Loic Serra potvrđen kao novi tehnički direktor Ferrarija

Izdvojeno / Vijesti

Ante Maras

Prije 9 mjeseci 1 min 11 komentara

Loic Serra službeno postaje dijelom Scuderije Ferrari od 1. listopada ove godine. Bivši član Mercedesa u Ferrariju će imati funkciju tehničkog direktora koju je nakon odlaska Enrica Cardilea u srpnju ove godine privremeno obnašao šef momčadi Fred Vasseur.

Enrico Gualtieri ostaje tehnički direktor za pogonske jedinice gdje trenutno nadgleda razvoj nove jedinice za promjenu pravila 2026. godine.

Loic Serra je inženjer rođen u Nancyu, u Francuskoj 1972. godine. Nakon diplomiranja, svoju karijeru u motosportu započinje u Michelinu, odakle je započeo svoju karijeru u Formuli 1. Prvi posao u nekoj F1 momčadi dobija 2006. godine u BMW Sauberu gdje se zadržao sve dok odlaska BMW-a iz Formule 1. Svoj novi posao pronašao je u Mercedesovoj F1 momčadi gdje je bio sve do prije godinu dana u ulozi direktora za performanse.


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

11 komentara

  1. Dee-Lite Prikaži

    Newey sve bliže Aston Martinu.

    Una scelta, quella dei vertici di Ferrari, che segue la linea della continuità e spegne definitivamente le voci sull’approdo di Newey a Maranello. Troppo elevate le richieste economiche del “genio”, così come il rischio di minare gli equilibri interni alla squadra.

    (u slobodnom prijevodu – Newey traži previše para a osim toga Ferrari se boji da bi njegov dolazak poremetio međuljudske odnose)



    6
    6

    0
  2. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Jedna prepreka manje dolasku Neweya u Aston Martin.
    Tko zna možda mu se i Max pridruži 2026 g.



    4
    4

    0
    • Tonykart Prikaži

      Meni zvuči Max kao vjerojatna opcija. I još Honda. Newey, Max i Honda zvuče obećavajuće.



      2
      1

      1
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Pretplatnik Prikaži

        Plus kompletno novo izgrađena tvornica sjedište i AERO TUNEL
        Tata Martin ne želi biti druga liga. Uložio je milijarde da bi se borio za postolja i vrh, a ne da vozi otpatke od prošle sezone najboljih momčadi.
        Nedostajao im je aero tunel. Više im ne nedostaje,


        0
        -1

        1
    • Ferrari
      Fiorano99 Prikaži

      Max ili Mercedes ili penzija. Aston Martin je prevelik rizik za odraditi 1-2-3 godine prije kraja. Non stop govori da želi probati druge trkaće serije a rekao je da neće biti tu u F1 više puta. Tako da je Max najvjerojatnije gotov sa F1 do 2028. sa Red Bullom ili Mercedesom (2026.-2028.)



      2
      2

      0
    • Ferrari
      sisavac Pretplatnik Prikaži

      jedini motori koji zvuče obećavajuće su Ferrari i Mercedes, barem u zadnjih 20 pošto su jedini konstantni. ostali su previše neodlučni da bi napravili neki značaj uspjeh. Honda ne zna bi li piškili ili kakili, Renault jest malo stabilniji ali kad tvornička momčad odluči uzeti tuđi motor onda stvarno nešto ne valja.
      ova kombinacija Newey-Max-Honda zvuči “romantično”, jednako kao što je bilo s kombinacijom McLaren-Honda-Alonso.



      3
      3

      0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.