Iznenađenje u Williamsu: Colapinto umjesto Sargeanta od Monze!

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 10 mjeseci 2 min 53 komentara

Foto: @Alex_Racing1, X

Znalo se da je Logan Sargeant pod prijetnjom uranjenog otkaza nakon novog skupog razbijanja bolida na treningu za VN Nizozemske, no njegova zamjena koja je upravo objavljena nije bila među najočekivanijima – umjesto za tuđe rezerve, Micka Schumachera i Liama Lawsona, Williams se odlučio za svog juniora, 21-godišnjeg argentinskog F2 vozača Franca Colapinta.

Colapinto je dio Williamsove akademije od prošle godine, a na F1 vikendu je debitirao na prvom treningu ovogodišnje VN Velike Britanije. Dosad je vozio prvu sezonu F2 i nalazi se na petom mjestu prvenstva s pobjedom na jednom sprintu i dvama drugim mjestima na glavnim utrkama kao najboljim rezultatima. Prije toga je proveo dvije sezone u F3, gdje je osvojio deveto i četvrto mjesto.

“Odluka o zamjeni vozača usred sezone nije nešto što smo lako donijeli, ali vjerujemo da ovo Williamsu daje najbolju priliku za konkuriranje za bodove u ostatku sezone”, rekao je šef ekipe James Vowles.

“Upravo smo donijeli veliku nadogradnju bolida i moramo maksimizirati svaku priliku za osvajanje bodova u iznimno tijesnoj borbi sredine poretka. Također vjerujemo u ulaganje u naše mlade vozače iz akademije i Franco dobija sjajnu priliku da pokaže za što je sposoban u zadnjih devet vikenda sezone.”

Vowles je dodao zahvalu Sargeantu na “napornom radu i pozitivnom stavu” te je rekao kako će Williams nastaviti podupirati njegovu karijeru.

Argentina će ovime dobiti svog prvog predstavnika u F1 nakon Gastona Mazzacanea koji je zadnji put vozio 2001., a Colapinto će biti ukupno 26. Argentinac u F1. Najistaknutiji je svakako peterostruki prvak iz pedesetih Juan Manuel Fangio, a pobjede su još ostvarili Jose Froilan Gonzalez (2), poznat kao osvajač prve Ferrarijeve F1 pobjede, te Carlos Reutemann (12), koji je triput slavio upravo za Williams, svoju zadnju ekipu u karijeri. Colapintov trkaći broj bit će 43.


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

53 komentara

  1. Williams
    Montoya Prikaži

    Nadajmo se da će uzet broj 99 da bude sušta suprotnost svom prethodniku



    6
    6

    0
  2. Nelson Piquet
    graho Pretplatnik Prikaži

    Iznenađenje? Kako je vozio Iznenađenje bi bilo da je dočekao kraj sezone kao vozač Williamsa.



    4
    2

    2
    • Fernando Alonso
      Lovro Andraka urednik Prikaži

      Colapinto je iznenađenje, ne Sargeant.



      21
      21

      0
    • Antonio Giovinazzi
      Osella Prikaži

      Mislim da se referirao na to da je Colapinto zauzeo mjesto Narednika. Po meni je to svakako iznenađenje jer se jedno četiri, pet imena ozbiljnije spominjalo prije njegovog, a i do same objave vijesti se vodila trka između Schumachera i Lawsona. Kad se činilo da bi Mick trebao biti taj, bam, od nigdje se pojavljuje vijest o potpisu Colapinta. Kratki presjek događanja. ?

      Inače, da navedem i na ovom mjestu, bit će ovo prvi argentinski vozač na gridu od legendarnog Gastona Mazzacanea. Nadam se da će imati ipak upečatljivije rezultate…



      9
      9

      0
  3. Flavio Briatore
    Nikolaaa225 Prikaži

    Tresla se brda….



    6
    6

    0
  4. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Colapinto? Ne vjerujem da će biti bolji od Narednika……. ajde, neka griješim. Da vidimo.



    2
    0

    2
  5. Alpine
    Alpine Prikaži

    Nadao sam se Micku Schumacheru, ali taj dečko kao da je uklet, svi ga hvale, a nitko da ga uzme…..
    Mada sam nekako i pretpostavljao da ništa od toga jer je ranije u danu objavljeno da za vikend vozi A424 u Americi.
    A za Williams je i logičnije da uzme svog vozača, a ne tuđeg.
    Pa da vidimo i tog Colapinta, samo da im ne razbije opet bolid, ovo što im je Sargeant izveo je bilo vrlo, vrlo skupo, napokon su predstavili prve velike nadogradnje ove godine, pitanje je koliko imaju rezervnih dijelova i ovaj Sargeant im razbije novi novcati bolid. I to koliko vidim prilično brz. Bilo je jasno da je bivši iste sekunde.



    8
    7

    1
  6. Carlos Sainz 55
    Tudum Prikaži

    Hu d fak je Colapinto



    2
    2

    0
  7. Honda
    zekohonda Pretplatnik Prikaži

    + za mijenjanje narednika
    – za izbor zamjene

    -pričaju kako trebaju maksimizirat šanse za bodove pa uzmu vozača s minimalno f1 iskustva i prosječnom juniorskom karijerom. hm.



    18
    18

    0
  8. Williams
    Davor13 Prikaži

    Posto je dobio priliku zivot ocekujem puno od njega vec ovaj vikend, jer ce voziti ne previse tehnicki zahtjevnu stazu na kojoj je Nyck de Vries debitirao u F1 i to sa Williamsom i osvojio 9. mjesto.



    9
    9

    0
  9. Carlos Sainz
    tiptronic Prikaži

    Žao mi je što nisu uzeli Micka, ali mislim da je odlucilo to što je zbog slicnog razloga prestao voziti za bivšu ekipu (kao što se desilo i Loganu) .
    Napravio je par skupih grešaka.
    Možda je previše htio sa lošim bolidom jer vjerujem da zna voziti ..osvojio je F4, F3 i F2 a to je rijetko ko ucinio ili niko od ovih novih vozaca.



    6
    6

    0
    • Honda
      zekohonda Pretplatnik Prikaži

      Russell i više-manje piastri.



      5
      5

      0
    • Kimi Raikkonen
      drstrain Prikaži

      Ma kakav Mick Schumacher, tu je bio zbog imena i ništa više, ni prvi ni zadnji… kao veliki talent a nije Magnusena mogo dobit i još se razbijao svaki drugi vikend.
      Drugi mladi vozači o kojima pričaš su vozili sa puno jačim kolegama, pogledaj njihove prve i druge sezone u f1.



      7
      0

      7
      • David Croft
        Frantic Prikaži

        Da li si 100% ozbiljan ili ipak ima neke ironije…..?
        Ne mogu baš da procijenim ?



        4
        3

        1
        • Kimi Raikkonen
          drstrain Prikaži

          100% ozbiljan
          Ne vidim šta sam krivo napisao pa evo objasni ako može

          EDIT: Pod druge mlade vozače mislim na one koji su osvajali ostale kategorije bez problema



          3
          3

          0
        • David Croft
          Frantic Prikaži

          Dosta toga, skoro pa sve….
          Počevši od toga da je tu bio samo zbog prezimena (koje mu je, po mom, i mišljenju još mnogih, više odmoglo nego pomoglo, jer su od sina najvećeg ikad, očekivali barem polovičan učinak, dakle 3-4 titule i nekih 50 pobjeda), a ne zbog toga što je, npr. osvajao titule u F4, F3 i F2, i to sve bez podrške oca.
          Da je do prezimena, vozio bi on i dalje F1, a mi sada ne bismo pisali ove postove.
          Dalje, dobio je Kevina 10-6 ili 10-7 (tako nešto) u trkama koje su obojica završili.
          Ekipa ga je 3x syebala za bodove (što se mogu sjetiti na prvu), jednom je imao kvar na bolidu (dok je bio u bodovima), a moguće da bi i u Monzi došao do kojeg boda, da Safet nije kružio 8 krugova do kraja.
          S tim bodovima, bi imao više bodova od Kevina (ali nije to ono što je najbitnije).
          Puno bitnije, je što bi, posljedično, Haas imao više konstruktorskih bodova, možda i više od 55, koliko su imali Alfa i Aston.
          Dakle, potencijalna 2 mjesta više u konstruktorskom poretku, posljedično, dosta više keša prilikom raspodjele.
          Puno više nego što su ekipu “koštala” 3 Mickova rasturanja bolida (ne baš “….svaki drugi vikend….”, da budem malo bukvalan).
          Kao što fino sagledaš činjenice, izneseš ih i obrazloziš kad je u pitanju npr. Leclerc ili odnos Leclerc vs. Sainz (gdje se u većini stvari slažem s tobom), probaj i ovdje, umjesto da pišeš paušale o prezimenu i razbijanju svaki drugi vikend.

          edit:
          Nije kvaka u Piastriju ili Russellu, to su (već sad ili će biti) top vozači.
          Ali jeste u Yukiju, Kinezu, Naredniku, Latifu ili ljudima koji su izgubili “mojo” poput Riccija, ili Estebanu i Pierreu, koji važu “tamo-amo”….



          7
          5

          2
        • Kimi Raikkonen
          drstrain Prikaži

          Mick nikad nije osvojio F4.
          Martin Kodrić u podcastu govori o tome da je Mick bio ekstremno (čak sumnjivo) poguran u F3 i F2.

          U sezoni 2022. u utrkama koje su obojica završili:
          Mag ima 7 pobjeda protiv Micka,
          +1 za Arabiju gdje se Mick razbio u quali i nije startao (za što je sam kriv),
          +1 u Monacu gdje se Mick razbio u utrci (za što je sam kriv)

          Tu je još:
          sudar Mag – Latifi u Francuskoj u kojoj je Mag bio ispred Micka
          sudar Mag – Ric u Brazilu u kojoj je Mag bio ispred Micka (što je bila čista Ric greška)

          Obojica su imali po jedan kvar (Baku, Kanada) prije kojih je Mag bio ispred Micka

          Dakle finalno, Mag 9 – 9 Mick, 2 utrke kvarova koje ne računam (makar je Mag bio ispred) i dvije utrke u kojima je Mag bio izbačen (također ispred).

          Obojica su imali čudne strategije kroz sezonu tako da to nije argument.

          Ja ne kažem da je Mick u usporedbi sa Magnusenom bio očajan ali mi ovdje pričamo o velikom talentu koji se mučio, ne sa Vettelom ili Alonsom ili Hamiltonom ili Verstappenom, nego sa Magnusenom…



          3
          0

          3
        • David Croft
          Frantic Prikaži

          Sad si već napisao malo smisleniji i argumentovaniji post od iznošenja mišljenja.
          Ali, opet ima promašaja.

          Da krenem prvo od toga da sam ja napravio grešku iznoći podatak da je Mick osvojio F4.
          Nije, bio je viceprvak 2016 u ADAC F4, kao i u talijanskoj F4 (zaostao je 16 bodova iza prvaka, Mick nije uopšte startao 6 trka, prvak Siebert nije startao 2, bodovi su bili 231-215 za Sieberta).

          Priče o nekakvom guranju Micka u F3 i F2 me ne zanimaju, to su mi gluposti, paušali i mišljenja (pa čak i proizašli iz usta Kodrića; a uostalom zašto bi Kodrićevo mišljenje bilo relevantno??).
          Ili mišljenje Dana Ticktuma (sa nekih 16-17 godina pretekao čitavu kolonu koja je bila pod Safetom, da bi se namjerno zapucao u vodećeg ili neko ko je bio ispred, jer mu je ostao “dužan”, zbog kontakta od ranije….) kako su Micka gurali u F3, daj ba…
          Lik poslije dobio nadimak od pojedinaca “Dicktum”.

          Dalje, Kevin je bio daleko iz Micka u Kanadi, kada je Mick odustao. Da, morao je u box vrlo rano zbog zamjene krila, ali je bio daleko iza. Ovo sam znao iz sjećanja, ali i odatno provjerio, ostalo mi se nije dalo provjeravati.
          I nema ba navlačit na 9-9, kada je tačno i egzaktno 10-7 (provjerio) za Micka u trkama u koje su obojica završili.

          Dalje, Bahrein, umjesto da ga pod Safetom povuku u box, kako bi uzeo bodove, ekipa to ne radi.
          Uništena trka od strane ekipe u Zandvoortu.
          O Suzuki i o tome kako je dospio na zadnje mjesto uopšte ne treba raspravljati. Sa onim se mogu porediti samo neke masterclass bravure koje je izveo Ferrari za Leclerca.
          Ne mogu se sjetiti strategija za Kevina, smatram da nivo gluposti od ekipe prema Kevinu (ako je i bilo toga) nije na nivou gluposti koje ekipa priredila Micku.

          BTW, niko ovdje ne priča o Micku kao velikom talentu.
          Čak ni ja, koji sam slab na prezime i koji njegovog oca smatra GOAT-om.
          Ali pričamo o tome da nisu stvari tako crno-bijele i da tu sezonu (2022.) ne treba uzeti kao mjerilo za Micka.
          A mnogi su svršavali na to kako se završila sezona 2022. po Micka (vrlo moguće, zbog tate, što je prejadno….)
          Možda Mick nije materijal ni za qrtza, a možda je puno bolji nego što smo to imali prilike vidjeti.
          Zato bi volio da dobije još jednu šansu.
          Ako nije to TO, ja ću biti prvi koji će reći “Momčino, hvataj se ti WECa (tj. ostani u istom) ili Formule E ili Indycara ili čega već….



          7
          6

          1
        • Kimi Raikkonen
          drstrain Prikaži

          Di si ti našao 10 – 7 za Micka? Zar Arabiju di Mick nije startao jer je razbio bolid u quali ne računaš jer nisu obojica završili utrku? Ili u Monacu? Po toj logici Mick je mogao razbit bolid u svakoj utrci osim u jednoj u kojoj završi ispred Mag i što bi onda bilo? 1- 0 za Micka?

          Mag je imao odličan start u Kanadi i bio prilično ispred Micka prije nego je išao u box po novo krilo i gume da bi Micku riknuo bolid valjda krug kasnije? Ne razumijem što je tu sporno? Naravno da je u trenutku kvara Mag bio iza njega.


          0
          0

          0
        • David Croft
          Frantic Prikaži

          10-7 u trkama koje su obojica završili, ne znam šta nije jasno
          U Kanadi je Mick odustao nekih 12-13 krugova nakon Kevinovog boxa, dok se uredno vozio na 7.mjestu.



          3
          3

          0
        • Kimi Raikkonen
          drstrain Prikaži

          Moja greška, nije ni Mag završio Monaco


          0
          0

          0
      • Jordan Forever Prikaži

        Meni se čini da nije crno bijelo. Došao je kao prvak F2 nakon Leclerca i Russella. U prvoj utrci sezone Magnussen je bio sjajan i uzeo P5 i 10 bodova (gdje su oba Red Bulla odustala, a npr McLaren još spavao zimski san). Do kraja sezone omjer bodova 15:12 za Magnussena. S tim da je u Kanadi Mick bio debelo u bodovima do kvara, a u Miamiju u borbi za 9.mjesto do kontakta s Vettelom 2-3 kruga prvo kraja. Imao je zaista loših točaka (Jeddah, Monako) što ga je obilježilo zauvijek, ali nije bio loš kao Zhou, Sargeant i De Vries. Svakako, vjerojatno bi postigao više nego Colapinto, a vjerojatno i više nego Doohan. Bar u početku.



        3
        3

        0
      • Jordan Forever Prikaži

        Frantic pise da se slaze s tobom po pitanju Leclerc-Sainz usporedbe. Ne sjecam se sto pises o tome, kakav je stav o tome ?


        0
        0

        0
        • Kimi Raikkonen
          drstrain Prikaži

          Ne znam na što točno je mislio ali to je već toliko prožvakana tema da mi se ne da o tome pisati.


          0
          0

          0
        • Jordan Forever Prikaži

          Drstrain, bas ove godine malo detaljnije pratim taj uvijek zanimljiv dvoboj Leclerc-Sainz. Po obicaju uvijek isti output: Leclerc generalno bolji kao uvijek, Sainz ima svoj sezonski peak (to je bilo vec na startu sezone), a Leclerc ima par black utrka (kad je i zavrsio van bodova).


          0
          -1

          1
        • Kimi Raikkonen
          drstrain Prikaži

          A dobar je Sainz ali očito nije dovoljno brz za top vozača a isto tako i nije netko tko će pristat bit vodonoša.
          Lec je primjer kako top vozač u ekipi koja ne zna šta želi ne može ostvarit ništa posebno.
          Mislim da bi se razlika između njih dvojice puno jasnije vidjela da je Ferrari dominantna ili barem konzistentnija ekipa, npr. kao na početku 2022.



          3
          2

          1
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Pretplatnik Prikaži

        A nemoj tako. Micku su puno njih bacali klipove pod noge, počevši od svoje momčadi.
        Uz njega se veže puno veća priča od toga da je sin velikana.
        F2 je osvojio svojom zaslugom a ne zaslugom oca…
        Nema on puno ljudi iza sebe koji ga guraju.



        2
        2

        0
        • Kimi Raikkonen
          drstrain Prikaži

          A koja je to priča?

          Na gridu je već dovoljno vozača koji tamo ne zaslužuju biti i ok, treba im dati priliku ali u F1 nedostaje malo češće izmjene mlađih vozača. Možda tamo negdje u F2 ili F3 čuči neki novi Verstappen koji nikad neće ni dobit priliku jer mu mjesto uzimaju neki reklamni vozači ili ispuhani talenti.

          Tako da ne znam od kud je došao taj Colapinto ali podržavam.


          0
          0

          0
        • Ferrari
          Fiorano99 Prikaži

          Osvojio je i Drugovich pa nema priliku. Mick je zamjenjiv vozac i nije pokazao nista sto bi toliko impresioniralo sefove u F1 da mu daju mjesto, a ime mu pomaze u ovom slucaju jer je marketing na Schumacher ime ogroman, ali njegova juniorska karijera nije nista neviđeno niti posebno, kao npr nesto sto su pokazali Leclerc, Piastri, Russell, Lando, Max (ako se moze uopce reci da je imao juniorsku karijeru) i slicni. Nitko se ne bi bunio da Mick vozi, ali s druge strane ima puno kvalitetnijih imena kao sto je i Liam Lawson i mnogi drugi.


          0
          -1

          1
        • Jordan Forever Prikaži

          Drugovich i Schumacher imaju isti problem, taj što nemaju lobi iza sebe. Lawson je generički Red Bull vozač, da ga ostaviš na klupi 2025. ne biš ni primjetio jer bi već za 2026. (a možda i 2025.) imali spremnog Hadjara, potom Lindblada itd. Dakle, doslovno nitko ne gubi ako Lawson ne bude vozio F1. Tako ni Doohan ne bi upao u F1 da Piastri nije izigrao Alpine. Prema tome svi su oni ista pašta, jedino je Schumacher sada iskusniji od ovih drugih.



          3
          3

          0
        • David Croft
          Frantic Prikaži

          @Fiorano
          Drug Drugović neka ganja priliku kod Druga Strulovića i neka čeka da Ferdo ode u penziju.
          A osvojio je F2 iz trećeg pokušaja.
          E sad, što se tiče Micka i ovih ostalih (Max, Čarli, Đorđe, Lando, Oscar, ……, čekaj malo, to je to, nema ih više, dakle ne pije vode ovaj nastavak “i slični”) slažem se da on ne ide u istu rečenicu s njima.
          Bez obzira što neki nemaju titulu u jednoj od te 2 serije, neki nemaju ni u jednoj (Max) ali su se pokazali u toj jednoj jedinoj sezoni u tim serijama (Micku su trebale po 2) i da su materijal za F1.
          Ali, na osnovu čega je npr. Liam Lawson puno (ako je i uopšte) kvaliteniji od Micka Schumachera?
          Momak je vozio i F2 i F3 po 2 sezone, nije se okitio titulom ni u jednoj (a što naravno, ne mora ništa da znači).
          Možda i jeste kvalitetniji od Micka, ali na osnovu čega??
          Pazi, napisao si “puno kvalitetniji” od Micka.
          Na osnovu čega su neki drugi puno kvalitetniji od Micka?
          I koji su to neki drugi, daj imenuj nam ih?
          Eto, Kimi je preskočio F3, i nakon nepune F2 sezone, u kojoj nije nikoga oborio s nogu (možda @croatica ?) dobija, vrlo vjerovatno, promociju, ni manje, ni više u Benzovu F1 ekipu.



          6
          6

          0
        • Kimi Raikkonen
          drstrain Prikaži

          U tome i je problem F1, to što nisu nužno ekskluzivno najbolji vozači u F1 a F1 bi trebala biti vrhunac motosporta.



          1
          1

          0
        • Fernando Alonso
          Lovro Andraka urednik Prikaži

          Eto, Kimi je preskočio F3, i nakon nepune F2 sezone, u kojoj nije nikoga oborio s nogu (možda @croatica ?) dobija, vrlo vjerovatno, promociju, ni manje, ni više u Benzovu F1 ekipu.

          Toto i ja smo zadovoljni, to je dovoljno ?



          5
          4

          1
      • Ferrari
        BlackSenna44 Prikaži

        Istina.
        Mick se potpuno pogubio u F1.
        Za njega mogu reci jedino da je pristojan decko. ;)



        2
        0

        2
      • Stefan Bellof
        pigmalion Prikaži

        Replika za Lovru Andraku: e, moj dobri stari croatiče….. zašto misliš da bi Antonelli mogao biti dobar u F1, a tako malo dokaza….. preskočio F3 i blijed u F2?


        0
        -2

        2
        • Fernando Alonso
          Lovro Andraka urednik Prikaži

          @pigmalion

          Kao prvo, s razlogom je preskočio F3. Ono što je do ove sezone pokazao je bilo praktički savršeno. Osvojio je svako prvenstvo u kojem je nastupao čitavu sezonu, i to uvjerljivo – 2022. Njemačku i Talijansku F4, a lani FRMEC i FRECA prvenstva (bliskoistično i europsko prvenstvo između F4 i F3). Pratio sam rezultate i čak gledao neke utrke, iz glave se ne mogu sjetiti nekih neforsiranih grešaka niti gluposti, a brzine i konzistentnosti mu očito nije nedostajalo – meni je npr. upečatljiva bila jedna F4 utrka na Monzi, gdje je u polusatnoj utrci (od čega kasnije još pola ode na SC, dakle zelena zastava kad i bude, ne traje dugo) na startu izgubio prednje krilo i onda sa začelja (što je tamo bilo otprilike 40. mjesto) u tom realno kratkom periodu u kojem je mogao pretjecati stigao do P11. Tu je i pobjeda na Motorsport Games F4 utrci sa slomljenim zapešćem (neki lom svakako) ili pobjeda u prvom nastupu na random GT utrci u Italiji (okej, nije to ne-znam-kakva kvaliteta konkurencije, ali je on i dalje uletio u to kao 16-godišnji klinac).

          F2 nije krenula bajno, ali mora se uzeti u obzir njegovo iskustvo – krenuo je u sezonu sa 17 godina, dosad je vozio dosta slabije bolide i većinu staza nikad nije isprobao. Nakon nekog vremena su ipak stigle prve pobjede, i to uvjerljive, jedna po vrlo mokrim uvjetima, tako da polako otkriva potencijal koji je i dosad pokazivao, a kao što sam i na forumu pisao za Micka, da očito postoji dobar razlog da ekipe koje znaju što traže od vozača i raspolažu sa svim mogućim podacima njega ne žele, tako vjerujem da ni u Mercedesu nisu ludi kad toliko ulažu u Kimija i već su ga spremni promovirati.

          Ništa ne garantira da će on biti dobar u F1, ali znakova optimizma ima dovoljno, stoga ja vjerujem i navijam da može.



          5
          5

          0
        • Ferrari
          Fiorano99 Prikaži

          Prema ekipa u kojoj su Bearman i Antonelli ima velike probleme sa odlaskom dobrih inženjera u svoje druge trkace serije i od ove sezone i probleme sa razumijevanjem nove generacije bolida, zbog čega su i Antonelli i Bearman izgledali znatno lošije nego što je njihova realna mogućnost. Antonelli je top talent i s razlogom preskače serije i svi u tom sportu vide njegov potencijal, a po prethodnim rezultatima iz djecjih serija i cijeloj mladoj karijeri sugerira da je on nešto najbolje viđeno još od Maxa Verstappena.

          A odgovor @Franticu oko toga što čini Lawsona boljim od Micka je po meni isključivo ono što je Lawson pokazao u F1 dok je dobio svoju šansu, a Mick nije imao nimalo impresivnu F2 karijeru (i to u Premi koja je bila najbolja ekipa tada, dugi niz godina) jer je u F2 u svojoj rookie sezoni bio 12. na ljestvici u godini kad su najbolji vozaci bili Latifi i De Vries, a u drugoj sezoni je imao samo dvije pobjede unatoč tituli. Te sezone su mi Schwartzman i Tsunoda (pa i Drugovich sa 3 pobjede u debitantskoj sezoni) izgledali kao impresivniji potencijali (a imali su i više pobjeda od Micka), ali su bili previše nezreli za bolji rezultat. Lawson je čak i prije dobivene šanse izgledao impresivno u Red Bull bolidu na slobodnim treninzima, ali kad je sjeo u Alpha Tauri, mislim da je svima pokazao da vozi (u startu i bez iskustva) na razini Tsunode ili čak i bolje, a sjećam se i izbacivanja Maxa u kvalifikacijama i ulazak u Q3. Dečko je bez skoro ikakve podrške iza svojih leđa i bez ikakvog marketinškog imena iza sebe dogurao do toga da ga Horner i Marko ne mogu ignorirati, a s razlogom se spominje i Audi kao opcija, jer i oni vide da u tom dečku nešto ima.
          Za Micka se to ne može reći i u svojoj F1 karijeri je pokazao da nema ništa posebno što bi toliko natjeralo šefove u F1 da razmotre o njemu. Izgledao je lošije od Magnussena a Hulkenberg je pokazao kolika je razlika između njega i Magnussena, tako da se “bojim” sto bi bilo s Mickom da je imao Hulka za kolegu. Tako da bi od impresivnije mlade vozače od Micka nabrojio trenutno: Lawson, Drugovich, Schwartzman, Pourchaire, Bearman, Hadjar, Antonelli.

          I za kraj (posto je po meni nebitno ali cu odgovoriti i na to), ovo što sam napisao “slični” sam mislio i na dosta top potencijala vozača prije i Piastrija, Russella, Landa, Leclerca, Maxa… koji su imali impresivne juniorske karijere iz starije generacije, ali nisam htio ići toliko daleko, kao što su Hamilton, Hulkenberg, Rosberg, Bottas, otprilike i Vettel i sl.



          1
          0

          1
        • David Croft
          Frantic Prikaži

          “Izgledao je lošije od Magnussena a Hulkenberg je pokazao kolika je razlika između njega i Magnussena, tako da se “bojim” sto bi bilo s Mickom da je imao Hulka za kolegu.”

          Znači, ako slučajno i bude kakve prilike za Micka u Audiju, bolje da tamo ne ide, jerbo će ga Hulk živog pojest (s obzirom šta trenutno “radi” Kevinu, a šta je ovaj “radio” Micku). ?

          Ovo je ona logika
          Ricci dobio Vettela u Red Bullu; Kvyat dobije Riccija u Red Bullu odmah narednu sezonu….. ne smijem ni zamislit kako bi se Vettel proveo protiv Kvyata….?



          5
          5

          0
        • Ferrari
          Fiorano99 Prikaži

          Ne znam cemu sprdanje jer je potpuno razumno analizirati kako je netko prosao protiv nekog u izravnom duelu, a nije niti toliko davno bilo. Poanta svega toga je da mislim kako je Hulk bolji vozac od Magnussena i zato je napisano da se “bojim” kako bi Mick prosao s njim u duelu.

          Da, Hulk ce u Audiju Micka zivog pojesti jer je toliko bolji vozac.


          0
          -1

          1
        • Jordan Forever Prikaži

          Ne mogu replicirati na replike. Uglavnom, ako vas zanima glavni razlog zasto Colapinto, a ne Mick… Ispada da Colapinto donosi sa sobom 4,5 milijuna eura za odvoziti tih par utrka.



          3
          3

          0
        • Honda
          zekohonda Pretplatnik Prikaži

          @jordan
          s tim parama onda ima smisla. na njegovoj službenoj stranici ima dosta sponzora https://francolapinto.com/partners/ .
          a s druge strane čitao sam jedan intervju u kojem kaže kako je kroz cijelu karijeru muku mučio sa budžetom/sponzorima. hm.
          da ne čekam odobrenje sa dva linka, koga zanima intervju s autosporta nega gugla naslov ‘The unseen struggle of chasing an F1 dream’.



          1
          1

          0
  10. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Mislim da Sargeant treba otvoriti najskuplji šampanjac koji si može priuštiti: preživio je F1.
    Sad može u nešto što će raditi bez grča u želucu.

    A Colapinto, ne sviđa mi se što su mu jedva navukli bodove za superlicencu i to na neki jebeni covid izuzetak…
    Ako su W zaista važni bodovi onda su trebali u bolid staviti nekog iskusnijeg, a ne guštera. Ovako se frajer bude učio i razbijao, a od bodova ne bude ništa, ali to je W problem. Meni je zanimljivo jer imamo novo lice.



    5
    5

    0
    • Jordan Forever Prikaži

      Mislim da je Sargeantu isto jedva stigla superlicenca, i to u zadnjoj utrci u F2 kamo je čak imao sreće jer su 2-3 bolja vozača kiksala i odustala, pa je Sargeant završio utrku u top 7, tako nešto je trebao postići. Znamo kako je to završilo, to dobivanje superlicence na knap.


      0
      0

      0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.