Sergio Perez je VN Italije započeo i završio na osmom mjestu. Osim zanimljivog dvoboja s Georgeom Russellom, nije imao mnogo pokazati u Red Bullu koji je bio prilično zahtjevan za vožnju.
“Jako sam razočaran”, priznao je poslije. “Očekivao sam da će biti teško, ali ne ovako. Bili smo spori i imali veliku degradaciju guma, pogotovo na mediumu.”
“Mislim da sam malo ugrozio svoju utrku kako bih zadržao Georgea [Russella] iza sebe, ali nam se isplatilo jer smo ga uspjeli zadržati neko vrijeme, a on se na kraju jako približio Maxu. To je momčadi donijelo prevagu u bodovima danas.”
Perez se u sezoni više puta mučio s bolidom, bez postolja je još od Kine, a među prvih šest bio je jednom u posljednjih 10 utrka. No, sada se i njegov momčadski kolega suočava s istim problemima, jer i on smatra da je RB20 težak za upravljanje.
“Stvarno se osjećam kao da sam u istoj situaciji u kojoj sam bio posljednjih osam do deset utrka, ali sad je i Max naišao na slične probleme, što je pomalo zbunjujuće, ali iz podataka je jasno gdje je problem”, rekao je Perez nakon utrke.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
hahhaha, e moj Pereže, mustro stara
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
10
Dost je skroman
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ah mora se i on malo guštati.
Nego, Magnusen bi trebao dobiti zabranu nastupa na slijedećoj utrci ?
Dobio je 2 negativna boda zbog sudara sa Gaslijem i ukupno skupio 12.
Dakle to je to?
p.s.
Koliko me pamet služi to se zadnji puta desilo Romanu Grosjeanu 2012 g. mislim.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
KMag je prvi koji je dobio ban na ovaj nacin u ovom sistemu.
Zadnji ban je bio Romaina za sranje u SPA a prije njega Villeneuve al to je bio picvajz specifican za F1, jednorog situacija, 1997 Japan..
Massa je isto propustio utrku ali nije bio bas ono ban i jos jedan primjer ne dobro napisanih pravila.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hahahhashahahhahahahaah…… hahahahahahhaah………?????????
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zadnjih godinu i pol,otkad ga momčad sabotira,sad je blizu maxa nekim čudom,e sad neja me netko demntira kako je perez sad zaostao par sekundi iza maxa ako je max toliko bolji,a ako je bolid toliko loš zašto sad perez ubrzao kad nema bolid za to.
Pogledajte prve 4 utrke prošle sezone tko je pobijedio i onda pogledajte poslije.
I dalje smatram da su pereza iskoristili da uvečaju dominaciju od Versrapena
5
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prije bi rekao da je Max do sada bio povezan sa bolidom dok kod Pereza od početka to nije bio slučaj. Sada je Max izgubio sigurnost u bolid. Vele da je nepredvidljiv. Nešto kao mercedes sa zeropod konfuguracijom.
12
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako cemo o teorijama …možda je samo Maksov bolid imao “specijalne” kocnice.
Njihovo postojanje je lako mogla maskirati Maksova vještina vožnje.
Sad kada ih nema znatno su bliži Perez i Maks.
7
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda su u šumi
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A to je u koleraciji sa tim da Perez nije dobio otkaz …RB “zna” u cemu je razlika izmađu bolida i bilo bi glupo da mjenja vozaca.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne kenjaj. Nitko nikoga ne sabotira. Te priče se uvijek u takvim situacijama pojavljuju. Onoliko puta za redom razbit bolid jedino je do sada uspio Mazepin. Sve je bilo ok dok nisu došle nadogradnje kao i kod većine momčadi. I onda ako to ne funkcionira kako se očekuje nastane problem. Pogledaj sestrinsku momčad RB Visa i di je trenutno veličani Tsunoda koji je bio hvaljen kako je svaku utrku deklasirao Riccarda. Neprepoznatljiv je u odnosu na početak sezone. Sad kad bolid više nije konkurentan u zadnjih 8 utrka Riccardo vodi 6/2 u utrkama te je osvojio 7 dok Tsunoda 3 boda. Lako je biti dobar vozač kad je bolid konkurentan. A kad postane njesra onda se vidi ko ima kakve vještine i šta može izvući iz njega te da li može održati neku konstantu. Jedna utrka ne znači ništa pa tako ni trenutno situacija da će Perez u narednim utrkama biti blizu Verstappena. Trebali su ga davno zamijenit jer će izgubit vodstvo u konstruktorskom poretku. Ali kad uzmeš u obzir da RB od sponzora zarađuje 260 milijuna a kao prvaci u kontruktorskom upola manje (140) onda je jasno zakaj Perez i dalje ostaje.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A zaboravio si najveći slučaj sabotaže prema pojedinim komentatorima, a to je Ferrari prema Sainzu u zadnjoj utrci lani.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na kojim si ti drogama?
2
2