa i Carlosa, već za druge vozače.
          Na što se @F12000, citirajući me, nadovezao, “Kako svi izgledaju smrtnički kad nisu u najbržem bolidu, šljunak, izgurivanja, ovo, ono….



          1
          1

          0
    • Racing Point
      BatteryVolttas Prikaži

      “Svaki put kad je imao bolid za pobjedu je uglavnom i isporucio”
      ehm, osim što nije i to mnogo mnogo puta.. eto jučer je zato što mu se poklopilo na startu i odvezao je dalje veliku utrku,ali nije Charles uopće toliko dobar kako svi vi njegovi fanovi mislite..a to će vrijeme i potvrditi…



      1
      0

      1
      • Kimi Raikkonen
        drstrain Prikaži

        A tko je po tebi dobar vozač?
        I možeš li nabrojati 7, 8 od tih mnogo mnogo puta da nije uspio isporučiti pobjedu sa najboljim bolidom?



        2
        2

        0
      • Jordan Forever Prikaži

        Ako ništa drugo, za sad je 5.najtrofejniji vozač na gridu, a 2. najtrofejniji bez naslova :)



        1
        1

        0
      • Ferrari
        sfzd Pretplatnik Prikaži

        ehm, to nije “mišljenje njegovih fanova” nego većine stručnih komentarora i insajdera u F1. ponekad treba poslušati i pročitati i malo kompleksnije analize od komentatora po članicma koji zaključke o sportu donose na temelju letimičnog pogleda na rezultate utrka. naravno, to ne znači da će biti prvak – to je nka puno šira priča… u redu je nekoga ne smipatizirati, evo ja nisam fan Landa ni najmanje i bez obzira na sve falinge ove sezone i dalje mislim da ima tu surovu brzinu (i da mu oscar tu ne može češće pariati za sada), da je na neki način i žrtva momčadi koja je šlampava, a na nekim stvarima će morati raditi još. te priče je-nije materijal za prvaka, pustimo to. uzeti Maxa kao benchmark nema smisla jer je taj dobija u karijeri puno više od svih drugih i njegov put da postane ovo što je danas jest specifičan. kome to nije jasno nek gleda neki jednostavniji sport



        3
        2

        1
  20. Flavio Briatore
    Nikolaaa225 Prikaži

    Driver of the day: Lewis Hamilton



    9
    5

    4
  21. Mclaren
    BNL_McLaren Prikaži

    Piastri na Gaslyu u sprintu jučer napravi istu stvar šta je Max danas Landu napravio na startu i pred kraj utrke i dobije 5sec penalty. Na koju foru je onda Max u pravu? U istom zavoju doslovno..



    7
    6

    1
  22. Chequered Flag
    AnteF1 Prikaži

    Bravo Lec! Bravo Ferrari.

    Idemo 2025.



    2
    2

    0
  23. Fia
    Realista Prikaži

    Cekaj samo malo, kako je Russell dobio kaznu za izgurivanje Bottasa na tom istom zavoju, a Max nista?
    Po meni bi trebalo bit ovako: da je Max ostao unutar granica staze onda oke, Lando 5 sekundi, ali Max opet divebomba i sam izlazi izvan granica staze sa cijelim bolidom… nema smisla.
    A također Maxov potez na startu je vrlo upitan…



    17
    14

    3
  24. Racing Point
    BatteryVolttas Prikaži

    Verstapen team sam,ali ali ali… izguruje pola grida u prvom zavoju van , svi se moraju maknuti njemu ili stati na kočnicu, kasnije u utrci izguruje Landa poput Hamiltona u Brazilu 21′, i onda Lando dobije kaznu zbog “gaining advantage” a zapravo su obojica tu izašla sa staze .. ne znam.. te granice staze su toliko besmislene..treba staviti šljunak pored staze i tko izleti van svojom greškom automatski je kažnjen



    9
    9

    0
  25. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Evo sudaca. Prvo Norris – Verstappen:

    Car 4 was overtaking Car 1 on the outside, but was not level with Car 1 at the apex.
    Therefore under the Driving Standards Guidelines, Car 4 had lost the “right” to the
    corner. Accordingly as Car 4 left the track and returned in front of Car 1, it is deemed
    to be a case of leaving the track and gaining a lasting advantage.
    A 5 second penalty is imposed instead of the 10 second penalty recommended in the
    guidelines because having committed to the overtaking move on the outside the driver
    of Car 4 had little alternative other than to leave the track because of the proximity of
    Car 1 which had also left the track.
    In view of the above, we determine that this will not count as a track limit “strike” for
    Car 4.

    A sad Russel-Bottas:

    The Driving Standard Guidelines provide that when overtaking on the inside the driver
    must not force the other car off the track and must leave a fair and acceptable width
    for the car being overtaken. This did not occur on this occasion.
    However in mitigation, a 5 second penalty is imposed instead of the standard 10
    second penalty because the Stewards determine that the forcing off track was not
    deliberate, and the driver of Car 63 was in control of the car at all times.



    4
    4

    0
    • Mclaren
      BNL_McLaren Prikaži

      “The Driving Standard Guidelines provide that when overtaking on the inside the driver
      must not force the other car off the track and must leave a fair and acceptable width
      for the car being overtaken.”… Šta ovo ne vrijedi na startu utrke? Max po ovom dobiva penalty za onaj start.


      0
      0

      0
  26. Honda
    zekohonda Pretplatnik Prikaži
    x1

    -utrka na kraju zanimljiva 7,5/10
    -čestitke crvenima na laganoj pobjedi. sve je štimalo.
    -što se tiče kazne za norrisa, ja bi dao obojici kaznu – landu zbor preticanja van staze (bolida koji je isto van staze :) , a maxu zbog izgurivanja protivnika van staze i pri tom napuštanja iste. argument max bio ispred u aphexa mi je validan da ja max normalno prošao zavoj. zbog divebomba je bio ispred landa u tom momentu. brazil 2021. mu je prošo lišo, dosta je bilo.
    još mi na pamet sad pada prvi krug ove utrke duel max-sainz i prvi krug abu dhabija max-ham. onda nije bilo kazni.
    -čestitke haasu na p6 u konstrukotrima, psmtr.
    -lawson dotd za mene.
    -ima li ko clip yukijeve kazne, i to mi je bilo čudno, ali nikako da nađem replay.
    -colapinto opet solidan, cringe je bilo gledati kako mu perez ne može ništa.



    13
    13

    0
    • dejan_s Prikaži

      Ne znam po kom kriteriju odlučuju suci, no ja ne bih kaznio Norrisa. Suci su mogli tražiti da Norris propusti Verstappena ili je to Mclaren trebao tražiti od Norrisa (imali su bitno brži automobil u završnici pa su mogli igrati na strpljenje) ili bar dati instrukciju da napravi razmak u odnosu na vozača RB više od 5 sekundi. Skyev Anthony Davidson dao je dobar komentar da bi dio ovih problema mogao biti izbjegnut da imamo šljunčane zamke, a ne velike izletne zone na mjestima gdje potencijalno možemo imati ovakve izlete (Da li bi imali više SC u tom slučaju?). Najbliži sam Buttonov viđenju situacije: Norris je izašao jer nije imao gdje, a u Mclarenu su pogriješili pa su igrali ulogu povrijeđene dame tj. igrali su na moralnu kartu, umjesto da idu na sigurno i da drže sve stvari pod njihovom kontrolom.
      U Ted’s notebook bila je dirljiva scena Ted Kravitza i Toto Wolffa o teoriji “korelacija vozač – suci” (aludirajući da MV ima poseban tretman kod sudaca). Gdje se notorni Skyev pravednik potrudio da pojača dojam i ubaci par upadica i pojašnjenja jer Toto nije mogao naći prave riječi na englskom jeziku.

      Ovo je bilo skupo prosipanje poena od Mclarena i vjerovatno je Verstappen stekao nedostižnu prednost u prvenstvu?
      Razlika je 57 poena, a ako postavimo scenarij da Verstappen do kraja bude na svakoj utrci treći, Norris mora pobijediti na svih pet utrka i oba sprinta i odvoziti 4 najbrža kruga, da bi na kraju pobijedio samo s jednim poenom razlike.
      Najbolji prosjek, na uzorku od 5 utrka, koji je Norris zabilježio do sada bio je 18,2 poena po utrci (91 poen: Kina(2.), Miami(1), Romagna(2), Monako(4), Kanada(2) ). Nije imao poena po osnovi najbržeg kruga.
      Tako Mclarenu ostaje samo da se uzda u sreću i da se nadaju da će Verstappen imati odustajanje.



      8
      8

      0
  27. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Kako u*srati utrke.
    Dodaš sprint utrku i svi vozači se natječu u trkaćem vikendu napraviti što manje krugova zbog nedostatka guma.
    Dodaš na to (ili ne) potencijalni dogovor Pirelli FIA o tvrdoći crvenih guma i sve ekipe moraju koristiti taktiku jednog ulaska u boks, pod cijenu sporije vožnje na tvrđim potrošenim gumama.

    Poruka FIA-i i vlasniku licence.
    Umjesto sprinta vodite sa sobom na sve utrke i Formulu 2 pa ćete imati tri dobre utrke.
    Ah da, zbog toga bi morali malo više odriješiti kesu, a to je Bogohuljenje.



    5
    4

    1
  28. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    Moje mišljenje o tom prvom zavoju. U 2 trke (sprint i normalna) bilo je hrpa vozača koji su koristili unutarnju stranu da naprave skok na glavu iliti bombu i onda gurali protivnike koji su bili na vanjskom dijelu sa staze. Isto su radili svi od Ferrarija, Mercedesa, Red Bulla i Mclarena, ali nisu svi dobili kaznu. To su sve gluposti.
    Ili kažnjavaš sve ili nikoga.


    0
    0

    0
  29. spink Prikaži

    Max je pokazao da je u direktnim duelima na stazi najjači vozač, Norris i Leclerc mu nisu ni blizu. A zavoj 12 je apsurdan, Max bi uvijek uradio istu stvar (unutarnja strana, kasno kočenje do vanjskog ruba zavoja) tako da ga Norris ne bi pretekao da se vozi još 2 dana..



    5
    0

    5
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      Isto tako je Fia pokazala , što god Max napravi da ga neće kazniti! A ovo oko kasnog kočenja i do ruba zavoja, nije to ni blizu do ruba zavoja! Max je trebao popiti kaznu zbog guranja drugog vozača van. I molim te nemoj mi trpat u isti koš Norisa i Leclerca u duelima! Leclerc kad ima bolid sposoban za pobjede , pobjedi osim ako Ferrari neukenja. Leclerc je znao imati odličnih borbi sa Maxom i to uglavnom mlao sporijem bolidu kroz ovih 4,5 godina! Leclerc nikad nije imao bolid kroz cijelu godinu kakav ove god ima Noris!



      8
      5

      3
  30. Formula 1
    gosuasus Prikaži

    Ovo je bilo izravno sudačko uplitanje u naslov prvaka. Najiskrenije se nadam da bodovi osvojeni jučer na COTA-i neće predstavljati prevagu na stranu Verstappena.

    1:00 – no penalty
    5:30 – penalty



    2
    -1

    3
  31. Dan Gurney
    Crash Pretplatnik Prikaži

    Ne mogu vise gledat ovih 99 komentara pa samo da napisem da cu napisat 100ti komentar … cheers



    11
    10

    1
  32. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Iako vec par godina idem na pub kvizove opceg znanja ovaj tjedan mi je bio prvi put da sam otisao na kviz formule 1. Prvi dio kviza katastrofa smo rijesili i bio je hladni tuš, ali smo q2 i q3 ubili. Na kraju smo bili drugi i mislim si ko su ovi prvi jer mi dosta znamo o f1 pa koliko tek ovi znaju. Tek sam kasnije vidio da je to bila ekipa s f1pulsa pa mi je sve bilo jasnije. Svaka čast.


    0
    0

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.