Charles Leclerc bio je najbrži u drugom slobodnom treningu u Bakuu. 6 tisućinki iza njega završio je Sergio Perez, dok je treći i 66 tisućinki iza bio Lewis Hamilton.
Od vozača koji su razbili svoje bolide u prvom treningu, Franco Colapinto izašao je na stazu 15 minuta nakon početka treninga, dok je Charles Leclerc to napravio odmah, ali se preko timskog radija žalio na ponašanje popravljenog bolida. Iako inženjeri na pitwallu nisu mogli uočiti anomalije, problemi su bili toliki da je Monegažanin na svoju ruku uveo bolid u boks.
Trening je započeo simulacijom tempa utrke na medium gumama, a nakon pola sata red je došao na kratku simulaciju kvalifikacija u čemu je kao pobjednik izašao Perez. Nakon toga većina se vozača vratila opet na srednje tvrde gume vozeći dulje stintove. Leclerc se u međuvremenu vratio na stazu naizgled bez kritika na ponašanje bolida, a to je potvrdio i najbržim krugom.
Treći trening na rasporedu je sutra u 10:30.
# | VOZAČ | KONSTRUKTOR | VRIJEME | + |
---|---|---|---|---|
1 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:43.484 | |
2 | Sergio Perez | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:43.490 | +0.006s |
3 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:43.550 | +0.066s |
4 | Carlos Sainz | Ferrari | 1:43.950 | +0.466s |
5 | Oscar Piastri | McLaren Mercedes | 1:43.983 | +0.499s |
6 | Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:44.029 | +0.545s |
7 | Lance Stroll | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:44.093 | +0.609s |
8 | Nico Hulkenberg | Haas Ferrari | 1:44.475 | +0.991s |
9 | George Russell | Mercedes | 1:44.536 | +1.052s |
10 | Oliver Bearman | Haas Ferrari | 1:44.547 | +1.063s |
11 | Yuki Tsunoda | RB Honda RBPT | 1:44.645 | +1.161s |
12 | Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:44.683 | +1.199s |
13 | Alexander Albon | Williams Mercedes | 1:44.737 | +1.253s |
14 | Franco Colapinto | Williams Mercedes | 1:44.749 | +1.265s |
15 | Valtteri Bottas | Kick Sauber Ferrari | 1:44.785 | +1.301s |
16 | Daniel Ricciardo | RB Honda RBPT | 1:45.056 | +1.572s |
17 | Lando Norris | McLaren Mercedes | 1:45.156 | +1.672s |
18 | Pierre Gasly | Alpine Renault | 1:45.391 | +1.907s |
19 | Esteban Ocon | Alpine Renault | 1:45.810 | +2.326s |
20 | Zhou Guanyu | Kick Sauber Ferrari | 1:45.947 | +2.463s |
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nikako mi nije jasno za koga je ova utrka?
Vlasnici se kunu da žele što više navijača u cijelome svijetu.
Na ovoj ULIČNOJ utrci, postoji mala tribina za goste uzvanike i turiste,
a ako pažljivije pogledate sve zgrade oko staze su zatvorene.
Balkoni su prazni, prozori su zatvoreni, rolete su spuštene.
Pitanje je sada da li itko tamo uopće živi jer nisam vidio niti jedan dućan.
Isto tako snimke iz helikoptera koje snimaju grad……
Vide se zgrade, prazne ulice i niti jedan živi čovjek koji se šeće.
Toliko mi je sumnjiv taj dio grada (sve osim luke za pretovar nafte, plina…)
Imam osjećaj da je Car sagradio glavni grad kojeg je sam dizajnirao za sebe od prihoda nafte i plina vjerujući da će se tako dopasti svijetu.
Dopao se vlasnicima licence F1.
Zato su i dopustili onaj slijepi dupli zavoj kroz staru kulu koju ne smiju dirati jer je to neka kulturna baština, a na koju se svi vozači žale da je preopasno jer ništa ne vide.
Zavoj je bitno uži od pravila FIA-e.
Nikome to ne bi dopustili.
Slijepi dupli zavoj koji se naglo penje i vozače zaslijepi sunce.
Ja mislim da stanovnici Azerbejana nemaju kulturu življenja u gradu nego sasvim drugačiji način života.
U gradu (luci) su zaposleni strani radnici za pretovar nafte i plina,
a grad je pusti spomenik Caru i njegovim podanicima. Šefovima tajne policije, vojske….
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
p.s. Glede onog članka o Ronnie Petersonu.
Izvrsna statistika sedamdesetih kako se brzina kruga spuštala tako je broj mrtvih rastao. (Nürburgring)
Kome se ne gleda cijeli video, evo samo trenutka kada stave statistiku:
https://youtu.be/EVUFiximfKc?t=55
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ljudi su na poslu, rade.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gdje rade? Nema dućana, auta, semafora…..
Da nisu oni nomadska plemena t.j. živjeli nomadskim načinom života?
Putovali sa stadima za ispašom i razapinjali šatore?
Možda je zato grad prazan?
p.s.
Tako je svake godine.
Sjećam se prve utrke.
Ta mala tribina je bila još manja.
Max za 1.000 ljudi.
A sve ostalo je bilo blindirano (zgrade, balkoni, prozori…)
Onda se malo popravilo s brojem gledatelja, zato jer su pojednostavili vizni režim za fanove F1 koji vole putovati i pratiti utrke u živo.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://caspiannews.com/news-detail/formula-1-2017-azerbaijan-grand-prix-records-highest-attendance-increase-2017-12-11-58/
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala ti na tom članku uz opasku da jako vjerojatno broje sva tri dana posjeta, a ne samo nedjelju.
Kako god kada vidiš predstavljanje grada. prikazuju enormno široke ulice bez automobila, predimenzionirane spomenike……
Možda je izgrađen taj dio grada.
kao veliki ulaz u grad “slavoluk doživotnom vladaru” dio koji je administrativno sjedište države.
Može biti i to.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.blackbookmotorsport.com/commercial-guides/f1/data-analytics/attendance/
Evo još jedna stranica sa podacima o posjećenosti.
Zbraja se cijeli vikend ali mi nije jasno što broje – prodane karte?, stvarni broj ljudi koji su ušli na tribine?, nešto treće?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pero, pusti pitanja na koja nema odgovora. F1 je za one sto prodaju reklame. I polupismene koji kupuje to sto se reklamira.
Iskreno, mislim da je ovo ok staza i vrijedi ispratiti. Ja jedva čekám.
Ljudi, nadam se da se polupismen pise zajedno. Hhahah
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se, jer vidim da nema pomoći.
Postojale su razne generacije F1.
Neko vrijeme ih je financirala duhanska industrija ( u vrijeme početka masovnih žalbi za laganje o smrtonosno štetnom proizvodu.
Danas (zadnja 2 desetljeća) ih financira naftni lobi.
Da nije tako ne bi bilo dovoljno novaca za razvoj.
0
0