Velika nagrada SAD-a donijela nam je još jedan krnji format vikenda koji će ponovo pokušati pružiti zabavu za one gledatelje s nešto lošijim kapacitetom pažnje i manjkom koncentracije.
Ako stavimo po strani cinizam iz uvoda i zaboravimo široku sliku onog što volimo u Formuli 1, prva kvalifikacijska runda donijela nam je nekoliko uzbudljivih trenutaka. Na početku smo vidjeli trend ubrzavanja staze sa svakim idućim krugom pa je vrlo brzo postalo jasno da će najviše profitirati vozači koji se nađu u brzom krugu kad štoperica bude blizu nule.
Alexander Albon svoj je ispad u prvoj rundi potvrdio lijepim izvrtanjem na stazi, te je ostao 2 desetinke iza granice za prolaz. Njegov timski kolega Franco Colapinto bio je tri desetike ispred njega i ušao je u SQ2.
Osim Albona ispao je i Oscar Piastri koji je u posljednjem krugu izišao izvan granica staze i vrijeme mu je bilo izbrisano; Esteban Ocon i dva Saubera.
Prvi vozači s vremenom u SQ2 bili su Mercedesi. Lewis Hamilton bio je 2 desetinke sekunde brži od Georgea Russella. No, obojicu je vrha skinuo Carlos Sainz, dok se Charles Leclerc ugurao među njih. 16 tisućinki sekunde sporiji od Sainza bio je Max Verstappen koji u svom krugu nije bio ni blizu granica staze. Rizik od brisanja kruga u ovako kratkim rundama jednostavno je prevelik pa je Verstappen bio među onim vozačima koji su išli na sigurniju varijantu i napravili solidan krug koji će ih progurati u SQ3 bez većih problema.
Sergio Perez svojim je krugom zaradio 10. poziciju, ali ga je par minuta kasnije izbacio Yuki Tsunoda. Liam Lawson ostao je ispod crte, kao i Gasly i Stroll. Vrijedi spomenuti da su u SQ3 prošli i Colapinto i oba Haasa.
Posljednja runda donijela nam je napokon krugove na soft gumama. Mercedesi su opet bili prvi vozači s mjerenim krugom. Lewis Hamilton bio je pola sekunde sporiji od timskog kolege iako je imao bolji prvi sektor. Istovremeno, Franco Colapinto je izgubio kontrolu nad bolidom i izvrtio se na stazi te tako upropastio svoj set guma. Srećom, njegove žute zastave nisu smetale nikom.
U jedinom brzom krugu najbrži vozač bio je Max Verstappen, i to za samo 12 tisućinki ispred Georgea Russella. U drugom startnom redu bit će Leclerc i Norris, a iza njih Sainz i Hulkenberg. Hamilton i Magnussen bit će u četvrtom redu, a Tsunoda i Colapinto u petom.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Leclrec bolje da je falio danas nego sutra ako je morao.
Oscar prvo ispadanje ove godine.
Albon bi moga puknit ko kokica dogodine, Colapinto bolji dojam ostavlja.
Mogao bi sprint biti poslastica
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Norris veliko L!….
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma to je max,uzeo francuski kljuc i nastelo podnicu,to je za dsq
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nova podnica šljaka na RB-u bar ona kod Maxa.
Ferrari dobar na Hard i Medium gumama Soft im je problem opet kao u Singapuru.
Što se trke tiče nebi trebao biti problem jer onako nitko neće voziti na softu.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dok su drugi grijesili u svom krugu MV je odvezao krug bez greske tako da kapa do poda.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Frtalj utrka čuvanja bolida.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svidja mi se uvod u članak.
Sprint vikend mi te toliko bezvezan..
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidim da nitko nije ovo izdvojio jer ovdje bas i nije pretjerano popularan ali svaka cast za krug Russella. Takoder je iskocio kad je bitno kao i Max i odvezao odlican krug… vjerojatno i iznad potencijala bolida kroz cijeli race distance.
Mercedes je stavio odredena poboljsanja ali je opet iza Mclarena, a mozda i Ferrarija. U kvalifikacijama za utrku svakako ocekujem znacajno bolji Mclaren
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja izdvajam colapinta.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Colapinto je solidan, izgleda. Nije trećerazredni kao Latifi i Sargeant. Sada se vidi koliko je Williams gubio dok je imao Latifija i Sargeanta. Međutim, mnogi su hvalili Albona kao top klasa.
Sada ce ceka da vidimo kako ce se snaci sa Sainzom, s obzirom da zapinje pomalo i na Colapintu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam spadam li među gledatelje s manjkom koncentracije ili imam lošiji kapacitet pažnje ali prije ću pogledati kvalifikacije za sprint i sprint nego FP2/FP3.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Također.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa nema tu ničeg neprirodnog da ne bi bilo zanimljivije, pogotovo jer sprint donosi bodove, dakle natjecanje, a kvalifikacije direktno utječu na to. Naravno, da nema toga, dobro je pogledat i FP2 i 3. Bolje išta nego ništa
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedan od najboljih uvoda u članak, svaka čast Ante :)
0
0