Šef Ferrarija Fred Vasseur kaže da se njegova ekipa neizmjerno radi kako bi pod kontrolu stavila problem poskakivanja bolida pri velikim brzinama.
Poskakivanje Ferrarijevog bolida u brzim zavojima bila je neželjena nuspojava novog poda predstavljenog na Velikoj Nagradi Španjolske. Nakon vikenda u Silverstoneu, gdje je Ferrari uspoređivao novi pod sa starim, problem je ublažen, ali za trajno rješenje treba pričekati period iza ljetne stanke.
Problem je bio manje izražen na VN Belgije, jer se poskakivanje pojavilo tek kad je bolid bio lakši s manjom količinom goriva. Isti problem bi se mogao ponovno pojaviti u Zandvoortu, osim ako Ferrari ne nađe rješenje nakon obveznog dvotjednog ljetnog mirovanja tvornica.
Vasseur je komentirao:
„Popravljanje poskakivanja je korak u performansama, tako da sigurno radimo kao vrag da donesemo nešto i učinit ćemo to što je prije moguće.”
„Mislim da je prilično nemoguće simulirati poskakivanje jer možete vidjeti da se ono može pojaviti ili nestati od sesije do sesije kada vjetar promijeni smjer ili bilo što, tako da je to stvarno marginalno. Svi smo stvarno na rubu toga.“
To znači da su Charles Leclerc, koji je startao s prvog mjesta, i Carlos Sainz, uglavnom išli unazad na VN Belgije, te nakon Russellove diskvalifikacije završili na trećem, odnosno šestom mjestu.
No, kako svim timovima postaje sve teže dobiti značajne performanse na bolidima za 2024., Vasseur kaže da Ferrari mora nastaviti riskirati sa svojim nadogradnjama zbog razlike koju svaka desetinka sekunde može napraviti u poretku.
„Imamo neke metrike da vidimo hoćemo li biti u boljoj formi ili ne, ali na kraju dana ponekad nas također guraju performanse koje bismo mogli postići s malo više downforcea.“
„Mislim da smo napravili veliki korak naprijed, ali svi su napravili veliki korak naprijed u ovome. Problem je u tome što se razvijamo mnogo bliže limitu, a na kraju dana se uvijek igramo s tim poskakivanjem da ostanemo blizu. A ako pretjeramo, moramo napraviti korak unatrag.“
Ni Leclerc ni Sainz nisu bili posebno zadovoljni Ferrarijevim nastupom u Belgiji, pogotovo zato što je Mercedesov snažan tempo u utrci značio da je Ferrari bio tek četvrti najbrži tim u nedjelju, a to je došlo nakon gubljenja drugog mjesta u poretku konsuruktora od McLarena u Mađarskoj.
Leclerc je svoje dojmove sažeo ovako:
„Dobro je vidjeti da su svi tako blizu, ali nažalost, mi smo još uvijek četvrti najbrži tim, a prva tri se stalno mijenjaju. Konstantno smo iza njih, otprilike u rangu s Mercedesom, tako da nam jednostavno treba više tempa.“
Na pitanje je li Ferrari napravio korak u pravom smjeru, Sainz je odgovorio:
„Kada pogledate tempo Mercedesa, Red Bulla i McLarena u utrci, mislim da ne. Mislim da nam još uvijek [nedostaje ] dvije ili tri desetinke.“
„S [Leclercovim] bolidom smo startali na prvoj poziciji i svejedno završili četvrti. Sa svojim bolidom osjećao sam se kao da smo na podiju, a onda čim su svi stavili svoje tvrde gume, moglo se vidjeti koji tempo svi imaju.“
„Osjećao sam se vrlo kompetitivnim i brzim, a onda kada su mi rekli vremena ostalih, rekao sam: Ne, ne baš tako brzo koliko bi želio…“
Ferrari je ljetnu stanku dočekao na trećoj poziciji u poretku konstruktora, 21 bod iza McLarena, te 79 ispred Mercedesa.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da krenete s ovjesom?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma to je nebitno
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja ipak mislim da je do vozača i da se sve loše njima treba pripisati. Jer ovaj bolid je stroj za pobjede ?
3
0