Oscar Piastri je odvezao utrku karijere i više od 30 krugova se senzacionalno branio od Charlesa Leclerca u Ferrariju koji je većinu utrke izgledao kao najbrži bolid.
Na startu je vodeći dvojac zadržao svoje pozicije, a dva Red Bulla su zaradili jedno mjesto. Perez je prošao ispred Sainza, a Verstappen je prošao ispred Georgea Russella. Lando Norris je na hard gumama imao dobar start i već je u trećem krugu bio na rubu bodova – na 11. poziciji. Najgore je prošao Lance Stroll koji je imao kontakt s Yukijem Tsunodom i zbog toga je zaradio puknuće gume.
Nakon desetak krugova situacija se ustabilila i činilo se da će Ferrari s Leclercom imati riješenu utrku. Međutim, nakon zamjene guma i odlaska na hard – Leclerc nije uspijevao pronaći tempo koji je imao na mediumu i Piastri je fantastičnim potezom na kočenju za prvi zavoj prošao ispred u direktnom okršaju za prvo mjesto. Iza njih se na manje od sekunde držao Sergio perez pa smo do kraja utrke gledali lijepi troboj.
Iza njih je Carlos Sainz vozio relativno usamljenu utrku na četvrtom mjestu, a Alexander Albon je svojom strategijom dugog stinta na hard gumama “blokirao” Landa Norrisa, Maxa Verstappena i Georgea Russella dovoljno dugo da oni izgube svaku šansu za ozbiljnijim bodovima. Štoviše, Russell je iskoristio Verstappenovu lošu utrku i pretekao ga u borbi tad za šesto mjesto, prije nego je Norris obavio svoje zaustavljanje.
Kad se činilo da će glavnu riječ na vrhu voditi Leclerc i Piastri, Ferrarijev vozač je potpuno uništio svoje gume i četiri kruga prije kraja počela je panična obrana od Pereza i Sainza koji se u međuvremenu približio. Srećom po njega, Carlos Sainz i Sergio Perez su se sudarili u pretposljednjem krugu u potpuno bezopasnoj situaciji na pravcu.
Tri kruga prije kraja Lando Norris je u direktnom okršaju na stazi prošao Maxa Verstappena i došao tad do 6. pozicije, a nakon spomenutog incidenta to je značilo da će Norris biti P4, a Verstappen P5.
Iza Verstappena su ostali Alonso, dva Williamsa, Hamilton i Bearman.
P | Vozač | Ekipa | + |
---|---|---|---|
1 | Oscar Piastri | McLaren | 1:47.258 |
2 | Charles Leclerc | Ferrari | + 10.790 |
3 | George Russell | Mercedes | + 31.722 |
4 | Lando Norris | McLaren | + 35.565 |
5 | Max Verstappen | Red Bull | + 63.995 |
6 | Fernando Alonso | Aston Martin | + 67.593 |
7 | Alex Albon | Williams | + 68.287 |
8 | Franco Colapinto | Williams | + 71.696 |
9 | Lewis Hamilton | mercedes | + 72.035 |
10 | Oliver Bearman | Haas | + 74.946 |
11 | Nico Hulkenberg | Haas | + 76.750 |
12 | Pierre Gasly | Alpine | + 80.528 |
13 | Daniel Ricciardo | VCARB | + 117.977 |
15 | Guanyu Zhou | Kick Sauber | + 111.033 |
16 | Esteban Ocon | Alpine | + 1 krug |
17 | Valtteri Bottas | Kick Sauber | + 1 krug |
/ | Sergio Perez | Red Bull | |
/ | Carlos Sainz | Ferrari | |
/ | Lance Stroll | Aston Martin | |
/ | Yuki Tsunoda | VCARB |
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Piastri hladan kao led ?
32
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Novi iceman??
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E moj Sainz… Umjesto da ostaneš iza Leclerca i da se uzme 2. i 3., ti dobiješ ništa…
13
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
budimo realni, perez ga je počkaljio… Sainz tu ništa nije kriv
23
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vise je kriv Perez no nisi shvatio, umjesto da je Sainz ostao iza Leclerca nego je isao na neki polovni potez i zavrsio na vanjskoj prljavoj strani sto je i omogucilo Perezu da se priblizi i na koncu da se nađu u situaciji u kojoj su se nasli.
17
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
skužio sam da si to htio reć, ali znaš kakvi su vozači…. pobjednički mentalitet itd… da nije bilo tog sudara, vjerujem da bi Charles završio 3. ili 4.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tocno to 100%
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto bi ostao ..a i kako ..Perez je bio znatno brži od Leclerca.
Leclerc si je uništio gume vozeci u repu Piastria.
Ferrari bi imao cisto 2 i 3 da Leclerc nije ispao iz DRSa Piastria
i omogucio Perezu DRS protiv Sainza.
Sainz je sacuvao svoje gume i bio je znatno brži od prve trojice.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako? Pogledaj ponovno tu situaciju pa vidi sta je Sainz napravio i doveo se u situaciju da mu je Perez pored.
Nek je on znatno brzi, ali u zidu.
Ovdje mu je falilo trkacke inteligencije reklo bi se.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Falilo je Perezu
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Piastri je vozač br. 1 definitivno.
Ferrari glava gore, bitno da je bolid za pobjede napokon tu.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Al glavno da je Charles dobio u glasovanju za DOTD dobio 12% glasova koliko i Lando. Sreća da se Argentinci nisu uključili u glasovanje, jer bi možda pobjedio Colapinto
5
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pitao bih članove koji se bolje razumiju od mene, a ima ih dosta, Koja je ekipa vodeća u konstruktorskom poretku?
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čeka se još da i vozacko prvenstvo se preuzme
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na žalost, to nećemo
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kolega, ni ti nemaš povjerenje u Landa?
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto bi neko imao povjerenja u Landa hah
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A gle, ako se Max nastavi borit za P6-P7 u utrkama do kraja sezone, Lando ne mora bit bog zna kakav vozač da nadoknadi te bodove.. Živi bili pa vidjeli..
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa, ako ne bude osvajao poleve, možda. Ladno puno bolje djeluje iz drugog plana. Ko da se uplaši pp1. Vidit ćemo. U svakom slučaju, Max i RB ne djeluju nimalo uvjerljivo, a stanje bi se moglo i pogoršati. Malo smo kasno krenuli u bitku za vozački naslov plus greške u boxu
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@raca Da, slažem se. Puno bolje djeluje kad ganja nekog nego kad vodi pod pritiskom.. Po mome je to očekivano, jer to mu je bila realnost nekoliko sezona u McLarenu, pa se na to navikao. Mislim da mu kontroliranje utrke u vodstvu ne dolazi baš prirodno, pa tu treba dosta prakse. A što se tiče naslova, dakako kasno. Iako sam pre sretan što napokon opet konkuriramo za konstruktorski naslov, malo glupo izgleda da onda s takvim bolidom ne uzmemo i vozački naslov…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
BNL_McLaren Pa nismo ni svaki put osvajali vozački naslov, osvajali i konstruktorski. Ipak, ove godine bi prvi put u povijesti mogli bit konstruktorski prvaci, a ne imati i svjetskog prvaka. Ja sam prvenstveno navijač McLarena, pa mi je najprije bitan konstruktorski naslov, ako već moram birati.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@raca
Jel’ pitaš za sebe ili za prijatelja?
?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Dee-Lite ha, ha, ma onako za sebe. Stidljivo
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ide Oscar kao metak a dojma sam da tek treba “otključati” svoju još bolju verziju sebe
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odlična vožnja malog, svaka mu dala!
Odličan napad na Čarlija, a i odbrana kasnije.
Čarli izvukao maksimum, šteta za Karla, mada se to moglo pametnije izvesti.
Nije mi jasan Perez, dal je očekivao da će Karlo nestati ili šta?
Pohvale Medi i Williamsima, odlične vožnje.
Max mi u nekim momentima nije bio jasan, mogao je u dva navrata prekočiti Landa, ali on se “poigravao” sa njim i na kraju Lando završi ispred njega.
9
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako je Čarli izvukao maksimum?
Bolid nije bio sporiji od McLarena, ovaj ga je iznenadio na pretjecanju sa razmakom četiri bolida.
A posle niti jedan pravi napad a bio mu je bliže nego on njemu kada ga je prešao.
Sada je i sam rekao da nije dobro odradio, da se trebo branit i pobjedit
Bezveze su te konstantacije: “izvukao maksimum”
21
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pero, brate mili gubili smo 0.4s jučer, u trećem sektoru. Uzeo bi ga Oskar svakako, krug ili dva nakon toga.
@Realista
Ja sam očekivao da ćeš ti danas samo pratiti Alonsa i njegovu maestralnu vožnju, i maštati o trećoj tituli ?
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sa svime se slažem.
Pogotovo sa Alonsovom maestralnom taktikom.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije izvukao maksimum i to je rekao nakon utrke.
Prva greska je sto nije dobro branio poziciju.
Druga greska sto nije dovoljno agresivno pokusao napad sa unutarnje strane.
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ah, rekao je nakon utrke.
To što nije dovoljno agresivno… nije se usudio.
U konačnici MCL je danas bio bolji bolid (bar glede gripa)
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaka čast Oscaru za one odbrane. Jednostavno je imao brzi bolid na hardu.
Katastrofa za Ferrari koji su mogli uzeti P1 i P3. Šteta zbog sudara ali kada se sagleda sve, opet je Leclerc uspio smanjiti zaostatak za Landom i Maxom.
Očajna utrka za Maxa i Lewisa.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@mrgud88 Gledajući tog smanjenja zaostatka za Landom i Maxom, zaboravljaš i činjenicu i podatak da mu Piastri zaostaje vrlo dohvatljivih 13 bodova. Misliš li da će Charles napredovati, a ostali se vozikati po stazi?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odličan Piastri, odličan fight. Leclerovih 8 sekundi na mediumu isparilo kasnijim ulaskom u box. Imam osjecaj da je Carlos branio poziciju da nebi došlo do sudara par momenata kasnije
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@sfzd pa otišao je samo krug kasnije
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pa mocan undercut plus hladnije gume i dovoljno. imao je laganu prednost. da je otišao prvi i box priča bi bila gotova. al da budemo iskreni, trebao je biti oprezniji i probat čvrsto to obraniti. sad je sam
rekao da je mislio da će lako u drs-u vratit poziciju al ćorak.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
očito je undercut bio dosta moćan ovdje, jer ni komentatorima na F1 TV nije jasno di je nestalo 6 sekundi prednosti nakon boksa….šteta za Leclerca, bravo za Piastrija što je izdržao pritisak
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Leclerc se sam zeznuo, ali mislim i da se nije zeznuo samo bi odgodio neizbježno.
MCL je bio bolji bolid. (više gripa)
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pa ne znam…s obzirom koliko dugo je oscaru bio na repu, mislim da bi Leclerc pobjegao da ga je prestigao… ovako si me uništio gume i dobro da je završio i 2.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To sa ganjanjem. Utrka je bila čudna.
Nitko od prvih (a ni ostali) nisu htjeli mijenjati gume jer bi i zaglavili u prometu.
Sjeti se kako je Norris koristio Albona na starim gumama u borbi sa Maxom.
Jednostavno je vozio malo sporije i odmaknuo bi se od Albona 0,8s
tako da ima brzinu na DRS pravcu, dovoljnu da ga Max ne može preteći¸ a opet da ostane iza Albona. Tako je Maxu uništio gume za kraj utrke.
Kombinacija strategija je sve stisnula zajedno i nitko nije htio pokušati mijenjati gume
kada je bijela varijanta bila toliko tvrda da je mogla izdržati cijelu utrku.
Proizvođač guma se malo preračunao (ne nužno loše po utrku) i stavio tvrđe varijante.
Zato su i svi (većina) startali na žutim a neki na bijelim gumama.
Crvene nisu dolazile u obzir. Raspale bi se odmah nakon par krugova i bolidi bi zaglavili u prometu.
Ovo je bila taktička utrka. Nitko nije vozio bolid brzo koliko može, nego je pokušavao razvući gume sa jednim zaustavljanjem, dakle voziti sporije.
To su mogli jer su se svi odlučili na to, a ulična utrka osim što je jako duga i malo krugova je dopuštala samo jedno mjesto za pretjecanje.
Nije bilo šanse za dva ulaska u boks.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Piastri kao veteran. Budući šampion.
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš brutalna utrka. Evo ne znam kad je zadnji put bilo ovako napeto, svaka utrka totalna neizvjesna 5-6 vozača u borbi…Nek potraje što duže
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imamo novog Icemana…mali Piastri legenda!
Poruka Red Bullu i Fia-i: J…o vas Perez i vaša meksička utrka…daj izbacite tog glupana iz F1!!!
4
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pérez je bio u borbi za 2.mjesto, a Sainz mu je uništio utrku jer si je pomislio da može odjednom do postolja iako zadnje pravo postolje je dobio pocetkom sezone u Japanu. Prokockao je 12 bodova za Ferrari koji sad zaostaje za McLarenom nepotrebno puno. Nije ni čudo da je Sainz oko 50 bodova iza Leclerca koji ima nekih 4 postolja za redom. Leclerc se zaribao, trebao je kao Oscar bacati se u lijevo na prvom zavoju. Nisam mislio da ce pobjediti, ali bas ni da ce tako naivno ispasti iz borbe za pobjedu. Šteta za Pèreza, sjajna utrka, gotovo pa borba za pobjedu, da je bar na postolju.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bodove za Ferrari je prokockao Leclerc.
Ako nije znao sacuvati prvu poziciju i imao *uda da napadne Piastria trebao je biti pametan pa cuvati gume i to drugo mjesto.
On je izašao DRSa Piastrija i dao Perezu DRS u najgorem momentu za Sainza, kad je ovaj bio oko 1,2 sekunde iza Pereza.
Sainz je imao brzinu da prođe i Pereza i Leclerca.
Na žalost Perez je dotakao prednjim desnim točkom u Sainzov lijevi zadnji tocak i to je bio kraj.
Uništio je i Sainzu a i sebi trku i koštao RB bodova.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Leclerc je 2. (18 bodova), a Sainz u zidu i bez bodova. Ali Sainz opet nekako kao ispada bolji po nekima. Leclercu je cijelo vrijeme bio Pérez na sekundu i pol, trebao je dakle čuvati gume, istovremeno se obraniti od Péreza i još preteći Piastrija i baratati DRS-om kako Sainzu odgovara. Ono, pola utrke Piastri, Leclerc i Pérez unutar 2, 2 i pol sekunde, ali Leclerc je imao valjda manevarski prostor za sve. Ispada da i rutinirano treba pobjeđivati McLarena. Norris dođe od P15 do P6, ali zato je Leclerc trebao biti 10 sekundi ispred Piastrija koji ima čistu utrku. Sainz je trebao biti P4, a i to je više nego njegov prosječni domet.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@2CV6 umjesto da pljucaš po Leclercu na svakom drugom komentaru daj malo reci nam nešto o tom tvom Sainzu, nema ga nigdje kad treba..
Lec je barem uzeo pole sa 0.3 prednosti i kolko tolko čuvao prvu poziciju protiv očigledno bržeg Mclarena na jedinom mjestu di se zapravo i može prestizat.. Sainz prvo mora bit na prvoj poziciji da vidimo kako bi je on sačuvao.
Još će ispast da Mclaren zapravo i nije neki bolid nego Leclerc kocka bodove sa dominantnim Ferrarijem i još uništava utrku Sainzu… hahaha svašta
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo je jedan Iceman.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
onaj iz Top Guna
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma ok, Kimi je legenda..valjda imam pravo na svoje mišljenje, ali ovaj mali je takav cooler, a tek 23 godine…bez euforije, pobijedi kao najveći iskusnjak i samo: Thank you guys…
Ako i sljedeće godine sve ostane ovako, tipujem da će Oscar biti prvak
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Leclerc me je razocarao ..slaba odbrana i nikakva ideja za napad i to 30 krugova.
Zar je do sada viđeno sve što Leclerc može ponuditi…zaista sam ocekivao da ce prestici Piastria ali nije imao hrabrosti ni jednom da se baci ispred.
Max bi na njegovom mjestu izvodio cuda jer Leclerc je imao bolid sposoban za 1 mjesto.
10
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaki napad mu je bio isti. Piastri se prelagano branio s obzirom na brzinu koju je Ferrari imao. Loše je ovo od Leca bilo. Pre konzervativno, da ne kažem pizdunski.
6
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nije ni jednom bio dovoljno blizu. ok max bi divebomb uz ogradu pa ono. prođe-prođe.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se. Nakon pacerskog previda i gubitka pozicije, nije imao *uda uvući se u unutrašnji dio staze.
A možda je MCL jednostavno bolji bolid. Ima bolji grip.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neznam kolko ste upuceni ali da je mclarenov bolid legalan nebi ni osvar pobjedio ni noris primirisao 4 mjestu, izuzev prednjeg krila zadnje krilo na mclarenu se poprilicno mnogo savija, vise nego rbr 2021, a ako se sjecate rbr je 21 morao mjenjati zadnje krilo radi toga… dakle kako netko smje netko nesmje koristiti savitljiva krila???
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A kako se bacio ispred Checa prilikom odbrane?
I tada nije imao hrabrosti?
Ferrari je na mediumu danas odličan.
Na hardu, te na pravcu (3 sektor), slabiji od Mclarena.
Jučer 0,3-0,4s slabiji u trećem sektoru.
Tako da ne znam o kakvoj se “brzini” Ferrarija priča, barem kada govorimo o, realno, jedinom mjestu na kome se danas moglo preteći (i na kome se trebalo braniti).
I da je zatvorio Oscara, uzeo bi ovaj ga sa vanjske. Ili naredni krug.
Čim sam vidio da je Piastri undercutom skinuo 4,5s, znao sam da će na hardu (uz onakav 3. sektor Ferrarija) biti teško doći do pobjede.
9
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je i to je istina. Sa DRS-om je uspijevao dobiti jedva 0,4s
Ali opet ne treba omalovažavati Ferrari.
Nije mu MCL pobjegao.
Cijelu utrku su vozili unutar sekunde jedan od drugoga.
Dakle Ferrari je dobar bolid.
MCL je bolji.
Po meni prvi i drugi bolid trenutno po snazi.
Ferrariju je nedostajalo gripa, pogotovo na kočenju.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zadnje krilo mclarena pogledaj sve ce ti biti jasno, mogu nosit vise downforca a imaju bolju maximalnu brzinu i bolji potrosnju guma
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bacio se ispred Checa ..pa naravno, naucio je nešto od Piastria.
Mlad je on, bude još za koju godinu sve znao.
A tu je i Hamilton, šta ce sve tek od njega nauciti.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mclaren ove godine ima najbolji paket. U krugu kad je Piastri prošao Leclerca stizao je Ferrari po ravnom iz nigdjezemske i prošao. Svaki sektor 3 bi gubili 0,3-0,4 sec u odnosu na McLaren. Stoga svakome sa nekom logikom je jasno da je lakše onom bolidu koji ima prednost na ravnom dijelu staze napadati drugoga ili braniti se. Leclerc je razočarao samo što se nije probao malo agresivnije braniti možda još koji krug. S obzirom da je uništio gume prije kraja isto tako logično je da je davao sve nebi li ulovio Pistrija i McLaren koji na ravnom lete. Velika je razlika na pravcima gdje neki bolid radi ocitu razliku. Leclerc nije zatvorio divebomb Piastrija i mogao je samo harakiri potezom probati vratiti p1 jer sve to poslje nije bilo ni blizu
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A ispada da je trebao Leclerc kao Sainz ici na sve ili nista, pa ostati bez bodova i u zidu. Bolje nego dobiti 18 bodova. I da je sudario, onda bi ispalo “nikad nece biti prvak, stalno se skrsi”. Ovako, kad skupi 4 postolja za redom, onda “nema hrabrosti i prekonzervativan je”. Ali nema veze, pole i 2.mjesto, lijep vikend, bravo Charles. 9 postolja u 17 utrka, to je sad vise od 50%.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Upravo tako . Izgubi prvo mjesto od najboljeg bolida i odmah je u očima navijača nula od vozača ili Ferrari treba raditi kosilice za travu.
Mislim da je napravio tu grešku kod pretjecanja, ali isto tako mislim da ju nije napravio, samo bi odgodio neizbježno. MCL je imao veću brzinu na pravcu i jači grip na kočenju.
Zbroji to dvoje, Leclerc ga može pratiti ali ne i preteći.
Više mije žao Perez/Sainz sudara. Tko god bio glavni krivac, oboje su u*rali motku svojim momčadima.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ahahahaha.
Čovječe u jednom trenu Ferrari je imao sve. Trajalo je par sekundi.
Glede Leclerca, ne kažem da ga Pisatri ne bi kasnije pretekao, ali pretjecanje je
bila Leclercova nepažnja.
Umjesto da zatvori unutrašnji dio staze on je otišao u zavoj šire nego ikada.
Isto tako taktika.
Leclerc ga nije smio iz kruga u krug ganjati i pokušati preteći, nego skupljati struje 3-4 kruga i onda napad. Ovako je na kraju ostao bez zadnjeg milimetra gaznog sloja gume. A imam osjećaj da se bojao (a imao je šanse) pokušati ugurati s unutrašnje strane.
Najluđu i NAJBOLJU taktiku je imao Alonso. Otišao je brzo u boks da ga Williamsi (Colonelo Franco ) ne pređe.
Sky je samo jednom spomenuo Alonsa, i to kako će se naći u problemu zbog taktike jer će ga oba Williamsa preteći.
A Alonso osim što je nakon 10 krugova ušao u box vozio je 40 krugova na tvrdim gumama. Debelo najviše od svih ostalih vozača.
Ok imao je malo sreće. Niko ga nije mogao pritiskati, a ispred sebe je stalno imao svjež zrak. Fantastično je čuvao gume. U zadnjih 15 krugova Albon je otišao po nove žute gume. Alonso mu je vadio mast. Puštao ga je po malo sa 2,3s zaostatka do 5 krugova prije kraja na 1,2s a onda ubrzao i dizao razliku na 1,7s.
Sve jedno svaka čast Williamsu (i svima malo sreće). Iako bi oba osvojila bodove, nakon sudara su osvojili više nego u cijeloj sezoni (10)
Čak je Hamilton osvojio bod dva.
I da, oba rookija su osvojili bodove – Colopinto i Bearman.
Piastri kako sada vozi postao je prvi vozač MCL.
RB, bojim se da će ove sezone momčadski ako se Ferrari sredi završiti treći.
Maxov naslov prvaka se klima kao jedan moj zub.
I kada sam pomislio: Gle stavrno sam pogriješio. Utrka bez žutih zastava, hahahaha
Moraju se i ekipe sa začelja i sredine ponekad namiriti.
Nikako mi nije jasno što se desilo. Izgledalo je kao da je Sainzu nešto puklo.
Nema veze. Totalni užitak.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
”A Alonso osim što je nakon 10 krugova ušao u box vozio je 40 krugova na tvrdim gumama. Debelo najviše od svih ostalih vozača.”
-duže od colapinta, gaslya, riccija i ocona?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ok, Imaš pravo. Bio sam koncentriran na Alonsa i borbu za prvo mjesto.
I dalje stoji da je Alonso najbolje čuvao gume.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da se Leclrec branio dva tri kruga a ne ga pustio da prođe uvjeren san da bi dobio s 15 sekundi razlike
Za mi je Pereza napokon dovar vikend al je vise njegova krivica nago od Sainza…
Oscar vozac sezone kolko me pamet sluzi jedini koji nije imao glupe incidente od prvih 8 u prvenstvu
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oscar pod pritiskom bez greske kao veteran.
Leclerc odlican vikend i realno najbolji vozac na ovoj stazi…kao nekad Massa u Turskoj. Na hardu je izgledao kao da nema toliko povjerenja na kocenju i u trakciji Mclaren mu je uvijek bjezao u zavoju 1. i 2. Tako da mu je jedina šansa bio agresivno pretjecanje u zavoju 1. Isao je na sigurno danas…mozda i zbog toga sto je pobjedio proslu utrku i ne postoji ocaj za nekim vecim rezultatom. Jedino je obrana kod Oscarovog pretjecanja mogla biti bolja, ali mislim da je branio unutrasnju stranu da bi ga Oscar dobio u 2. DRS zoni. Sve u svemu jedan odlican duel i nadmetanje 30 krugova
Alonso izvukao odlican rezultat jer je race pace na treninzima bio losiji i od Williamsa i Haasa.
Williamsi odlicni i ova dvojica novaka u F1 em sto su bili brzi kao kolege em sto su imali dosta duela gdje su se borili muski i bez incidenta.
Perez usro i sefa i stanicu, a tako bi dobar viked imao. Sainz isao malo u lijevo nakon izlaska iz zavoja, ALI to je za ocekivati…svi se na toj ravnici voze barem 1 sirinu bolida od desnog zida. I nije bilo nagle promjene kuta upravljaca. Perez je mogao pratiti putanju od Sainza kao ato je to i Leclerc radio kad ga je Oscar gurao prema unutarnjem zidu do granice koja se dopusta.
Slicna situcija kao 2010 u turskoj kada je Vettel gurao Webbera u stranu, ali po meni tada je Vettel vidno gurao Webbera i to je trajalo par sekundi.
Jedva cekam ostatak 2024 sezone jer par momcadi u vrhu nismo imali po meni od 2013.
Nadam se da 2025. nijedan tim nece naci puno perfomansi i pobjeci naprijed pa da mozemo imati nastavak ove sezone.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve je istina. Dodao bih. Bolid MCL-a je radio kao vurica.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel moze netko objasniti kako je Hulkenberg izgubio 2 pozicije nakon sudara kad su bile duple zute i sc? Gledao sam onboard prestigla su ga 2 auta taman iza sudara, ne shvacam kako je to regularno s obzirom na pravila i duple zute
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad sam pogledo reprizu tog dijela.
Hulk je prošao kroz krhotine od nesrece Sainza i Pereza i udario je u jedan veci dio i usporio na ravnici (mozda je ocekivao zute zastave do kraja ravnice), ali bile su i dalje zelene zastave te je onda ubrzao, ali ga je Hamilton stigao prije 3. zavoja, a odmah zatim i Bearman.
A i na radio mu je inzinjer rekao kada je prolazio kroz mjesto sudara da su duple zastave između 2.i 3. zavoja…mozda je i zato usporio.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hoće li Perez dobiti kakvu kaznu za incident?
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što misliš da je napravio?
Ja nikako da skužim što se desilo.
Takav nagli okret Sainza u barijere???
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fokusiraj se na Sainzov lijevi stražnji kotač. Dobio je udarac u stražnji kotač i to je zbacilo prednju stranu u lijevo ravno na Pereza.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako su Sky sport ( koji ne voli Red Bull ) i Jacques Villeneuve rekli da je Carlos kriv , kako si ti zaključio da Perez treba dobiti kaznu? Carlos se lagano pomicao prema sredini iako je pogledao prije gdje je Perez , a Perez se nije micao
9
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako gledamo pravila onda je Perez kriv jer nije bio ispred vec je do kontakta doslo prednjim Perezovim tockom od zadnji tocak Sainzovog bolida.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sada sam vidio snimku iz Sainzovog bolida. On se micao prema Perezu. Ne naglo, nego se cijelim komadom staze između dva zavoja pomalo približavao Perezu zbog što boljeg ulaza u slijedeći lijevi zavoj jer je Perez bio s unutrašnje strane i time imao prednost.
Sainz je pokušao poništiti prednost gurajući ga što više prema ogradi.
Bar tako mislim nakon te snimke iz (jednog) bolida.
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako ce vozac koji je ispred biti kriv .. Perez je zakacio zadnju lijevu gumu Ferraria
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Skay sport je rekao da su obadva htijeli uhvatiit zavjetrinu od lclerka ..tako da ocito tvoja konsttacija i skay sport ne slazu se
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Kako će vozač koji je ispred biti kriv” daj jeste pali s Marsa, kakvi su to zaključi i di je to pravilo?
Kriva su oba. Sainz jer se pomicao, Perez jer nije htio dati mm a imao je 4 m još sa svoje strane. Ovakvih dvoboja ima 50 po sezoni, 10 puta se sudare, 40 puta netko da više prostora.
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sainz jer se pomicao ..pa ne vozi tramvaj ..vozi F1
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pérez neće dobiti kaznu. Već samim time se vidi da je inače više sumnjiv Sainz, ali pošto je on bolid ispred, onda ne može tek tako biti kriv po pravilima jer ima prvenstvo. Pa su suci proglasili to trkaćim incidentom.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nikako mi nije jasan sudar.
Sainz nije mrdnuo volanom.
Pereza se loše vidjelo, ali nisam primijetio niti da je on skrenuo u Sainza.
Uostalom nesreća je izgledala kao da je Sainzu pukla letva volana.
Bum u Pereza.
Možda Perez nije ostavio dovoljno mjesta, ali ono naglo skretanje Sainza vjerojatno nakon dodira mi nije jasno.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije niš puklo nego je Perez udario Sainza u zadnji lijevi kotač a to ga je bacilo na Pereza.
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije ga Pérez udario nego je Sainz blago se kretao ulijevo. Pérez je vozio po liniji.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I jedan i drugi su krivi oboje su hteli racing liniju Sainc je imao jos mesta desno Perez je imao levo oboje su pogresili.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Razlike su jako male i nijanse odlučuju pobjednika. Nijanse poput Leclercove greške u prvom treningu zbog koje nije imao long run na hardu su danas odlučile pobjednika. Jedva čekam Singapur idući vikend.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Albon vozac dana sa obranama na hardu , mclaren zahvalan rb i ferrariju na poklonjenin bodovima
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Verstapen pod istragom zbog preticanja pod VSC
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Not bad for number two driver!
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Velike cestitke Piastriju i Leclercu i Landu na odlicnoj voznji. Također mozemo cestitati i Perezu i Sainzu do sudara. ;)
Perez apsolutno kriv, ali opet gledajuci snimak iz Perezovog boilda ne previse,
jer je bas sunce dosta tuklo na toj strani tocno prema vozacima.
Sainz ga je isao lagano zatvarati, ali ostavljavsi mu vise nego dovoljno mjesta.
Uglavnom meni jedna ako ne i najbolja utrka ove sezone.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oskar odvezao doktorski, dok je Lekler odvezao kao zensko(da ne kazem ko pic… a). Sainc nevidjena budala sta je uradio, Rasel po obicaju se nadje uvek gde treba. Noris i McLaren ne koriste sansu kad je Red Bul u kanalu. Mecka prespavala pauzu posle Belgije.
0
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Piastri odlican,Leclerc isto dobar,Russell na pravom mijestu uz dobru voznju.
Perez pokaza da moze kad ima isti bolid kao i Max.
Perez i Sainz trkaci incident,mozda malo vise kriv Sainz.
Lando dobro odveza,Williams dobar,Alonso ok danas,Max i Hamilton puno cviljenja.
Talijani se nadaju sljedecoj sezoni da Ferrari ima ovakav bolid pa da LH donese naslov.
A za Maxa imaju jednu recenicu odnosno citiraju ga; “kad prestanes varat prestanes pobijedivat”
0
15
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
-utrka vrlo zanimljiva.
-čestitke pisastriju na teško izborenoj pobjedi, mclarenu na p1 i timskoj igri, te colapintu na solidnim bodovima
-charlie je ovo trebo dobit, zajebo je.
-moji užas, užas i užas. čudno je bilo vidit maxa kako se muči, a checo odjednom solidan. ricci niđe, yuki isto.
-za udes krivim carlosa, jer je lagano otišao u lijevo prema checu. vidi se na snimci iz helikoptera, kako se udaljava od desne crte. ali ok mi je što niko nije kažnjen.
-ocon, gasly i ricci čekali kraj utrke da odbace hard i pređu na soft… bizarano.
-konačno vsc, kad barem nema sc-a.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad bas gledam slike neko je slikao zadnje krilo na McLarenu tokom prenosa i vidi se ogromna rupa razmak koliko se zadnje krilo savilo na pravcu nemoguce je da budes onako brz u drugom sektoru i isto brz na pravcu.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma to je legalno. Kad su u pitanju britanci sve je legalno i može proći. A iz aviona se vidi da se savija nenormalno. Da je Ferrari najbrzi vec bi svi postavlji pitanje kako je moguće naći toliko brzine kad su bolidi već na maximumu. A neprostaje im nista nego brzo takve stvari nasaditi na bolid. Ima i online usporedno slike McLarena Mercedesa RBa i Ferrarija pogled na prednje krilo na malim brzinama i velikim. Kod McLarena odredena krilca nestaju iz pogleda kamere u odnosu kad voze sporije!
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam mogo gledat utrku..ok vidm Perez i Carlos se razbili…ali zasto Verstapen nije 30-40 sekundi bio ispred Pereza kao prosle sezone i u prvoj polovini ove sezone!!!???jel zaboravio vozit ili???
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max se malo zaigrao s postavkama bolida nakon FP3, zajebo se i to je to u konačnici. RB je osjetljiv bolid.
1
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da kada ne ide krive postavke, bolid nepredvidiv i tako. Treba priznati da su drugi napravili posao bolje isto kao što je to rb radio unazad par sezona
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Toliko o tome kako su favorizirali Maxa…dobro si primjetio?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je fascinantno kako se Leclerca tu u komenarima važe kao ni jednog drugog vozača.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko je kriv za sudar Pereza i Sainza?
Ocon! ?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oscaru cestitke na odlicnoj pobjedi. Williams je drugu utrku zaredom pokazao kako nadogradnje funkcioniraju i da je odluka od zamneni Narednika sa Colapintom ispravna stvar, mali je u drugoj utrci dosao do bodova i skupio ih je vise nego Narednik u godinu i pol dana
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
piastri nije bija senzacionalan u bakuu bar meni . senzacionalan je npr bija maldonado koji je 2012. u nekonkurentnom williamsu pobjedija u španjolskoj . oscar mi nije bija senzacionalan jer sam nekako osjeća da bi moga pobjedit . već neko vrime mislim da je piastri najopasniji vozač na gridu ( ka konkurent ) jer je jako hladne glave , vrlo talentiran , vrlo ambiciozan i “tiha voda koja brege dere” kako ljudi kažu . već u prvoj sezoni 2 X je bija na postolju iako McL nije bija tako konkurentan ka ove sezone . sa tek 39 GP – a vozi ka “veteran” , ne jbe recimo autoritete … landa koji je u borbi za titulu bez razmišljanja pretekne na samom startu i odnese pobjedu . jučer odličnim i možda neočekivanim potezom pretekne leclerca koji kotira ka jedan od najboljih i budući prvak , a i puno je iskusniji od oscara da bi se posli toga koliko … 30ak krugova uspješno branija bez da je napravija grešku .
još sam nešto primjetija …. 4 X je ove sezone završava na P 2 i čini mi se da je svaki put pokaza bar malo nezadovoljstva (kroz intervju) plasmanom … ka da mu P 2 nije bilo dovoljno šta mi ukazuje na veliku ambicioznost . talent je ogroman no nije mi drag u komparaciji sa landom koji i kad ga ne ide ima osmjeh na licu ( i u subotu prilikom intervjua posli neuspješnih Q), a oscar mi djeluje nekako “andriodno” no usprkos tomu imam osjećaj da je bliži borbi za titulu od landa jer do kraja je još 7 trka . u igri je još dosta bodova , RB/max “stenju” pa je možda i 91 bod dostižan mada lando ima “kraći put” tj nadoknadit 59 bodova zaostatka za maxom . ipak mislim daje trenutno oscar u boljoj formi pa bi “android” moga završit ispred “osmjeha” možda i na P 1 na kraju ako u RB ne nađu izlaz , rješenje za maxa . u zadnje 4 trke tek jedan podij , lando 2 , a oscar 3 ..
žal mi je jučer bilo i carlosa koji je kroz trku bija “nevidljiv” ali se nije predava , smanjiva je razliku i moga je trku završit na podiju , možda čak i na P 2 …. dobru trku su imala i 2 mladca colapinto i baerman oba u bodovima .
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije ti senzacionalan, a onda pola komentara navodiš koliko je senzacionalan ?.
Maldonado je pobijedio zbog guma koje je Pirelli tada isporučivao. Sjećam se da je Alonso poslije te utrke izjavio da je F1 postala čudna
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako sam dobro razumio Avalona, htio je reci da je pobjeda ocekivana a ne senzacionalna jer Piastri je sve ono što je Avalon rekao – 100 % imam isto mišljenje.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Budimo realni, Sainz je pobijedio jer je Max odustao. Leclercu je u Monacu sc bio sretan da može od početka do kraja voziti na istim gumama. Monzu su im donjeli strategijom. Dali je itko očekivao ovakav konkurentan Ferrari? Ovo je valjda prvi puta da su mogli brzinom bolida do pobijede. Moje mišljenje je da je Noris startao u vrhu i odvrzao kako zna da bi izdominirao utrku. Mislim da je ipak još nešto McLaren bolji bolid. Nerijetko je kroz sezonu Piastri bio oko Leclercovog tempa a Noris bi pokazao više. Leclerc je trebao agresivnije braniti taj pokusaj to stoji no mislim da s obzirom na razliku u trećem sektoru između ta dva bolida da bi sano odgodio neizbježno. Dok s druge strane Ferrari jednostavno nije mogao ugroziti taj McLaren. I iz svakog izlaza iz zavoja je McLaren išao ko iz praćke ispaljen. Ako ga nisu mogli proći na ovoj stazi po ravnom, teško će bilo gdje drugdje.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U periodu između trka pokusavam pronalazit zanimljivosti.
Jedna od njih je fleksibilna krila.
I nakon Bakua postoje nove slike i dokazi o Mclarenovim fleksibilnim krilima. Nisam strucnjak da kazem sta je po pravilima legalno ili ne, ali kao laik se moze vidjeti nesto novo sto su uveli kako na prednjem tako i zadnjem krilu.
Ne smeta mi toliko jer Mclaren ce zaciniti sezonu i FIA ima slicne želje. Zanima me kako sve to prolazi tako glatko kroz sezonu.
Sjecam se da su prosle godine vrlo brzo zabranili Astonova flexi krila.
Ostatak momcadi tesko da moze kopirati to do kraja sezone, a i upitno je po pitanju potrosenog budzeta i gledanju ka 2025 godini.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mene zanima da li je to legalno i da li je zbog toga Piastri bio brži od Leclerca u 3.sektoru i tako mu oteo snove o pobjedi?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
legalno je. da nije bila bi dsq.
horner je nedavno izjavio da će sad i oni slijedit mclarenov koncept.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zeko gledao sam nekoliko usporednih snimki i kod McLarena zadnje krilo na max brzini izgleda kao da je drs u blagom otvaranju. Ne znam, ako gledamo na šta se sve kukalo zadnjih godina mislim da to baš i nije neka regula odnosno da je netko drugi u pitanju da bi bilo instant zabranjeno. Isto imaju nekakva zakrilca na prednjem krilu koja se na max brzinama poravnaju s ostatkom krila. Ako su to tajne McLarena koje donose tu prednost ove godine mislim da to ipak nije u redu s obzirom na povijest flexi komponenti bolida.
0
1