Tehnički direktor Red Bulla Pierre Wache kaže je da je njegov tim možda dosegao plafon s razvojem svog bolida, ali također da i ukupni potencijal trenutnog pravilnika nije dosegnut.
Red Bull se s početkom trenutne ere Formule 1 etablirao kao mjerilo, s Maxom Verstappenom koji je u tom periodu pobijedio u gotovo tri četvrtine utrka (41/58).
Ali ove su sezone momčadi poput McLarena, Mercedesa i Ferrarija smanjile tehničku prednost Red Bulla, tako da je Lando Norris izborio svoju prvu pobjedu u F1, a Britancu su se do polovice sezone pridružili timski kolega Oscar Piastri, Lewis Hamilton, George Russell i Charles Leclerc kao dodatak pobjedi Carlosa Sainza u Australiji ranije tijekom sezone.
Na pitanje je li RB20 isporučio ono što su on i tim očekivali prije sezone, Wache je odgovorio:
„Rekao bih da nije.“
„Napredovali smo u odnosu na prošlu godinu, bez sumnje, ali nismo u nekim područjima isporučili ono što smo očekivali. Posebno u brzim zavojima, očekivali smo malo više od onoga što imamo.“
„Bez razmišljanja o konkurentnosti bolida, dakle samo na temelju vlastitih referenci, očekivali smo malo više.“
Upitan za uzrok, odgovorio je:
„Mislim da neki aspekti mogu imati veze s korelacijom. Koristimo prilično stari zračni tunel i to se također može povezati sa smanjenim kapacitetom [testiranja] zbog našeg položaja u prvenstvu, a možda i s činjenicom da je ovo treća godina s ovim pravilnikom.“
O tome je li Red Bull počeo dostizati gornju granicu svog koncepta, Wache je priznao:
„Naša gornja granica možda, ali to ne znači da je to opća gornja granica.“
„U ovom poslu također preuzimate ideje od drugih. Tijekom protekle dvije godine ljudi su preuzimali naše ideje, ali u biti trebate i druge kako bi pronašli neke druge stvari i napravili korak. Mislim da se to sada počinje događati i to vam daje drugačiju gornju granicu.“
Mnogi su očekivali da će se Verstappenova dominacija nastaviti i u ovoj godini i, iako se činilo da će se tako odvijati prije utrke u Miamiju, od tada do sada sezona za Nizozemca i za tim bila je sve samo ne jednostavna.
„Mislim da smo očekivali da će nas konkurencija [uhvatiti] ranije, da budem iskren s vama.“
„Kada smo započeli sezonu 2022., nismo imali najbrži bolid – Ferrari je imao najbrži bolid. Očekivali smo veliku borbu u 2023., ali to se nije dogodilo.“
„Također smo očekivali da će konkurencija biti prisutna više-manje od početka [ove godine]. Očekivali smo da će ostali biti vrlo blizu jer su performanse koje možete pronaći s bolidom naravno ograničene istim propisima. Nakon prvih četiri ili pet utrka ostali su se vratili, možda s pomakom i malim zakašnjenjem, ali to smo očekivali od početka da budem iskren.“
Upitan je li smanjenje razlike više rezultat poboljšanja rivala ili manjeg od očekivanog Red Bullova napretka, Wache je rekao:
„Mislim da je oboje zajedno. Ograničenja koja imate s ovim propisima su prilično velika i ono što možete naći da napravite više koraka naravno postaje sve teže. Onda je gotovo sigurno da će se, budući da imate iste propise, konkurencija vratiti u jednom trenutku.“
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Tehnički direktor Red Bulla Pierre Wache kaže je da je njegov tim možda dosegao plafon s razvojem svog bolida, ali također da i ukupni potencijal trenutnog pravilnika nije dosegnut.”
Gade mi se sve ove politicke ojeb.ne
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je ovo pila naopako
0
0