Promjena tehničkog pravilnika usred sezone izazvala je kontroverzu i nagađanja da je napravljena zbog određene ekipe, no regulatorno tijelo F1 tvrdi da se radi samo o preventivnoj dopuni.
FIA je tijekom ljetne stanke izmijenila članak 11.1.2 tehničkog pravilnika koji je glasio:
“Kočioni sustav mora biti dizajniran tako da unutar svakog sklopa, sile primijenjene na kočione obloge budu iste magnitude i djeluju kao suprotni parovi na pripadnom kočionom disku.”
Tome je sada dodana rečenica:
“Bilo kakav sustav ili mehanizam koji sustavno ili namjerno može proizvesti asimetrične kočione okretne momente za pripadnu osovinu je zabranjen.”
Taj dodatak pokrenuo je glasine da je jedna ekipa ili više njih koristila asimetrični kočioni sustav i da je ovo samo reakcija FIA-je. Najviše se špekuliralo o Red Bullu jer se time objašnjavao njihov pad u odnosu na konkurenciju od VN Miamija, a neki su čak povezali Verstappenovo odustajanje u Australiji s tim sustavom. FIA je dala kratak komentar za Motorsport:
“Nije istina da je bilo koja ekipa koristila takav sustav.”
Također dodaju kako je izvorni tekst članka u pravilniku bio dovoljan da zabrani takav sustav, a da je dodatak ubačen u sklopu pisanja preciznijeg pravilnika za 2026.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda je trebao dodati rečenicu prema FIA saznanjima :neznam:
Evidentno je usporenje RB-a u periodu od Imole pa do Austrije, ako nije zbog ovih trikova na kočnicama onda je zbog nečega drugog.
Nije ni bitno, očekuje nas uzbudljiva druga polosezona.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
FIA je poznata po tome da sama nadje moguce rupe u sustavu pravila prije bilo koje ekipe i zatvori ju bez tuzakanja drugih ekipa da sumnjaju u nesto i sivoj zoni sto im se ne svidja ili ne mogu sami tako .. #legit
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Isto ko i senzori na Ferrariju
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Aha, nisu imali što raditi preko ljetne pauze pa su eto iz dosade promjenili pravilo vezano za kočnice.
1
0