Aston Martin je potvrdio da je pobijedio u utrci za najtraženijim inženjerom u F1 – Adrian Newey nastavit će svoju veliku karijeru u ekipi Lawrencea Strolla.
Britanac (65) odlučio je napustiti Red Bull nakon 18 godina u ekipi, a osim nove tvornice i zračnog tunela, na novo radno mjesto navodno ga je privukla godišnja plaća od oko 35 milijuna eura. Newey upotpunjuje niz pojačanja britanske ekipe koja je uoči nove ere F1 bolida u koju ulaze s Hondom dovela bivšeg voditelja Mercedesovog odjela za pogonske jedinice Andyja Cowella i donedavnog tehničkog direktora Ferrarija Enrica Cardilea, a od ranije ima Dana Fallowsa, aerodinamičara koji je većinu karijere proveo upravo uz Neweyja u Red Bullu.
“Uvelike su me impresionirale strast i predanost koju Lawrence unosi u sve što radi”, rekao je Newey.
“Lawrence je odlučan u tome da stvori ekipu koja će osvojiti svijet. On je jedini većinski vlasnik ekipe koji je aktivno uključen u sport. Njegova predanost prikazana je u razvoju novog AMR tehnološkog kampusa i zračnog tunela u Silverstoneu koji nisu samo najsuvremeniji, već i stvaraju sjajno okruženje za rad.”
“U suradnji sa sjajnim partnerima poput Honde i Aramca imaju sve ključne dijelove infrastrukture koji su potrebni da pretvore Aston Martin u šampionsku ekipu te se uvelike veselim tome što ću pomagati u ostvarenju tog cilja.”
Newey će s radom započeti 1. ožujka 2025. u ulozi “upraviteljskog tehničkog partnera”, a postao je i dioničar ekipe. Iz Astona kažu kako je privatni obilazak njihovih postrojenja bio ključan u dovođenju velikana.
“Kad je vidio što smo sagradili u Silverstoneu – naš nevjerojatni AMR tehnološki kampus, talentiranu grupu ljudi koju smo okupili i najnoviji zračni tunel u sportu – brzo je shvatio što pokušavamo ostvariti. Mislimo ozbiljno – kao i on.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što reći, napisati?
Fernando Alonso uzmi treću F1 titulu.
21
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako se ne posvađa s njima 2026. zbog prevelikih očekivanja.
Dođe onda Verstappen 2027 i pokupi opet titulu
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ili Honda opet napravi neko smece od motora. To bi bila komedija haha
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stroll prvak 2026. :D
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako naprave dominantan bolid dat će gazda alonsu nogom u guzicu i dovest sargeanta.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jos malooo rodooooo
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima li nade za treci naslov? hehe
Na papiru se sve poslozilo, bit ce zanimljivo vidit u praksi…
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ona izreka “pao mi kamen sa srca”.
Da Alonso osvoji 3. naslov ne znam dimenzije i ime kojom bi se nazvala ta kamenčuga.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni još nije jasno koliko su čelnici Ferrarija nesposobni, da su propustili ovakvu priliku.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lik ima 65 godina možda ipak nije više tako dobar ulov.
5
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je to plus, godine i godine iskustva, godine i godine plesanja u sivoj zoni.
Ali zna Ferrari posao, ipak su zadnji naslov uzeli 2008.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
možda je i nudio više, a Newey nije htio u Italiju. jesu šlampavi ali u zadnje vrijeme počinju djelovati kao sređena ekipa, vjerujem da nisu ovo samo tako pustili. Fred mi ipak ozbiljnije djeluje nego ovi prije, i odradili su dosta internih promjena koje će nadam se biti pozitivne.
mada sam se nadao da ću ga vidjeti u crvenom.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
fred djeluje ozbiljnije nego ovi prije ? 2022. sa ismijavanim binottom posli 16 trka ( monza 2024. je također 16. trka ) leclerc je bija 2. u poredku vozača , a ferrari također 2. u konstruktorskom . sad kad ih je ozbiljni fred “sredija” leclerc je 3. u vozačkom , a ferrari također 3. u konstruktorskom ….
3
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko je tada ekipa konkuriralo za pobjedu? Koliko je nakon 16 trka bilo razlicitih pobjednika, tada i ove sezone?
Predlazem da sastavis jedno dobro pismo i adresiras na Maranello u kojima ces im detaljno objasniti da nisu trebali najuriti Binotta i dovesti Freda.
Mozda tebe zaposle tada, ne kao glavnog stratega, ali kao vizionara buducnosti i cuvara proslosti.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Te 2022 su od najbolje ekipe na početku na kraju bili sporiji od Mercedesa a RB ih izdominirao. Tu je bila velika promjena pravila i dobar pocetak i katastrofalan svršetak. Koliko su dobro počeli toliko su još vise us… kroz sezonu. Kakvi su bili lani? 2021? 2020?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kao što su već Mrgud i Alonso napisali – kakva je forma bila Mercedesa i McLarena 2022. i 2023.? nisu ni bili blizu formi ove godine, a tih godina je Ferrari kretao u sezonu skoro u egalu s RedBullom da bi do kraja sezone propao ko žeton.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mrgud … “Koliko je tada ekipa konkuriralo za pobjedu? Koliko je nakon 16 trka bilo razlicitih pobjednika, tada i ove sezone?” jbga , zaboravljam da na portalu postoje vrlo analitični fanovi koji uzimaju sve okolnosti u obzir pa moji blefovi/laži ne prolaze. raskrinka si me :(
nego … reci ti meni koliko je ekipa konkuriralo za pobjedu prvih 10 trka ? ne računajući australiju kad je max odusta u 10 trka u tek 2 nije pobjedija . po jedna pobjeda landa i leclerca mi nisu bile pokazatelj da su u tom trenutku prvenstva dovoljno konkurentni da se bore za pobjede
kad su se u recimo konstantnije borbe za pobjede “uključili” vozači merca , McL pa i ferraria ? ako se ne varam ( a ti me ispravi jer sigurno griješim )od 11. trke /austrije kad je zapoćeja pad forme RB najednom su recimo konstantnije za pobjede počeli konkurirat vozači merca , McL pa donekle i ferraria . s obzirom na tvoj bedž ovo donekle je zbog toga jer su “pad forme” RB – a vozači merca iskoristili da ostvare 3 , Mcl 2 , a ferraria JEDNU pobjedu .
na zadnje 2 rečenice tvoje replike mogu se samo smijat jer ako se mrzi binotta onda je fred odličan , puno bolji šef . ko jbe šta je u hiper dominaciji merca od 3 sezone “šefovanja” binotta ferrari 2019. završija na P 2 u konstruktorskom , a 2021. se nije lako bilo vratit sa P 6 iz 2020. kad su ih “unakazili” žalbama 2019. na P 3 št a im se nije prognoziralo .
na žalost moram odbit tvoj prijedlog da sastavim jedno dobro pismo adresirano na maranello u kojem bi “branija” binotta pa možda i dobija posao vizionara budućnosti i čuvara prošlosti ali ti… ti bi moga poslat pismo i čestitat “glavi” ferraria na odličnom potezu = otkaza binottu i angažiranju odličnog freda pa možda tebe angažiraju ka vizionara budućnosti jer fred je budućnost kako ti to “vidiš” :)
btw , sjećaš li se šta je odgovorija preiskusni brawn kad su ga pitali šta bi savjetova mattii ? za razliku od fanova RB koji su strpljivo 8 sezona čekali vozačku i konstruktorsku titulu , a niko nije napada hornera niti pomišlja na njegov otkaz vi fanovi ferraria se kur*ite , niko vam nije dobar i pljuvali se po domenicaliu u čijoj eri su massa 2008. i alonso 2010./12. ( u eri dominacije RB ) bili do kraja u borbi za titulu pa i 2013. je alonso završija ka vice prvak iako sa velikim bodovnim zaostatkom za sebom .. slično se dogodilo i sa mattiom jer nije moga osvojit titulu u borbi sa mercom , najkonkurentnijim bolidom u povijesti F 1 ALI to će sad fred ispravit . u godinama koje dolaze fred će vodit ferrari u svjetlu budućnost … titule . BTW , drago mi je šta “upadam” u isti koška i ross brawn koji je prije 5 godina izjavija ( baš je to preneseno na ovom portalu ) …”Brawn vjeruje da je Binotto pravi čovjek za taj posao: Definitivno neću davati Mattiji nikakav savjet. On zna što radi, već je imao ovakve situacije tijekom svoje duge karijere u Formuli 1.” jbte , koji smo glupani nas dvoje (brawn i ja ) za razliku od npr tebe ….
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
sisavac …ma da i ti i Alonso 1983 ste u pravu ( i Mrgud naravno ) , tih godina je ferrari kretao u sezonu skoro u egalu s RB . npr 2022. samo … “zaboravija” si da je u prve 3 trke max odustaja ,a te trke je leclerc pobjedija . zahvaljujući tome je izgledalo da su ferrari i RB krenuli u egalu no već poslio španjolske kad se prestali problemi RB/maxa prividni egal je ” ishlapija ” . a šta se tiče 2023. .. kako bi bilo da provjeriš taj “egal” start ferraria Vs RB ponovno ?
PS i nemoj “veličat” 2022. jer bi to bilo priznanje za šefa ferraria , a tada je šef bija popljuvani binotto ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pomalo. Vidjet ćemo. Stroll već godinama spaljuje novce pa za sada nema nekih pomaka. Da li će dodatno spaljivanje novca donijeti nešto ili ništa (kao i do sada), ostaje da vidimo.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na početku sezone mi nije bilo ni na kraju pameti da bi Newey mogao završiti u AM. Nije da se bunim…
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Sve sam ti omogućio, na tebi je samo da voziš!” – Tata Stroll svom sinu.
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još Alonso mora dobiti gp2 engine i sinek ima sve preduvjete za naslov prvaka!
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne zelim vjerovati da su pare bile razlog okidac da prede u AM.
Nemogu to vjerovati niti kod nogometasa. Imas sve na svijetu , pare koje tvojih 17 nasljednika nemoze potrositi i da opet samo zbog para ides nekamo.
tako da Newey je imao vjerojatno i druge razloge , a neki su ovdje i navedeni
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne vjerujem da su samo pare nego i sloboda.
I još Honda sa kojom je sarađivao.
Takvu slobodu koji će dobiti u AM mislim da ne bi imao ni u McL-u, a ni u Will. O Ferrariju da ne pričamo.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
svaka čast adrianu na svemu šta je uradija u svojoj blistavoj karijeri ali McL je pokazatelj da ima još poneki znalac koji može složit pobjednički bolid . možda RB20 i nije najbolji uradak adriana u koparaciji sa RB 19 koji je bija superioran u odnosu na konkurenciju . ne “propada” se tek tako , preko noći , a to se RB desilo . da je RB 20 na nivou RB 19 bez obzira na odlazak adriana RB ne bi ovako naglo upa u probleme . prvih 6 trka sergio je bija na nivou , 4 podija , a onda je naglo zaboravija vozit !?! “privid” konkurentnosti , dominacije je i dalje održava max ALI npr u imoli je pobjedija landa za 0,7 s , u kanadi za 3,8 s , španjolskoj 2,2 s . Q više nisu bile tako dominantne , a rezultati ? pa max koji je 2023. tek JEDNU trku završina van podija (singapur P 5 ) ove sezone je već4 trke završija van podija , a bilo je tu i nezamislivih zaostataka za pobjednikom . npr mađarska 21 s , nizozemska 21, 8 s , monza 37,9 s . naveden tijesne pobjede i veliki zaostaci ukazuju mi da adrianov RB 20 nije na nivou njegovog RB 19 jer upornim radom mercov F1 W15 mu je konkurencija , katkad i ferrariev SF 24 , a McL 38 posli popčetnog “zaostatka” mu se opasno približava , a sad je i bolji od RB . moguće da je adrian sa RB 20 nešto fulao jer da nije , da je RB konkurentniji , “pogođeniji” teško da bi max neke trke završava na P 4 , 5 ili 6 . da je adrian i osta u RB možda bi situacija bila tek nešto bolja ali daleko bi to bilo od lanjske sezone kad su sve “gazili” jer i newey je “smrtnik” pa time i sklon greškama koje su istina rijetke ali … dešavaju se . možda se jedna desila i ove sezone ali se gotovo sve pripisuje njegovom napuštanju tima šta može bit točno ali i ne mora .
6
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Newey je nije dizajnirao RB20, prema riječima dr. Marka.
https://www.crash.net/f1/news/1054591/1/helmut-marko-hits-back-links-between-adrian-neweys-exit-and-rb20-slump
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da li
ili
?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bio sam malo neodlučan, a možda i nisam ?
Tipkao na poslu i veze nemam otkud se to “je” uvalilo …
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Avalone ovaj bolid je drmao i ove sezone, a koliko ja znam Adrian vise ne radi na njemu da može početi raditi drugdje početkom godine. Da niste možda pomislili da su pali jer nema tog Neweya u ekipi da pegla bolid kroz sezonu? Da razjasnimo nešto ovaj bolid sa početka sezone je njegovo djelo. Adrian nakon objave da odlazi iz RBa je prestao raditi da se može priključiti drugoj ekipi u to isto vrijeme iduće godine. Stoga ovaj pad RBa očito ima veze s time da Newey već dugo ne radi na njemu.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa jel to moguce,ajmo moj Alonso pa taj jebeni 3 naslov prvaka da te se moze uklesat u kamen ??
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
prije par mjeseci, nakon hamstine objave bio sam siguran kako ide u ferrari.
ali drago mi je da nastavljamo suradnju. još da am promijeni bar jednog vozača za 2026…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I ja sam bio 99% siguran, ali tu je jedno veliko ali.
Mada, možda i bolje. Koliko njih se mučilo u Ferrariju, a u drugim momčadima su procvjetali?
Sad, da li Lulu možda dobio neke “garancije”(lupam), da će Adrian da dođe u momčad ili šta?
Mada je on potpisao dosta ranije.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mogo bi Alonso konačno u penziju :P
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još sam pred par godina predviđao da će AM biti top ekipa, lagano se čini da bi moglo ići u tom smjeru. Već je Aston Martin pobrao dosta ljudi od drugih ekipa i prije Adriana.
Pošto je Alonso u toj momčadi moglo bi se tu nešto i zakomplicirati jer taj čovjek ima neku nevjerojatnu karmu.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako to Ferrari radi. Bolje dati Hamiltonu 30 miliona za 2 godine što će se vozati po stazi, nego dati pare za mozak i budućnost.
Bravo za Aston Martin, s ovim ne mogu nista izgubit, samo dobiti.
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…udao se unajljigaviju obitelj.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Službeno je , ovi u Ferrariju su idioti. Mjenjau vozače kao čarape a imali su najbolje vozače na gridu unazad ohoho godina i nitko nije pomogao. Sada će masno platiti Hamiltona ali Neweya neće. E vala njima nikad iz guzice u glavu neće sjest. Znam , da , nije Newey sam radio bolide ali je glavni aerodinamičar te ekipe a Ferrariju je to rak rana skoro 15 godina. Bolje da su ostavili Sainza i doveli Neweya nego što su doveli Lewisa da se pripremi za mirovinu sa pozamašnom otpremninom. Znao sam , tj bio sam poprilično siguran da će ovako zavrsiti ovo oko Neweya no potajno sam se nadao da je ovima u Ferrariju napokon sinulo kako bi mogli riješiti svoje probleme. Newey vrijedi svakog centa za ekipu koja želi trofeje i titule. Pogotovo vrijedi ako se moglo baciti stotine milijimuna na Alonsa, Kimija , Vettela i Hamiltona bez učinka ( za ovog zadnjeg ćemo vidjeti) onda se mogla odriješiti kesa i za jednog od najboljih ljudi u ovom sportu što se razvoja bolid tiče!
4
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa nije Ferrari zadnja prčija pa će si dozvolit da ovisi o jednom čovjeku. To što je otišao u Aston ne znači da će imat najbolji bolid.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije zadnja prčija jednog čovjeka. No biti će i suh i još jako dugo.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Newey gdje god da je bio u zadnjih 32 godine je osvajao naslove, ne vidim razloga zasto bi sada bilo drugacije.
Ferrari je mogao i morao uzet Neweya pod svaku cijenu, a ne toliku kolicinu novaca potrositi za vozaca kome je Bottas uzimao pobjede i pole postione.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I ovaj newey kenja,sada odjednom je Aston Martin ikona kao i Ferrari, turbo retardirana izjava,ali lova čini čuda
0
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
neki kažu da u njegovoj aston martin eri aerodinamika će imati nikad manju ulogu. ne znam. ne sviđaju mi se tata i sin nikako. sve izgubili dabogda!
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajde da su nešto ukrali ili da su prevaranti pa ajd da se nema ljepih rijeci za njih, ali zeliti nekome zlo samo zbog obicnog nesviđanja i to preko informacija dobivenih pisanim ili video putem.
Ja pamtim kad sam bas mrzio kopiranje Mercedesovog bolida od strane Racing Pointa u 2020. godini. Tad nisam htio da taj bolid bude toliko konkurentan jer tad po meni za to nije bio zasluzan trud momcadi. Al onda Perez pobjedi i sve zaboravim.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ej, pa nitko nije zaželio “zlo”. valjda smiješ, onako navijački zaželjeti momčadi koja ti se ne sviđa da ne uspiju.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E to moze hahaha
Mislio sam da je to bas mrznja ko sta mojih par prijatelja/poznanika u nogometu mrzi neke protivnike do te mjere da se pitam dal vise vole kad njihovi pobjede ili kad se protivnicima desi nesto lose.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Intervju Neweya
https://youtu.be/JvkzUzpWuo4?si=-tf6OotYoJf9QkeZ
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa vi ovdje pišete kao da je došao spasitelj na Zemlju, ljudi ohladite malo.
Bravo Fred, forza Ferrari
Nitko iznad Ferarija!
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko je dizajnirao bolide koji su osvajali konstruktorske naslove u sezonama 2014.-2021.?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Allison
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Allison ne samo da nije dizajnirao niti jedan od tih bolida, nego nije bio niti zaposlenik Mercedesa do 2017. Odgovor je Lowe/Costa/Owen + Cowell za motor.
Da se razumijemo, Cowell je najveći stručnjak koji je radio u F1 u zadnjih 20 godina ako izuzmem neke ljude iz BMW-a i Ferrarija koji su radili na motoru. Pogon je kudikamo složeniji posao od crtanja spojlera i puno duljeg je razvojnog ciklusa (skoro desetljeće je bilo potrebno da se razvije i istestira hibridni sustav). Zbog toga se tehnički pravilnik za motor piše tri do pet godina prije nego se definiraju pravila za aero, jer se motor ne može samo tako “ispljuniti” i prilagoditi u jednoj sezoni poput šasije i aero dijelova.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Btw, ovo je od puno većeg značaja za Aston Martin: https://www.astonmartinf1.com/en-GB/news/announcement/aston-martin-aramco-announces-andy-cowell-as-group-chief-executive-officer
Tip je doslovce postavljen za CEO-a, dakle on će šefovati Neweyu, a ne obratno. Zna se tko kosi, a tko vodu nosi.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@gosuasus, čovjek je pitao od 2014.- 2021. Dakle Allison je dizajnirao Mercedesove bolide od 2017. do 2021.
U sezonama 2014-2016. Mercedesov motor je bio toliko premoćan da je mogao voziti na felgama.
Lowe i Owen se nisu baš iskazali u Mercedesu. Costa i Cowell su majstori svoje igre.
Generalno u ovom sportu, jedan čovjek ne može napraviti ništa. Tako treba gledati na ove transfere.
Aston na čelu sa Strollom želi da napravi zdrave temelje za ekipu i čini mi se da to ide u dobrom pravcu.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Har Kl
Allison u Mercedesu nije za ništa tehnički odgovarao do 2018. (kada su programi prijelaza na aerodinamiku širokih noseva i podnice bili odavno upogonjeni), nikad nije radio na poziciji dizajnera, i pokupio je umotvorinu Coste koji se povukao 2020. Owen je bio prvi instrument iza genijalnog DAS sustava s kojim je Mercedes srušio sve moguće rekorde na stazi. Također, da Lowe nije imao toliki interes prema sintetskim gorivima i onog što su u Ilmoru radili, ekonomičnost Mercedesovog motora bi bila dovedena u pitanje puno prije nego je Honda složila svoj paket 2021. Lowe je pri napuštanju F1 pokrenuo svoj biznis baš u toj domeni. Lowe/Costa/Owen su glavni dirigenti svega dobrog što se radilo u Brackleyu od 2014. do 2021., i autori iza čijih imena stoji gotovo 200 Grand Prix pobjeda.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mazel Tov
Kako god, Aston Martin je dobio prvoklasnog inženjera.
Bilo bi žalosno da nakon tolikog ulaganja, kampus, zračni tunel… da nema dobre ljude.
Samo se nadam da će nakon Alonsovog umirovljenja imati sreće sa izborom novog vozača.
Jer sve to znači ako uspije, peta momčad koja se može boriti za postolja i naslov.
Ako stvarno bude tako, FIA će morati raširiti bodovanje na bar 12 mjesta jer će svi bodovi biti rezervirani za 1. klasu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Očekivano. Nisam znao da je ovo prvi Neweyev partnerski/dioničarski ugovor. Sretno mu bilo. Zamisli da još Vettel dođe kao trkaći šef ekipe, to bi bila ludnica.. a Alonso još za volanom i zajedno osvoje još jedan naslov. :D
0
0