Loic Serra službeno postaje dijelom Scuderije Ferrari od 1. listopada ove godine. Bivši član Mercedesa u Ferrariju će imati funkciju tehničkog direktora koju je nakon odlaska Enrica Cardilea u srpnju ove godine privremeno obnašao šef momčadi Fred Vasseur.
Enrico Gualtieri ostaje tehnički direktor za pogonske jedinice gdje trenutno nadgleda razvoj nove jedinice za promjenu pravila 2026. godine.
Loic Serra je inženjer rođen u Nancyu, u Francuskoj 1972. godine. Nakon diplomiranja, svoju karijeru u motosportu započinje u Michelinu, odakle je započeo svoju karijeru u Formuli 1. Prvi posao u nekoj F1 momčadi dobija 2006. godine u BMW Sauberu gdje se zadržao sve dok odlaska BMW-a iz Formule 1. Svoj novi posao pronašao je u Mercedesovoj F1 momčadi gdje je bio sve do prije godinu dana u ulozi direktora za performanse.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Newey sve bliže Aston Martinu.
Una scelta, quella dei vertici di Ferrari, che segue la linea della continuità e spegne definitivamente le voci sull’approdo di Newey a Maranello. Troppo elevate le richieste economiche del “genio”, così come il rischio di minare gli equilibri interni alla squadra.
(u slobodnom prijevodu – Newey traži previše para a osim toga Ferrari se boji da bi njegov dolazak poremetio međuljudske odnose)
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedna prepreka manje dolasku Neweya u Aston Martin.
Tko zna možda mu se i Max pridruži 2026 g.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni zvuči Max kao vjerojatna opcija. I još Honda. Newey, Max i Honda zvuče obećavajuće.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Plus kompletno novo izgrađena tvornica sjedište i AERO TUNEL
Tata Martin ne želi biti druga liga. Uložio je milijarde da bi se borio za postolja i vrh, a ne da vozi otpatke od prošle sezone najboljih momčadi.
Nedostajao im je aero tunel. Više im ne nedostaje,
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max ili Mercedes ili penzija. Aston Martin je prevelik rizik za odraditi 1-2-3 godine prije kraja. Non stop govori da želi probati druge trkaće serije a rekao je da neće biti tu u F1 više puta. Tako da je Max najvjerojatnije gotov sa F1 do 2028. sa Red Bullom ili Mercedesom (2026.-2028.)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Upravo zbog želje da isproba druge trkaće serije bi Aston Martin mogao bit pravi odabir za Maxa.
Već dugo se utrkuju u GT3 serijama i sljedeće godine ulaze u Hypercar sa bolidom koji je Newey dizajnirao.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lance out, Max in. ??
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pigmalion, ja bih prije rekao da tata sinu slaže bolid ?
Alonso je naravno potpisao samo do kraja 2026, pa bi mogli tamo negdje 2027, kad Newey složi za sekundu brži bolid od ostalih dočekati i novog svjetskog prvaka, Lance Strolla ??
A Max će to sve gledati u čudu, iz Red Bulla ili Mercedesa ?
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Alpine
Ne daj Bože da bude tako.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakva božija penzija. Pa nije on na zalazu karijere kao Alonso i Hamilton.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
jedini motori koji zvuče obećavajuće su Ferrari i Mercedes, barem u zadnjih 20 pošto su jedini konstantni. ostali su previše neodlučni da bi napravili neki značaj uspjeh. Honda ne zna bi li piškili ili kakili, Renault jest malo stabilniji ali kad tvornička momčad odluči uzeti tuđi motor onda stvarno nešto ne valja.
ova kombinacija Newey-Max-Honda zvuči “romantično”, jednako kao što je bilo s kombinacijom McLaren-Honda-Alonso.
3
0