Russell frustriran Pirellijevim gumama: Ni oni koji ih rade ih ne razumiju

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 10 mjeseci 2 min 14 komentara

George Russell osvojio je podij na jučerašnjoj VN Azerbajdžana, no prvenstveno zahvaljujući sudaru Carlosa Sainza i Sergija Pereza u borbi za treće mjesto u završnici utrke, a nakon utrke je kritizirao dobavljača F1 guma.

“Utrka je bila toliko čudna. U prvoj polovici smo bili sekundu i pol sporiji od najbržih. U zadnjih 20 krugova sam bio sekundu brži od Oscara i Charlesa te tri desetinke brži od Maxa, Checa i Carlosa”, rekao je Mercedesov vozač.

“Radi se o istoj stazi, istom vozaču i istom bolidu – samo smo prešli s žute na bijelu gumu. Iskreno, prilično je frustrirajuće da je promjena tolika. To se ne događa samo Mercedesu, već svakom timu i vozaču. U jednoj sesiji ste brzi, u drugoj niste. A samo se jedna stvar mijenja.”

Britanac je dodao kako su potrebni ozbiljni razgovori s Pirellijem o nekonzistentnosti njihovih guma.

“Mislim da ni ljudi koji proizvode gume njih ne razumiju. Mislim da nam svima opet trebaju ozbiljni razgovori o tome što se događa jer imamo 2000 ljudi koji se ubijaju od posla da isporuče najbrži bolid. U 20 krugova utrke smo imali bolid spreman za borbu za pobjedu, a u drugih 20 smo imali bolid koji ne bi trebao biti u bodovima – a jedina razlika su gume. To zaista nije dovoljno dobro.”


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

14 komentara

  1. Marlboro
    AMG Prikaži

    Nekom logikom proizaslom iz povijesti odnosa Mercedesa i Pirellija cudno je da se Russell prvi zali na njih…



    3
    1

    2
  2. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    OK. Pirelli je po drugi puta ove sezone promašio tvrdoću guma za utrku.
    Ali to ne znači da je upropastio utrku.
    Samo još jedna nepoznanica više za vozače.
    Drugo bi bilo da Pirelli to radi na svakoj utrci.
    Onda bih rekao: Mijenjaj dobavljača.
    Po meni je ok da proizvođač ponekad ne pogodi savršeno.
    Niti momčadi ne pogode svaki puta taktiku, unapređenja….
    Zbog nemogućnosti korištenja crvenih guma uz jako tvrde bijele gume koje su doslovno mogle izdržati cijelu utrku u kojoj nema pretjecanja osim na jednom pravcu i ima malo krugova (51)
    Zato su svi ostali nabijeni jedan iza drugoga jer bi ovi naprijed još jednom promjenom guma zaglavili u prometu.
    Zato u borbi za prvo (i ostala) mjesta vozači su doslovno sporije vozili bolide zbog toga što su bili na najsporijim gumama.
    Čim su shvatili da ih nitko ne može preteći zbog gužve i gore napisanoga, svi su se odlučili na jednu promjenu tako da su jednako brzi (spori)
    Dobar primjer je što je Norris radio Maxu.
    Namjerno nije htio preteći Albona, nego je po zavojima gdje ga Max ne može preteći vozio malo sporije i odvajao se od Albona na 0,8s. Dovoljno da ima DRS pa ga Max ne može preteći i dovoljan razmak da ne mora preći Albona.
    Pirelli je pogriješio u tome što je druge varijante napravio puno mekše od bijele.
    Ako dodamo samo jedno mjesto za pretjecanje, malo krugova i šugavu uličnu utrku sa 50 zavoja od 90 stupnjeva, dobili smo to što smo dobili.
    Po meni glavni krivac nije Pirelli nego ulična utrka.
    p.s.70-80.000 gledatelja.
    Ok možda, ali ja ih nisam vidio.
    Imaju zabranu prikazivanja publike?



    1
    -3

    4
    • Ferrari
      miki the pirate Prikaži

      Da… publika (ona jedna tribina) je prikazana par puta kad se nije moglo izbjeći… toliko balkona, krovoa, prozora… nigdje nikog.
      Niti jedan krupni kadar publike… baš čudno.



      2
      1

      1
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        A što ti je čudno, to je kao da u Imotskom organiziraš hokej na travi.

        Diktatoru treba z a image i to je to.



        4
        3

        1
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Pretplatnik Prikaži

        Da, svake godine je tako. A onda prikazuju tablice broja posjetitelja po utrkama.
        Baku od 2013. 70.000, 80.000…….. Čega? Možda im broje krvna zrnca.
        Za grad , prvo sam mislio da je car napravio grad za sebe, ali ne.
        Grad je veliki. Stambena naselja, industrija, luka….
        Izgleda da je napravio ekskluzivan ulaz u grad kao spomenik sebi.
        Nešto kao predimenzionirani spomenici, zgrade koje podsjećaju na
        prošlost… kvart državnih institucija, pa nema nikoga, ali nekako sumnjam da je tako.
        Više mi se čini da je car napravio utrku zbog reklame, a cijene karata jednostavno nisu pristupačne običnom građaninu (ako uopće znaju što je to Formula 1)
        Na tribinama su uzvanici…. i turisti dubljeg džepa koji vole pratiti sve utrke po svijetu.
        Zbrojeno to bio moglo biti 10 – 20.000 ljudi.
        Najčudniji su mi balkoni i prozori.
        Dok u Monacu domaći građani koji žive oko staze debelo zarađuju iznajmljivanjem balkona i prozora, u Bakuu su balkoni prazni, prozori zatvoreni sa spuštenim roletama.
        Ponekad se pitam da li uopće netko u tim zgradama oko staze živi ili su to makete ala Alan Ford



        1
        -1

        2
      • Blue Flag
        Tow Pie Pie Prikaži

        Iznenadilo me ove godine ali bilo je gledatelja na prozorima i balkonima, ne da vise na svakom ali moglo se vidjeti



        1
        1

        0
    • Dee-Lite Prikaži

      Staza je dobra onoliko koliko su dobre utrke na njoj.
      A ova utrka je bila dobra i zanimljiva.

      Što se tiče posjećenosti – pa već smo ranije pričali da se FIA hvali ukupnim brojem gledatelja za cijeli vikend.
      Tu je bilo 70.000 gledatelja isto ko što je na Silverstoneu bilo 480.000 gledatelja.

      Tribine su od 16. zavoja pa do kraja startno ciljne ravnine – rekao bih da tu stane tih 30-ak tisuća ljudi dnevno.



      3
      3

      0
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Pretplatnik Prikaži

        Da i glede guma vidim da se ne slažete sa mom.
        Zamislite da je Pirelli savršeno pogodio gume.
        Utrka bi bila uzbudljiva kao što je bila ili bi bila dosadna i predvidljiva?
        Nema šanse da bi se za prvo mjesto cijelu utrku ganjali unutar sekunde MCL, Ferrarii i RB (koji je u prošle dvije utrke zaostao 20 i 40 sekundi)
        Pogreška Pirellija je donijela to da momčadi nisu mogle koristiti gume koje im odgovaraju, nego su se svi vukli na super tvrdoj varijanti bijelih guma.
        Žute su mijenjali nakon 10 – 15 krugova kao da su crvene.
        Ta Pirellijeva “pogreška” ih je stisnula i dosadnu uličnu utrku učinila zanimljivom.


        0
        -1

        1
  3. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    U Belgiji su mu bile dobre.



    7
    7

    0
  4. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    A nista Russell,a da probate opet neki tajni test pa mozda budete opet letjeli stazom bez trosenja guma.
    Ocito Pirelli radi gume kakve Fia zeli.



    9
    -1

    10
  5. Nelson Piquet
    graho Pretplatnik Prikaži

    Možda da odradite neki tajni test i to sa trenutnim bolidom, dok tvitujete da ste na odmoru.
    Da li se o tome razmišljalo?
    Ili da se obore pritisci u gumama, ispod propisanih?



    10
    0

    10
  6. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Nevezano za Russellov komentar gume danas ne donose neki dadatan faktor u strategiji. Ne u smislu 2013 kad su se raspadale nakon 10 krugova, ali da se donese raspon guma of harda do softa i da je svaka donekle korisna u utrci. Cesto imamo slucaj da se barem 1 od 3 gume izbjegava u utrci.
    Mislim da bi prosjek od 2 pit stopa po utrci bio dobar.
    Sve u svemu dobro je da su bolidi u vrhu jako blizu po perfomansama pa rijetko ko pa i ja razmislja o gumama.



    5
    5

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.