Operativni i tehnički direktor Saubera, budućeg Audija, Mattia Binotto ne očekuje da će njemački proizvođač odmah biti uz bok iskusnijima, iako ulaze u sport kada na snagu stupa novi pravilnik za pogonske jedinice.
“Posjećivao sam Neuberg u zadnje vrijeme. Motor lijepo napreduje, testira ga se na dinamometru, neke duge distance su već isprobane.”
“Mislim da se radi o procesu učenja. Natječemo se s drugim organizacijama u kojima su proizvođači već uigrani. Svako iskustvo je zasigurno vrlo važno i vrijedno.”
“Stoga, iako mislim da je organizacija ovdje odlična, postrojenja su odlična i programi napreduju, svejedno postoji proces učenja kroz koji moramo proći. Zato očekujem da ćemo u početku imati zaostatak za nadoknaditi. Koliko će velik on biti, to se nikad ne zna.”
Ekipu će uz Binotta predvoditi Jonathan Wheatley koji iz uloge sportskog direktora Red Bulla dolazi na mjesto šefa ekipe.
“Tek kad dođemo na stazu ćemo znati [zaostatak], ali dotad imamo više od godinu dana.”
“Imamo intenzivan program za razvoj na dinamometru i bit će naš zadatak da ga provedemo što brže, ali i da pokušamo biti što konkurentniji na početku 2026.”, zaključio je Binotto.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Osjećam li to mali strah u glasu iz Binottovog P.R. odgovora?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mattia Binotto je idealan primjer kako sa konja, na magarca spasti. Bude li vozio svoj ego kakav je imao u Ferrariju, teško da će Audi nekome da “naudi”…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U Audiju je na pravoj funkciji. Samo privremeno je CEO, a radit će ono gdje je dobar CTO/COO.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je sve mogao biti (ostati) i u Ferrariju, predati palicu TP-a Vasi, a ovako sigurno za manje pare radi u Audiju i imati će tezak zadatak, jer rade od nule.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mogao je ali ego nije dozvoljavao.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisu ni poceli a ovaj vec ima opravdanja
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najbolji posao na svijetu. Plata u milionskim iznosima, i samo lagano kazes da neces nista napraviti.. Kad porastem volio bi biti Matia Binotto.. ?
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nakon uzasne kapitulacije ekipe pod njegovim vodstvom 2022. i njegovim i Sanchezovim oprostajnim poklonom za 2023. (katastrofalnim “razvojem” bolida SF23), mogu samo reci da ovaj covjek nije za vodstvo u bilo kojem svijetu, osim eventualno iskljucivo u svom području inženjera i razvoja motora.
Jock Clear iz Ferrarija se blago dotaknuo nekompetentnosti Binotta (naglašeno 2 puta u nastavku) dok je hvalio Leclerca u intervjuu: https://www.youtube.com/watch?v=x4FtLVlQxsU
Par citata (iz stranog članka sa sažetkom intervjua, pa sam samo automatski uz ChatGPT preveo dijelove):
– Leclerc je 2022. godine imao kvalitete na razini za osvajanje prvenstva, ali Ferrari kao tim nije bio na toj razini. Tim jednostavno nije bio spreman za borbu za naslov te godine, a nedostatak pripreme vidio se u načinu kojim su vodili utrke. Bilo je osoblja u timu koje je vjerovalo da vozač samo treba voziti bolid, a kada bi izgubili, smatrali su da nije ispunio očekivanja. Međutim, za pobjedu u Formuli 1 potrebno je mnogo više od samog vozača. Mnoge situacije u kojima je vozač “zakazao” zapravo nisu bile isključivo zbog njegove izvedbe.
“Je li to bila stvarna prilika za Ferrari da osvoji svjetsko prvenstvo? Morate reći da je bila, jer smo u jednom trenutku imali 40 bodova prednosti u prvenstvu vozača i bili smo u poziciji da pobijedimo Maxa na mnogim stazama. Ali dakle, nismo bili spremni kao tim. „Mislim da je to i zbog načina na koji je išao razvoj, Red Bull nas je nadmašio do kraja godine (2022.). Stvari se svakako nisu sve posložile, ali sigurno je bilo stvari za koje bi Charles rekao da nisu bile na razini osvajanja prvenstva tijekom te godine, kroz sve što smo radili kao tim. „Ali upravo je to stvar. Nećete osvojiti prvenstvo dok svi niste na toj razini. Nepravedno je reći da je Mercedes osvojio sva ta prvenstva samo zato što su imali najbolji automobil. Imali su najbolje sve.”
„Isto je s Maxom u posljednje tri godine: bio je jako dobar, ali Red Bull je bio jako dobar. Tako da kada Charles bude na toj razini, mi trebamo biti na toj razini s njim.“
– „Njegov kvalifikacijski tempo… Bože moj, iskreno mislim da je on najbolji kvalifikant kojeg smo vidjeli. Teško je ići unatrag do Michaela i Mike i ljudi poput njih, ali on je sigurno najbolji kvalifikant.”
„A što se tiče upravljanja utrkom, pogledate Monzu, to je jednostavno izvanredno. Kada se sve posloži, on može isporučiti. To je jedna od stvari s kojima sam se često borio u prošlosti – neću spominjati imena, ali ako vam dam riječi, znat ćete točno iz čijih usta su došle – od njega je bilo puno situacija: ‘plaćamo ga puno novca, samo treba voziti taj jebeni auto’. I pomislite, ako mislite da se samo o tome radi, ne vidite nešto, jer postoji puno stvari koje se moraju posložiti da bi se sve te stvari posložile u red.“
– Povijesno gledano, upravljanje gumama nije bilo prioritet ni za Ferrari ni za Leclerca. Mentalitet je bio da, ako budu izvrsni u subotu, najbolji mogući rezultat će uslijediti u nedjelju. Taj pristup je bio kratkovidan. Ovogodišnji uspjeh u utrkama dolazi iz promjene mentaliteta prema uravnoteženijem fokusu između subotnjih kvalifikacija i nedjeljnog vođenja utrke.
– „Svi znamo što je (Charles) sposoban napraviti, vidjeli smo to već nekoliko godina,“ rekao je. „Njegova reputacija u kvalifikacijama se sigurno učvrstila tijekom tih godina, toliko da su mi prije dvije, tri godine ljudi znali reći: ‘da, ali nije ni blizu tako dobar u utrkama kao što je u kvalifikacijama’. I pomisliš, pa to baš i nije fer, jednostavno je tako ispalo jer je jako, jako dobar u kvalifikacijama.“
Clear je rekao da je ovogodišnji rezultat posljedica toga što je Ferrari uložio više napora u svoju izvedbu u nedjeljnoj utrci.
“Ove godine ste zapravo vidjeli rezultat razvoja na strani automobila i razvoja na strani vozača, gdje prepoznajete da se bodovi ne dijele u subotu, već svi bodovi dolaze u nedjelju. Stoga mislim da je vjerojatno točno da smo malo preusmjerili fokus na to da automobil bude bolji u utrci. “Nije da Charles povijesno nije bio dobar s gumama, mislim da je to zbog nas kao kombinacije koja nije bila dovoljno fokusirana na gume. I tako mislim da ono što smo vidjeli ove godine je rezultat toga što smo se više usredotočili na to da automobil dobro radi u utrci i brinemo o gumama, a Charles uči iz prethodnih godina i usavršava te vještine upravljanja gumama, ali i upravljanja utrkom.”
„Ako to maknemo od ‘u redu, samo trebamo dobiti najbolji kvalifikacijski automobil koji možemo i odvesti kvalifikacijski krug, a onda će se sve dogoditi u nedjelju’. Mislim da sada samo vidite bolju reprezentaciju Charlesa i svih nas kao vozača, kao trkaćeg automobila, kao trkaćeg tima.“
“Apsolutno, on ima ono što je potrebno da postane svjetski prvak. To govorim od 2018. – očito radimo s njim u akademiji od početka. Vidjeli smo sve ispravne stvari u svim ispravnim fazama.”
„I moj odgovor kad sam samouvjereno rekao ‘da, jest’, je to kad svi budemo na toj razini, znam da će on biti na toj razini. Znam da može napraviti što je potrebno kad svi u ekipi budemo udarali tom snagom. Dakle, kad budemo u poziciji i kad mi kao tim isporučimo automobil dosljedno u borbi za prvenstvo, a mislim da smo sada na pragu toga, Charles će isporučiti.“
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko sam ja shvatio Binotto će se baviti samo tehničkim dijelom, a mora čovjek davati izjave trenutno dok ne stigne Jonathan Wheatley iz Red Bulla kao Team Principal koji će onda to preuzeti.
Inače, baš me zanima o čemu trenutno razmišlja Andreas Seidl koji je dao otkaz u McLarenu radi Audija, a onda dobio otkaz nakon godinu dana zbog Binotta i Wheatleya. Onako, malo se zeznuo.
Spomenuo si Sancheza, tu iskreno ne znam što da mislim, da li da se nadam nečemu kroz 2-3 godine…….ili možda ipak ne.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
” Bilo je osoblja u timu koje je vjerovalo da vozač samo treba voziti bolid, a kada bi izgubili, smatrali su da nije ispunio očekivanja”. Ovo zvuci bas ko Toyota nekada.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sauber se još muči s popunjavanjem vozačke postave. Bottas je tvrd pregovarač koji traži barem dvije sezone ugovora i poveću cifru.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je Bottas okej izbor gledajuci cisto koliko je dobar za tim i koliko i dalje brzine ima. Međutim mislim da vise nije u poziciji da traži iole veću placu. Toliko mladića ceka ko zapete puške i spremni su raditi za kikiriki.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Taj bolid tek treba razvijati i zato je potreban iskusan vozac koji zna dati ispravne povratne informacije .
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da Sauber ima dvije i pol sezone iskustva već s Bottasom. Vjerojatno znaju koliko im doprinosi ili ne doprinosi. Malo je neobično da toliko “pregovaraju”. Mogu shvatiti da su čekali Sainza, mogu shvatiti da su radije najprije uzeli Hülkenberga nego Bottasa dok su imali dva mjesta slobodno, ali sad su prošli tjedni otkad je Sainz odjezdio u Williams, a pritom na tržištu nema nekih prejakih imena. Stoga, čini se da im Bottas nije pretjerano prioritetan i ima simboličnu prednost pred drugim opcijama. Npr.ovih dana se govori da postoje određene prepreke s Colapintom i Bortoletom, pa zato možda ipak prihvaćaju Bottasa kao sadašnji plan A. Ako Bottas tjera po svom, uvijek mogu uzeti druge. Ima još vozača koji imaju više godina iskustva testiranja u simulatoru, što je danas važno jer nema pretjerano testiranja na stazi.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sa Bottasom je mislim najveći problem to što traži od 2 godine naviše, a oni nude jednu godinu jer im se očito otvaraju nekakve kombinacije već u 2026. A Colapinto i Bortoleto su proizvodi tuđih vozačkih akademija, tako da možda je Audi novi u f1, ali nisu baš sa kruške pali da treniraju Colapinta za Williams ili Bortoleta za McLaren, jedino ako uspiju otkupiti njihove ugovore da više nemaju obaveza prema njima.
Ja bih osobno da daju tu šansu Schumacheru drugu sezonu, vozio bi Mick i badava ako treba, pa nek mu daju 6 mjeseci barem do ljetne stanke, da vidimo svi jel ide ili nejde, a bili bi barem 1 sezonu kompletna njemačka momčad sa oba njemačka vozača. I nije da se budu drugu sezonu borili za prvenstvo, pa da se riješi to pitanje Micka zauvijek i da vidimo da li može ili nemože.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro to Bottas razvija, Sauberova forma ide odličnom putanjom otkad imaju njega ? Malo su mi pretjerane te priče o vozačima koji razvijaju bolid, nisu oni nikakvi inženjeri koji dizajniraju nove dijelove. Jasno je da oni koji su isprobali više bolida znaju (ili bi barem trebali znati) bolje prčkati po postavkama, ali nisu ni mladi vozači mutavi da ne mogu dati nikakve korisne povratne informacije o tome kako im se bolid ponaša. Uostalom, Sauber već ima Hulkenberga za iskustvo, tako da ne znam zašto bi Bottas imao ikakvu pregovaračku moć ovdje.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Lovro Andraka
Bottas ima prednost pred nepoznatima – zna se koliko štete na bolidu imaš kroz godinu. Ako uzmeš juniora pa ispadne jeftin na plaći, ali skup na materijalu i prosutim plasmanima (čak se i oni bez bodova broje)… onda nisi ništa postigao…
Meni taj deal Sauber/Audi nije jasan sa tehničko sportske strane. Imamo 4 sezone (zadnja sezona Alfe i dvije Stakea + 2025) u kojima nema nikakvih ulaganja u bolid osim nužnog minimuma. Bolid za 2026 ne smiju početi raditi prije 1.1.2025 tako da zaista ne kužim da ne isprobavaju na bolidima od prošle i ove godine nego kruže stazom bez cilja.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi, stoji taj argument, ali valjda postoji koji gram muda utopljen u korporativnom mentalnom sklopu Audija. Osim toga, nije svaki junior štetočina, što su očito ekipe napokon prestale smatrati s obzirom na to koliko ih stiže dogodine. Ako si cicija od Haasa može priuštiti rizik debitanta i Ocona kojem nije strano oštetiti bratski bolid, može valjda i Audi.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Wapi, ako Bottas ima plaću 10 milijuna USD, a početnik 2 milijuna USD onda s tih 8 milijuna su sigurni da će bolje proći. Naime, najviše štete su oko 4 milijuna po sezoni što je sigurno manje od tih 8 razlike. Situacija može biti samo bolja, jer ako netko napravi 2 milijuna štete to je čitavih 6 milijuna povoljnije. :)
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Lovro
Slažem se s tobom u potpunosti i stvarno ne razumijem nikoga tko potpisuje ugovor s nekim tko nije svjetski prvak ili ima šanse to postati. Svi drugi samo troše “zrak” (slobodna mjesta u F1).
@Jordan
Ne znam financije, ne znam koliko ih košta negativni publicitet razbijanja. Slažem se s tobom.
Nagađao sam jer zaista ne razumijem motivaciju. Da sam šef momčadi, ja 2020., a kamoli 2025. ne bi uopće razmišljao niti o Bottasu niti o Hulku niti o KMagu niti o….
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Harry Potter, nema razloga da ne dobijete sve utrke u 2025.
4
0